• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann 11.09 kl 20

Started by Torvanger, August 30, 2011, 08:22:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GlennK

Mjelde er ubrukelig. Enkelt og greit!

Gepard

Fy faen MJelde, med en annen mann på banen der hadde det stått 2-2.

Brann_ruler

Mjelde, mjelde, mjelde ? Er det mulig? Skal ikke være mulig å svikte så totalt gang på gang. Vår kaptein.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on September 11, 2011, 21:46:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 11, 2011, 21:44:51 PM
Quote from: olebrann3 on September 11, 2011, 21:43:49 PM
Så kan man jo legge til at han har spilt så dårlig rimelig mange kamper på rad menst piotr har spilt bra. Men som sagt er det ingen tvil om at piotr gjorde en stor tabbe, men det skjer iblant at keepre gjør det.


Det må være dagens argument! Det har da nada å si i forhold til dagens kamp.
Nei, men når du sier at han har hatt dårlige innvolveringer nå og da så viser det jo hvor ekstremt langt inne det å kritisere Mjelde sitter inne for deg. Mens Piotr-kritikk tydeligvis sitter litt løsere. Mjelde med sin første gode innvolvering for kampen i dag. Foran denne har stort sett alt han har gjort resultert i balltap og brudd.


Jeg har ingen problemer med å krtisere han, men han har da for pokker ikke vært totalt elendig i alt han har foretatt seg. Det er jo krisemaksimering fra deres side.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Jaja, Mjeldes ikkeskoring er vel tilsvarende Piotrs tabbe.

krakra

1 minutt etter at Skarsfjord har gjort sitt første(og så langt eneste) bytte, gjør Solskjær sitt siste-

Lister

Quote from: Klaus_Brann on September 11, 2011, 21:50:50 PM
Jeg har ingen problemer med å krtisere han, men han har da for pokker ikke vært totalt elendig i alt han har foretatt seg. Det er jo krisemaksimering fra deres side.


Han har hatt ett eneste bra touch på ballen i hele kampen. Så du har rett i at han ikke har vært totalt elendig i alt, men han legger inn en god søknad.

His heart is in the right place, as for the rest; it's just not there.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:51:15 PM
Jaja, Mjeldes ikkeskoring er vel tilsvarende Piotrs tabbe.


Det var vel karma det, måtte jo skje.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on September 11, 2011, 21:50:50 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 21:46:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 11, 2011, 21:44:51 PM
Quote from: olebrann3 on September 11, 2011, 21:43:49 PM
Så kan man jo legge til at han har spilt så dårlig rimelig mange kamper på rad menst piotr har spilt bra. Men som sagt er det ingen tvil om at piotr gjorde en stor tabbe, men det skjer iblant at keepre gjør det.


Det må være dagens argument! Det har da nada å si i forhold til dagens kamp.
Nei, men når du sier at han har hatt dårlige innvolveringer nå og da så viser det jo hvor ekstremt langt inne det å kritisere Mjelde sitter inne for deg. Mens Piotr-kritikk tydeligvis sitter litt løsere. Mjelde med sin første gode innvolvering for kampen i dag. Foran denne har stort sett alt han har gjort resultert i balltap og brudd.


Jeg har ingen problemer med å krtisere han, men han har da for pokker ikke vært totalt elendig i alt han har foretatt seg. Det er jo krisemaksimering fra deres side.
Han har iallefall ikke vært god i noen verdens ting han har foretatt seg. Variert fra ganske dårlig til helt elendig. Balltap, feilpasninger og brenning av 100%-sjanser oppsummerer vel dagens kamp fra Mjelde greit. Bør vrakes mot Haugesund.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Brann_ruler

Moen vilo nok føle seg rimelig fornøyd med dagens kamp. Kommentatorene må være fulle. Gult kort for å løpe opp en spiller. Moen kan reise til helvete.

Nixon

Totalt unødvendig av Torp. Ingenting å si på det andre gule kortet i alle fall.
Rød makt på Hansa

Brann_ruler

Alle kritiske og matchavgjørende avgjørelser har gått imot brann. For en klovn.

osoerli

Torp har iallefall ikkje lagt inn ein god kapteinssøknad
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Tipper moen blir satt opp til semien etter dagens kamp
"og der snubler Sæternes igjen"

Kent

Utrolig dømming på gang her..  tør vi vedde på H på kupongen til Moen?

Gepard

BRANN bør faen meg legge inn protest på det røde kortet, samt kreve tre poeng med loven i hånd pga regelverket

nummer9

Quote from: Gepard on September 11, 2011, 21:57:53 PM
BRANN bør faen meg legge inn protest på det røde kortet, samt kreve tre poeng med loven i hånd pga regelverket


Er vel bare å kreve de tre poengene det pga for sen kampstart, så blir vel kortene annulert?

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 21:56:56 PM
Totalt unødvendig av Torp. Ingenting å si på det andre gule kortet i alle fall.


Begge var helt feil!
"og der snubler Sæternes igjen"

Hansakongen

Nå for jeg faen håpe det blir lagt inn protest slik at denne kampen blir strøket og vi vinner 3-0 mot dette pakket som molde er og klovnen moen er..

Huff

Flott, glimrende dommer dette her. For en klovn, klovn. klovn. Regelverket tilsier at han kan utvise spilleren, men det eneste han gjør er å smelle ballen i bakken. Idiotisk av Torp, men dommeren er en langt større klovn.

Forøvrig idiotisk bytte av Skars som har heeelt rett når han beskriver Labuskas som en rollespesialist- det er jo nettopp det han er, en ren midtspiss som kun kan spille midtspiss -overhodet ikke kant.

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.

OmOssSjølOgHansaøl

Faen! I overkant strengt av Moen. Men helt unødvendig av Torp - som for anledningen til og med hadde kapteinsbindet.

Nå er både denne og neste kamp ødelagt. Neste kamp må spilles uten både Auston og Torp.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!


Belfort

Det røde kortet er greit og totalt uprofesjonelt av torp

Brann_ruler86

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GRORUD!!!!!!!!!!!
Gå ta banen!

olebrann3

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 21:56:56 PM
Totalt unødvendig av Torp. Ingenting å si på det andre gule kortet i alle fall.

Kanskje ikke men da skal det være gult for vær alle som kaster vekk ballen hele sesongen. Har sett flere kaste vekk ballen på slike uten å få kort for det. Når man i i tillegg nettopp har gidd et billig kort til samme mann.

Nixon

Rød makt på Hansa

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hansakongen


Kent


steinbygger

Er bare å legge inn protest på kampstarten. NFF snøt oss for ett klart straffe og når vi i tillegg har fått karantene på begge de sentrale midtbanespillerene gjør det meg ingenting å ikke drive fair play.

Lister

Da starter vi med grorud på topp på fredag.
Guinness - Makes you drunk

krakra

Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3


Nixon

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Rød makt på Hansa

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Huff da labbetuss. Er han ikke spiss av yrke?
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.

Hatleking

Eg har aldri vore så opprømt over dommarinnsatsen no, men no er eg rett stolt over Brann. Men NOKON bør sjå over Moen sin innsats her - han var elendig!!

Nixon

Utligne med en mann mindre er sterkt. Andre omgang er også sterk. Første dårlig.
Er fornøyd med poeng. Hadde fryktet mindre.
Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:03:10 PM
Quote from: Nixon on September 11, 2011, 22:01:48 PM
Quote from: krakra on September 11, 2011, 22:00:51 PM
Quote from: Huff on September 11, 2011, 21:59:02 PM

Og der bekrefter Grorud mitt inntrykk av han som den dårligste Brannstopperen på klareringer gjennom tidende.
Men mannen scorer mål!


He he, var det ikke bomkjøp du skrev?
Ja, han er jo fortsatt en skrekkelig dårlig stopper:) Men det er jo bra at han ordner balanse i regnskapet.


Både Grorud og Amankwah var gode i dag. Spesielt sistnevnte var god i pasningspelet.

Huff

Fantastisk innsats, faktisk er Yaw den som imponerer mest, en spiller som ikke har spilt siden i fjor mot sin største svakhet -raske tekniske spillere. Ikke spesielt god men heller ikke dårlig i første, god i andre.

Dommeren ødelegger for Brann og er totaltbås. Gustavs fantastiske løp og påfølgende press på ballfører i sluttminuttene oppsummerer Branns poeng på ren vilje.

vebo

Slutte å syte, Brann spillte konge i dag. Marginene (og dommer) var ikke på vår side. Eller så hadde vi vunnet kampen. Og det med tre av våre faste ute. Liker kamper det det skjer mye, men det blir selvfølgelig drit å spille uten Thorp og Austin. Håper Skars har baller nok til å bruke minst en femmerspiller sentralt på banen der.
Tiocfaidh ár lá

Gepard

DEN svei tenker eg Moen !! Herlig instilling på brann i år , den kan ingen ta fra de, skarsfjord har fått til en fantastisk moral i laget og det sikrer poeng i dag.

Men herregud hvor mye bedre en kan bli, på rent elementære individuelle ferdigheter. Og hjemme mot VIf blir en utfordring, uten Torp og Austin. Men her må Brann legge inn protest, andre gule kortet er helt fullstendig vissvass.




Hansakongen

Oppsummering bra opphenting av brann. Men helvetes dommer pakk... Håper atter en gang at brann legger inn en protest....

OmOssSjølOgHansaøl

Det skal spillerne ha: Fantastisk innsats i 2. omgang!!
Riktignok "hjalp" Molde oss med å slippe seg mer og mer nedpå, men fy f... for en guts i laget.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up