• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

elsker Brann i tykt og tynt...

Started by lovebrann4ever, May 24, 2005, 11:56:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lovebrann4ever

jeg er fremdelses rasende over at Brann klarte å tape mot start på søndag, menne jeg elsker Brann uansett. jeg håper de vinner mot lyn no først kommende søndag, menne om de ikke gjør det så kommer jeg til å vere skuffet ja, menne jeg er en Brann suporter uansett og jeg vil aldri tenke tanken om å gå til en annen klubb, jeg er Brann til jeg dør, i tykt og tynt.. selv om vi skulle rykke ned så støtter jeg Brann for det.... ser at tom sanne skårte for Brann2. NYDELIGT... på tide..... ELSKER BRANN I TYKT OG TYNT.. Brann til blods. Brann til jeg dør..
K Brann, det er på tide NO!

espen

Det ironiske er det at vi synger patriotiske sanger som du nettop nevte når det går bra.. Men når det går dårlig så leker vi stille leken, snur ryggen til, buer, og til og med slutter å går på stadion..

Det gjelder selvsagt ikke alle, men personlig synest jeg det er viktigere å støtte laget i motgang enn i medgang.

SKB e BEST!!!

Det e viktig å støtte laget både i motgang og medgang, men å vise at vi ikkje vender ryggen til når det går i motbakke e veldig viktig!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Stalin

Spillet bør komme som en effekt av stemningen

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Northside

Hele storestå
Hele storestå,
Heisann hoppsann og falleralle ra,
Vi synger KUN når vi vinner!

Hehe, liker den sangen eg, kanskje vi som synger selv når vi sligger under kan starte den?  
noen sier først "hele storestå" mens noen svarer det samme.... etter det synger alle i kor :)

Brannfrelst

Spillerne må no vere mer proffesjonell enn at de tar det HEELT med ro når vi synger at vi er de beste og vinner serien. Som Mons sier så må vi holde fokus HELE kampen,og ikke i 70 minutter. Uansett skal vi supportere støtte i tykt og tynt.
2.10.07-Gullet kom hem!

Brann-Peter!

90 minutter, uansett! Håper hansa kommer med litt i motgang også..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up