• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Mjelde

Started by Fabregas, April 20, 2008, 00:14:32 AM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kjell249

Hva med Runar Normann? Skal ikke han få være med? Nordlending som er stor i kjeften, blir nesten som å få inn Steinar Nilsen...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

erik24

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2354230.ece

men se på dette da, e ikke dette spende?
at han Rbh har snakket med den nye Brann treneren?

BBB-Tony

November 11, 2008, 16:55:17 PM #1502 Last Edit: November 11, 2008, 16:57:56 PM by tonynord
Quote from: erik24 on November 11, 2008, 16:52:06 PM
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2354230.ece

men se på dette da, e ikke dette spende?
at han Rbh har snakket med den nye Brann treneren?


Om du ser på sjekker publiseringsdatoen, så vil du se at dette er gammelt nytt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEA

"Men på frågan om han blir kvar i KFF valde han att inte svara"

og

"Den senaste tiden har ryktet gjort gällande att han kommer träna norska Brann kommande säsong. Hur blir det Nanne, stannar du i Kalmar? - Jag kommer att stanna i Kalmar - åtminstone fram till dess att jag åker till Brasilien för att titta på eventuella nyförvärv. Okej, men kommer du träna Kalmar FF kommande säsong? - Sånt vill jag inte prata om en dag som denna. Det primära nu är att suga på den här karamellen, det är viktigt att man hanterar framgång på rätt sätt."

Link: http://www.ostran.se/layout/set/print/sporten/det_aer_en_euforisk_glaedje

Et nei fra Svante er ikke det same som et nei fra Nanne, og er ikke game over. Gi et bud!

Spelaren

Quote from: krakra on November 11, 2008, 16:13:44 PM
Ollie kan jo ta trenerkurset og ta over han! I tospann med kondisjonstrener Charlie Miller.


- Fixed ;)
Gå av.

Belfort

Mye tull og fjas her nå men det valget Brann skal gjøre nå blir utrolig viktig i forhold til de kommende årene. Velger Brann en middels trener så er vi med ett ute i en ørkenvandring igjen. Jeg blir utrolig bekymret når jeg vet Bruun leder denne trioen som skal finne ny trener.

posemedsnopi

Quote from: tonynord on November 11, 2008, 15:23:15 PM
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2384235.ece

Per Joar Hansen på vei hjem til Norge, og svarer ingen kommentar på om han er kontaktet av Brann.


Tror kanskje ikkje dette hadde vært det aller dummeste alternativet. Gjorde han ikkje det bra med GIF sist periode han var trener der?
Noe som teller negativt er at han forlater to klubber på 1 år, og at han ikke tar med seg familien på flyttelasset...

Herr Smed

Alle må gå.

DangerousDan

Quote from: posemedsnopi on November 11, 2008, 18:08:58 PM
Quote from: tonynord on November 11, 2008, 15:23:15 PM
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2384235.ece

Per Joar Hansen på vei hjem til Norge, og svarer ingen kommentar på om han er kontaktet av Brann.


Tror kanskje ikkje dette hadde vært det aller dummeste alternativet. Gjorde han ikkje det bra med GIF sist periode han var trener der?
Noe som teller negativt er at han forlater to klubber på 1 år, og at han ikke tar med seg familien på flyttelasset...

Ekstremt uenig,- det er nok et av de aller dummeste alternativene.
Uavhengig av mitt elendige inntrykk av Perry synes jeg vi skal styre unna ALLE trenere som er fastlåst i "Eggen-skolen" og 4-3-3.
Mons har lagt en god del fine steiner her, og da blir det jævlig klønete å kjøre inn en fundamentalt annerledes stil med ny trener.

posemedsnopi

November 11, 2008, 18:48:31 PM #1509 Last Edit: November 11, 2008, 18:59:06 PM by posemedsnopi
Quote from: DangerousDan on November 11, 2008, 18:41:50 PM
Quote from: posemedsnopi on November 11, 2008, 18:08:58 PM
Quote from: tonynord on November 11, 2008, 15:23:15 PM
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2384235.ece

Per Joar Hansen på vei hjem til Norge, og svarer ingen kommentar på om han er kontaktet av Brann.


Tror kanskje ikkje dette hadde vært det aller dummeste alternativet. Gjorde han ikkje det bra med GIF sist periode han var trener der?
Noe som teller negativt er at han forlater to klubber på 1 år, og at han ikke tar med seg familien på flyttelasset...



Ekstremt uenig,- det er nok et av de aller dummeste alternativene.
Uavhengig av mitt elendige inntrykk av Perry synes jeg vi skal styre unna ALLE trenere som er fastlåst i "Eggen-skolen" og 4-3-3.
Mons har lagt en god del fine steiner her, og da blir det jævlig klønete å kjøre inn en fundamentalt annerledes stil med ny trener.


Godt poeng. Var nok litt forhastet der...

Klaus_Brann

Quote from: Joggi Bogga on November 11, 2008, 15:04:48 PM
Personlig synes jeg RBH skal ha ros hvis det viser seg at han følger spillereglene fotballklubbene selv har blitt enige om. For meg har det en verdi at Brann oppfører seg korrekt og også på dette området representerer byen på en bra måte.


Jepp, helt enig. Vil ikke ha en Bohinen e.l.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Herr Smed on November 11, 2008, 18:12:21 PM
I Sverige får man ting til:
http://fotball.bt.no/internasjonal/article122464.ece


Se det var ikke dumt. Kanskje noen kan tazte kæsjualsene og be de gå på døra te RBH?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Heispassasjer

Quote from: KEA on November 11, 2008, 17:26:09 PM"Men på frågan om han blir kvar i KFF valde han att inte svara"

og

"Den senaste tiden har ryktet gjort gällande att han kommer träna norska Brann kommande säsong. Hur blir det Nanne, stannar du i Kalmar? - Jag kommer att stanna i Kalmar - åtminstone fram till dess att jag åker till Brasilien för att titta på eventuella nyförvärv. Okej, men kommer du träna Kalmar FF kommande säsong? - Sånt vill jag inte prata om en dag som denna. Det primära nu är att suga på den här karamellen, det är viktigt att man hanterar framgång på rätt sätt."

Link: http://www.ostran.se/layout/set/print/sporten/det_aer_en_euforisk_glaedje

Et nei fra Svante er ikke det same som et nei fra Nanne, og er ikke game over. Gi et bud!



Dæven døtte!!!! Toget har ikke gått her enda, sånt lukter det spekulasjoner av lang vei!!!!

Foreslår at vi tar et spleiselag, finner ut når Nanne skal til Brasil og så sender vi Bruunen etter med flybillett, 2 flasker cognac og instruksjoner om å overtale Bergstrand ;D ;D ;D

Jrgn

Veldig spennende med tanke på de to svenske avisklippene hvor Nanne ikke vil svare på om han trener Kalmar neste år. Tydelig at han har noe å tenke på. Har heller ikke hørt om noen andre klubber som snuser på Nanne. Kanskje vi har fått han litt på gli?

Yes!wehavenobananas

Det er kanskje enda flere enn Brann som snuser på han. Noen som har oversikten på hvem som mangler trener pdd? Utenom Start og Brann selvfølgelig. Nå tenker jeg primært i Skandinavia.

Herr Smed

November 11, 2008, 20:11:20 PM #1515 Last Edit: November 11, 2008, 20:30:30 PM by Herr Smed
Vi går for Bruce Rioch. Evt. Rikard Norling.
Alle må gå.

welsti

Quote from: Jrgn on November 11, 2008, 19:29:24 PM
Veldig spennende med tanke på de to svenske avisklippene hvor Nanne ikke vil svare på om han trener Kalmar neste år. Tydelig at han har noe å tenke på. Har heller ikke hørt om noen andre klubber som snuser på Nanne. Kanskje vi har fått han litt på gli?


Tja. Offisielt så sier han jo at det kommer an på hvorvidt de bygger ut/nytt stadion eller noe i den duren. Mao. bruker han det som pressmiddel - jf. Moyes i Everton som drøyet med å skrive ny kontrakt til det ble lovet penger til spillerkjøp.

laksevåg

Quote from: Yes!wehavenobananas on November 11, 2008, 19:54:09 PM
Det er kanskje enda flere enn Brann som snuser på han. Noen som har oversikten på hvem som mangler trener pdd? Utenom Start og Brann selvfølgelig. Nå tenker jeg primært i Skandinavia.
AIK mangler hvertfall trener.. men ellers så tror eg at hvertfall de store lagene i skandinavia har trener,  så vist nanne vil forlate kalmar så bør brann klare og få tak i han selv med RBH som sportssjef   :P
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

Gepard

Aab da ? Mangler ikke de trener etter Rioch ? Både Nilsen og Nanne kan være aktuelle kandidater hos danskene.

laksevåg

Quote from: Gepard on November 11, 2008, 21:27:57 PM
Aab da ? Mangler ikke de trener etter Rioch ? Både Nilsen og Nanne kan være aktuelle kandidater hos danskene.
de kan få nilsen så tar vi nanne :)
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

storB

aab bør ikke kunne konkurrere med oss om nanne..punktum finale
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

laksevåg

vist svante ikkje vil gi fra seg nanne kan han bare bli med over så kan de få RBH i retur :P
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

storB

de skal jo inn i sjampions league..dejavu noen?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krøvel vellevold

Kalmar må spille CL-kval utenbys hvis de ikke får nytt stadion. Superhelten Nanne forlater kanskje klubben hvis de ikke får nytt stadion. Sånne ting ordner seg alltid. Så Kalmar fikser nok nytt stadion. I hvert fall klarer de å love det så lenge at Nanne blir lurt til å være der en stund til.
Legg ned hele klubben!

Heispassasjer

Quote from: krøvel vellevold on November 11, 2008, 22:25:38 PM
Kalmar må spille CL-kval utenbys hvis de ikke får nytt stadion. Superhelten Nanne forlater kanskje klubben hvis de ikke får nytt stadion. Sånne ting ordner seg alltid. Så Kalmar fikser nok nytt stadion. I hvert fall klarer de å love det så lenge at Nanne blir lurt til å være der en stund til.


Uansett nytt stadion eller ikke så er det neppe klart til neste år uansett. Vi snakker om at Kalmar i beste fall vil kunne ha et nytt stadion i 2010. Så Nanne må spille sjampiåns lig på gamle stadion.

Og da må det vel være mer attraktivt å eventuelt spille sjampiåns lig på store Brann stadion i 2010.....

Xminator

Brann har ikke tid til å vente til 8. desember. Om vi er kommet til 1. desember uten at BruuuuuuneHaaaaaansen har klart å få ny trener så begynner ihvertfall jeg å få en følelse. En rbh-følelse...

Nei, få hanket inn Nilsen nå, så får vi ta opp igjen tråden med Nanne når Nilsen for sparken sommeren 2011.

Heispassasjer

Ryktes om at Bruce Rioch er en "hot" kandidat.......

Bakgrunn:

Quote


KEA

Quote from: Heispassasjer on November 11, 2008, 22:56:09 PM
Ryktes om at Bruce Rioch er en "hot" kandidat.......


Hvor har du dét fra?

For øvrig var det ikke spesielt tillitsvekkende at det tok 4 år fra han selv påstod å ha blitt sparket fra Wigan i 2001 til han fikk seg en annen jobb..... i Odense, som han angivelig forlot 2 år etter pga. konens sykdom...... glem det.

Heispassasjer

Quote from: KEA on November 11, 2008, 23:10:26 PM
Quote from: Heispassasjer on November 11, 2008, 22:56:09 PM
Ryktes om at Bruce Rioch er en "hot" kandidat.......


Hvor har du dét fra?

For øvrig var det ikke spesielt tillitsvekkende at det tok 4 år fra han selv påstod å ha blitt sparket fra Wigan i 2001 til han fikk seg en annen jobb..... i Odense, som han angivelig forlot 2 år etter pga. konens sykdom...... glem det.


Leste det i et innlegg på debattforumet til Brann.no at det snakkes om Bruce Rioch i gangene på stadion.

Er isåfall en trener med erfaring og pondus vil jeg tro. Jeg har ikke noe videre kjennskap til han utover det jeg fant på wikipedia.

BBB-Tony

Det første som slår meg er at Rioch har trent en god del klubber opp gjennom tiden! Ikke alltid det er så positivt... Dette med at konen hans ble syk i 2007 trenger ikke ha noen betydning nå når vi straks skriver 01.01.09! Lenge siden 2007.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEA


BBB-Tony

Tror ikke det er lurt å sette noen tidsfrist for når en trenen absolutt skal være på plass. Det er viktig og bruke god tid på å finne den rette, og ikke ta det første som faller ned å postkassen og sier ja. Men samtidig, så må det ikke bli slik som du sier at det må gå 1-2 mnd. Det har gått en stund siden letingen etter ny trener startet, og jeg skulle helst at det snart hadde vært avklart hvem som trener Brann i 2009.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Huff

Bruce Rioch?

Har ikke han trent Hamrèns gullvinnende AAB mot direkte nedrykk? Nei takk.

Ellers er det en skandale dersom Bruun ikke fortsetter å jobbe med Nanne etter det som fremkommer nå, hvis han ikke kontakter Nanne utelukkende grunnet Svantes kommentarer er dette tjenesteforsømmelse, det får da være grenser for regelrytteri og korrekthet...ren naitivitet. Tror ikke han vil foretrekke AIK foran Brann, mye lettere å forlate Kalmar for en utendlandsk klubb enn å gå til en motstander, slikt blir man en judas og sviker av i supporternes øyne. Tror han blir i Kalmar, ellers er det nok utenlandske klubber vi bør frykte, ikke svenskene (med mindre landslaget deres vil ha ham).

Joggi Bogga

Enig, en tidsfrist må være noe av det dummeste han kan finne på akkurat nå. Ja, rent bortsett fra å innsette seg selv da, som en sportslig sultanist.

Dog ville selvpineren i meg frydet seg om at gav seg selv 36,9 dager på jobben og sluttet hvis det ikke gikk.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

http://fotball.bt.no/kommentar/article122494.ece

Tore Strand, ein gammal mann...
Her er hans siste kommentar om Brann, og han tar til orde for å hente Steinar Nilsen til Bergen. Gullkornet var "tidligere Brann-spillere i Tromsø har gitt Steinar Nilsen det beste skussmål", som om høflige inhabile floskler var så viktig i denne sammenhengen.
Gå av.


Belfort

Quote from: Xminator on November 12, 2008, 07:56:20 AM


Kalmar kan ikke holde igjen en trener som vil bort. Klarer Brann og friste Nanne har ikke Kalmar noe valg. Jeg har enda ikke hørt om en trener som har blitt holdt tilbake når han virkelig har ønsket seg bort.

pidre

Quote from: Belfort on November 12, 2008, 09:00:02 AM
Quote from: Xminator on November 12, 2008, 07:56:20 AM


Kalmar kan ikke holde igjen en trener som vil bort. Klarer Brann og friste Nanne har ikke Kalmar noe valg. Jeg har enda ikke hørt om en trener som har blitt holdt tilbake når han virkelig har ønsket seg bort.


Men til hvilken pris? 10-15 mill? - og i worst case sitter vi igjen med en ny Prahl.

Hva står egentlig denne Nanne for?
Saludar a los monos!


Xminator

Om han står med luen i hånden om 2 månder så er toget gått for Sandstø, Nordli, Rekdal etc også.

Tålmodigheten min er slutt om det ikke skjer noe denne uken. Da er det jo åpenbart at vår kjære sportsjef sliter med å få ja enda en gang.

FeltZ4ever

Quote from: Xminator on November 12, 2008, 11:05:11 AM

Tålmodigheten min er slutt om det ikke skjer noe denne uken. Da er det jo åpenbart at vår kjære sportsjef sliter med å få ja enda en gang.


Tålmodigheten min tok slutt for lenge siden.
Jeg teller bare ned til dagen da RBH får fyken. Den skal feires på linje med cup- og seriegull.
Det vil bli en merkedag som markerer at Brann er ute av blindsporet og igjen kan sikte mot suksess og trofeer...
Den e' Bruun...

KEA

Toget går snart: "" står det i dagens Bladet Tromsø, også referert i BT http://fotball.bladet-tromso.no/eliteserien/article122496.ece.

Skal du være med RBH, eller skal du stå igjen på perrongen?

Gulløl

2202 personer har avgitt sin stemme. Liten tvil hvem folket vil ha. Steinar Nilsen har 67 % av stemmene. Nanne Bergstrand har bare 16 %. Hører Brunen på folket eller kjører han kun sitt eget løp ?

http://interaktiv.vg.no/avstemning/?action=vis_resultat&id=7355
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Huff on November 12, 2008, 00:02:07 AM
Ellers er det en skandale dersom Bruun ikke fortsetter å jobbe med Nanne etter det som fremkommer nå,


Quote from: KEA on November 12, 2008, 12:14:14 PMToget går snart: "
Skal du være med RBH, eller skal du stå igjen på perrongen?


Hoppe på Nilsen nå.
Eller jobbe litt mer med Nanne.
Vanskelig dilemma...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on November 12, 2008, 12:27:08 PM
2202 personer har avgitt sin stemme. Liten tvil hvem folket vil ha. Steinar Nilsen har 67 % av stemmene. Nanne Bergstrand har bare 16 %. Hører Brunen på folket eller kjører han kun sitt eget løp ?

http://interaktiv.vg.no/avstemning/?action=vis_resultat&id=7355


I så fall viser jo det folks totale mangel på innsikt. De har hørt om Nilsen, men de har ikke hørt om Nanne.
Legg ned hele klubben!

Ferguson

Quote from: krøvel vellevold on November 12, 2008, 12:57:30 PM
Quote from: Gulløl on November 12, 2008, 12:27:08 PM
2202 personer har avgitt sin stemme. Liten tvil hvem folket vil ha. Steinar Nilsen har 67 % av stemmene. Nanne Bergstrand har bare 16 %. Hører Brunen på folket eller kjører han kun sitt eget løp ?

http://interaktiv.vg.no/avstemning/?action=vis_resultat&id=7355


I så fall viser jo det folks totale mangel på innsikt. De har hørt om Nilsen, men de har ikke hørt om Nanne.


Det er vel streng tatt det som preger slike målinger Krøvel. Folk stemmer på det som klinger best og det de har hørt om.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Nixon

Skulle Norge blitt styrt etter de som ringte inn til Holmgang kunne man like gjerne gått tilbake til unionen med Sverige.
Samme med en slik måling. Og når den attpåtil er i VG er det ikke sikkert at det engang er flertall med brannsupportere som har stemt...
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: Nixon on November 12, 2008, 13:12:41 PM
Skulle Norge blitt styrt etter de som ringte inn til Holmgang kunne man like gjerne gått tilbake til unionen med Sverige.
Samme med en slik måling. Og når den attpåtil er i VG er det ikke sikkert at det engang er flertall med brannsupportere som har stemt...


Tipper det er ikke så mange utenom de "innvidde" som vet noe særlig om Nanne og derfor kommer et kjent navn som Nilsen høgt opp.

vebo

Det er vel ikke tvil om at populismen har inntatt norsk fotball allerede for lenge siden..
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: vebo on November 12, 2008, 13:53:27 PM
Det er vel ikke tvil om at populismen har inntatt norsk fotball allerede for lenge siden..


For ikke å snakke om dette forumet...
Rød makt på Hansa

Go Up