• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Xminator"Før billettluka.no bryter sammen etter lunsj:

Brann - Carmarthen: 6900 ledige. Solgt 80 billetter siden man startet salget :)


26. juli:
Brann - Carmarthen: 6730 ledige. Frydenbø er av en eller annen grunn falt ut av systemet, så kun de 3000 på søndre kan bestilles.


eneste mulighet brann har får å skape en god ramme er å ha gratis ingen det er nesten ser helt håpløst ut vist det bare kommer 200 på den kampen og brann har et snitt på over 17000 i serien,,, rart de ikke tenker på det der nede

grei

Quote from: "Hansakongen"
eneste mulighet brann har får å skape en god ramme er å ha gratis ingen det er nesten ser helt håpløst ut vist det bare kommer 200 på den kampen og brann har et snitt på over 17000 i serien,,, rart de ikke tenker på det der nede


De viser jo med å sette prisen til 30 kroner at de har tenkt på det. Det vanlige under disse ecupkampene har jo vært å kjøre relativt stive priser uansett motstand. Og gidder du ikke gå når det koster 30 kroner gidder du ikke gå når det er gratis heller.

Gjør det forresten noe at det "ser håpløst ut" om det kun kommer 200? Det vil jo knapt være folk der til å se det. Og det er jo ikke noe "flaut" ved at folk ikke gidder å komme mot et ukjent lag vi ligger over 8-0 mot. Kampene til andrelaget er jo viktigere enn den kampen her, og ikke mange stiller på de. Interessen for disse kvalikene/tidlige ecuprundene er minimal uansett, og det er gammelt nytt.

Xminator

Det er nå 6630 ledige til torsdagens kamp. God plass med andre ord...

grei

6630 ledige ja, men hvor mange er det solgt? 300? I såfall høres det vel mer ut som 17000 ledige... Hvordan er det egentlig med Almenningplassene i ecup? Ikke inkludert, men ekslusiv rett til å kjøpe sitt eget sete?

Xminator

Quote from: "grei"6630 ledige ja, men hvor mange er det solgt? 300? I såfall høres det vel mer ut som 17000 ledige... Hvordan er det egentlig med Almenningplassene i ecup? Ikke inkludert, men ekslusiv rett til å kjøpe sitt eget sete?


Salget startet på 6980.

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nixon

Quote from: "Nesten"


Det finnes vel ikke en mal for dette. Brann velger å selge noen få kamper av gangen for å motvirke svartebørssalg. De kan selvsagt legge ut resten av sesongen nå hvis de vil.
Rød makt på Hansa

Brannmus

En ting er jo som påpekt svartebørs. En annen ting er jo at ingen vet når kampene spilles helt nøyaktig. TV2 setter opp tidene 3-4 runder om gangen, så det er fortsatt åpent for at dato og tid forandres.

Sikkert mange som hadde blitt litt snurt om de kjøpte billetter til to søndagskamper, så ble ene flyttet til lørdag og andre til mandag og de kunne ikke gå på noen av dem av den grunn.

symo

Det med svartebørssalg hadde vel heller blitt begrenset om flere billetter hadde blitt lagt ut for salg tidligere. Da ville jo de som går på kampene uansett, men ikke har anledning til å ha sesongkort hatt en bedre mulighet til å sikre seg billett.

skinkerytter

Quote from: "symo"Det med svartebørssalg hadde vel heller blitt begrenset om flere billetter hadde blitt lagt ut for salg tidligere. Da ville jo de som går på kampene uansett, men ikke har anledning til å ha sesongkort hatt en bedre mulighet til å sikre seg billett.


De som går på kampene uansett uten å ha partoutkort er de som sitter klar ved pcen idet salget starter. De får stort sett billett. De som er markedet for svartebørs er folk som ikke går så ofte, men som vil på kamp når det blir hypet tilstrekkelig(16 mai, rbk). Følger man litt med på når salget starter får man billett. Det er jo derfor svartebørshaiene får billetter. Fordi de er tidlig ute.

brann02

Quote from: "skinkerytter"
Quote from: "symo"Det med svartebørssalg hadde vel heller blitt begrenset om flere billetter hadde blitt lagt ut for salg tidligere. Da ville jo de som går på kampene uansett, men ikke har anledning til å ha sesongkort hatt en bedre mulighet til å sikre seg billett.


De som går på kampene uansett uten å ha partoutkort er de som sitter klar ved pcen idet salget starter. De får stort sett billett. De som er markedet for svartebørs er folk som ikke går så ofte, men som vil på kamp når det blir hypet tilstrekkelig(16 mai, rbk). Følger man litt med på når salget starter får man billett. Det er jo derfor svartebørshaiene får billetter. Fordi de er tidlig ute.


Eg kjøpte opp 10 biletter når salget startet :) Først nå tikker det inn sms fra venner som trenger biletter. Er man påpasslig så får man tak i :)
Planlegging heter det!

symo

Har da vert noen kamper i år da billettsystemet har brutt sammen. Og kaos på utsalgsstedene har gjort at mange av de "vanlige" ikke har fått bilett. Men det var nok helst på de første kampene i år.

Kunne ikke hvert av utsalgsstedene hatt ett visst antall billetter å selge, slik at det ikke hadde blitt kamp om å printe ut flest mulig billetter ol. og ikke trøbbel med kaos på nettet.

445

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "NorthsideFCDH"Så du velger faktisk å droppe kampen fremfor å stå på Felt T...?

Ellers så er det muligens en mulighet for at Bataljonen har billetter på Hansa. Pleier å legges ut noen billetter på Hansa som Frode selger på puben.


"Muligens en mulighet".. For et sjangsespill :P


Dette har jeg gjort i nesten hele år, så det funker bra om du er litt "på"..
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Atlet Orvanger

5497 ledige til kampen i dag.
Om salget begynte på 6980 betyr det 1493 solgte billetter. Om været fortsetter som nå er det vel ikke håp som så VELDIG mange flere heller.

Brannfrelst

Tipper det kommer rett under 3000 tilskuere idag.
Solgt ca 1750 nå. Og tradisjon tro blir det vel køer i billettluken utenfor stadion.
2.10.07-Gullet kom hem!

Ricky

På samme tid i fjor var det forhåndssolgt 800 mot Glentoran.
(men da var også billettene skammelig dyre; 160 kr...)

Xminator

Ikke pokker om det kommer over 2000...

Hausberg

hvor selges billetter utenom stadda?
itt hjerte står i Brann......

revert

Tja jeg er ikke helt sikker jeg. Hva med dra i gang en konkurranse her. Om å gjøre å komme nærmest.
Jeg tipper:

2247

Hausberg

2469 tilskuere. hehe
itt hjerte står i Brann......

olebrann3


Alzheimer/Silverspurs

Dama på butikken sa nettopp at det er solgt såpass greit i dag at det blir trulig over 2000, var innom for å hente min for 3 minutt og 38 sekunder sidan.

Tippar 2879

Natan

Salget har bikket 2000 nå ja. Ser ut som det kommer litt folk likevel. Tipper 2818.

tauraren1

Quote from: "Natan"Salget har bikket 2000 nå ja. Ser ut som det kommer litt folk likevel. Tipper 2818.

Nei eg tror det kommer 3 stk til, altså 2821
ordan har "vi" det i dag da?

Baunebob

Så i dagens BT at Carmarthen`s trener forventet 10 000 på stadion idag. Hva forventer han mot et møkkalag som allerede er banket sønder og sammen.

Atlet Orvanger


Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

3961 ledige plasser nå. Så hvis salget startet på 6980, så har vi passert 3000

Speedy

"Glimrende" oppmøte idag. Tror Hanøy sa noe rundt 4500. Imponerende tross troperegnet.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

sydnes76

Ble mildt sagt overrasket over hvor mange som møtte opp...Jeg kjørte opp i god tro og måtte innse at jeg måtte ta en drøy parkering et stykke unna...Men gøy at det kom mange! Men skuffende at jeg drømte om 10-0 etter vel en halvtime.

Marek

Quote from: "Xminator"Ikke pokker om det kommer over 2000...


Ikke?
ons Ivar skal hem...

Brannfrelst

Rimelig imponerende dette igrunn. Var mye unger på Stadion såg eg,positivt for rekrutteringen dette.
Da bør vi bikke 5000 i neste kamp da;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Chrisstah

Quote from: "Chrisstah"3250


an the winner is?? =)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nightfox

Ingen var i nærheten. Du kan ikke i svarte helvete kalle deg noen vinner når du var over tusen ifra riktig tall, selv om du var nærmest.

Brannfrelst

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Chrisstah"3250


an the winner is?? =)


Nå var du vel inne 1 time før kampen og sjekket hvor mange som var solgt..
2.10.07-Gullet kom hem!

Chrisstah

ja ca det, sjekket ingenting. bare gjettet. trodde egentli ikke det skulle passere 3 engang=)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Petter Puddefjord

Sinnsykt!

Vi hadde 8-0 fra borteoppgjøret. Vi skulle spille mot et drittlag. Det var drittvær. Det kommer nesten 5000 betalende tilskuere!

Har det rablet for folk?

Dette overrasket meg veldig. Jeg var ikke på kampen, men jeg gikk tilfeldigvis forbi stadion. Ble veldig overrasket da jeg så at nesten hele gamle sitte var full, pluss mange folk på Hansatribunen. Imponerende!

Ricky

Quote from: "Brannfrelst"Rimelig imponerende dette igrunn. Var mye unger på Stadion såg eg,positivt for rekrutteringen dette.
Da bør vi bikke 5000 i neste kamp da;)



Tviler, for da er vel billettprisen tilbake i rundt 160-200 kr igjen, slik den stort sett har vært på alle uefa-kvalifiseringskamper :/

En smule ironisk at det skal bli dyrere å se Brann jo dårligere Brann er. Hadde vi kun hatt 1-0 å gå på fra bortekampen i Wales, så ville billettene ha kostet det flerdoble.

Northside

Quote from: "Petter Puddefjord"
Dette overrasket meg veldig. Jeg var ikke på kampen, men jeg gikk tilfeldigvis forbi stadion. Ble veldig overrasket da jeg så at nesten hele gamle sitte var full, pluss mange folk på Hansatribunen. Imponerende!



.....

Xminator

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Brannfrelst"Rimelig imponerende dette igrunn. Var mye unger på Stadion såg eg,positivt for rekrutteringen dette.
Da bør vi bikke 5000 i neste kamp da;)



Tviler, for da er vel billettprisen tilbake i rundt 160-200 kr igjen, slik den stort sett har vært på alle uefa-kvalifiseringskamper :/

En smule ironisk at det skal bli dyrere å se Brann jo dårligere Brann er. Hadde vi kun hatt 1-0 å gå på fra bortekampen i Wales, så ville billettene ha kostet det flerdoble.


Om Brann har noenlunde klarsyn åpner de alle 4 tribunene til samme pris neste kamp også. Uavhengig av om motstanderen heter Kerjeng eller Hammerby.

Petter Puddefjord

Vil du ha en forklaring kanskje? Jeg skulle i et besøk, og gikk fra Gimleveien hvor jeg parkerte.

krøvel vellevold

Tipper tilskuertallet på RBK - Stabæk blir ca 19300. I så fall er det under mitt tidligere nevnte skjema til 20000 i snitt. Og med mindre RBK skulle rote seg inn i gullstriden igjen (kan jo utmerket godt skje), så tror jeg trønderne skal få problemer med 20000-snittet de før sesongen var så bombesikre på at de skulle passere.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Hvis de ikke ligger an til å klare snittet før siste hjemmekamp, deler de sikkert ut så mange gratisbilletter slik at de akkurat klarer det!
Hadde ikke forundret meg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

sydnes76

Quote from: "Brannfrelst"Rimelig imponerende dette igrunn. Var mye unger på Stadion såg eg,positivt for rekrutteringen dette.
Da bør vi bikke 5000 i neste kamp da;)


Bidro med å ta med min snart 3 år gamle sønn. Han ropte Helstad en del og ville ut på banen og spille, men ellers gikk det mye i snop og popcorn for å holde han i aktivitet :)

klisjebarnet

18.800 tilskuere på Lerkendal.

arntf

Quote from: "krøvel vellevold"Tipper tilskuertallet på RBK - Stabæk blir ca 19300. I så fall er det under mitt tidligere nevnte skjema til 20000 i snitt. Og med mindre RBK skulle rote seg inn i gullstriden igjen (kan jo utmerket godt skje), så tror jeg trønderne skal få problemer med 20000-snittet de før sesongen var så bombesikre på at de skulle passere.


18 860 tilskuere i kveld, godt under ditt bud altså. Snittet per nå er dermed 20 023. Jeg tror likevel 20 000 er godt innenfor det mulige i år, spesielt med seieren i kveld.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

Quote from: "klisjebarnet"18.800 tilskuere på Lerkendal.


Da bommet jeg med 500. Litt flaut i grunn... Men jeg har ikke oversikten over hva som er solgt på kjernen-feltet og på bortefeltet, så jeg legger skylden på dårlig oppmøte der...

Vel, da endte de altså 1200 bak mitt skjema til 20000 i snitt.

Hvis RBK trekker 79782 på de siste fire kampene (19946 pr. kamp), så får de 259993 totalt. Dette gir et snitt på 19999,461 = avrundet til 19999. Kommer det 259994 totalt, blir snittet på 19999,538 = avrundet til 20000.

Dette betyr at RBK ikke klarer 20000 med følgende tilskuertall på resten:

vs VIF -- 21000
vs SF --- 18500
vs Odd - 18500
vs Lyn -- 21782

Spørs om VIF er like interessante nå som de er et bunnlag, men Klanen stiller nok sikkert med 1000-1500 på bortefeltet.
Ser ikke SF eller Odd som mer interessante enn serietoer Stabæk akkurat. Men samtidig er jo ferien over når SF og Odd kommer på besøk. Dessuten kan RBK være for fullt med i gullstriden igjen.
Lyn-kampen blir sikkert bortimot full uansett, siden det er siste hjemmekamp. Er redd tallene lett kan bli 21900 vs VIF, 19500 vs SF og Odd, og 21500 vs Lyn. Da får de et snitt på 20201. Akkurat nå er snittet på 20023.

RBK må altså ha 79783 på de 4 siste for å klare et tall som kan rundes opp til 20000 (19999,538). I fjor hadde de 81020 på 4 siste... (Stabæk 19409, TIL 19637, Lyn 20123 og Viking 21851).
Legg ned hele klubben!

arntf

Tilskuertallene blir ofte høye mot slutten av sesongen, og både Godset og Odd er relativt interessante motstanderlag for Trondheimspublikummet (hevn for tapet mot SF hjemme og Odd som den historiske inspirasjonen for Rosenborg), så de vil antagelig sanke flere tilskuere enn det du postulerer for under-20000-i-snitt-scenarioet.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

Quote from: "arntf"Tilskuertallene blir ofte høye mot slutten av sesongen, og både Godset og Odd er relativt interessante motstanderlag for Trondheimspublikummet (hevn for tapet mot SF hjemme og Odd som den historiske inspirasjonen for Rosenborg), så de vil antagelig sanke flere tilskuere enn det du postulerer for under-20000-i-snitt-scenarioet.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Hvis Brann slår RBK neste uke, så må trønderne dele ut billetter i høst for å greie 20.000.

Go Up