• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking

Started by Viking-gutt, October 14, 2004, 18:08:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Viking-gutt

Hvilket felt er det Viking supportene skal kjøpe billetter?
Er det det nye feltet på W?

Tips til BBB, ring rundt til klubbene i tippeligaen og spør om de har billetter til overs. Er sikkert ikke alle som bruker de  :)

Felt F forever

Blir nok den nye sittetribunen i Klokkesvingen... Ta med paraply hvis det regner - der blir man våt!!  :D Men grei utsikt, vil eg tro...

sekto

Stemmer at det blir vel felt W..

Se linken under:
http://www1.ticnet.no/images/arena/norbra.jpg

regner med det er der de vil samle bortesupporterne..

ragga

har bbb sjekket med andre klubber?
OMA THE BEST!!!

FK Godfoten

Vi i FK Godfoten har sendt mail til samtlige klubber i eliteserien og 1.div. Svar; disse går til sponsorene våre...  Vi har og sent mail til samtlige klubber som hadde søkt om billetter og blitt trukket ut. (Vi søkte selv men ble ikke trukket ut.) Eneste tilbud vi fikk var av typen; vi selger disse evt som pakketurer med reise og opphold. Priser rundt 2000 og oppover. Lite aktuelt dersom reisen er fra f.eks sørlandet.

Nei, da er det bedre å kjøpe på qxl, finn.no eller noe lignende eller i oslo.

Jeg drar uansett om jeg får tak i billett eller ikke og oppfordrer alle andre billettløse til å gjøre det samme!!!
eriemester 2005!

KennethS

Quote from: "FK Godfoten"Vi i FK Godfoten har sendt mail til samtlige klubber i eliteserien og 1.div. Svar; disse går til sponsorene våre...  Vi har og sent mail til samtlige klubber som hadde søkt om billetter og blitt trukket ut. (Vi søkte selv men ble ikke trukket ut.) Eneste tilbud vi fikk var av typen; vi selger disse evt som pakketurer med reise og opphold. Priser rundt 2000 og oppover. Lite aktuelt dersom reisen er fra f.eks sørlandet.

Nei, da er det bedre å kjøpe på qxl, finn.no eller noe lignende eller i oslo.

Jeg drar uansett om jeg får tak i billett eller ikke og oppfordrer alle andre billettløse til å gjøre det samme!!!



Ka har denne posten med Brann-Vking og gjøre? Vi trenger vel ikkje ta inn cupfinalen i alle sammenhenger.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "FK Godfoten"Vi i FK Godfoten har sendt mail til samtlige klubber i eliteserien og 1.div. Svar; disse går til sponsorene våre...  Vi har og sent mail til samtlige klubber som hadde søkt om billetter og blitt trukket ut. (Vi søkte selv men ble ikke trukket ut.) Eneste tilbud vi fikk var av typen; vi selger disse evt som pakketurer med reise og opphold. Priser rundt 2000 og oppover. Lite aktuelt dersom reisen er fra f.eks sørlandet.

Nei, da er det bedre å kjøpe på qxl, finn.no eller noe lignende eller i oslo.

Jeg drar uansett om jeg får tak i billett eller ikke og oppfordrer alle andre billettløse til å gjøre det samme!!!



Ka har denne posten med Brann-Vking og gjøre? Vi trenger vel ikkje ta inn cupfinalen i alle sammenhenger.


Så så, KennethS. Du må lese tråden skikkelig før du begynner å kritisere. Innlegget var jo bare et svar til Viking-gutt som tross alt startet denne debatten.
Rød makt på Hansa

Go Up