• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Det er vel gjerne og noen forbrukerlover mot bundling av produkter?

Lov eller ei; uansett en uting. Dersom folk vil på Stadion på mandag så får vi de kjøpe seg en billett og møte opp.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Har vi noen gang sett maken til fart? I 2007 var det jo også fysisk salg (med lange køer), så vanskelig å sammenligne.
Rød makt på Hansa

Hickok

Da var klokken blitt 13, og status er nå:
SPV - Mindre enn 10 plasser tilgjengelig.
BT - Mindre enn 10 plasser tilgjengelig. (B og Kremmerhuset ikke lagt ut).
Fjordkraft - Mindre enn 10 plasser tilgjengelig.
Bortefeltet - Neppe lagt ut.
Frydenbø - Utsolgt.
Brannbørsen og Brannstuen er ikke gjort tilgjengelig ennå, så de har nok et eget opplegg der.

Med andre ord røk alle tilgjengelige plassene på en drøy time. Sykt!!

Hickok

Sånn ser setekartet ut nå. Ser flott ut! De feltene som er merket som fortsatt for salg har ingen tilgjengelige billetter.


opplett

Dette betyr at de har mange muligheter til å hause Sandefjordkampen. Nå må de bære på ball.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Nixon

Det er allerede flust med Ønsker å kjøpe-annonser på Finn.
Jeg er sjeleglad for at jeg har partoutkort!
Rød makt på Hansa

SKBCPH

Sto i kø fra kl 12 og klarte såvidt å sikre to enkle seter til meg og en kompis. Noen som vet når Brann-børsen og Brann-stuen blir lagt ut?
- Vi har den treneren vi har.

Gulløl

Quote from: Nixon on May 03, 2023, 11:52:53 AMHar vi noen gang sett maken til fart? I 2007 var det jo også fysisk salg (med lange køer), så vanskelig å sammenligne.
Dette er 2007 tilstander helt klar. Problemet den gang var at billettsystemet gikk i knestående hele tiden. Trykte refresh noen tusen ganger før jeg fikk et par billetter etter 6-7 timer til Viking kampen. Det året var det flere andre kamper med flere timer i billettkø på nettet og billettsystem som ikke klarte pågangen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Jeg har ikke fulgt med siste to timene, men har ståplassene også ligget ute?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Quote from: Nixon on May 03, 2023, 11:48:38 AMPakkeløsning? Ingen grunn til å "jukse" med tilskuertallene.
La oss holde oss til organisk salg til alle kampene!

Liker.
Tren på langskudd

Gulløl

Billettsystemet i knestående slik som flere ganger i 2007  8)
Ikke sikkert det er utsolgt enda. Og ikke sikkert Brann har oversikt på det enda før systemet er oppe og går igjen.

Fra Brann.no:
Oppdatert: det var flere tusen som forsøkte å skaffe seg billett kl. 12. Hele billettsystemet vårt gikk ned for telling. Vi får heller ikke lagt inn bestilinger så det hjelper dessverre ikke å kontakte oss akkurat nå.
Vi kommer tilbake med mer info senere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: opplett on May 03, 2023, 12:44:21 PMJeg har ikke fulgt med siste to timene, men har ståplassene også ligget ute?

Tror ikke det. De har vært grå hele tiden.

Billy Elliott

Nå er det nok helt utsolgt (av de billettene som er gjort tilgjengelige). Kun gråe felt på billettkartet.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Tips. Det er fremdeles mulig å kjøpe partoutkort på Store Stå for kr.2300. Da får en 16 mai kamp og resten av kampene i boks og slipper å stresse i knelende billettsystem.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Bortefeltet er ikke utsolgt. Her blir ganske det ganske sikkert minst 600 ledige ledige tipper jeg. Brann må lage en god plan slik at alt av overflødige ledige billetter på bortefeltet blir overført til hjemme supportere. Dette har blitt gjort på mange 16 mai kamper tidligere også. Stabæk har "snille supportere" ikke akkurat Klanen så er ikke behov for så mange "sikkerhets-seter" i mellom.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on May 03, 2023, 13:20:05 PMStabæk har "snille supportere" ikke akkurat Klanen så er ikke behov for så mange "sikkerhets-seter" i mellom.

Ja, det var jo full miks på semifinalen, uten problemer.

SKBCPH

Quote from: Hickok on May 03, 2023, 13:21:39 PM
Quote from: Gulløl on May 03, 2023, 13:20:05 PMStabæk har "snille supportere" ikke akkurat Klanen så er ikke behov for så mange "sikkerhets-seter" i mellom.

Ja, det var jo full miks på semifinalen, uten problemer.

De var bare store i kjeften inne på forumet sitt. :-D
- Vi har den treneren vi har.

Gulløl

May 03, 2023, 13:39:19 PM #16717 Last Edit: May 03, 2023, 13:42:07 PM by Gulløl
Dette 16 mai hysteriet har hatt stor effekt på Sandefjord salget siste par timene. Det skjøt fart.

Brann kan markedsføre det som FORSPILL 16 MAI - FEST så blir den utsolgt den også.

Husk at vi i 2007 hadde snitt på 17.224 tilskuere på hjemmekampene. Nå kan alt skje, det er 2007 tilstander.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Jeg har tørket støv av gullølflasken fra 07 også.


I følge bt så slippes ståplassene i morgen.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Gulløl on May 03, 2023, 13:39:19 PMBrann kan markedsføre det som FORSPILL 16 MAI - FEST så blir den utsolgt den også.

Og 16. mai er forspill til 17. som blir opplading til at folket skal til Cupfinalen 20. som blir festen før nachspielet på kvelden den 20. før feiringen av cupgull den 21.


Det er en mulig absurd uke Bergen og Brannsupportere går inn i den uken fra og med Sandefjordkampen.

Brannsupporter.

Nixon

Alle ordinære billetter er utsolgt. Vi legger ut ståplassene på Fjordkraft-tribunen i løpet av torsdag 4. mai - mer info kommer. Ubetalte reservasjoner vil også bli fristilt fortløpende!
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Gulløl on May 03, 2023, 13:14:40 PMTips. Det er fremdeles mulig å kjøpe partoutkort på Store Stå for kr.2300. Da får en 16 mai kamp og resten av kampene i boks og slipper å stresse i knelende billettsystem.

Det er ikke mulig å gjøre nå.
Rød makt på Hansa

Hickok

Litt avhengig av hvor mange billetter som er solgt på bortefeltet og store stå, så tipper jeg vi er svært nær 11.000 solgte på Sandefjord kampen nå. Bikker nok i løpet av kvelden.

SeLyren

Så kjekt! Hadde vært super om salget til Sandefjordkampen hadde oversteget 13000.

Gulløl

May 03, 2023, 19:50:38 PM #16724 Last Edit: May 03, 2023, 19:55:35 PM by Gulløl
Sandefjord kampen. Siden det koker. Her må Brann justere mellom de tre billett-gruppene i billettsystemet.
Kun 1 stk. billett igjen til denne gruppen:
STORE STÅ Ungdom
Ungdom 13-17 år
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Knapt billetter igjen på øvre del av Frydenbø nå, her er det bare å selge inn fest og fyrekamp til alle sine venner!
First is first, second is nothing

Billy Elliott

Håper, håper, håper at Brann kan melde 11.000 relativt tidlig i morgen, og at det bare kan strømme på derfra.

Ri på denne bølgen nå. Hårete mål etter RBK-skalpen: 14.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978


opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Sexy tall mot en mindre sexy motstander på en mandag!
Kokende idiot

Superjack

Tror det fort blir mange mange på mandag også.
Nå må snakkisen gå rundt lunsjbordene i morgen, og ellers i løpet av helgen.

Meldes 12000 i løpet av morgendagen?
Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Quote from: Superjack on May 03, 2023, 20:52:58 PMTror det fort blir mange mange på mandag også.
Nå må snakkisen gå rundt lunsjbordene i morgen, og ellers i løpet av helgen.

Meldes 12000 i løpet av morgendagen?

Etter seieren i kveld bør det være oppnåelig..

Gulløl

Quote from: Billy Elliott on May 03, 2023, 20:08:39 PMRi på denne bølgen nå. Hårete mål etter RBK-skalpen: 14.
Over 14.000 er nå høyst realistisk. Nesten fem hele salgsdøgn å gjøre det på.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg tror vi har passert 11.500 også nå. Det har vært bra med salg i løpet av dagen, så dette ser bra ut, i hvert fall til å være mandagskamp.

Billy Elliott

Anslår et sted mellom 400 og 500 billetter igjen på Frydenbø, pluss det som eventuelt ikke er solgt på Store stå. Denne tribunen blir nok utsolgt til denne kampen også.

Bra salgsdriv på de andre tribunene også. Har en liten drøm om at vi kan bikke 15.000 igjen. På en random mandag, mot et intetsigende lag, ville det vært helt massivt i så fall.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

I underkant av 300 ledige på de "billige" feltene på Fjordkraft. Totalt på tribunen er det ca 750 billetter igjen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

May 04, 2023, 07:46:56 AM #16736 Last Edit: May 04, 2023, 07:53:45 AM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on May 04, 2023, 07:27:31 AMAnslår et sted mellom 400 og 500 billetter igjen på Frydenbø, pluss det som eventuelt ikke er solgt på Store stå. Denne tribunen blir nok utsolgt til denne kampen også.

Bra salgsdriv på de andre tribunene også. Har en liten drøm om at vi kan bikke 15.000 igjen. På en random mandag, mot et intetsigende lag, ville det vært helt massivt i så fall.
Når jeg går gjennom mailene mine nå oppdager jeg at dette faktisk er en kampanje kamp, den typen tilbud som tidligere sesonger og på tilsvarende tilbud har økt tilskuertallet med 2000-3000 i forhold til normalen. Løfter Brann dette tilbudet mer frem i lyset på hjemmesiden og i SM og ikke bortgjemt i en mail kan vi helt klart passere 15.000 også.

50 kr og 100 kr billetten er et supert tilbud til "FORSPILL 16 MAI KAMPEN". Alle de som gråter og heller ikke får respons på finn.no annonsen sin om å få kjøpe 16 mai billetter får en nesten like stor publikums fest på billigsalg.

Hentet fra mailen:
For idrettslag og foreninger (eller klubben, gjengen, speideren, svømmerne, bridge-forsamlingen) kan du kjøpe billetter for 50kr for barn og 100kr for voksne.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

May 04, 2023, 07:52:31 AM #16737 Last Edit: May 04, 2023, 07:58:52 AM by Billy Elliott
Teller for øvrig ca. 600 ledige på SPV (ikke medregnet Brannstuen). Altså er det ca. 1850 ledige sitteplasser igjen på Frydenbø, Fjordkraft og SPV tilsammen. BT henger litt etter, med en god del igjen. Orker ikke å fintelle denne tribunen i like stor detalj, men et røft anslag tilsier at ca. halvparten av billettene er solgt. Kanskje litt mer. Er vi snille, sier vi ca. 1500 ledige her.

Konklusjon: jeg tror det er sannsynlig at 12.000 annonseres i løpet av dagen.

Hva skjer forresten med felt B på BT-tribunen (svingen)? Er ikke dette i salg til denne kampen? Finner den ikke kjøpbar under noen av kategoriene på nettsiden.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

May 04, 2023, 07:56:45 AM #16738 Last Edit: May 04, 2023, 07:58:36 AM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on May 04, 2023, 07:52:31 AMTeller for øvrig ca. 600 ledige på SPV (ikke medregnet Brannstuen).

Hva skjer forresten med felt B på BT-tribunen (svingen)? Er ikke dette i salg til denne kampen? Finner den ikke kjøpbar under noen av kategoriene på nettsiden.
Tipper det feltet er reservert til det 50 kr/100 kr tilbudet jeg henviste til i mitt forrige innlegg. Er i hvert fall den tribunen som har blir brukt til slike tilbud tidligere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on May 04, 2023, 07:56:45 AM
Quote from: Billy Elliott on May 04, 2023, 07:52:31 AMTeller for øvrig ca. 600 ledige på SPV (ikke medregnet Brannstuen).

Hva skjer forresten med felt B på BT-tribunen (svingen)? Er ikke dette i salg til denne kampen? Finner den ikke kjøpbar under noen av kategoriene på nettsiden.
Tipper det feltet er reservert til det 50 kr/100 kr tilbudet jeg henviste til i mitt forrige innlegg. Er i hvert fall den tribunen som har blir brukt til slike tilbud tidligere.

Ikke helt usannsynlig at det kan være solgt ganske mye her da? Som vi ikke får se.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Hickok

Litt avhengig av salg på Storestå og ståplassene på Fjordkraft, så er vi nok nå svært nært 12.000 solgte. Det er forutsatt 0 solgte på bortefeltet, der det ser ut til at salget fortsatt ikke er startet. Jeg tipper vi får ny melding om 12.000 solgte før kl. 18 i dag.

Gulløl

Quote from: Hickok on May 04, 2023, 12:28:54 PMLitt avhengig av salg på Storestå og ståplassene på Fjordkraft, så er vi nok nå svært nært 12.000 solgte. Det er forutsatt 0 solgte på bortefeltet, der det ser ut til at salget fortsatt ikke er startet. Jeg tipper vi får ny melding om 12.000 solgte før kl. 18 i dag.
Salget på bortefeltet skjer alltid på bortelagets hjemmeside. Ser at ca. halvparten av sittefeltet (B) er solgt, ståfeltet (A) er ikke synlig hva som er solgt. Uansett blir det ikke mye bortepublikum når det er Sandefjord som kommer.
https://ticketco.events/no/nb/events/254931/seating_arrangement/?item_type_id=13643847&promocode=bortelag&_ga=2.48138082.418613274.1683097257-1697185475.1679053750
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg ser linken med salg på bortebilletter er lagt ut i dag, så det er neppe solgt noe særlig. Den nederste delen av sittefeltet holder nok Brann tilbake for å evt kunne bruke de til hjemmesupport. De som ser solgt ut oppe er nok bare reservert av noen.

SKBCPH

Fjordkraft ståbillettene ble utsolgt på ett minutt ser det ut som...
- Vi har den treneren vi har.

Superjack

I følge Bt.no, 25 sekunder.
Absurd.
Brannsupporter.

Hickok

I Sandefjordkampen er jeg nå ganske sikker på at 12.000 er passert. 13.000 i løpet av morgendagen må vel da være mulig?


Corran

Salgstempoet på 16 mai kampen fører nok til at Sandefjord kampen også får solgt litt ekstra.
Slikt skaper blest og unger kommer hjem og vil på staddaen.
Gamle travere som har gitt opp dukker plutselig opp igjen
Og når 16 ble utsolgt så raskt og det er mye i nyhetene om hvor raskt det blir solgt så peeker det interessen hos andre

For en deilig positiv spiral
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Når Brann skriver at Sandefjord kampen kan bli utsolgt så stoler jeg på det  ;) . Mest mulig preik og blæst om at den kan bli utsolgt øker interessen, den berømte snøballen som ruller fortere og fortere.

Fra brann.no:
Husk også mandagens kamp mot Sandefjord. Den spilles mandag 8. mai klokken 19.00 på Stadion, og om billettsalget fortsetter i samme tempo som nå kan den kampen også bli utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Noe skjedde tydeligvis etter arbeidstid i går, også for Sandefjord-kampen. Til og med salget på BT har tatt fyr nå.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Go Up