• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrikstad - Brann 18/07-2011, 19:00

Started by roaldinho, July 04, 2011, 18:43:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Korken leverer vel sesongens klareste ener på børsen, og Fakiri og Bentley følger hakk i hel med svake toere...
Aldri mer Obos....


Spelaren

GÃ¥ av.

OmOssSjølOgHansaøl

Nå kan godt Kalvenes og en eller annen offensivt anlagt unggutt få lov til å slippe innpå.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Tom C

Aldri mer Obos....

Erlend


bernu

Samme hvem man sender innpå nå.... Denne er tapt...
HANSA - Z

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ricky


bernu

Og neste uke bør faen meg brukes på forsvarstrening....
Skandaløst er en underdrivelse...
HANSA - Z

Spelaren

Og i motsetning til i heimeforsvaret er det langt mellom dei svartkledde i forsvaret vårt. Herremann kor lite fokusert det går an å vere i kampens hete. Knapt nok Brann 2-verdig nivå på det som presteres frå dei bakerste i laget vårt.
GÃ¥ av.

vekkreist

Quote from: bernu on July 18, 2011, 19:40:40 PM
Og neste uke bør faen meg brukes på forsvarstrening....
Skandaløst er en underdrivelse...


ENIG. så dårlig at jeg blir syk..fysisk..syk...

Kosmar... klareste 1' ern på børsen. 2 mål må du ta på deg.....



Morkel

Zsolt burde vært byttet ut i pausen, en god midtstopper, men med en så katastrofekamp som han har hatt idag så må man bare gjøre et bytte.

olebrann3

Zsolt er helt ute å kjører idag. Mangler som vanlig grep fra benken. Går ikke borges kontrakt ut etter sesongen da?

Edit: Byttene kommer jo, burde jo vite at de kommer i 87. min. ALT FOR SEINT

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Tom C

Aldri mer Obos....

Belfort

Det som overrasker meg er at Skarsfjord i løpet av 3 kamper mot FFK i år ikke ser ut til og ha knekket den taktiske koden mot dem!

Spelaren

Quote from: Belfort on July 18, 2011, 19:45:30 PM
Det som overrasker meg er at Skarsfjord i løpet av 3 kamper mot FFK i år ikke ser ut til og ha knekket den taktiske koden mot dem!


Omtrent alle andre lag klarer å ta ut Borges.
GÃ¥ av.

vekkreist

idag er det helt klart forsvaret som taper kampen..

3 dødball mål sier alt. . og for ikke å snakke om flere horrible tvers over pasninger!

Skarsfjord, dette må du jobbe med for pokker!!!!

Torvanger

Skarsfjord tapte kampen for oss ikveld, i sin uforståelige feighet legger han laget defensivt på 2-2. Zsolt er også direkte ansvarlig for 2 av målene. Torp har også en hang etter å lage farlige frispark utenfor egen 16. Satan! FFK er overkommelig, pokker ta, Skarsfjord.

osoerli

HÃ¥rreisande naivt lite jobbing defensivt pÃ¥ bortebane av halve laget. 
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Skal ha skryt for at han gjør grep for å snu kampen tho. To minutter før ordinær tid. Nok en kamp hvor Skarsfjord bare sitter og er tafatt på benken. Han må også jobbe med stabiliteten sin, for han var bedre fra sidelinjen før ferien.

vekkreist

"88 - Bytte Brann: Christian Kalvenes kommer inn for Zsolt Korcsmár."

JADA SKARSFJORD.....JAAADAA

olebrann3

Vær gang Brann kommer igjen fra ferie går det til helvette. Nytt før neste år er å drite i ferie. Vi må spille 3 kamper i uken vi! For lenge hvile er ikke bra!

Kruxleiven

Slik jeg ser kampen.

1-0: Latterlig!
2-0: Hva skjer her egentlig? Narkolepsi på samtlige spillere?

En meget uheldig start som ødelegger mye. Etter det gjør vi mye rett til 3-2. Vi satser i 1. omgang og spiller med mer sikkerhet i 2. omgang. Så får FFK egentlig det første målet som er ok å slippe inn. Det er de to første som er mål vi ikke bør slippe inn når vi spiller i denne divisjonen. Etter 3-2 gjør vi et under middels forsøk på å komme tilbake i kampen. Samtidig skal vi være klar over at FFK spilte med mindre risisko enn tidligere i kampen. Dermed har vi mye vanskeligere for å komme til sjanser. Jeg har lyst til å si at vi fortjener uavgjort, men det er nok ikke riktig. FFK har jo skudd i tverrligger og bom fra Elyounoussi fra 7 meter. Skarsfjord leder laget bra og har lagt opp en ok taktikk. Etter 3-2 er han mer eller mindre uten sjanse til å endre så mye.

Tor Ole og Langli er forbanna irriterende. De bruker så ufattelig lang tid på å forklare hvor bra det FFK gjør er. Når reprisen er over og neste angrep er i gang må man bli ferdig med å skryte. Også irriterende denne Hussain. Kan bli på benken til VIF neste år i steden.

Noterbart; 3 av FFKs mål kommer på dødball...

Tom C

Bullshit at det er Skarsfjord sin feil at vi taper i dag. Det er ene og alene sløve og dårlige prestasjoner av enkeltspillere som taper denne kampen for oss. Uansett hva Skarsfjord hadde gjort eller sagt, så kunne vi ikke vunnet denne kampen med det skandaløse forsvarsspillet... Hjem og øv gutter.
Aldri mer Obos....

ostraume

Sæv misser 2 kjempesjanser på 2-2 og er nok en syndebukk i dag (i tillegg til Kors, Fakiri og Bentley)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Skarsfjord kan ikke akkurat ta skylden for kortslutning etter kortslutning på dødball imot.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

OmOssSjølOgHansaøl

For å oppsummere: Mjelde og Guastavino gjorde en god jobb, og Ojo fikk lite å jobbe med, men det lille han fikk, håndterte han bra. Innbytterne kan ikke lastes. Resten bør ta seg kraftig sammen til neste kamp.

Edit: Guastavino må jo selvfølgelig nevnes.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Ser aldri ut som om vi skal få en taktisk sterk trener.

olebrann3

Quote from: ostraume on July 18, 2011, 19:53:44 PM
Sæv misser 2 kjempesjanser på 2-2 og er nok en syndebukk i dag (i tillegg til Kors, Fakiri og Bentley)


Han bør øve på å beregne ballbane og mottak til neste kamp!

krakra

Mjelde, Korken, Fakiri, Bentley og Sævarsson var dårlige. Austin var god, men skuffet, Piotr dreit seg ut på 1-0, men var god ellers.

Vi taper på enkeltspilleres manglende evner i dag. Sævarsson brenner to supersjanser, Mjelde brenner en, tre av målene skyldes dårlig forsvarsspill av Korcsmar og det siste skyldes dårlig mur av Piotr.

Skarsfjord gjorde også en dårilig andreomgang. Inngangen til omgangen er for feig og defensiv og han gjør ingenting fra sidelinjen. Sitter bare der, klager litt på dommeren og venter til det er 2 minutter igjen før han gjør andre grep enn å ta ut vår beste spiller med skade.

Men vi taper vår første kamp på fem kamper. Ingen krise. Vi er fortsatt et topplag. Håper og tror spillerne stiller mer skjerpet mot Viking.

Tom C

Sæv har kroppen til Pinokkio, og har cirka like mye følelse i beina som han, så da blir det vel litt feil å kreve at han skal ha noe ballfølelse. Litt trist egentlig, ettersom han faktisk har bra offensive kvaliteter og ofte kommer i farlige posisjoner.
Aldri mer Obos....

osoerli

Komplett idioti å ha Bentley og Guastavino på banen samtidig på bortebane.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Korcsmar ødela forresten også så vi fikk vårt tredje mål annulert.

Dan Inge

bentley er dårlig hjemover som vanlig, forresten ikke så veldig god fremover heller.. zolts er latterlig dårlig på 3 av målene.. men må nevnes at det virker som øvrebø lar være å blåse frispark til diego og ojo uansett ka som skjer... og igjen, lite å skryte av fra benken i andre omgang... en del å jobbe med til søndag... >:(
kjør over pakket!!


osoerli

Vi har sluppe inn 14 mÃ¥l pÃ¥ dei 4 siste bortekampane.  3,5 i snitt.  Det er pissedÃ¥rleg.  Det mÃ¥ dÃ¥ for pokker gÃ¥ an Ã¥ opptre litt kynisk pÃ¥ bortebane.  Det er jo ope som ei lÃ¥vedør.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Synes ikke Bentley var dårlig offensiv. Hadde noen fine innlegg, blant annet et som lett kunne blitt mål hadde Guastavino vært litt høyere eller Sævarsson hadde bedre skuddfot. Defensiv var han ikke-eksisterende dog.

krakra

Quote from: osoerli on July 18, 2011, 20:05:28 PM
Vi har sluppe inn 14 mÃ¥l pÃ¥ dei 4 siste bortekampane.  3,5 i snitt.  Det er pissedÃ¥rleg.  Det mÃ¥ dÃ¥ for pokker gÃ¥ an Ã¥ opptre litt kynisk pÃ¥ bortebane.  Det er jo ope som ei lÃ¥vedør.
Vi er best defensivt når vi presser høyt og agressivt. Det burde være nok futt i beina til å klare det i dag, men istedenfor legger vi oss bakpå og da har vi aldri vært gode og det er ingen grunn til å tro at vi noen sinne kommer til å bli god på det.

Jose Arrogantio

Quote from: osoerli on July 18, 2011, 20:05:28 PM
Vi har sluppe inn 14 mÃ¥l pÃ¥ dei 4 siste bortekampane.  3,5 i snitt.  Det er pissedÃ¥rleg.  Det mÃ¥ dÃ¥ for pokker gÃ¥ an Ã¥ opptre litt kynisk pÃ¥ bortebane.  Det er jo ope som ei lÃ¥vedør.


Vi var bedre i førsteomgang da vi spilte mer offensivt.

osoerli

Blir feil Ã¥ skulda pÃ¥ Korcsmar.  Vi har for mange balltap framover fordi Bentley og Guastavino gÃ¥r for lenge med ballen.  Det mÃ¥ dei for helvete sjÃ¥ til Ã¥ slutta med begge to.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Quote from: osoerli on July 18, 2011, 20:08:18 PM
Blir feil Ã¥ skulda pÃ¥ Korcsmar.  Vi har for mange balltap framover fordi Bentley og Guastavino gÃ¥r for lenge med ballen.  Det mÃ¥ dei for helvete sjÃ¥ til Ã¥ slutta med begge to.


Var ikke dem sin skyld at Korcsmar sov i dag.

Belfort

Brann har alltid vært dårlig når de har lagt seg lave med liten aggresivitet og skal liksom kontrollere som et italiensk lag. Hvorfor i helvete skal dette være så vanskelig for Skarsfjord!!

Kruxleiven


Tom C

Quote from: osoerli on July 18, 2011, 20:08:18 PM
Blir feil Ã¥ skulda pÃ¥ Korcsmar.  Vi har for mange balltap framover fordi Bentley og Guastavino gÃ¥r for lenge med ballen.  Det mÃ¥ dei for helvete sjÃ¥ til Ã¥ slutta med begge to.


Hallo? Det ene utelukker vel ikke det andre? Enig i at de to nevnte er altfor ego og treig med avleveringene, men det hindrer ikke det faktum at Korscmar var helt tragisk dårlig i dag.
Aldri mer Obos....

olebrann3

Hvorfor må man endre spillet på bortebane som mange sier? Eg mener Brann er best framover og hvorfor skal man da prøvde å spille kynisk borte om man er bedre å spille offensivt. Det viser seg gang på gang de gangene Brann skal prøve å tette igjen, at det går til helvette. Spill vårt eget spill og det er framover. Om bentley og guastavino ikke er med tilbake er ikke det katastrofe, det er noe man vet om som trener og bør legge opp spillet etter. Går faktisk ann å spille med 3 oppe, dessuten går ofte ojo ned i banen og da blir det igjen 2 på topp.

Feilen idag er at vi skulle endre spillet etter pause, vi skulle fortsatt på måten som gav oss 2 mål!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on July 18, 2011, 19:58:29 PM
Sævarsson brenner to supersjanser, Mjelde brenner en


Uten en våken og aggressiv Mjelde hadde det ikke en gang vært en sjanse der, og FFK-keeperen feller Mjelde idet sistnevnte kaster frem en tå på ballen for å vippe den med seg. Jeg er enig med Frode Olsen i at det godt kunne ha blitt straffe til Brann. Jeg ser overhodet ikke at den situasjonen kan oppfattes som om Mjelde brenner en supersjanse.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on July 18, 2011, 20:17:18 PM
Quote from: krakra on July 18, 2011, 19:58:29 PM
Sævarsson brenner to supersjanser, Mjelde brenner en


Uten en våken og aggressiv Mjelde hadde det ikke en gang vært en sjanse der, og FFK-keeperen feller Mjelde idet sistnevnte kaster frem en tå på ballen for å vippe den med seg. Jeg er enig med Frode Olsen i at det godt kunne ha blitt straffe til Brann. Jeg ser overhodet ikke at den situasjonen kan oppfattes som om Mjelde brenner en supersjanse.


Og hadde ikke Sævarsson vært så rask så hadde han neppe fått sine to sjanser osv osv. Faktum er at en dyktig TL-spiller skal sette 10/10 slike muligheter. Mjelde ble felt ja, etter at han hadde brent muligheten

osoerli

Quote from: Jose Arrogantio on July 18, 2011, 20:07:47 PM
Quote from: osoerli on July 18, 2011, 20:05:28 PM
Vi har sluppe inn 14 mÃ¥l pÃ¥ dei 4 siste bortekampane.  3,5 i snitt.  Det er pissedÃ¥rleg.  Det mÃ¥ dÃ¥ for pokker gÃ¥ an Ã¥ opptre litt kynisk pÃ¥ bortebane.  Det er jo ope som ei lÃ¥vedør.


Vi var bedre i førsteomgang da vi spilte mer offensivt.

Var vi meir offensive i første omgang?  IsÃ¥fall kun ein nyanseforskjell.  Det er ikkje det vi gjorde i andre omgang eg meiner med kynisk iallefall.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up