• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hetsing av Flo

Started by Texas, July 27, 2005, 21:29:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eksilbergenser

Jeg bare gleder meg til et gjensyn med "Tore Andres fotballskole" i kveld :-)
lt for Brann!

stig

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "storgubbe"den såkalte Flo-hetsinga kommer bare til å gi dere enda mer negativ mediaoppmerksomhet


hvis du leser avisen og alle innleggene som ligger på forumet for tiden, så klarer du og å skjønne at det ikke er tifo gruppen som står for det banneret som hetser Flo. Les skikkelig neste gang før du uttaler deg.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: "stig"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "storgubbe"den såkalte Flo-hetsinga kommer bare til å gi dere enda mer negativ mediaoppmerksomhet


hvis du leser avisen og alle innleggene som ligger på forumet for tiden, så klarer du og å skjønne at det ikke er tifo gruppen som står for det banneret som hetser Flo. Les skikkelig neste gang før du uttaler deg.


Mulig jeg ikke har lest tråden skikkelig. Men det står VELDIG MYE på denne tråden... Dessuten: Bataljonen ville jo aldri innrømmet at det er deres medlemmer som gjør noe galt! Det er alltid noen andre...

Men hvem er avbildet i  gÃ¥rsdagens BA angÃ¥ende denne saken? Er ikke dette folk fra tifo-gruppen?
Legg ned hele klubben!

Andrés

Drit i det no da?

Det ekkje mer enn 5 og en halv time til kampstart og alle i Bergen som har et visst forhold til Brann misliker hva flo gjorde mot oss for åtte år siden. Eg skal pipe på han, ikkje nokke mer.. Det vil glede meg mye mere om vi sender blåskjortepakket hjem som slakt i dag på Stadda...

Misforstå meg rett; jeg mener det berømte banneret bør få slippe inn på stadion, helst hengt rett ved vif-boksa...


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1680889.ece <--- Dessuten så ville eg ikkje vært kjenner.. han er uansett værre en flo, og om en leser litt mellom linjene, så er det vel noe i den duren Monsamjelden vil frem til også...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Lilleheil

det beste virkemiddelet mot flo ville vært vist hele stadion blir helt stille og vender ryggen når navnet hans blir ropt opp. Alle e vant te buing, men tror at dette virkemiddelet ville godt inn på han og gjort prestasjonene hans endå dårlige enn det han pleier...

pelden

husker godt da han forlot brann og satt den feite ræven sin pÃ¥ flyet til england uten at bergens stolthet fikk en dritt. Han fortjener all dritt han kan fÃ¥ pÃ¥ staddaen i dag. Men mÃ¥ innrømme at jeg skulle likt Ã¥ se stadion helt stille med ryggen til(-apene fra oshlooo sef...)  nÃ¥r navnet hans blir ropt opp idag! Det hadde vært noe det!!!
Lykke til i dag folkens, la oss sende pakket over fjellet med 0 poeng!
Brann for ALLTID!

stig

Men hvem er avbildet i  gÃ¥rsdagens BA angÃ¥ende denne saken? Er ikke dette folk fra tifo-gruppen?[/quote]

joda,men som du ser på bildet maler de et annet banner. Du ser det på ss om noen små timer. Bare et typisk tegn på dårlig BA journalistikk. De hentet bildet fra nrk og skrev sak ut av det. Og de er rimelig sure på både BA og nrk for vinklingen av saken.
Nettsideansvarlig

Nixon

Rød makt på Hansa

enavgutta

Uansett folkens, bannerfans eller ikke... Er sikker på at samtlige på Stadion kommer til å gi uttrykk for hva opinionen mener om dette: og det er ikke pent for å si det sånn. Gleder meg enormt til denne kampen med en fantastisk ramme og godt vær. Håper og føler dette kan bli et Stadionminne for livet !

GI ALT FOLKENS !! Idag skal Hansa stå mest mulig !!

Northside

Personen som begynte på dette banneret er ikke i tifo-gruppen, men han har hjupet de flere ganger med tifo derfor så fikk han hjelp av tifo-gruppen til å male dette.

Meg og han tegnet opp dette banneret i bbb-rommet, det ble dÃ¥ malt i et annet lokale som tifo-gruppen lÃ¥ner.  Der fikk han hjelp fra tifo-gruppen og folk som pleier Ã¥ komme pÃ¥ dugnader!  trenger dere Ã¥ spekulere mer i dette no?

Og hvorfor er det så forbanna viktig å vite hvem som har jobbet med dette banneret? om det er tifo-gruppen eller ikke....?
Dere skal være glad noen gidder å bruke så mange timer av fritiden til å "pynte opp" stadion!!!

Mr_Soma

Alle dere i TIFO-gruppen gjør en helteinnsats! Synd det er så få av dere - For det er en grunn til at vi ligger lang,langt, LANGT bak mannskoret fra Oslo når det gjelder show.

Men det som dere gjør skal dere virkelig ha honnør for!

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Og hvorfor er det så forbanna viktig å vite hvem som har jobbet med dette banneret? om det er tifo-gruppen eller ikke....?


Ikke viktig i det hele tatt.
Men det er ikke jeg som toer mine hender...
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Felt Z.

Tar hatten av meg for dere!

DJ_ADG

Quote from: "Mr_Soma"Felt Z.

Tar hatten av meg for dere!


DU SKYLDER OSS MINST 36,7MILL ble beslaglagt av Knut Ivarsen før kampen, mens DIN HORE fikk de bruke på felt Z, og det bruke det også då lo komm innpå. Bra av FeltZ.....men jævelig amatør av Brann, politiet og vakt elskapet i dag.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

rødesk

ka var det banneret som ble holdt opp foran ute på banen der?.. var ikkje det "du skylder oss" då
oen må gå...!

Nixon

Sånn går det når man blir for pr-kåte. For noen må jo ha tipset pressen om det som skulle skje?
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

Quote from: "rødesk"ka var det banneret som ble holdt opp foran ute på banen der?.. var ikkje det "du skylder oss" då
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Quote from: "DJ_ADG"


Bra banner. Men jeg trodde ikke VÃ¥rt Land skrev om Brann...:)
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

de skriver vel om ARG, det komiske é jo at boktseav typen é samme som Vårt Land har i logoen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Alexåsane

Imponerende pipekonsert i hvertall..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Skotten

Quote from: "Alexåsane"Imponerende pipekonsert i hvertall..


Ja, den var veldig bra. Fattig trøst, men dog. Når vi ikke kan elske må vi hate. Den lange kroppen var heller ikke like god med ball nå som han var da han spilte her sist. Fikk litt assosiasjoner til Aarøy. Pipingen ble nesten litt overflødig, tiden har gjort nok skade på denne noe enkle gutten fra landet.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Northside

Quote from: "Nixon"Sånn går det når man blir for pr-kåte. For noen må jo ha tipset pressen om det som skulle skje?


kan ikke du bare holde skjeft no? du gjør jo ikke annet enn å kritisere tifo-gruppen! Sett deg inn i saken og finn ut av hva som er fakta her, etter det kan du komme med kritikk!

Tåpelig at du er moderator her på forumet!!

UnnamedFeeling

Quote from: "Alexåsane"Imponerende pipekonsert i hvertall..

Et lite lydklipp her.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"kan ikke du bare holde skjeft no? du gjør jo ikke annet enn å kritisere tifo-gruppen! Sett deg inn i saken og finn ut av hva som er fakta her, etter det kan du komme med kritikk!


He he. Var det plutselig tifo-gruppen nå? Trodde ikke de hadde noe med dette å gjøre...

Ellers registrerte jeg bare at på Hansa tok man med seg inn både det ene og det andre. Mens man på SS nok ødela all moroa ved å ha pressen på besøk under dugnaden. Men pressen dukket kanskje opp uanmeldt? De er jo noen skikkelig gode detektiver etter det jeg har hørt. For dere var vel ikke så dumme at dere inviterte de. Så dumme er dere vel ikke? Eller?

Hva vet jeg. Jeg har jo ikke satt meg inn i saken!:)
Rød makt på Hansa

BRANN gutten fra Os!

ka F*** som feilte politiet og "leke politiet" i dag då??

kortid blei det forbudt å ha ett lite banner???

noen som har bilde av det "bannere" vi hadde??
RANN<3

Mr_Soma

Norge er ett molboland.
Lage spetakkel pga ett forbannade banner.

Hva med apekattene borte i klokkesvingen da?


4-5 nødbluss? Kom en politimann og slengte den utenfor etter hver gang, så var vi ferdige med den saken liksom.

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Xminator

Davyen har alltid vært litt spesiell. Nå er vi ferdige med dette. Det var 3 bannere på Stadion i dag.

1. Foran Store Stå før kampen, hadde ingenting med Flo å gjøre "Velkommen til vårt land". Hadde vert greit om noen forklarte den.
2. "Hore Tore" på klokkesvingsiden av Store Stå (BBB). Klar hjemmelaget og ikke 40 meter langt.
3. På øverste del av Hansa. Samme innhold som "2". Også hjemmelaget og ikke 40 meter langt.

Bortsett fra de tre over var det fint lite. Pipekonsert mot Flo en del ganger, men ikke noe mer enn hva spillere som Ulrich Muller eller Erik Pedersen har fått før. Og ett godt stykke igjen til behandlingen Frode Johnsen fikk i fjor. Pipingen var fra alle deler av Stadion, så hvorfor Davyen føler seg forpliktet til å henge ut den syngende delen er totalt uforståelig.

Tror vi setter hele Saken om Davyen på kontoen "skuffet Brannsupporter etter hjemmetap". Burde egentlig gi seg selv intervjuforbud slike dager :p

Nixon

Dette var ikke mer enn både Flo og Davy får tåle. Var redd for at Flo-hetsen skulle prege kampen mye mer. Noe det nok hadde blitt hvis han hadde spilt fra start. Slik som det ble nå kan ingen si noe på.

"Velkommen til vårt land" var visstnok til Helegbe. En ny innertier fra vår flotte tifo-gruppe...
Rød makt på Hansa

Northside

"velkommen til vårt land" er vel en etterfølger av, men var også planlagt i forbindelse med Helegbe. "Bergen ut av Norge".

Banneret på bbb var hjemmelaget og der stod det følgende: "Hore Andre"


Det var også et 2-stangs flagg der hvor det stod "Fuck off" finger i været, og så "Flo" under. laget i all hast under birmingham kampen, skrevet på Flo rett før denne kampen.

Banneret i Hansa "Din Hore" var siste delen av det beryktede banneret som vi ble fratatt.

Hvorfor vi ble fratatt dette banneret må gudene vite! "Du skylder oss minst 36,7 millioner" kan no ikke betegnes som gale?


Ellers så var det en flott pipekonsert, synd ikke alle vendte ryggen til med fingeren i været, hadde sett mye bedre ut!

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH""velkommen til vårt land" er vel en etterfølger av, men var også planlagt i forbindelse med Helegbe. "Bergen ut av Norge".


Litt konstruktiv kritikk her: Ideen er jo forsåvidt god med "Bergen ut av Norge" og "Velkommen til vårt land". Men å følge opp ett banner med ett annet flere uker etter blir veldig kryptisk. Dere som lager det synes selvsagt det er en god ide. Men folk flest husker ikke det forrige. Og hvis de gjør det skjønner de ikke sammenhengen.
Dette burde vært gjort i samme kamp skulle poenget kommer frem. Enten måtte bannerene blitt vist samtidig. Eller foran hver sin omgang.

Husk at et banner må kunne leses og forstås på noen sekunder. Ellers mister det all verdi!
Rød makt på Hansa

Xminator

QuoteHvorfor vi ble fratatt dette banneret må gudene vite! "Du skylder oss minst 36,7 millioner" kan no ikke betegnes som gale?


Fordi det var tilføyd ", din hore" etter hva BA skrev. Bare så synd det bare var den siste delen som dukket opp på Hansa. Den første delen var da i nærheten av saklig og godt innenfor det som finnes av grenser :p

Northside

Quote from: "Xminator"
QuoteHvorfor vi ble fratatt dette banneret må gudene vite! "Du skylder oss minst 36,7 millioner" kan no ikke betegnes som gale?


Fordi det var tilføyd ", din hore" etter hva BA skrev. Bare så synd det bare var den siste delen som dukket opp på Hansa. Den første delen var da i nærheten av saklig og godt innenfor det som finnes av grenser :p


det værste var at Knut Iversen brettet ut banneret inne i bbb rommet før kampen, dvs han visste "din hore" ikke var der, men alikavel tok denne arogante idioten banneret. Endå en stakker som skal utmerke seg etter å ha fått avslag på politiskolen....

Og til Nixon.
De som laget dette banneret tenkte først og fremst å bruke det til Helgbe, men han spilte ikke kampen og vi ble fratatt det andre banneret derfor brukte vi dette som en reserveløsning etter hva jeg forstod.
Det kan tolkes som en etterfølger, men det trenger ikke det. Tror de fleste Bergensere har en viss aning om hva det betyr når vi skriver "velkommen til vårt land", det kan bare bety 2 ting, velkommen til en spiller eller til motstanderen pga Bergensere ser på Bergen som et egent land. Siden vi ikke hadde noe ny spiller så tror eg de fleste tenkte på siste alternativet :wink:

Og du har god tid til å finne ut hva som står på det, tar en stund før spillerene er ropt opp og nystemten er ferdig sunget (denne gangen to-stemt).

Xminator

Neste gang så bør det brukes underforståtte meninger. Som "Verdt å vente på" assosieres med?

Som "Hanstveit - god og lojal". Eller for den del "Kem faen e ..."
.

Nå bør vi uansett være ferdige med denne Flofetisjen.

TcK

"Velkommen til vårt land" foran byvåpenet varmet godt i den campingvognen jeg satt i på østlandet og så kampen på TV.. Hadde ikke kampen blitt flyttet, så.. jaja...

Uansett.. Ting som "Bergen ut av Norge" / "Velkommen til vårt land" og byvåpen kan man ha mye mye mer av.. Jeg liker det veldig godt selv ihvertfall. Godt jobbet! (om kvaliteten på bannenerene er så som så, får nå være...)

tck
Jesus elsker alle barna

DJ_ADG

Bannere eller det beste é å snakke med tifo gjengen på kamper.

I går var det en helt OK tifo med det banneret, komunnevåpenet pluss flagg.
La oss håpe det blir endå bedre i tiden som kommer.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Sharpy

Når det gjelder hetsen av Flo kunne den helt klart blitt gjort med LANGT større finesse. "Din hore" og "Hore André" blir så harry og banalt at det er på grensen til latterlig.

Man kunne kjørt på med litt herlig sarkasme ala "Velkommen hjem, vår trofaste ganger" (kanskje med trykk på trofaste) eller en bildebanner med dato og klokkeslett hvor Flo svettende setter signaturen på Chelsea-kontrakten med en Kjenner med djevelhorn ved siden av.

Ellers ser jeg at andre lags supportere fremdeles ikke har skjønt en dritt, og jeg vet ikke helt om jeg blir provosert eller oppgitt av det.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Xminator

De vil ikke skjønne en dritt, så gi opp :p

Gaustad

Flott at dere ønsker ham velkommen på den måten. Liker ikke fyren selv, jeg.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Snublefot

jeg må innrømme at

Velkommen til vårt land / 100 år er nok, Bergen ut av Norge..

var utrolig artige og bra bannere...

Jeg satt pÃ¥ østlandet med klump i halsen og frydet meg over de bannerne..  skjønner ikke hvorfor folk klager pÃ¥ det...:(

Xminator

Flo selv hadde ventet verre. Han brukte vannvittig lang tid på å svare på direkte spørsmål fra BTVs reporter "Skjønner du at de er sinte på deg?". Hadde du svart ja der Flo, så hadde du i mine øyne vert tilnærmet tilgitt. Ihvertfall fått stempelet "Mann" og ikke "Hore" :p

megleren

Og Flo sier selv i et interjuv at han aldri har blitt møt på en slik måte og at han ikke hadde trodd dette. Lurer egentlig på hva han hadde ventet?Men jeg er glad Engen kjøpte han og bruker 5,5 mill for 18 mnd kontrakt. Han kommer til å floppe igjen. Han tåler ikke forventninger som vanlig. Han har jo floppet nesten overalt hvor han vært etter Brann. Mulig Chelsea var godkjent innsats fra han.
r og blir et sittesvin på Hansa

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH""velkommen til vårt land" er vel en etterfølger av, men var også planlagt i forbindelse med Helegbe. "Bergen ut av Norge".


Litt konstruktiv kritikk her: Ideen er jo forsåvidt god med "Bergen ut av Norge" og "Velkommen til vårt land". Men å følge opp ett banner med ett annet flere uker etter blir veldig kryptisk. Dere som lager det synes selvsagt det er en god ide. Men folk flest husker ikke det forrige. Og hvis de gjør det skjønner de ikke sammenhengen.
Dette burde vært gjort i samme kamp skulle poenget kommer frem. Enten måtte bannerene blitt vist samtidig. Eller foran hver sin omgang.

Husk at et banner må kunne leses og forstås på noen sekunder. Ellers mister det all verdi!


Er ikke "Velkommen til vårt land" av ganske klar betydning? Folk rundt i Norge vet at vi av og til er som et eget land i enkelte ting. Man skal være passe uinformert om hva som skjer i Norge hvis man ikke har fått med seg dette.

Anående TOA, så har man ikke mye entusiasme og følelser innabords hvis man greier å ikke mislike mannen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

Topicen er om Flo, så tenkte folk ville vite at det nå tar 16 måneder til neste gang han scorer.
Berømte Brann fra Bergen

Gaustad

Den gang ei. Han er ei jævla klyse, men vi hadde trengt ham i RBK nå. Bare for én kamp, eller noe. Putte mål, skjønner?
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

monzilla

nei, skjønner ikke hva faen dere vil med flo?

nummer9

De vil vel ha noen få små glimt av fotballmagi frempå banen, bli lovet det ene og det andre, så rundlurt, rævkjørt og sittende igjen med svarteper.

Bytter du ut Flo med en dame, og fotballbanen med et utested, kalles det LUREMUS!

*/gretten*

:)

Gaustad

Quote from: "monzilla"nei, skjønner ikke hva faen dere vil med flo?
Vel, han har da et rykte han óg. Eller, hadde. Det ryktet tilsier hvertfall, med hensyn til hans meritter, som jo er ganske imponerende, at han er en typisk målgjører. Men, hvorvidt han er en sviker eller ikke, regner jeg med at dere vet langt mer om, enn det jeg gjør. Jeg tror dere, for å si det slik ...

Kan si det slik, da, han hadde aldri blitt tilgitt av kjernen dersom han hadde gjort det samme mot oss, som han gjorde mot dere ...
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Yngve

Quote from: "Gaustad"
Quote from: "monzilla"nei, skjønner ikke hva faen dere vil med flo?
Vel, han har da et rykte han óg. Eller, hadde.


Eit rykte har jo rbk og hatt, men det betyr ikkje at dei er eit topplag for tida det...

Gaustad

Usaklig, men sant. Vi er slett ikke et topplag for tiden. Men snart snur det ... Neste sesong er seriegullet der det egentlig hører hjemme, vet du.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Go Up