• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2013

Started by Nixon, November 23, 2012, 11:57:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sindre32

Quote from: krakra on January 29, 2013, 15:06:20 PM
Mjelde spilte vel ikke i dag? Ser ikke ut som han vil få mange sjansene.


Nei, men hvis han virkelig tar opp kampen og kjemper for å prøve å få Brann til å ombestemme seg, så kan jo det være positivt.


krakra

http://fotball.bt.no/treningskamper/article265864.ece

Haugen var visstnok ganske god. Bra hvis han endelig får ut potensialet og bra hvis Brann omsider får en skikkelig playmaker igjen.

Nixon

Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Rød makt på Hansa

krakra

Hadde også glemt fyren før jeg leste artikkelen om treningskampen. Tok litt tid før jeg husket hvem han var.

Nixon

http://www.brann.no/news/article/z32rzizb034v1f6bmvtaegybz/title/slik-spiller-brann-mot-brann-2

Dramé fra start på et relativt sterkt Brann-lag der Soko også har meldt forfall.

Såvidt jeg kan se klarte Brann akkurat å stille lag når Dramé også er med. Eller har jeg glemt noen? Så det kan godt bli noen overganger fra Brann2 til Brann i løpet av kampen slik at kampen avsluttes mer som Brann 2 mot Brann 3...
Rød makt på Hansa

Gulløl

March 22, 2013, 16:17:29 PM #158 Last Edit: March 22, 2013, 16:28:44 PM by Gulløl
Tror det blir minimalt med bytter på "Brann 1", siden alle spillerne der trenger den spilletiden de kan få. Når en bare spiller tre omganger på 20 minutter kan det sammenlignes med en intens treningsøkt, så det tåler de. Men skulle det bli en skade eller to blir det vel overflytting fra Brann 2.

Skal bli greit å se om Wangberg er i form og fungerer sammen med Jonssen, og om han med det blir aktuell for å dytte ut Korscmar til Rbk kampen. Stéphane Badji skal også bli greit å se hvordan han tar tak i midtbanen, han kan også spille seg inn på laget til Rbk kampen. Ellers bør Ibrahim Dramé vise potensial som kan gi han kontrakt til høsten, der er vel ikke helt bestemt enda at han blir Brann spiller. Ser at Roger Gomis ikke er oppført på noen av lagene, kanskje han er reserve for "Brann 1" ?

På Brann 2 skal det bli interessant å se om hvordan Andreas Vindheim som skal trene med St. Etienne klarer seg, og om han viser potensial til å kunne overta for Sævarsson på sikt(om han ikke går til St. Etienne). Simen Lassen har også vist mye bra i vinter og vil nok vise seg frem. Lars Kallevik som nylig kom fra Fyllingsdalen med mange aldersbestemte landskamper skal også bli spennende å se hvordan klarer seg. Kan tenke meg at denne kampen også betyr litt for kvalifisering for "5-er gruppen", her får de unge møte eliteserie motstand og kan vise seg frem.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Dette blir vel strengt tatt Brann 2 mot Brann 3.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on March 22, 2013, 17:08:48 PM
Dette blir vel strengt tatt Brann 2 mot Brann 3.


Eller enda mer strengt tatt, "A lags stallen" mot "U lags stallen". Det er 6-7 spillere som nok blir bortimot faste på eliteserielaget utover våren som spiller i morgen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up