• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Fredrikstads Dominic Adiyiah har no skutt Ghana til finale mot Brasil i U20-VM med 2 mål i semien.
8 mål totalt på 6 kampar, og så langt toppscorer i U-20 VM.
Må innrømma at eg ikkje kjenner han noko utover det.  Men han er kjapp, teknisk og scorar både med hovud og fot.
Han må vel vera høgt oppe på blokka til Roald?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Joggi Bogga

Det bør legges til at nivået i årets u20 vm ikke er allverden. Mange nasjoner sender B/C lag, og en rekke stupide dommeravgjørelser har bidratt til at en enorm mengde suspansjoner.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article152953.ece

RBK og VIF er ute etter Winsnes, som bare kan akseptere en ettårig kontrakt siden han ikke får lengre utsettelse på turnus. Min respons til dette er kort og godt: "wtf?"
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Og der ble en ung TL-spiss jeg gjerne ser i Brann betraktelig dyrere

http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.6814882

Marcus pedersen følges tett av europeiske klubber bla Blackburn.

Når det gjelder Winsnes er vel dette strengt tatt en spillertype vi kunne trenge. Bedre pasningsfot enn Austin og TJ, men fyren er jo 33 og legger opp neste år, og tross bedre pasningsfot er han heller ikke noen stor kreativ kraft, så nei takk. Hva VIF og RBK skal med han forstår jeg ikke.

olebrann3

Quote from: dudo on October 14, 2009, 06:29:45 AM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article152953.ece

RBK og VIF er ute etter Winsnes, som bare kan akseptere en ettårig kontrakt siden han ikke får lengre utsettelse på turnus. Min respons til dette er kort og godt: "wtf?"


Skjønner ikke hva man skal kjøpe en 33 åring for

thesevs

At VIF vil kjøpe en 33-åring er forståelig med tanke på policyen deres. At RBK gjør det er uforståelig.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

nero

Men det hadde pokker meg vært deilig å ha en kreativ midtbanespiller!!!!
Lions led by donkeys.

Joggi Bogga

Merkelig holdning når man er negativ til en god spiller bare fordi han er 33 år.

Han ønsker å spille et år til og gjør det neppe uten å gi maks. Hva er egentlig risikoen? Man får erfaring og topp kvalitet. Han vil lære og mestre de fleste systemer langt raskere enn mindre rutinerte spillere. Han vil ganske sikkert prestere som forventet. Mao ingen riskiko, en perfekt handel.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Jeg håper iallefall at Brann ikke satser på kortsiktige forsterkninger som kan bidra i et år før de forsvinner uten at vi får noe igjen for det.

Joggi Bogga

Du ønsker ikke å styrke Brann for ett år?
Feks et lån av Tarik? Er du motgangssupporter?
Som sportsdirektør må man forholde seg til realitetene. I fotballen er realiteten at man bytter jobb oftere enn i arbeidslivet ellers. Dermed må man styrke både på kort og lang sikt.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Jeg ønsker ikke å bruke penger på særdeles kortsiktige løsninger uten muligheter for fortjeneste nei. Det er for små drittklubber som kjemper mot nedrykk. Skal Brann bli en stabil toppklubb må vi tenke langsiktig og ikke sløse bort penger på kortsiktige løsninger for så å skylde på at "vi har ikke penger" når gode, unge spillere blir ledig. Hadde det vært snakk om en sinnsykt god spiller, som Carew som plutselig hadde bestemt seg for å ta et år i Norge for en toppklubb han enda ikke har spilt for så hadde det selvfølgelig vært en annen sak, men Winsnes er en middelmådighet. Han var god i fjor, men i år har han vært svak og hvorfor skal vi hente en middelmådig 34 åring med en pil som peker bratt nedover?

Nei, spar en evt. lønn på denne middelmådige kortsiktige løsningen og bruk det på noe som vi vil tjene på i mer enn en sesong.

Xminator

Hva pokker skal vi med Winsnes? Ikke er han kantspiller, stopper eller spiss, så for meg blir det litt meningsløst å i det hele tatt vurdere saken. Det sies en ut før en inn, i tilfellet Winsnes må det vel strengt tatt 4 ut før en kan inn...

1. Hindre stopperkrisen 2010. Her har man jo sikret seg Bjarnason, men som jeg sa i en annen tråd ... Hurra ...
2. Venstrekanten. Noen som kan pushe Holmvik. Noen som kan pushe PVM. Og PVM er snart på bosmanlisten.
3. Spisser. Akkurat har vi 2 små og en Nielsen som etter alle kriterier har floppet. Balansen i stallen ble skutt ut vinduet med salget av Karadas og Bjørnsson. Huseklepp lever på lånt tid. En gang mellom serieslutt 2009 og seriestart 2010 har vi full spisskrise om man fortsetter å la det hangle.
4. Høyrekanten. Solli er bosman.

Sentral midtbane bør strengt tatt være nederst på listen over det vi trenger.

Onside !!!

Helt enig med KraKra og X at det er lite vits å hente en så kortsiktig løsning og spesielt på den posisjonen vi har flest spillere.

Men ettersom Solli er kommende bosman spiller bør M.C. Moldskred være høyaktuell. Moldskred har i år spilt jevnt bra på løv-ham og stort sett spilt høyre kant, kan og spille spiss og venstre kant. Etter en ujevn sesong i fjor har han tatt steget til å bli stabil og viktig spiller i løv-ham i år. Ikke blir han så alt for dyr ettersom han bare har 1 år igjen av kontrakten, og kommer det en tippeligaklubb på banen vil han nok sikkert ikke forlange for høy lønn heller.

I tillegg bør det bli hentet inn MINST en venstrebent spiller innen neste sesong. Det å ha to venstrebente i en stall er veldig svakt!

dudo

Skal vi hente en midtbanespiller bør det være Bangura på Hønefoss. Ellers klarer vi oss fint.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

October 15, 2009, 20:31:20 PM #9614 Last Edit: October 15, 2009, 20:44:11 PM by Gulløl
Tv2 sporten 21.25:
Den såkalte sikre signeringen for Tore Reginiussen for videre spill i Tromsø om han ikke går til utlandet, er veldig langt fra så sikker lenger. Dette etter intervju med faren til Tore.
Og Brunen smilte lurt etterpå og sa at om han nå er en fri spiller er situasjonen ny for norske klubber, og at det kan bli kamp om spilleren.

Jaja, da blir det en spennende tid fremover. Tipper Brann står klar med investorer om Tore er interessert i å spille for Brann. Andre en RBK eller Brann er det vel neppe som er aktuelle i tippeligaen for han. Og Rosenborg har vel nok dekning i midtforsvaret allerede(?).

Og der fant jeg en link også:
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/reginiussen-kan-gaa-som-bosmanspiller-2956803.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

October 15, 2009, 20:43:25 PM #9615 Last Edit: October 15, 2009, 20:54:31 PM by krakra
RBH ble forvirret da han fant ut at Reginiussen kan komme til å bryte "avtalen" og gå som bosman:) Får vi ham kan vi la Siggy gå uten å beskymre oss. Reginiussen, Yaw og Ollie med Onstad som mulig joker holder i massevis. Reginiussen har også fart nok til å spille med en treiging som Ollie og verken Yaw eller Onstad er særlig treige.  Ville vært klasse å få ham gratis.

Dersom ingen fra utlandet vil ha ham tror jeg vi har en veldig fair sjans. Våre nærmeste konkurrenter blir da RBK og VIF. RBK har et meget godt stopperpar med god dekning og vil nok heller prioritere å erstatte Tettey, få inn en skikkelig høyrekant og styrke bredden på topp. Selger de Sapara må også han erstattes. En stopper er nok langt nede på prioritetslisten deres og jeg tror heller ikke de kan garantere Reginiussen regelmessig spilletid. Noe vi i høyeste grad burde kunne.

VIF er like desperate etter en ny stopper som oss, om ikke mer, men hvis vi får Hardball med på kjøpet burde det ikke være noe problem å få Reginiussen til å velge oss og hans gamle trener foran dem.

Gulløl

October 15, 2009, 20:52:00 PM #9616 Last Edit: October 15, 2009, 20:53:44 PM by Gulløl
Da spørs det om Brann vil ha en spiller med en plagsom prolaps i ryggen, hjernerystelse, blått øye og skjev nese ;). Virker som at han har vært i slagsmål på dans på lokalet på Osterøy  ;D

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article152979.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

steinbygger


krakra

Hvorfor skulle det være umulig? Jeg tror ikke noen kommer til å gi ham 10 millioner i SOF i tillegg til lønn på sikkert 2 millioner. Hva skal han gjøre da? Legge opp? Han aksepterer jo selvfølgelig det beste tilbudet han får(alle faktorer tatt i betrakning, ikke bare økonomisk.) Jeg tror ikke den økonomiske situasjonen i norsk fotball tilsier at noen vil tilby ham en så svær SOF med mindre noen utenlandske klubber av en viss størrelse viser interesse. Gjør de det er han tapt uansett.

Gulløl

October 15, 2009, 21:53:20 PM #9620 Last Edit: October 15, 2009, 22:06:09 PM by Gulløl
Og på Isberget er ikke humøret på topp ser jeg. Ikke uten grunn når spillerbudsjettet på 15 mill ikke går opp og lisensen snart begynner å henge i en tynn tråd ;D: http://www.isbergetforum.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=650&start=1280
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3

I tillegg har vi steinar nilsen som gjør at reginiussen vet litt av kva han går til:
Vil fortsatt ha: Reginiussen, Traore og Moldskred

krakra

Den trioen burde iallefall ikke være spesielt dyr mtp. overganssummer iallefall. Tviler på at Moldskred blir særlig vanskelig å lønne heller(går utifra at du mener Mads Cato). Hadde vi fått disse tre hadde det vært tre veldig gode forsterkninger som sannsyneligvis ikke hadde blitt dyre. Hadde vi samtidig klart å kvitte oss med litt daukjøtt(Gylfi og Guntveit er vel de mest akutelle her) hadde det vi stilt sterkt til neste år. Fredrik Haugen kunne vi også hentet da, som ersattter i troppen for Gylfi. Så leid ut Møvik sr. og Haugsdal hvis ikke Brann 2 rykker opp.

kabelmann

Quote from: Gulløl on October 15, 2009, 21:53:20 PM
Og på Isberget er ikke humøret på topp ser jeg. Ikke uten grunn når spillerbudsjettet på 15 mill ikke går opp og lisensen snart begynner å henge i en tynn tråd ;D: http://www.isbergetforum.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=650&start=1280


Mange godbiter på første halvdel av siden før den du lenker til :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Kan vi få nissen på dør nå og faktisk få inn en sportssjef som ikke gjør seg selv til latter hver gang det er ett tv-kamera tilstede? Eneste formildende omstendighet er om nølingen og tafattheten er skuespill. Jeg vil ha en sportssjef som er på hugget, som tar vare på sjansene. Og ikke bare snakker om alle sjansene han kunne hatt og har hatt men brente. Det blir litt som Huseklepp 2008, og vi kan jo håpe at det for RBH også er snakk om å lære seg å sette sjansene og at det ikke er en medfødt egenskap...

Vi trenger en signering som Reginiussen før 2010. Det vil gi klubben ett løft og gjøre oss bedre rustet i forhandlinger med andre spillere også. Det vil igjen vise en klubb med ambisjoner om 1. plasser og ikke en klubb som skal ha enda ett hvileår i håp om at den mystiske bergenser XXX skal dukke opp som troll av eske og gjøre oss til topplag.

Gulløl

October 16, 2009, 20:42:28 PM #9625 Last Edit: October 16, 2009, 20:44:22 PM by Gulløl
Tror at Brann nå gjør et siste forsøk for å få Tore Reginiussen. Får de ikke han går de nok for Kristian Flittie Onstad, en mye billigere løsning men er nok en løsning et hakk eller to ned på kvalitetsstigen.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4648240.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Quote from: Gulløl on October 16, 2009, 23:34:22 PM
Steinar Nilsen håper Hardball kliner til
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/steinar-nilsen-haaper-hardball-kliner-til-2958078.html


Liker veldig godt dette Nilsen sier med at de har en lang liste med aktuelle spillere. Høres nesten ut som vi ikke lenger har tenkt å satse altpå ett kort.

nero

Quote from: Huff on October 17, 2009, 08:32:15 AM
Quote from: Gulløl on October 16, 2009, 23:34:22 PM
Steinar Nilsen håper Hardball kliner til
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/steinar-nilsen-haaper-hardball-kliner-til-2958078.html


Liker veldig godt dette Nilsen sier med at de har en lang liste med aktuelle spillere. Høres nesten ut som vi ikke lenger har tenkt å satse altpå ett kort.


Vil det si at vi nå skal slutte å kjøpe godt voksne "stjerner" med lange skadehistorier??? En helt uforståelig ide, spør du meg.
Lions led by donkeys.

osoerli

Quote from: Gulløl on October 16, 2009, 20:42:28 PM
Tror at Brann nå gjør et siste forsøk for å få Tore Reginiussen. Får de ikke han går de nok for Kristian Flittie Onstad, en mye billigere løsning men er nok en løsning et hakk eller to ned på kvalitetsstigen.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4648240.ece
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Gulløl on October 16, 2009, 23:34:22 PM
Steinar Nilsen håper Hardball kliner til
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/steinar-nilsen-haaper-hardball-kliner-til-2958078.html

Eg vil gjerne ha nokre unge, sterke, kjappe, spissar som scorar med både hovude og fot.  F.eks:
Dominic Adiyiah, 20 år, FFK
Kim Ojo, 20 år, Nybergsund/Lyn
Davy Claude Angan, 22 år, Lyn
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Markmus

Adiyiah blir nok håpløst dyr etter hans prestasjoner de siste ukene i VM, spesielt siden det nok har fanget interesse fra det o'store utland.
Ka du ve?

Mick

Quote from: dudo on October 15, 2009, 17:36:50 PM
Skal vi hente en midtbanespiller bør det være Bangura på Hønefoss. Ellers klarer vi oss fint.


Jeg skulle også gjerne sett han i Brann, men Hønefoss prisa han til 16 mill. Riktignok før finanskrisa, men tror nok at de som de fleste andre norske klubber fortsatt lever i eventyrland og vil opprettholde den prisen.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

haak

Farnerud hadde vært fantastisk å få til Brann, men det er vel rimelig urealistisk :)

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Alzheimer/Silverspurs

Bangura er ein fantastisk talentfull midtbanespelar på sitt beste (dog bare sett Adecconivå). Skikkelig potensiale.

Alzheimer/Silverspurs

Intet must for Moldskred å gå til Brann, men syns det kunne vore gøy:

http://www.lov-ham.no/index.php?state=WiSECommunity&package=community/group&method=getGroupMenu&ID_Group=1330&kat=Nettsamfunn#Nyheter/1940

Virker som ein oppegåande fyr som vil velge klubb alt etter kor han kan utvikle seg best. Sjøl om eg vil helst at folk skal spele for Brann så liker eg uttalelsen.

Gulløl

Klippet ut av artikkel::
Det som synes sikkert er at Brann ikke får konkurranse fra Vålerenga om Reginiussens tjenester. Andresen avslører at de ikke vil sette inn støtet for å sikre seg 23-åringen.

Hele artikkelen:
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/andresen-winsnes-og-reginiussen-ikke-til-vif-2958858.html
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nightfox

Reginiussen kan ikke gå til Brann. Iflg Bruun har han en gentlemans agreement med Tromsø og det kan han ikke blande seg inn i.

Mick

Denne er kansje mer for langsiktig satsing. Christian Mork(1993). Takket nei til prøvespill i Manchester united og flere tippeliga klubber (antagligvis Aalesund og Molde); valgte å gå til Hødd for å utvikle seg der. Er fast inventar på U16 landslaget og er best som spiss, men kan også spille høyrekant. Har spilt fast i 3.div  som 15 åring(fikk lov av NFF selvom han er for ung). Hans styrker sies å være at han er målfarlig på kort og lang avstand, samt at han har godt ballmottak.

Jeg har personlig ikke sett denne spilleren live, så jeg kan ikke gå god for vedkommende, men det kan jo være lurt å følge litt med. Hvis han spiller seg inn på fast plass i et topplasert lag i 2.div som 16 åring bør han være interessant.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Chrisstah

Etter å hatt tålmodighet med B holmvik en god stund nå så begynner jeg å bli dritt lei hele fyren. Hanstveit tilbake ??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

nero

Quote from: Chrisstah on October 18, 2009, 21:45:14 PM
Etter å hatt tålmodighet med B holmvik en god stund nå så begynner jeg å bli dritt lei hele fyren. Hanstveit tilbake ??


Ja, nå begynner VIRKELIG Holmvik å ligne på en flopp.....
Lions led by donkeys.

krakra

Syns vi kan beholde Holmvik for han glimter til av og til(dog sjeldent) og viser potensiale, men han trenger så definitivt en konkurrent. Gjerne en venstrebeint Sævarsson, altså en spiller som er ca. like god både som back og kant.

Huff

Quote from: krakra on October 18, 2009, 21:46:58 PM
Syns vi kan beholde Holmvik for han glimter til av og til(dog sjeldent) og viser potensiale, men han trenger så definitivt en konkurrent. Gjerne en venstrebeint Sævarsson, altså en spiller som er ca. like god både som back og kant.


Om vi skal satse på å beholde Holmvik eller ikke er uinteressant. Samme situasjon her som med Bakke, Gylfen og Hassan. Vi blir ikke kvitt dem enten vi vil eller ei, da må de akseptere å gå kraftig ned i lønn. Det skjer ikke. Enig i at Holmvik har vist små glimt av potensiale, og meget bra innleggsfot, dessverre mener jeg likevel at det lukter flopp lang vei. Han skulle levere minst ok fra dag en, oppsummert har hans første sesong vært katastrofal, helt klart en flopp basert på årets sesong. en må være full, gal eller dum for å mene at ikke Hanstveit hadde gjort det bedre; og Holmvik ble hentet inn som en som skulle være bedre enn EH.

Ellers godt å se at Gustav har et stort [uforløst] potensiale som kant, kanskje vi klarer oss med kun en (jaffal kun t 2) kanter foran neste sesong, og ikke 2-3 stykker.

Chrisstah

Gustav fungerte ikke som høyrekant i det hele tatt, hele høyresiden vår datt sammen med Gustav på kant.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Huff

Quote from: Chrisstah on October 18, 2009, 22:56:43 PM
Gustav fungerte ikke som høyrekant i det hele tatt, hele høyresiden vår datt sammen med Gustav på kant.


God var han ikke, men slik jeg ser det viste han at potensialet var der. Tenker da spesielt på slutten av 1.omg, dribleraidene hans inn in motstanders 16-meter etc. Jeg mener fremdeles han viste potensiale i denne posisjonen, et mye større potensiale enn han har som offensiv sentral midtbanespiller/tilbaketrukket spiss.

TheRock

Om han får ballen i den posisjonen 5-6 ganger i løpet av en kamp har vi plutselig en annen streng å spille på enn Huseklepp. Bare tilfeldigheter som gjorde at det ikke ble mål utav de 45-graders pasningene ut i feltet. Greier han det rettferdiggjør det den dårlige defensive jobbingen.

Xminator

Skal vi se, 2009-kjøpene:

Holmvik. Spiller, men spiller ræv. Flopp, spesielt med tanke på prislappen.
Nielsen. Spiller ikke, har ikke scoret på lenge. Flopp. Demba hadde sannsynligvis spilt bedre.
Hansen. Utlånt.
Guastavino. Brann hadde en plan. Den var neppe å benke ham fra start.

Der er fasiten for RBH's 2009-sesong...

Spelaren

Quote from: Xminator on October 19, 2009, 06:52:50 AM
...
Der er fasiten for RBH's 2009-sesong...


Kan vel legge til at salgene av Karadas og Bjørnsson ikkje akkurat forsterker fasiten for inneværende sesong... Hadde vore bedre å slenge ein av dei på banen i går.
Gå av.

Huff

October 19, 2009, 07:29:50 AM #9649 Last Edit: October 19, 2009, 07:39:13 AM by Huff
Quote from: Xminator on October 19, 2009, 06:52:50 AM
Skal vi se, 2009-kjøpene:

Holmvik. Spiller, men spiller ræv. Flopp, spesielt med tanke på prislappen.
Nielsen. Spiller ikke, har ikke scoret på lenge. Flopp. Demba hadde sannsynligvis spilt bedre.
Hansen. Utlånt.
Guastavino. Brann hadde en plan. Den var neppe å benke ham fra start.

Der er fasiten for RBH's 2009-sesong...


Litt uenig her.

Holmvik; her er jeg helt enig, flopp sålangt og han skulle slå til fra start.
Nielsen, ikke flopp. Skulle egentlig ikke prestere, var en spiller vi måtte ta imot for å bli kvitt Demba, har vært skuffende, men vanskelig å karakterisere som flopp. Husk at vi fikk 8 mill for Demba.
Hansen; skulle være et reelt alternativ på benken, noe han ikke ble. Dermed skuffende selv om han ikke skulle bidra for mye allerede i år. Ser derimot ut som en spiller for fremtiden.
Gustavinho; skuffende, har ikke klart og heve laget fra dag en. Mtp prislapp og potensiale er han likevel slik jeg ser det et meget bra kjøp på sikt.
Austin; nesten flopp. Har på ingen måte vært dårlig, men kjøpt for rundt 8 mill midt i finanskrisen. For en slik sum skal det være mulig å hente to klassespillere i dagens marked, og Austin har ikke vært bedre enn middels. Igjen riktignok en meget spennende spiller for fremtiden, men 8 mill i dagens marked er altfor mye.

Suma sumarum;

Ut (4): Demba c.8.000.000, Bjørnsson c.1.000.000? Karadas, c.2.000.000? og Dahl 0. Totalt c.11 mill?

Inn (5): Holmvik 0, Austin c.8.000.000, Nielsen 0, CH 2.500.000? Gustavinho c.2.500.000?. Totalt c. 13 mill? (16.mil(i))

Slått til; 0

Floppet; 1

Dårligere enn forventet; 4(ii)

Konklusjon; Ikke mye penger brukt som ikke er hentet inn fra salg, og en del spennende spillere for fremtiden. Men, mtp forholdene i årets spillermarket; nok et elendig transfervindu for Bruun.


(i)SOF Holmvik.

(ii) I Brann, CH har imponert meg i L-H.




Go Up