• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kaptein 2008

Started by Luke Skywalker, November 13, 2007, 16:30:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Manx

Helt klart ett godt valg, håper bare de sitter seg ned å skrive ny kontrakt snart!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

BBB-Tony

Antagli det beste valget, men litt skeptisis hos meg... Vet ikke helt hvorfor, men noe sier meg at han ikke er den kapteinen vi bør ha. Han har god erfaring, men er dog veldig mye skadet etc. Håper han får orden på kroppen og viser seg som en leder! Lykke til!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kruxleiven

For en skandale. Det betyr at vi må se middelmådigheten spille alle kamper så sant han er tilgjengelig og fri fra skade. Han kan sikkert være en okay kaptein, men jeg synes det er helt feil at Mjelde gir han denne tilliten og indikerer at han er et førstevalg på midten basert på den rævva fjorårsseongen han hadde. Hadde vært bedre å fortsette med Hanstveit som fortjener sin faste plass og leverer godkjente innsatser i kamp etter kamp. Heldigvis liker fyren å pådra seg kort da. Så blir vi spart for hans middelmådige innsatser i enkelte kamper. En ting askal han ha da. Han har en appetitt for mål over normalen når det gjelder sentrale midtbanespillere.

BBB-Tony

Quote from: "Kruxleiven"For en skandale. Det betyr at vi må se middelmådigheten spille alle kamper så sant han er tilgjengelig og fri fra skade. Han kan sikkert være en okay kaptein, men jeg synes det er helt feil at Mjelde gir han denne tilliten og indikerer at han er et førstevalg på midten basert på den rævva fjorårsseongen han hadde. Hadde vært bedre å fortsette med Hanstveit som fortjener sin faste plass og leverer godkjente innsatser i kamp etter kamp. Heldigvis liker fyren å pådra seg kort da. Så blir vi spart for hans middelmådige innsatser i enkelte kamper. En ting askal han ha da. Han har en appetitt for mål over normalen når det gjelder sentrale midtbanespillere.


Klarer Bakke og unngå skader og får trent riktig over en lengre periode (noe han nå har fått gjort), så er Bakke vår beste sentrale midtbanespiller.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

Quote from: "Kruxleiven"For en skandale. Det betyr at vi må se middelmådigheten spille alle kamper så sant han er tilgjengelig og fri fra skade. Han kan sikkert være en okay kaptein, men jeg synes det er helt feil at Mjelde gir han denne tilliten og indikerer at han er et førstevalg på midten basert på den rævva fjorårsseongen han hadde. Hadde vært bedre å fortsette med Hanstveit som fortjener sin faste plass og leverer godkjente innsatser i kamp etter kamp. Heldigvis liker fyren å pådra seg kort da. Så blir vi spart for hans middelmådige innsatser i enkelte kamper. En ting askal han ha da. Han har en appetitt for mål over normalen når det gjelder sentrale midtbanespillere.


Middelmådighet? Tydelig at du ikke er heelt oppdatert.. En kar med erfaring fra mange år i England, og massevis med landskamper kan ikke være så ille.. Eirik går mot en STOR sesong, og eg mener dette var det riktige captains valget av mons!

KEA


Innlandsmax

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Kruxleiven"For en skandale. Det betyr at vi må se middelmådigheten spille alle kamper så sant han er tilgjengelig og fri fra skade. Han kan sikkert være en okay kaptein, men jeg synes det er helt feil at Mjelde gir han denne tilliten og indikerer at han er et førstevalg på midten basert på den rævva fjorårsseongen han hadde. Hadde vært bedre å fortsette med Hanstveit som fortjener sin faste plass og leverer godkjente innsatser i kamp etter kamp. Heldigvis liker fyren å pådra seg kort da. Så blir vi spart for hans middelmådige innsatser i enkelte kamper. En ting askal han ha da. Han har en appetitt for mål over normalen når det gjelder sentrale midtbanespillere.


Middelmådighet? Tydelig at du ikke er heelt oppdatert.. En kar med erfaring fra mange år i England, og massevis med landskamper kan ikke være så ille.. Eirik går mot en STOR sesong, og eg mener dette var det riktige captains valget av mons!

Dinho

Quote from: "Kruxleiven"For en skandale. Det betyr at vi må se middelmådigheten spille alle kamper så sant han er tilgjengelig og fri fra skade. Han kan sikkert være en okay kaptein, men jeg synes det er helt feil at Mjelde gir han denne tilliten og indikerer at han er et førstevalg på midten basert på den rævva fjorårsseongen han hadde. Hadde vært bedre å fortsette med Hanstveit som fortjener sin faste plass og leverer godkjente innsatser i kamp etter kamp. Heldigvis liker fyren å pådra seg kort da. Så blir vi spart for hans middelmådige innsatser i enkelte kamper. En ting askal han ha da. Han har en appetitt for mål over normalen når det gjelder sentrale midtbanespillere.


Håper dette er nok ett innlegg med ironi som går meg hus forbi. Bakke er vår beste mitdbanespiller og kommer til å ta over martin sin rolle både i Brann og på landslaget. Han takler, rydder, speller og putter ballen i mål i ny og ne. Blir STOR i år...

ostraume

Quote from: "Kruxleiven"For en skandale. Det betyr at vi må se middelmådigheten spille alle kamper så sant han er tilgjengelig og fri fra skade. Han kan sikkert være en okay kaptein, men jeg synes det er helt feil at Mjelde gir han denne tilliten og indikerer at han er et førstevalg på midten basert på den rævva fjorårsseongen han hadde. Hadde vært bedre å fortsette med Hanstveit som fortjener sin faste plass og leverer godkjente innsatser i kamp etter kamp. Heldigvis liker fyren å pådra seg kort da. Så blir vi spart for hans middelmådige innsatser i enkelte kamper. En ting askal han ha da. Han har en appetitt for mål over normalen når det gjelder sentrale midtbanespillere.


Og vi takker for en god søknad om årets mest latterlige innlegg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: "ostraume"Og vi takker for en god søknad om årets mest latterlige innlegg.


Og med Innlandsmax sin klagesang over Haugen noen innlegg over som en god nummer to! Tenke seg til å ville ha Haugen fremfor Bakke...
Rød makt på Hansa

dudo

Se på tallene (poengene) Max, og du vil nok få deg en overraskelse. Bakke/Andresen var såvidt jeg husker den overlegent mest innbringende sentrale midtbanen vi hadde i 2006 - og også den som hentet gullet i fjor. Den var ihvertfall langt bedre enn Haugen/Andresen. Men Haugen var en bra mann, for all del. Jeg er langt mer skeptisk til at vi hentet Gashi.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

September 16, 2008, 16:33:23 PM #111 Last Edit: September 16, 2008, 16:37:07 PM by tonynord
Sesongen går mot sluttet, og en kan oppsummere litt hvordan Bakke har styrt skuten i år. Tar opp dette siden vi diskuterer det litt på nåværende tidspunkt i Deportivo-tråden. Jeg syns ikke Bakke har vært den lederen vi trenger. Både på banen, og utenfor banen. På banen er han den første til å hoppe i krigen, og det er selvsagt en bra egenskap for en kaptein, men jeg har ett inntrykk av at han ikke har det i kjeften. Han klarer ikke å piske spillerene opp av gropen når det trengs! Det har skjedd i enkeltkamper, men ikke alltid. Samtidig så er han mer skadet enn frisk. Og når han ikke kan spille på KG heller, så er plutselig hele sesongen historie! Måten han ordlegger seg utenfor banen har heller ikke vært tilfredstillende med tanke på at han er Brann-kaptein. Så hvem skal ta over om det blir aktuelt? En kan jo ikke ha en kaptein som er garantert å gå glipp av 50%-60% av kampene til neste år. Hanstveit er et alternativ. Han er jordnær, og "oppfører" seg som en kaptein utenfor banen. Men jeg er usikker på hvordan han vil takle kapteinsrollen på banen. Han har riktignok vært vise-kaptein en stund, men han fremstår ikke som den klare lederen på banen. Einarsson er hvertfall en som går i krigen i likhet med Bakke, men har han det i kjeften? Han må i likhet med Bakke også stå over KG-kampene. Noe som ikke er gunstig. Ørn1 er en spiller og ledertype som en vanskelig kan komme utenom, men hvor lenge blir han i klubben, og hvor lenge spiller han fast? Når en får spisser på plass vil jeg tro Azar flyttes bak, og etter en god treningshøst, så regner jeg med at han foretrekkes forran Ørn1. Selv håper jeg at han får spille, og blir foretrukket forran Azar om han klarer å holde nivået. Han er en utrolig fotballklok person, og klarer fint å kompensere manglende fart med god posisjonering. Så har en jo Ørn2 som kan være ett alternativ. Han har ikke så mye fartstid som Ørn1, men han kan sikkert gjøre en bra jobb. Han står frem i krigen, og jeg tror han har det i kjeften i tillegg. Men det spørs om han er ett realt alternativ siden han ikke har vært nevnt som en kandidat til kapteinsrollen før...

Får Ørn1 tillit, og holder nivået til neste år, så ser jeg ingen som er bedre enn han til å bære kapteinsbindet. Men så spørs det hvor bra det er å skifte kaptein hvert år? Regner med at Ørn1 er historie i Brann etter neste år. Han har tross alt telt på knappene en stund, og det var ett spørsmål om en skulle gi han ny kontrakt eller ikke sist kontrakten hans gikk mot slutten.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Mobben


dudo

Så lenge ikke Skjønningen får det er egentlig jeg fornøyd. Det er ganske skremmende at vi ikke har noen soleklare kapteinsemner i stallen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tskb


olebrann3

azar vist han spiller midtstopper, ellers ørn 1 om han fortsatt holder nivået... Kanskje opdal om ikke noe av det går..

Go Up