• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-flaggene stjålet

Started by PelleB, October 24, 2007, 18:15:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

PelleB

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3078685.ece

Seriøst er vi Bergensere så smålig?? Jeg var "klink edru" på fotball puben under og etter viking kampen, og hadde et skjerf hengende rundt halsen. Folk var tydligvis så glad at noen syns det var helt ok og rappe det i trengselen!
Nei dette blir litt for likt "heroin" byen og søppelet fra Oslo. Skuffende!!
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Utmedsnolken

Quote from: "PelleB"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3078685.ece

Seriøst er vi Bergensere så smålig?? Jeg var "klink edru" på fotball puben under og etter viking kampen, og hadde et skjerf hengende rundt halsen. Folk var tydligvis så glad at noen syns det var helt ok og rappe det i trengselen!
Nei dette blir litt for likt "heroin" byen og søppelet fra Oslo. Skuffende!!


Ikke så veldig overraskende. Var jo tilogmed noen som stjal en av de enorme granittkulene på Vågsallmenningen en gang.
"og der snubler Sæternes igjen"

Vestkanten

Quote from: "PelleB"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3078685.ece

Seriøst er vi Bergensere så smålig?? Jeg var "klink edru" på fotball puben under og etter viking kampen, og hadde et skjerf hengende rundt halsen. Folk var tydligvis så glad at noen syns det var helt ok og rappe det i trengselen!
Nei dette blir litt for likt "heroin" byen og søppelet fra Oslo. Skuffende!!


Skjerfet ditt ligger ikke igjen på gulvet da?

Ellers så er jeg enig i at de som har tatt disse flaggene er noen jæ... pøbler, og det er ikke nødvendigvis bergensere som har tatt de ned, selv om det finnes pøbler blant oss også.
Heia Brann!

gitarbroiler

Noen som sier at det er Bergensere som har gjort dette da??? Jeg kjenner ikke en BERGENSER som hadde gjort dette. Her er det noen kjempetullinger, som ser sitt snitt til å kanskje tjene noen penger i fremtiden på noe som kan bli et klenodie.

Det de glemte, er at ingen med hjertet i Brann gidder å betale for noe tyvgods som man aldri kan vise frem......

PelleB

Nei det ligger ikke på gulvet! Jeg så han som tok det og ropte etter "svinet" men det var ikke lett å få tak i han i trengselen..
Men jeg husker han, så om vi treffes igjen får han et ublidt møte!!
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Vestkanten

Quote from: "PelleB"Nei det ligger ikke på gulvet! Jeg så han som tok det og ropte etter "svinet" men det var ikke lett å få tak i han i trengselen..
Men jeg husker han, så om vi treffes igjen får han et ublidt møte!!


Det var jo litt kjipt, smålig å stjele effekter fra medsupportere.
Heia Brann!

Utmedsnolken

Quote from: "gitarbroiler"Noen som sier at det er Bergensere som har gjort dette da??? Jeg kjenner ikke en BERGENSER som hadde gjort dette. Her er det noen kjempetullinger, som ser sitt snitt til å kanskje tjene noen penger i fremtiden på noe som kan bli et klenodie.

Det de glemte, er at ingen med hjertet i Brann gidder å betale for noe tyvgods som man aldri kan vise frem......


Makan til naivitet tror jeg aldri jeg har sett før. Sannsynligheten for at det er noen bergensere som hadde lyst på et klenodium til veggen sin er jo enorm. Det finnes slike folk i alle byer..
"og der snubler Sæternes igjen"

gitarbroiler

Sannsynlighet for at det er noen tullinger som vil ha et klenodium er til stede, men at det er en BERGENSER som vil ha dette nekter jeg å tro på.

Nixon

Quote from: "gitarbroiler"Sannsynlighet for at det er noen tullinger som vil ha et klenodium er til stede, men at det er en BERGENSER som vil ha dette nekter jeg å tro på.


Må si meg enig med Utmedsnolken som kaller det naivt. Selvsagt er sjansen meget stor for at det er bergensere og Brannsupportere som har tatt disse flaggene. Sågar (i egne øyner) hardcore supportere. Det er jo nettopp slike som vil ha en slik souvenir.
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

I mine øyne ikke ekte BERGENSERE. Om dere mener noe annet, så er det greit det. Man å kalle det naivt blir vel litt feilt, da det tar utgangspunkt ihvilket syn man har på folk :)

Nixon

Quote from: "gitarbroiler"I mine øyne ikke ekte BERGENSERE.


Joda, hvis man ser slik på det kan du selvsagt ha ditt på det tørre...;)
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

Quote from: "Nixon"
Quote from: "gitarbroiler"I mine øyne ikke ekte BERGENSERE.


Joda, hvis man ser slik på det kan du selvsagt ha ditt på det tørre...;)


Takk :)

Geirmund

Etter de. Pakk av verste sort dette.

SKBMiller

jeg kan bare ikke skjønne at noen gjør dette. for det første er det jo tyveri som ødelegger for hele byen. og for det andre er jo disse verdiløse, hvorfor stjele  noe som hele byen vet hvordan ser ut. man kan jo ikke henge disse opp i stua akkurat. da kan man ikke ha noen venner i såfall, noe som kanskje stemmer angående disse pakkene.

Nuen

blir bra bustet hvis de tar de med på Brann - viking kampen på søndag
2.10.2007

Utmedsnolken

Quote from: "SKBMiller"jeg kan bare ikke skjønne at noen gjør dette. for det første er det jo tyveri som ødelegger for hele byen. og for det andre er jo disse verdiløse, hvorfor stjele  noe som hele byen vet hvordan ser ut. man kan jo ikke henge disse opp i stua akkurat. da kan man ikke ha noen venner i såfall, noe som kanskje stemmer angående disse pakkene.


Har sett folk som har bla. hatt stjålne Hansaflagg i russebilen. Var ingen som reagerte på det. De fleste kommer til å synes det er kult evt. å trekke på skuldrene. Det er tross alt ikke Mona Lisa eller selve pokalen de har tatt, men noen tøybiter som hang på festplassen.
"og der snubler Sæternes igjen"

tintin

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "SKBMiller"jeg kan bare ikke skjønne at noen gjør dette. for det første er det jo tyveri som ødelegger for hele byen. og for det andre er jo disse verdiløse, hvorfor stjele  noe som hele byen vet hvordan ser ut. man kan jo ikke henge disse opp i stua akkurat. da kan man ikke ha noen venner i såfall, noe som kanskje stemmer angående disse pakkene.


Har sett folk som har bla. hatt stjålne Hansaflagg i russebilen. Var ingen som reagerte på det. De fleste kommer til å synes det er kult evt. å trekke på skuldrene. Det er tross alt ikke Mona Lisa eller selve pokalen de har tatt, men noen tøybiter som hang på festplassen.


det er jo en vesentlig forskjell på det... brannflaggene er en hyllest og en fin markering. hansaflagget er det ikkje så mange som er opptatt av, blir litt d samme som å stjele veiskilt, ikkje bra, men eg driter i d, men brannflaggene burde fått hengt i fred!

Utmedsnolken

Quote from: "tintin"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "SKBMiller"jeg kan bare ikke skjønne at noen gjør dette. for det første er det jo tyveri som ødelegger for hele byen. og for det andre er jo disse verdiløse, hvorfor stjele  noe som hele byen vet hvordan ser ut. man kan jo ikke henge disse opp i stua akkurat. da kan man ikke ha noen venner i såfall, noe som kanskje stemmer angående disse pakkene.


Har sett folk som har bla. hatt stjålne Hansaflagg i russebilen. Var ingen som reagerte på det. De fleste kommer til å synes det er kult evt. å trekke på skuldrene. Det er tross alt ikke Mona Lisa eller selve pokalen de har tatt, men noen tøybiter som hang på festplassen.


det er jo en vesentlig forskjell på det... brannflaggene er en hyllest og en fin markering. hansaflagget er det ikkje så mange som er opptatt av, blir litt d samme som å stjele veiskilt, ikkje bra, men eg driter i d, men brannflaggene burde fått hengt i fred!


Joda. Selv har jeg ingen interresse av å gå rundt å stjele ting (samboeren hadde nok ikke tillatt flaggene på veggen uansett), men jeg vet at det nok er mange som kunne gjort dette. Tilogmed bergensere.
"og der snubler Sæternes igjen"

brann:)

Eg har fått hørt av min bror at det er tyskerne som har tatt noen av flagga. Han jobbe me ein fra Tyskland og dei hadde sett på Hamburg sin heimeside og der stod det at de hadde gjort det.

J**** tysker f***skap!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Ultra - forever

Min onkel kjenner en som jobber med en som jobber med broren til en som hevder han vet hvem som stjal flaggene. Tviler chosen few står bak  :wink:
LTRAS LIBERI

brann:)

Da stod på sidene deres sa han.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Ultra - forever

Har du en idè om hva siden heter?  
Av de sidene jeg har vært innpå, har jeg ikke funnet noe.
LTRAS LIBERI

Markmus

Ka du ve?

vebo

Står vel også på fremsiden av bt.no om dere skulle være i tvil.
Tiocfaidh ár lá

brann:)

Nei men ser no at eg hadde rett. Tysker svina er skyldige. Men broren min sa det bare var hamburg sin side har du leitet gjennom siden deres?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

HansaInferno

Kunne blitt litt humor for deres del om de veivet med masse flagg der det sto skrevet "Takk Brann" i neste UEFA-cupkamp :)
Breiflabben, baby!

Go Up