• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann- sogndal 10 juni kl 19

Started by Hansakongen, June 05, 2011, 19:21:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Ja, dette var årsverste stemningsmessig, og Krøvel har helt rett her. De få gangene vi prøver, klarer heller ikke folk å være samstemte med de som står 20 meter fra de, og det er også en stemningsdødare.

Bataljonen har blitt bedre på en del ting etter det kom inn ny leder, men stemningen har bare sunket. Noe må gjøres, for i går var det flaut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: storB on June 11, 2011, 11:53:31 AM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 00:10:50 AM
Quote from: krakra on June 10, 2011, 20:33:18 PM
Publikum ja. Det var virkelig rævva. Hørte kun Sogndalfansen.


Da kan du ikke ha vært på stadion, for der kokte det!


Hvor kokte det? Ikke på stadion ihvertfall..


Jeg trodde det var dårlig skjult ironi...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 11:52:21 AM
Quote from: StuckedPaaOstlandet on June 11, 2011, 10:34:43 AM
Mange kritiserer Bentley, og det er vel helt riktig så langt, men det er de samme tingene som vi kritiserte Guastavino for, så jeg er ganske trygg på at det blir bedre etterhvert, han må bare bli flinkere på å ta raskere avgjørelser.


Men Gustav skapte jo faktisk en del ting selv om han også hadde og delvis har en tendens til å kose litt for mye med ballen. Bentley roter den bort de fleste gangene, og det er så irriterende å se på.


Syns han var mange hakk bedre i dag, hadde vi hatt en noenlunde bevegelig spiss i boksen i dag, så hadde det blitt mye større farligheter på innleggene hans. Da hadde han fort gått fra bås til genial.
Et par av de var virkelig bra, men det var null respons i boks. Skal bli morsomt å se utover med Ojo i boks og Bentley med disse innleggene sine.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

vebo

Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 00:06:07 AM
Quote from: vebo on June 10, 2011, 19:56:59 PM
Haugsdal, Bentley og Gustav er knallbra i dag og CET er bunnsolid som sist. Hassan og Sæv hadde et par pene løp i dag, gode offensive takter.


Bentley knallbra?!?!
Han overbeviste ikke, som vanlig.


Som jeg sa til dudo, så var jeg, i motsetning til dere ikke på stadion denne kampen, og utfra tv bildene var han bra. Ja, han var ikke perfekt, men han gjorde også mye bra, og ikke minst var han en av de med flest berøringer på banen. Det sier mye om initiativ og evnen til å plassere seg. Han bruker fremdeles for mye tid med ballen, og er ikke god nok med høyrefoten, men dette kommer seg - det er jeg temmelig sikker på. Gustavs har per nå klart bedre ekstremferdigheter, men han er ikke bra nok uten ball.
Tiocfaidh ár lá

osoerli

Herregud kor dårleg Cato Hansen er.  Blir nesten småkvalm av å tenka på at me gav 3 mill for fyren, og 0,8 mill i løn i 2 år + litt for å bli kvitt han.  Me snakkar vel om litt over 5 mill totalt (har ikkje kvalitetssikra tala).  Fyren held jo faen ikkje 3. divisjons nivå eingong.  Trur neppe han kjem til å scora på dei neste 1300 minuttane heller.  Det verkar utruleg at Brann visstnok følgte denne spelaren over litt tid før dei kjøpte han.  Og historia er ikkje eineståande.  Ein kompetent speidar hadde spart oss 20-30 mill dei siste 4-5 åra.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Morsomt at Sogndalsupporterne som hadde snakket med noen Brannsupportere trodde de hadde fått en ny Erik Huseklepp. En spiller som egentlig var veldig god, men som ikke fikk tillitt. En ting er at han ikke scorer, men han bidar jo lite som tilrettelegger og duellspiller også. Han løper veldig mye og er veldig rask. Det hjelper sikkert laget litt, men alt i alt er han en temmlig ubrukelig spiss. Desverre.

Udjus tror jeg derimot de er godt fornøyde med. Selv om han dreit seg ut i går.

StuckedPaaOstlandet

Jeg kommenterte før kampen at jeg trodde Haugsdal ikke var tøff nok, virker som han har jobbet med dette og fått mer selvtillit, så ble veldig positivt overasket over kampen hans i går, klarte naturlig nok ikke fylle Ojo sine sko. Men viste glimt av at han er på rett vei! Målet var ikke det vanskeligste, men nå har han fått sitt første mål og får håpe han fortsetter! Han har gjort seg fortjent til flere sjanser hvert fall!


StuckedPaaOstlandet

Quote from: Chrisstah on June 11, 2011, 14:22:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 11:52:21 AM
Quote from: StuckedPaaOstlandet on June 11, 2011, 10:34:43 AM
Mange kritiserer Bentley, og det er vel helt riktig så langt, men det er de samme tingene som vi kritiserte Guastavino for, så jeg er ganske trygg på at det blir bedre etterhvert, han må bare bli flinkere på å ta raskere avgjørelser.


Men Gustav skapte jo faktisk en del ting selv om han også hadde og delvis har en tendens til å kose litt for mye med ballen. Bentley roter den bort de fleste gangene, og det er så irriterende å se på.


Syns han var mange hakk bedre i dag, hadde vi hatt en noenlunde bevegelig spiss i boksen i dag, så hadde det blitt mye større farligheter på innleggene hans. Da hadde han fort gått fra bås til genial.
Et par av de var virkelig bra, men det var null respons i boks. Skal bli morsomt å se utover med Ojo i boks og Bentley med disse innleggene sine.


Det jeg også merket, ingen som kom på løp inn i boksen ved mange annledninger, og da får han heller ikke så mange alternativer, når Ojo er tilbake, håper jeg de får en bra link og vi knuser Viking:)

SK

Quote from: krakra on June 11, 2011, 15:09:00 PM
Morsomt at Sogndalsupporterne som hadde snakket med noen Brannsupportere trodde de hadde fått en ny Erik Huseklepp. En spiller som egentlig var veldig god, men som ikke fikk tillitt. En ting er at han ikke scorer, men han bidar jo lite som tilrettelegger og duellspiller også. Han løper veldig mye og er veldig rask. Det hjelper sikkert laget litt, men alt i alt er han en temmlig ubrukelig spiss. Desverre.


At Hansen var nærmest en favorittspiller til store deler av Frydenbø, sier dessverre ganske mye om hvilken mangel på fotballkompetanse mye av den gjengen der sliter med.

Chrisstah

Quote from: StuckedPaaOstlandet on June 11, 2011, 15:28:51 PM
Jeg kommenterte før kampen at jeg trodde Haugsdal ikke var tøff nok, virker som han har jobbet med dette og fått mer selvtillit, så ble veldig positivt overasket over kampen hans i går, klarte naturlig nok ikke fylle Ojo sine sko. Men viste glimt av at han er på rett vei! Målet var ikke det vanskeligste, men nå har han fått sitt første mål og får håpe han fortsetter! Han har gjort seg fortjent til flere sjanser hvert fall!




Haugsdal gjorde seg ikke bort og fortjener flere sjanser i tiden som kommer. Det fine med Haugsdal er at bekler så og si alle posisjoner på banen. Får vi dette til å bli en habil spiller kan det fort vise seg å bli en viktig brikke for Brann i fremtiden med tanke på alle posisjoner han kan spille i. Vår nye Martin Knutsen? Bare litt mer anvendelig.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

tj00m

Quote from: SK on June 11, 2011, 16:14:56 PM
Quote from: krakra on June 11, 2011, 15:09:00 PM
Morsomt at Sogndalsupporterne som hadde snakket med noen Brannsupportere trodde de hadde fått en ny Erik Huseklepp. En spiller som egentlig var veldig god, men som ikke fikk tillitt. En ting er at han ikke scorer, men han bidar jo lite som tilrettelegger og duellspiller også. Han løper veldig mye og er veldig rask. Det hjelper sikkert laget litt, men alt i alt er han en temmlig ubrukelig spiss. Desverre.


At Hansen var nærmest en favorittspiller til store deler av Frydenbø, sier dessverre ganske mye om hvilken mangel på fotballkompetanse mye av den gjengen der sliter med.


Kunne ikke vært mer enig. Det er helt ufattelig mange uten fotballforståelse på Frydenbø. Det verste er å stå der og høre de skrike ut alt mulig som faller de inn, på hvordan Brann bør spille.
Brann Bergens Stolthet!

vebo

Quote from: osoerli on June 11, 2011, 14:59:20 PM
Herregud kor dårleg Cato Hansen er.  Blir nesten småkvalm av å tenka på at me gav 3 mill for fyren, og 0,8 mill i løn i 2 år + litt for å bli kvitt han.  Me snakkar vel om litt over 5 mill totalt (har ikkje kvalitetssikra tala).  Fyren held jo faen ikkje 3. divisjons nivå eingong.  Trur neppe han kjem til å scora på dei neste 1300 minuttane heller.  Det verkar utruleg at Brann visstnok følgte denne spelaren over litt tid før dei kjøpte han.  Og historia er ikkje eineståande.  Ein kompetent speidar hadde spart oss 20-30 mill dei siste 4-5 åra.


Det vittige er jo at Aabrekk, som en gang speidet og anbefalte han for Brann nå selv sitter med katta i sekken i Sogndal.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: vebo on June 11, 2011, 14:37:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 00:06:07 AM
Quote from: vebo on June 10, 2011, 19:56:59 PM
Haugsdal, Bentley og Gustav er knallbra i dag og CET er bunnsolid som sist. Hassan og Sæv hadde et par pene løp i dag, gode offensive takter.


Bentley knallbra?!?!
Han overbeviste ikke, som vanlig.


Som jeg sa til dudo, så var jeg, i motsetning til dere ikke på stadion denne kampen, og utfra tv bildene var han bra. Ja, han var ikke perfekt, men han gjorde også mye bra, og ikke minst var han en av de med flest berøringer på banen. Det sier mye om initiativ og evnen til å plassere seg. Han bruker fremdeles for mye tid med ballen, og er ikke god nok med høyrefoten, men dette kommer seg - det er jeg temmelig sikker på. Gustavs har per nå klart bedre ekstremferdigheter, men han er ikke bra nok uten ball.


At han var en av de med flest berøringer sier ikke meg så mye annet enn det jeg allerede har sett, nemlig at han holder alt for lenge på ballen, for ofte.

Jeg har til gode å se hvorfor han fortjener en startplass.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Bentley hadde noen ok innlegg, men alt i alt var han vår dårligste spiller. Han er alt for treig i alt han gjør. Noen nevner Guastavino, men jeg vil minne på at Guastavino herjet i sin aller første TL-kamp for oss og selv om han ofte var et irritasjonsmoment så viste han stadige glimt på storhet. Dette har ikke Bentley gjort.

Jeg er fullstendig klar over at Bentley er en god spiller, men han har rett og slett vært en katastrofe så langt i Brann. Hadde han vært hentet fra et eller annet Afrika-land og folk ikke hadde kjent til hans gode historie så hadde de fleste stemplet ham som komplett udugelig og jeg tviler på at han hadde startet flere kamper. Det som redder ham er prislappen og tidligere prestasjoner i TL, for det er ganske utrolig at han får spille samitdig som spillere som Haugen, Haugsdal, Guastavino og Holmvik sitter på benken.

vebo

Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 18:22:01 PM
Quote from: vebo on June 11, 2011, 14:37:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 00:06:07 AM
Quote from: vebo on June 10, 2011, 19:56:59 PM
Haugsdal, Bentley og Gustav er knallbra i dag og CET er bunnsolid som sist. Hassan og Sæv hadde et par pene løp i dag, gode offensive takter.


Bentley knallbra?!?!
Han overbeviste ikke, som vanlig.


Som jeg sa til dudo, så var jeg, i motsetning til dere ikke på stadion denne kampen, og utfra tv bildene var han bra. Ja, han var ikke perfekt, men han gjorde også mye bra, og ikke minst var han en av de med flest berøringer på banen. Det sier mye om initiativ og evnen til å plassere seg. Han bruker fremdeles for mye tid med ballen, og er ikke god nok med høyrefoten, men dette kommer seg - det er jeg temmelig sikker på. Gustavs har per nå klart bedre ekstremferdigheter, men han er ikke bra nok uten ball.


At han var en av de med flest berøringer sier ikke meg så mye annet enn det jeg allerede har sett, nemlig at han holder alt for lenge på ballen, for ofte.

Jeg har til gode å se hvorfor han fortjener en startplass.


Men det du sa nå sier mye om deg. Berøringene kom av god plassering og smarte løp...
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Jippi, han klarte å plassere seg så han fikk ballen. Sorry, men jeg forventer en hel del mer, og synes ikke han har overbevist i forhold til forventningene. Han er ikke på nivå med hva han var i Odd.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Du får tro det du tror, så får jeg vite det jeg vet. ;) Bare ikke undervurder det å være god uten ball..
Tiocfaidh ár lá

dudo

Quote from: SK on June 11, 2011, 16:14:56 PM
Quote from: krakra on June 11, 2011, 15:09:00 PM
Morsomt at Sogndalsupporterne som hadde snakket med noen Brannsupportere trodde de hadde fått en ny Erik Huseklepp. En spiller som egentlig var veldig god, men som ikke fikk tillitt. En ting er at han ikke scorer, men han bidar jo lite som tilrettelegger og duellspiller også. Han løper veldig mye og er veldig rask. Det hjelper sikkert laget litt, men alt i alt er han en temmlig ubrukelig spiss. Desverre.


At Hansen var nærmest en favorittspiller til store deler av Frydenbø, sier dessverre ganske mye om hvilken mangel på fotballkompetanse mye av den gjengen der sliter med.


Nja, jeg skjønner det forsåvidt. Da han spilte her var det på et lag nærmest uten vilje til å vinne, og definitivt uten innsats - som jo er blitt trukket frem som forklaring på hvorfor vi gjør det så bra som vi gjør det i år. Med Hansen visste man ihvertfall at man fikk inn en som kom til å løpe ræven av seg, og om ikke annet prøve å stresse motstander. Selv om han ikke var god. En ganske typisk supporter-helt, slik jeg ser det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: krakra on June 11, 2011, 18:31:16 PM
det er ganske utrolig at han får spille samitdig som spillere som Haugen, Haugsdal, Guastavino og Holmvik sitter på benken.


Det er jo ikke sånn at han henviser alle disse til benken. Maksimalt to om gangen - men da er det helst Mjelde som henviser den ene av disse til benken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

June 12, 2011, 14:28:51 PM #169 Last Edit: June 12, 2011, 14:31:51 PM by SK
Quote from: dudo on June 12, 2011, 13:39:35 PM
Nja, jeg skjønner det forsåvidt. Da han spilte her var det på et lag nærmest uten vilje til å vinne, og definitivt uten innsats - som jo er blitt trukket frem som forklaring på hvorfor vi gjør det så bra som vi gjør det i år. Med Hansen visste man ihvertfall at man fikk inn en som kom til å løpe ræven av seg, og om ikke annet prøve å stresse motstander. Selv om han ikke var god. En ganske typisk supporter-helt, slik jeg ser det.

dudo

Nei, altså, jeg prøver bare å forklare HVORFOR han ble helt hos enkelte, jeg er jo ikke enig med dem i det hele tatt. Men akkurat jage-og-stresse-biten liker jeg, og der er han faktisk på høyt TL-nivå i mine øyne.  At det kanskje er et tegn på eller en konsekvens av manglende ferdigheter ellers er en annen sak.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Quote from: dudo on June 12, 2011, 14:36:38 PM
Nei, altså, jeg prøver bare å forklare HVORFOR han ble helt hos enkelte, jeg er jo ikke enig med dem i det hele tatt. Men akkurat jage-og-stresse-biten liker jeg, og der er han faktisk på høyt TL-nivå i mine øyne.  At det kanskje er et tegn på eller en konsekvens av manglende ferdigheter ellers er en annen sak.


Det jeg mener i forhold til det du sier er at begrunnelsen du trekker frem på hvorfor han ble populær, vitner om mangel på fotballforståelse (og da snakker jeg ikke om deg). Det å løpe rundt som en galning som Hansen resulterer jo i null og niks. Det finnes folk med dårligere innsats enn Hansen, men det at andre spillere ikke løper like mye og energisk, betyr ofte ikke at de har dårligere innsats. Det er rett og slett mangel på spilleforståelse å løpe rundt på den måten, man sløser krefter og motspillere kan lett forholde seg til det. Mer intelligente spillere (de fleste andre) er bedre på å vurdere hvor og når de skal sette inn støtet.  Så finnes det selvsagt også en del folk som er for sløve.

Nixon

Det er vel slik at enhver som sitter på benken når laget sliter over tid blir tribunehelt. Og det ser stort sett ut til å gjelde spisser, som Memelli, Nielsen og nevnte Hansen.
Rød makt på Hansa

dudo

Quote from: SK on June 12, 2011, 14:44:26 PMvitner om mangel på fotballforståelse (og da snakker jeg ikke om deg).


Da er vi enige! ;)

Ellers har jo Nixon helt rett - men dette skjer lettere når vi har spisser på banen som sliter med å putte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

I år er det Nico, hadde ikke han vært skadet hadde han vært frelseren, vår Messi. ;) Dylan, Zavr, Demba Corrales var vel forøvrig store forumhelter om ikke tribunehelter. Demba-sangen var jo kanon.
Tiocfaidh ár lá

krakra

The grass is allways greener on the other side. Ludde var jo også en forumhelt i 2007. Husker at jeg også hadde troen på ham.

Demba kan jeg ikke huske var den helt store helten? Dessuten spilte han jo mye. Corrales ble jo forhatt av alle etterhvert, men frem til han bestemte seg for at han ikke likte Bergen så spilte han jo rimelig bra og var nær ved å danke ut Hanstveit.

vebo

Ludde, han hadde jeg nesten glemt - Tror ikke Demba hadde fått egen sang om han ikke var tribunehelt.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Vi hadde store forhåpninger til Demba, og han gjorde ikke så aller verst inntrykk i kampene mot Everton. Og så trodde alle at han skulle bli bedre når han ble kjent med lag og spillestil, og han fikk litt ekstra goodwill av den grunn. Så han var absolutt en liten helt en stund før vi innså at han aldri kom til å passe inn i Brann slik de spilte da.

Men tribunehyllesten og ropene til Hansen er kanskje den mest absurde av de alle!
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Migen Memelli er den største forumhelten i min tid! Herregud for en talentløs spiss med fantomferdigheter.

Ellers er tribunehyllesten til Mika Kottila like latterlig så den er en klassiker.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

abe78

Nå koser Migen seg i Saudi-Arabia..

He signed a 1 year contract worth over $320,000. This deal included bonuses for every win and for every goal whilst at the club, and also a luxury apartment in the city of Harmah as well as a brand new car. The Arabian club had been tracking the player and had seen many DVDs of the player, along with the fact that he was the top scorer in Albania in the 2008-2009 season it convinced the owners of the club to offer Memelli such a huge offer. http://en.wikipedia.org/wiki/Migen_Memelli
.og husk!

Buljongmannen

Quote from: vebo on June 11, 2011, 18:50:16 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 18:22:01 PM
Quote from: vebo on June 11, 2011, 14:37:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 00:06:07 AM
Quote from: vebo on June 10, 2011, 19:56:59 PM
Haugsdal, Bentley og Gustav er knallbra i dag og CET er bunnsolid som sist. Hassan og Sæv hadde et par pene løp i dag, gode offensive takter.


Bentley knallbra?!?!
Han overbeviste ikke, som vanlig.


Som jeg sa til dudo, så var jeg, i motsetning til dere ikke på stadion denne kampen, og utfra tv bildene var han bra. Ja, han var ikke perfekt, men han gjorde også mye bra, og ikke minst var han en av de med flest berøringer på banen. Det sier mye om initiativ og evnen til å plassere seg. Han bruker fremdeles for mye tid med ballen, og er ikke god nok med høyrefoten, men dette kommer seg - det er jeg temmelig sikker på. Gustavs har per nå klart bedre ekstremferdigheter, men han er ikke bra nok uten ball.


At han var en av de med flest berøringer sier ikke meg så mye annet enn det jeg allerede har sett, nemlig at han holder alt for lenge på ballen, for ofte.

Jeg har til gode å se hvorfor han fortjener en startplass.


Men det du sa nå sier mye om deg. Berøringene kom av god plassering og smarte løp...


Men hvor gammel er egentlig denne Bentley? Jeg tipper 28.

Chrisstah

Quote from: Buljongmannen on June 13, 2011, 03:29:11 AM
Quote from: vebo on June 11, 2011, 18:50:16 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 18:22:01 PM
Quote from: vebo on June 11, 2011, 14:37:43 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 11, 2011, 00:06:07 AM
Quote from: vebo on June 10, 2011, 19:56:59 PM
Haugsdal, Bentley og Gustav er knallbra i dag og CET er bunnsolid som sist. Hassan og Sæv hadde et par pene løp i dag, gode offensive takter.


Bentley knallbra?!?!
Han overbeviste ikke, som vanlig.


Som jeg sa til dudo, så var jeg, i motsetning til dere ikke på stadion denne kampen, og utfra tv bildene var han bra. Ja, han var ikke perfekt, men han gjorde også mye bra, og ikke minst var han en av de med flest berøringer på banen. Det sier mye om initiativ og evnen til å plassere seg. Han bruker fremdeles for mye tid med ballen, og er ikke god nok med høyrefoten, men dette kommer seg - det er jeg temmelig sikker på. Gustavs har per nå klart bedre ekstremferdigheter, men han er ikke bra nok uten ball.


At han var en av de med flest berøringer sier ikke meg så mye annet enn det jeg allerede har sett, nemlig at han holder alt for lenge på ballen, for ofte.

Jeg har til gode å se hvorfor han fortjener en startplass.


Men det du sa nå sier mye om deg. Berøringene kom av god plassering og smarte løp...


Men hvor gammel er egentlig denne Bentley? Jeg tipper 28.


Er ikke noe vits å spukelere i det, på papir er han 23? år. Da er det bare å forholde seg til det..
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Quote from: Chrisstah on June 13, 2011, 13:13:56 PM
Er ikke noe vits å spukelere i det, på papir er han 23? år. Da er det bare å forholde seg til det..


Fylte 22 for en drøy måned siden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det er vel slik med afrikanske spillere at det ikke nodvendigvis alderen som staar paa papirene stemmer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Chrisstah on June 12, 2011, 17:17:58 PM
Migen Memelli er den største forumhelten i min tid! Herregud for en talentløs spiss med fantomferdigheter.

Ellers er tribunehyllesten til Mika Kottila like latterlig så den er en klassiker.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up