• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Go Down

pidre

Vidar Martinsen har vel også vist gode takter...
Saludar a los monos!

DangerousDan

Quote from: Doffen85 on November 17, 2009, 15:48:56 PM
Moström er elendig!! Helt utrolig at ikke Mota spiller fast istedenfor han!

Jensen, Rogne og Reginiussen er de eneste som bør være interessante.


Jeg synes han er god når han spiller høyre kant, og ikke høyre angriper i 4-3-3
I "min rolle" blir ikke samenligning med Mota relevant.


haak

Jeg er bosatt i Molde og følger litt med laget, og kan bekrefte at Mostrøm
er elendig. Overhode ingenting for oss.

DangerousDan

Quote from: haak on November 17, 2009, 21:27:06 PM
Jeg er bosatt i Molde og følger litt med laget, og kan bekrefte at Mostrøm
er elendig. Overhode ingenting for oss.


Regner med du da har bedre oversikt enn meg så da sier vi det.
Tar meg selv i å anbefale/ta til takke med mye middelmådighet om dagen, og begynner nesten å grine når jeg tenker på hvordan klubben har skjøttet seg etter seriegullet.
Det er helt jævlig.

Mobben

Også bosatt i Molde, fulgt MFK en god del de siste to årene og syns Mostrøm er bra! Om han har de defensive kvalitetene som kreves i 4-4-2 er eg derimot usikker på.

DangerousDan

Forresten er det vel slik at Kalvenes kommer hjem etter sesongsslutt i England.
Er han motivert for å avslutte hos oss?
Holmvik trenger konkurranse, og Kalven kunne nok lært ham ett og annet om defensive aspekter i spillet.

skuteviken

Quote from: DangerousDan on November 18, 2009, 01:16:40 AM
Forresten er det vel slik at Kalvenes kommer hjem etter sesongsslutt i England.
Er han motivert for å avslutte hos oss?
Holmvik trenger konkurranse, og Kalven kunne nok lært ham ett og annet om defensive aspekter i spillet.


Kalvenes med 3-400 000 i lønn med kombinert spiller/adm. jobb måtte det blitt da, uten at jeg blir våt i buksen av tanken, men en PL-back må da ha noe å fare med. Hvor mye har han spilt i år?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

En fra start og en som innbytter i PL og en kamp i Ligacupen i følge klubbens nettsider..

Brann_copper

Lærdre Bjørdal sier nå bare jeg....
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: tusseladden on November 18, 2009, 18:47:02 PMPirojja har også en "blø for drakten" holdning vi savner stort i Brann.

"Blø for drakten"-holdinger er noe som forsvinner med en gang man kommer inn Stadion-porten.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Goodson for 6 mill... hahaha
Ka du ve?

Bergenser1

Tror dette hadde vært meget smarte signeringer: Rogne/Reginiussen, Addo, Næs(egen stall), venstreving, Johansson. Disse er vel gratis og er alle kvalitetsspillere og er en god anledning til å bygge opp ett solid fundament for en storhetstid med medaljer og E-cupspill. Samtidig så bør man låne ut de man tror har en fremtid i klubben. De yngste bør og hospitere mye. Finne bør vel få hospitere på en del treninger nå...Gylfi er enkelt å erstatte med en ung spiller som kan bidra med noe konstruktivt.

storB

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 01:09:43 AM
Tror dette hadde vært meget smarte signeringer: Rogne/Reginiussen, Addo, Næs(egen stall), venstreving, Johansson. Disse er vel gratis og er alle kvalitetsspillere og er en god anledning til å bygge opp ett solid fundament for en storhetstid med medaljer og E-cupspill. Samtidig så bør man låne ut de man tror har en fremtid i klubben. De yngste bør og hospitere mye. Finne bør vel få hospitere på en del treninger nå...Gylfi er enkelt å erstatte med en ung spiller som kan bidra med noe konstruktivt.


Vennligst gå opp på stadion og print dette innlegget inn i skallen til de sportslige ansvarlige..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Forutenom Johansson tror jeg dette ærlig talt er de løsningene Brann jobber med for tiden. Rogne sa i en artikkel på ba.no i går at han sannsyneligvis vil ta en avgjørelse rundt fremtiden sin neste uke. Så da er det bare å vente å se. Reginiussen får vi ikke enda uansett. Han vil nok vente på et tilbud fra utlandet så lenge som mulig.

Lisse

Er Mats Cato Moldskred en kandidat? Mener å huske han har hatt noen spenstige opptredener, hvor blant annet noen Brann backer har blitt svimle. For gammel, for ustabil, feile holdninger, skadeutsatt??

dudo

Jeg håper det. Kanskje et Softball-prospekt. ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Lisse on November 19, 2009, 12:56:46 PM
Er Mats Cato Moldskred en kandidat? Mener å huske han har hatt noen spenstige opptredener, hvor blant annet noen Brann backer har blitt svimle. For gammel, for ustabil, feile holdninger, skadeutsatt??
Jeg leste at han iallefall har hatt problemer med holdningene tidligere, men at han har tatt seg selv i nakken i år. Noe som resulterte i at han gikk fra benken i starten av sesongen til Løv-Hams suverene nøkkelspiller og 4. beste på 100% fotballs adeccobørs.

Xminator

Når man sier softballpenger og at potensielle kjøp er eliteseriespillere som har spilt på Brann før så begrenser det seg litt. Forhåpentligvis sikter man mot Mjelde og ikke Knudsen.

Huff

Quote from: Xminator on November 19, 2009, 13:16:12 PM
Når man sier softballpenger og at potensielle kjøp er eliteseriespillere som har spilt på Brann før så begrenser det seg litt. Forhåpentligvis sikter man mot Mjelde og ikke Knudsen.


Tenkte litt på denne her, og Knudsen er det neppe. Vurderte litt om det kunne være Haugen ettersom Steinar virkelig hadde sansen for fyren, men konkluderte med at vi allerede hadde for like spillertyper. Den jeg da frykter er Knarvik. Heldigvis spiller fyren for TIL, noe som er ensbetydende med et krav på 40 mill for å slippe ham.

Av TL-spillere kan en håpe på Mjelde (heldigvis hakket mer sannsynlig enn Knarvik), og av andre spillere fra Bergensregionen må det da være Mads Cato Moldskred eller Fredrik Haugen.


krakra

ehm. Det er vel ganske tydelig at det er snakk om Mjelde?

Xminator

Ja, helt til du begynner å tenke på alternativene fra Tromsø.

steinbygger

Har fått bekreftet at Brann gjennom Hardball og en del av sponsorene har fått på plass midler til å hente TR og MM.

Onside !!!

Og hvor har du fått dette bekreftet fra?

TR ja takk!! MM, nja skeptisk! Syns ikke vi trenger MM i det hele tatt, er faktisk veldig langt fra det vi trenger å bruke penger på.

steinbygger

Quote from: Onside !!! on November 19, 2009, 22:45:47 PM
Og hvor har du fått dette bekreftet fra?




Den kilden jeg pleier å bruke her inne. kan ikke forstå at folk spør etter kilder, men blåser jo ikke kildene sine, da er man sikker på å ikke få informasjon lengre

storB

Quote from: steinbygger on November 19, 2009, 22:39:06 PM
Har fått bekreftet at Brann gjennom Hardball og en del av sponsorene har fått på plass midler til å hente TR og MM.


Ohh, nam nam..rykte. Ingenting hadde gledet meg mer, M.M har nok 2-3 gode år igjen mens T.R utvilsomt er vår neste landslagstopper.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

kabelmann

TR sier jeg mer enn gjerne ja takk til. MM er jeg like skeptisk til som jeg alltid har vært. Det _må_ finnes bedre spisser å bruke pengene på.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Steinbygger har tidligere vist at han har kilder innad i Brann. En av de mest troverdige!;) Men det er et stykke fra å ha midler til å faktisk kjøpe en spiller. Mye skal klaffe med både spiller og den selgende klubb. Og vi har i alle fall én ustabil variabel i dette regnestykket...
Rød makt på Hansa

krakra

November 19, 2009, 23:37:33 PM #10079 Last Edit: November 19, 2009, 23:39:54 PM by krakra
Jeg velger å stole på Steinbygger, men det betyr jo ikke at vi får Reginiussen. Han vil nok vente til det lengste på et utenlandstilbud og får han det så stikker han. Får han det ikke så tror jeg derimot vi stiller sterkt.

M.M er en helt ok Huseklepp-erstatter, verken mer eller mindre. Vi må innse at vi ikke får noen av Huseklepps kvalitet inn som erstatter uansett og da er Moldskred, som han spilte uten Nilsen, helt ok.

Som makker til Huseklepp er jeg mer usikker, men det kan funke. Han er ganske lik, men har samtidig litt andre kvaliteter. Han er til å begynne med mye raskere og en mer utpreget bakromsspiss. Han har også en bedre avslutningsteknikk og kan score fra utenfor 16m. Jeg tror ikke vi kan forvente noe mer enn 10-12 mål fra ham og jeg skulle helst sett en større spiss sammen med Huseklepp, men med en god plan fra Nilsen kan det funke. Mange mente at det hadde vært knall å se Helstad og Huseklepp sammen. Selv om Moldskred ikke er like god som Helstad, så er han samme spilletypen. Får vi inn Moldskred og Johansson(eller en annen targetspiss for all del) står vi derimot ganske sterkt på topp.

Jeg tror ikke han er så dyr denne gangen. TIL har endelig innsett at de sliter økonomisk og dessuten har han vært elendig og spilt uten motivasjon halve sesongen i år og har faktisk ikke scoret i andre halvdel av sesongen og jeg tror TIL gjerne ønsker å kvitte seg med ham nå. Hovedproblemet her er faktisk lønn. Han tjener 1,3 mill og som den sunnmøringen han er vil han neppe gå ned i lønn. Tvert imot. Han fortjener ikke 1,5 i lønn. Iallefall ikke i grunnlønn. Dersom han klarer å skyte Brann til Europacupplassering kan vi derimot snakke
Det hadde selvfølgelig vært typisk og slett ikke sjokkerende hvis vi skulle strande på lønnskravet til Moldskred hvis TIL endelig skulle ta til fornuften og slutte med de latterlige kravene sine.

Klaus_Brann

Det er gøy med rykter, men som flere kommenterer så er det langt fra sikkert at vi får han selv om økonomien er der. Moldskred kan de få beholde, jeez hvor får man denne fascinasjonen for han fra? Han er kanskje et lite steg opp fra Nielsen, men ikke nok. Med mindre han da plutselig slår til i Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DangerousDan

Jeg mener at Morten Moldskred er mer enn god nok for Brann, enten i spann med, som alternativ til eller som erstatter for Huseklepp.
Selvsagt finnes det bedre spisser, men dem tror jeg ikke vi har råd til.
MM blir en hit på stadion hvis han kommer.
Tror jeg.

Gulløl

November 20, 2009, 00:52:25 AM #10082 Last Edit: November 20, 2009, 00:56:57 AM by Gulløl
Utdrag fra artikkel:
TIL har valgt å ta et budsjettap på over 25 millioner til tross for bud på både Morten Moldskred og Tore Reginiussen. De to kunne gitt 19 millioner i inntekter siden Rosenborg ville betale 12 millioner for Reginiussen, mens Brann la flere bud på Moldskred, der syv millioner var det høyeste.
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article155723.ece

Kommentar:
Nå får vel Brann Morten Moldskred for mellom 3 - 4 millioner. Og til sommeren når det bare en noen måneder igjen av kontrakten, spilt en umotivert vårsesong med lite mål, går han vel for 1,5 - 2 mill. tipper jeg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Romarius

TR og MM hadde vært knall.
Skjønner ikke helt den voldsomme skepsisen mange har til Moldskred. Han er definitivt en av de aller beste spissene i landet, og har bl.a. spilt jevnlig på landslaget i det siste. Han er 29 år, og er han lik Helstad, har han sine beste år foran seg. Så alderen trenger ikke være noe minus. Tror uansett ikke salg av spillere er noe vi kan basere oss på i fremtiden - det vanlige fremover blir at spillerne går ut kontrakten, om de så er 22 år eller 30 år når de signerer.

Jeg er temmelig sikker på at både TR og MM ville hevet Brann kraftig.

kabelmann

Skepsisen jeg har til MM skyldes for det første at han aldri har scoret mange mål, hvilket årets sesoong skulle være et fint bevis på. Han har hatt en del skader som har satt han ut i lengre perioder, selv om han har hatt en bortimot skadefri sesong eller to nå. Han kommer til en del sjanser, men har en dårlig avslutningsteknikk og derfor blir det sjelden mål av det. Han er på hell aldersmessig, men selvsagt, skulle vi få han for en million, halvannen (husker ikke hvor lenge han har igjen av kontrakten) så kunne han sikkert vært grei å ha i stallen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

steinbygger

Quote from: Nixon on November 19, 2009, 23:30:05 PM
Steinbygger har tidligere vist at han har kilder innad i Brann. En av de mest troverdige!;) Men det er et stykke fra å ha midler til å faktisk kjøpe en spiller. Mye skal klaffe med både spiller og den selgende klubb. Og vi har i alle fall én ustabil variabel i dette regnestykket...


Er derfor jeg kun sa at de har penger tilrådighet, men jeg regner med at når de sier at de har penger til rådighet så vet de både hva spiller og klubb krever, men det er klart at hvis en tysk klubb kommer på banen har vi ingen sjanse på å hente TR og det samme gjelder hvis RBK dobler budet på MM. Etter det jeg har hørt har Brann også solgt store deler av varelageret sitt til en privatperson så de skal ha fått litt penger i kassen. Men det må jo være noe alvorlig feil hvis en privatperson klarer å bli kvitt lageret og tjene penger på det når ikke Brann klarer det.

Lisse

November 20, 2009, 10:28:39 AM #10086 Last Edit: November 20, 2009, 10:45:36 AM by Lisse
Steinbygger, kan være at likviditetssituasjonen i Brann tilsier at å få betalt 70% for varelageret nå er bedre enn kanskje å få inn 100% (eller 50%) de neste 12 mnd.

I samme slengen; var nede med poden og fikk influensavaksine igår. Hele køen er linet opp i gangen utenfor butikken. Her selges det utvilsomten en del til folk som kjeder vettet av seg og ikke har noe annet å bedrive i et par timer enn å "slenge" innom butikken med barna sine. Greit for Brann, utover det å få leieinntekter fra et areal som ellers står ubrukt på denne tiden (men nå er vel dette langt på siden av Overganger :) )

Gulløl

November 20, 2009, 10:46:53 AM #10087 Last Edit: November 20, 2009, 10:51:17 AM by Gulløl
Quote from: steinbygger on November 20, 2009, 10:15:18 AM
Etter det jeg har hørt har Brann også solgt store deler av varelageret sitt til en privatperson så de skal ha fått litt penger i kassen. Men det må jo være noe alvorlig feil hvis en privatperson klarer å bli kvitt lageret og tjene penger på det når ikke Brann klarer det.


Mulig at det er en privatperson med god formue og Brann i sitt hjerte som har kjøpt det, og som deretter gir det bort til Jaiteh sin forsendelse med fotballutstyr til sitt hjemland. Vet ikke om det er slik, men det er to fluer i en smekk, hjelper Brann pluss støtter et godt tiltak. Og i tillegg blir Jaiteh sin landsby i Gambia til daglig "farget rødt" omtrent som rundt stadion før kamper :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Bergenser1

Quote from: steinbygger on November 19, 2009, 22:39:06 PM
Har fått bekreftet at Brann gjennom Hardball og en del av sponsorene har fått på plass midler til å hente TR og MM.



Synd hvis MM kommer. Tidlig i sesongen scoret han jo 10 mål, så datt han sammen som en stein. Synes vi heller burde fokusere på en targetspiss som johansson som kan mer enn å score. Moldskred kan jo bare løpe i bakrom som jo er mulig å gardere seg mot. Slike spillertyper har vi nok av i Huseklepp(som kan mer), Møvik og Hansen.
Da vil jeg heller ha dødballstyrke, være farlig i boksen og ha ett bra oppspillspunkt. Får vi Moldskred gratis så kan det jo vurderes. Hvis vi får både han og Johansson gratis, da kan vi vurdere det. Men alt har sin pris og den bør ikke gå utover talentutviklingen. To etablerte er nok: Huseklepp og Johansson.

kabelmann

Quote from: Bergenser1 on November 20, 2009, 10:59:00 AMTidlig i sesongen scoret han jo 10 mål, så datt han sammen som en stein.


Han scoret kun syv mål i år.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

November 20, 2009, 12:07:29 PM #10090 Last Edit: November 20, 2009, 12:28:42 PM by Gulløl
Quote from: Bergenser1 on November 20, 2009, 10:59:00 AM
Synes vi heller burde fokusere på en targetspiss som johansson som kan mer enn å score.



Er sterkt uenig, en targetspiss som bare scorer av og til er ikke bra nok, da blir det omtrent som med Azar Karadas og det holder ikke. Flink å stange begge to, men de har det til felles at det blir for få mål og assists.

Gardar Jóhannsson har i år bare scoret 3 mål og har 2 assist.

Morten Moldskred som jeg mener er et mye bedre alternativ har i år 7 mål og 6 assists. Jeg tror at om han kommer til Brann bør han ha et potensial på tilsammen 20 på mål og assists.
Han har i tillegg den beste skårings statistikken siste årene av tilgjengelige spisser i eliteserien selv om han har vært en del skadet.

Morten Moldskred må også først og fremst sees på en erstatter for Erik Huseklepp som kan forsvinne når som helst, og med stor sannsynlighet før sommeren 2010. Det er ikke bare bare å snu seg rundt i løpet av sesongen for å finne en erstatter for en slik klassespiller med målgaranti. Med Moldskred legger Brann inn en "gardering" på en spiller som stepper inn som måljeger når Huseklepp forsvinner. Og innen den tid går det sikkert bra at de spiller sammen også. Gardar Jóhannsson kan ikke gå inn i "Huseklepp rollen" når han skal erstattes. Tviler på at Brann får midler til å hente og lønne både Moldskred og Jóhannsson, og da da bør helt klart Moldskred prioteres som  førstevalg.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: Gulløl on November 20, 2009, 12:07:29 PM
Gardar Jóhannsson har i år bare skåret 3 mål og har 2 assist.

Morten Moldskred som jeg mener er et mye bedre alternativ har i år 7 mål og 6 assists. Mener om han kommer til Brann bør han ha et potensial på tilsammen 20 på mål og assists.


La oss være litt mer nøyaktige nå: Johannsson har 3+2 på 805 minutter, Moldskred har 7+6 på 2507 minutter. Da vipper det plutselig i Johannssons favør.

Men viktigst av alt er selvsagt spillertypene. Vi mangler en diger kar. Og hva med Hoås? Han er vel på omtrent samme nivå, to meter høy med relativt grei teknikk - og er bosmann.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: steinbygger on November 19, 2009, 22:39:06 PM
Har fått bekreftet at Brann gjennom Hardball og en del av sponsorene har fått på plass midler til å hente TR og MM.


Tror det er bullshit. MM har ikke videresalgspotensiale og bør være en uinteressant spiller for Brann.

Hadde vært konge om vi fikk TR, da :up:
Ka du ve?

Ferguson

Quote from: Markmus on November 20, 2009, 12:24:00 PM
Quote from: steinbygger on November 19, 2009, 22:39:06 PM
Har fått bekreftet at Brann gjennom Hardball og en del av sponsorene har fått på plass midler til å hente TR og MM.


Tror det er bullshit. MM har ikke videresalgspotensiale og bør være en uinteressant spiller for Brann.

Hadde vært konge om vi fikk TR, da :up:


Et salg av Reginiussen vil nok dekke inn et tap på MM ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Markmus

Quote from: Gulløl on November 20, 2009, 00:52:25 AM
Utdrag fra artikkel:
TIL har valgt å ta et budsjettap på over 25 millioner til tross for bud på både Morten Moldskred og Tore Reginiussen. De to kunne gitt 19 millioner i inntekter siden Rosenborg ville betale 12 millioner for Reginiussen, mens Brann la flere bud på Moldskred, der syv millioner var det høyeste.
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article155723.ece

Kommentar:
Nå får vel Brann Morten Moldskred for mellom 3 - 4 millioner. Og til sommeren når det bare en noen måneder igjen av kontrakten, spilt en umotivert vårsesong med lite mål, går han vel for 1,5 - 2 mill. tipper jeg.



Det er faktisk helt spinnvillt at vi la inn et bud på 7 mill. for Moldskred. Tromsø må angre noe vanvittig på at de ikke takket ja til budet. 7 millioner!
Ka du ve?

Nixon

Quote from: dudo on November 20, 2009, 12:17:27 PMLa oss være litt mer nøyaktige nå: Johannsson har 3+2 på 805 minutter, Moldskred har 7+6 på 2507 minutter. Da vipper det plutselig i Johannssons favør.


Joda, men statistikken forteller langt fra hele sannheten. Og jo mindre spilletid en spiller har jo mindre verdt er den etter etter min mening Det er også gjerne en grunn til at en spiller får lite spilletid.
Rød makt på Hansa

Gulløl

November 20, 2009, 12:39:21 PM #10096 Last Edit: November 20, 2009, 12:54:09 PM by Gulløl
Quote from: Markmus on November 20, 2009, 12:26:56 PM
Det er faktisk helt spinnvillt at vi la inn et bud på 7 mill. for Moldskred. Tromsø må angre noe vanvittig på at de ikke takket ja til budet. 7 millioner!


For ikke å snakke om de minst 20 millionene som Tromsø skremte Fulham bort med når de viste interesse for Reginiussen i februar. Tromsø får i år et budsjett tap på 25 millioner, men kunne med en mer fornuftig prising av Reginiussen og Moldskred fått storparten av dette dekket inn.
Nå satser de i stedet på å hente inn 30-50 millioner kroner i emisjon før nyttår for å redde lisensen og for å ha en brukbar arbeidskapital videre. Tror de skal slite noe jævlig for å klare det, ikke akkurat tillitsvekkende overfor investorer det surret de har holdt på med og pengene de har "kastet ut av vinduet"som nå må tigges inn igjen. Likte vår kjære Mohn Brann sitt surr dårlig på 80-90 tallet, liker han sikkert ikke dette bedre og går neppe inn med fler penger.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: Nixon on November 20, 2009, 12:32:09 PM
Joda, men statistikken forteller langt fra hele sannheten. Og jo mindre spilletid en spiller har jo mindre verdt er den etter etter min mening Det er også gjerne en grunn til at en spiller får lite spilletid.


Nei, det gjør den ikke. Som sagt så mener jeg at spillertypen bør tas i betraktning. I fjor scoret vel Johannsson 10 mål, om jeg ikke husker feil, så at han også kan prestere over en sesong vet vi. At han ikke har vært førstevalget i FFK i år synes jeg ikke er så viktig, de har tross alt hatt tre trenere som ikke har visst hva de drev med.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren



Kanskje en av Hardballene tok en tur innom Petrojack mandag og ut igjen onsdag formiddag? :)
Kunne forklart ryktene til Steinbyggeren.
Gå av.

pidre

Quote from: dudo on November 20, 2009, 12:17:27 PM
Quote from: Gulløl on November 20, 2009, 12:07:29 PM
Gardar Jóhannsson har i år bare skåret 3 mål og har 2 assist.

Morten Moldskred som jeg mener er et mye bedre alternativ har i år 7 mål og 6 assists. Mener om han kommer til Brann bør han ha et potensial på tilsammen 20 på mål og assists.


Men viktigst av alt er selvsagt spillertypene. Vi mangler en diger kar. Og hva med Hoås? Han er vel på omtrent samme nivå, to meter høy med relativt grei teknikk - og er bosmann.



Enig - inn med Hoås og MM!
Saludar a los monos!

Go Up