• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Nielsen er helt perfekt.
Det er den type trenere som får ting til.
Eg tror han blir en stor trener, vi får bare håpe at vi får signet han før andre gjør det.

Er imponerende å komme opp i 1.div med nest sotra, når du itillegg ser på alderen til spillerene er det enda mer fantastisk.

Superjack

Får vel kanskje holde igjen at Nielsen har vunnet 2. Div pittelitt til. Fyllingen FK klarte å ikke rekke flyet til bortekampen mot Fløy, noe som i følge regelboken til NFF fører til at de kastes ut av seriespillet samt at alle kampene strykes. Dvs de to kampene som Vindbjart tapte mot Fyllingen strykes. Så det som var en meget sikker 11 poengs ledelse blir til bare 5...
Brannsupporter.

Jose Arrogantio

Quote from: Superjack on September 16, 2013, 03:22:24 AM
Får vel kanskje holde igjen at Nielsen har vunnet 2. Div pittelitt til. Fyllingen FK klarte å ikke rekke flyet til bortekampen mot Fløy, noe som i følge regelboken til NFF fører til at de kastes ut av seriespillet samt at alle kampene strykes. Dvs de to kampene som Vindbjart tapte mot Fyllingen strykes. Så det som var en meget sikker 11 poengs ledelse blir til bare 5...


Høres ut som veldig strenge konsekvenser for å miste et fly. Trodde sånt bare ville ført til et automatisk 3-0 tap.


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Miller

September 16, 2013, 09:56:36 AM #1205 Last Edit: September 16, 2013, 10:03:24 AM by Miller
Quote from: osoerli on September 16, 2013, 07:27:07 AM
David Nielsen får i alle fall skryt.  Skal bli spanande å følgja laget i adecco.
http://beta.bt.no/100Sport/fotball/andrediv/Nest-Sotra-narmest-klar-for-1-divisjon-393029_1.snd#.UjaitlY4XIU


Nest spiller rimelig kjedelig fotball under David Nielsen. Så for alle (inkludert meg) som klager på underholdningen bør ikkje Nielsen være noe alternativ! Ja er klar over resultatet mot Vindbjart, men gjennom hele sesongen har det ikke vært jevnt over stor underholdning. Men vinnermentalitet DET kan han!

Lasaron

- Hadde det ikke vært for David, hadde dette aldri gått. Han har skapt en sinnssyk entusiasme i hele klubben, og hatt en klar filosofi. Uten ham hadde vi heller ikke hatt den stallen vi har nå, påpeker Hetlevik.

- David har hatt alt å si, og er den beste treneren jeg har hatt. Han trenger ikke kreve respekt, han får den naturlig, sier Simen Næss, gårsdagens første målscorer, som har stor tro på at Nest-Sotra kan ta 1. divisjon med storm.

Riktignok er dette sagt av euforiske andredivisjonsspillere, men dog. Han er fortsatt min favoritt hvis vi må gå for en billig løsning.
Tren på langskudd

Torvanger

Jeg stemmer i på David Nielsen.

krakra

Quote from: Miller on September 16, 2013, 09:56:36 AM
Quote from: osoerli on September 16, 2013, 07:27:07 AM
David Nielsen får i alle fall skryt.  Skal bli spanande å følgja laget i adecco.
http://beta.bt.no/100Sport/fotball/andrediv/Nest-Sotra-narmest-klar-for-1-divisjon-393029_1.snd#.UjaitlY4XIU


Nest spiller rimelig kjedelig fotball under David Nielsen. Så for alle (inkludert meg) som klager på underholdningen bør ikkje Nielsen være noe alternativ! Ja er klar over resultatet mot Vindbjart, men gjennom hele sesongen har det ikke vært jevnt over stor underholdning. Men vinnermentalitet DET kan han!
Kjedelig for de ikke slipper inn mål? De har da scoret mest i avdelingen. Selv om man trekker fra alle målene mot Vindbjart har de nest flest mål. Mer enn Brann2.

krakra

Quote from: tsrqpo on September 16, 2013, 05:56:53 AM
Det er forskjell på å miste et fly og å ikke sende noe lag i det hele tatt som Radøy Manger gjorde. Linjen er bra den, hvis de viser fornuftig skjønn. Man kan ikke ha lag som ikke gidder/klarer å stille til kamper. Det blir for useriøst. Men man burde jo ha forståelse for glipper som denne og det tipper jeg NFF har.

Lasaron

Quote from: krakra on September 16, 2013, 10:39:12 AM
Quote from: tsrqpo on September 16, 2013, 05:56:53 AM
Det er forskjell på å miste et fly og å ikke sende noe lag i det hele tatt som Radøy Manger gjorde. Linjen er bra den, hvis de viser fornuftig skjønn. Man kan ikke ha lag som ikke gidder/klarer å stille til kamper. Det blir for useriøst. Men man burde jo ha forståelse for glipper som denne og det tipper jeg NFF har.


Omkamp blir for snilt. Degradering blir alt for strengt. Sett resultatet til 3-0 til Fløy. Ferdig arbeid.
Tren på langskudd

tsrqpo

Quote from: Lasaron on September 16, 2013, 11:06:17 AM
Quote from: krakra on September 16, 2013, 10:39:12 AM
Quote from: tsrqpo on September 16, 2013, 05:56:53 AM
Det er forskjell på å miste et fly og å ikke sende noe lag i det hele tatt som Radøy Manger gjorde. Linjen er bra den, hvis de viser fornuftig skjønn. Man kan ikke ha lag som ikke gidder/klarer å stille til kamper. Det blir for useriøst. Men man burde jo ha forståelse for glipper som denne og det tipper jeg NFF har.


Omkamp blir for snilt. Degradering blir alt for strengt. Sett resultatet til 3-0 til Fløy. Ferdig arbeid.

Lasaron

Quote from: tsrqpo on September 16, 2013, 11:15:19 AM
Quote from: Lasaron on September 16, 2013, 11:06:17 AM
Quote from: krakra on September 16, 2013, 10:39:12 AM
Quote from: tsrqpo on September 16, 2013, 05:56:53 AM
Det er forskjell på å miste et fly og å ikke sende noe lag i det hele tatt som Radøy Manger gjorde. Linjen er bra den, hvis de viser fornuftig skjønn. Man kan ikke ha lag som ikke gidder/klarer å stille til kamper. Det blir for useriøst. Men man burde jo ha forståelse for glipper som denne og det tipper jeg NFF har.


Omkamp blir for snilt. Degradering blir alt for strengt. Sett resultatet til 3-0 til Fløy. Ferdig arbeid.


Det viktigste er at Fyllingsdalen får en sanksjon. Det nest viktigste at Fløy ikke lider. Men Fyllingsdalen vil jo få en økonomisk smell av omkamp, siden de må betale for to turer.

Forøvrig syns jeg Nielsen kan være en god kandidat til å ta over når Skars sparkes.
Tren på langskudd

Torvanger

Fin fotball av Glimt i 2-0-seieren over Kamma ikveld, ingen mål feil vei, bunnsolid. Jan Halvor Halvorsen bør være på blokken til Sportsklubben.

Huff

Quote from: Torvanger on September 16, 2013, 19:52:28 PM
Fin fotball av Glimt i 2-0-seieren over Kamma ikveld, ingen mål feil vei, bunnsolid. Jan Halvor Halvorsen bør være på blokken til Sportsklubben.


Vi har dessverre neppe noen blokk.

Utmedsnolken

Høgmo skal bli trener, ferdig arbeid. Evt (og kanskje bedre) kan han bli sportsdirektør. Han er visst utrolig flink å tenke helhetlig og skape en god organisasjonskultur
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Quote from: Utmedsnolken on September 17, 2013, 12:09:27 PM
Høgmo skal bli trener, ferdig arbeid. Evt (og kanskje bedre) kan han bli sportsdirektør. Han er visst utrolig flink å tenke helhetlig og skape en god organisasjonskultur


Er det ikke dette RBH er så flink til da? I egne øyne i hvert fall?

Nei vi trenger ikke flere som er "flinke til å se helheten".
Legg ned hele klubben!

dudo

Vel, om de faktisk ER flinke kan de få komme. Om de bare er vant til å være best er vi godt dekket ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Quote from: krøvel vellevold on September 17, 2013, 13:57:18 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 17, 2013, 12:09:27 PM
Høgmo skal bli trener, ferdig arbeid. Evt (og kanskje bedre) kan han bli sportsdirektør. Han er visst utrolig flink å tenke helhetlig og skape en god organisasjonskultur


Er det ikke dette RBH er så flink til da? I egne øyne i hvert fall?

Nei vi trenger ikke flere som er "flinke til å se helheten".


Mener du at Høgmo ikke hadde vært god for Brann?

Lasaron

Jeg vil ikke ha Høgmo som trener. Tror ikke han passer. Kan godt være han vil funke fint som sportsdirektør/sportssjef, men har vi råd til å sparke Walstad også? For Skars må sparkes uansett.
Tren på langskudd

dudo

Jeg vil ha Høgmo. Veldig sterke resultater over en lengre periode, med flere lag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Forstår innvendingene mot Høgmo, veldig rolig type, litt "ubergensk"" kanskje, og kan virke litt kjedelig. Ei heller en spesielt offensiv trener, men ikke defensiv heller og står vel for spillende fotball. CVen er knallsterk, og imponerende at han og lykkes i Sverige. Har vel og ecupresultater å vise til og, og virker som en trener i konstant utvikling. Ser gjerne Høgmo i Brann, men anser ham overhodet ikke som et realistisk alternativ. Tror den jobben han har nå er vel så attraktiv som jobben i Brann.

krøvel vellevold

Quote from: Jose Arrogantio on September 17, 2013, 15:54:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 17, 2013, 13:57:18 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 17, 2013, 12:09:27 PM
Høgmo skal bli trener, ferdig arbeid. Evt (og kanskje bedre) kan han bli sportsdirektør. Han er visst utrolig flink å tenke helhetlig og skape en god organisasjonskultur


Er det ikke dette RBH er så flink til da? I egne øyne i hvert fall?

Nei vi trenger ikke flere som er "flinke til å se helheten".


Mener du at Høgmo ikke hadde vært god for Brann?


Var ikke det jeg mente. Men i Brann er man jo så opptatt av å fortelle utenforstående kritikere at de ikke ser helheten. Og med "helheten" mener de at vi må spare, vi har verst økonomi av alle i hele ligaen, at vi ikke kan satse på medalje, osv.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: dudo on September 17, 2013, 17:05:19 PM
Jeg vil ha Høgmo. Veldig sterke resultater over en lengre periode, med flere lag.


Ja, ingen tvil om at han er blitt rehabilitert og spiselig etter kollapsen i bartebyen. Da var jo han en vandrende vits.
Rød makt på Hansa

Corran

Han skal vel bli vår neste landslagssjef Om ikke svenskene blar opp nok da
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Tren på langskudd

apop

September 19, 2013, 11:19:03 AM #1226 Last Edit: September 19, 2013, 12:03:32 PM by apop
Quote from: dudo on September 17, 2013, 17:05:19 PM
Jeg vil ha Høgmo. Veldig sterke resultater over en lengre periode, med flere lag.


Ja for Høgmos Tromsø fremstod jo som et virkelig gladfotball-lag...

Jeg er helt med på å hente Høgmo visst kun resultater betyr noe, men så som hundrevis av innlegg her på forumet viser så er det like viktig, om ikke viktigere, at Brann spiller feiende flott offensiv fotball.

I tillegg vil ikke Høgmo akkurat representere ett brudd med "gamle-kompiser i NFF-systemet" gjengen som suller rundt på stadion nå.

edit: Fjernet skriveleif

Huff

Quote from: apop on September 19, 2013, 11:19:03 AM
Quote from: dudo on September 17, 2013, 17:05:19 PM
Jeg vil ha Høgmo. Veldig sterke resultater over en lengre periode, med flere lag.


Ja for Høgmos Tromsø fremstod jo som et virkelag gladfotball-lag...


Høgmo brukte en sesong og kanskje litt til på å gjøre TIL bunnsolide defensivt, da var de gode, men dritkjedelige å se på. Men, etterhvert ble TIL under Høgmo et spillende lag- ikke noe fyrverkeri, men spillende. Det han ble mest kritisert for av TIL-supporterne var dårlige kontringer, TIL var et lag som evnet å holde ballen i laget, i motsetning til visse andre lag med røde og hvite farger som kun evner dette når en slår pasninger mellom DM og stoppere.

Vil mye, mye heller ha Delia enn Høgmo, men det er definitivt mye bedre med Høgmo enn Skars, også når det kommer til fotballfilosofien.

dudo

Deila hadde selvsagt vært spennende, men totalt urealistisk i mine øyne. Høgmo er et tryggere, og ikke minst langt mer realistisk valg - om vi hadde vært i markedet for ny trener.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Quote from: dudo on September 19, 2013, 12:57:14 PM
Deila hadde selvsagt vært spennende, men totalt urealistisk i mine øyne. Høgmo er et tryggere, og ikke minst langt mer realistisk valg - om vi hadde vært i markedet for ny trener.


Høgmo er trener i en langt større klubb enn Godset, i en -for han- ny og spennende liga, der det trolig er lettere å etablere et hegemoni enn i Norge, der RBK alltid har mer ressurser enn de andre. Nordlendingen vil nok bli landslagstrener, men blir han ikke det tror jeg det er totalt urealistisk at vi skal klare å lokke han til Bergen, med mindre han tilbys luselønn i Sverige eller familien mistrives voldsomt. Anser både han og Delia som urealistiske kandidater.

Lasaron

David Nielsen var i Drammen i går. Jostein Flo snakker varmt om hans evne til å motivere, samt andre godord. Det er visstnok snakk om å rydde plass i trenerteamet. Samtidig er Deila aktuell som landslagstrener (en dårlig idè da han er en typisk klubbtrener. Hent Nordli.). Og når Flo snakker om hans evne til å motivere tenker jeg at er ikke det hovedtrenerens jobb? Er det egentlig slik at han er aktuell som ny hovedtrener?

Hvis verken Ronny Deila eller David Nielsen er i Brann før sesongstart 2014 er det skuffende.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Lasaron on September 27, 2013, 06:20:16 AM
Hvis verken Ronny Deila eller David Nielsen er i Brann før sesongstart 2014 er det skuffende.


Hvis Brann gjør endringer i trenerteamet før sesongstart 2014 er det ihvertfall veldig overraskende. David Nielsen havner aldri i Brann sålenge dagens ledelse tråkker rundt i bedene.
Gå av.

nero

Det blir nok helt sikkert ikke endringer i trenerteamet med det første. Det ville jo virke som om ledelsen har tatt feil i sin ufattelig fremtidsrettede forlengelse av kontrakten med Skarsfjord. I sin uendelige visdom gjør jo ikke vår brilliante ledelse feil.
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on September 27, 2013, 06:23:35 AM
Quote from: Lasaron on September 27, 2013, 06:20:16 AM
Hvis verken Ronny Deila eller David Nielsen er i Brann før sesongstart 2014 er det skuffende.


Hvis Brann gjør endringer i trenerteamet før sesongstart 2014 er det ihvertfall veldig overraskende. David Nielsen havner aldri i Brann sålenge dagens ledelse tråkker rundt i bedene.


Hvorfor ikke? Nielsen har jo i sin spalte i BA skrytt voldsomt av det arbeidet som gjøres i klubben.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Han så nå ut til å ha en god tone med deler av dagens ledelse på Varden på onsdag i alle fall. Men jeg tror ikke Brann vil hente Nielsen fra Nest slik situasjonen er blitt der nå for å bli en del av Brann sitt trenerteam. De ser nok nytten av at Nest skal klare seg best mulig i Adecco.

Saken om Nielsen og Godset:
http://www.ba.no/sport/fotball/article6885404.ece
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on September 27, 2013, 07:25:55 AM
Quote from: Spelaren on September 27, 2013, 06:23:35 AM
Quote from: Lasaron on September 27, 2013, 06:20:16 AM
Hvis verken Ronny Deila eller David Nielsen er i Brann før sesongstart 2014 er det skuffende.


Hvis Brann gjør endringer i trenerteamet før sesongstart 2014 er det ihvertfall veldig overraskende. David Nielsen havner aldri i Brann sålenge dagens ledelse tråkker rundt i bedene.


Hvorfor ikke? Nielsen har jo i sin spalte i BA skrytt voldsomt av det arbeidet som gjøres i klubben.


Branns trenerteam er nettopp oppdatert med Kaz Sokolowski, og med mindre han (lite sannsynlig) tar en Truls og forsvinner like kjapt som han kom, så blir dette trenerløsningen vår i sikkert minst to sesonger til. Me presterer ikkje dårlig nok til å sparke Skarsfjord etter styrets, Roalds og Mohns lommeboks kriterier, og David Nielsen er ein altfor stor personlighet til å kuke rundt under Skarsfjord. Eg tviler på at han forlater Nest allerede no, han har sikkert lyst å prøve seg i adeccoen før eit eventuelt neste steg. Men mest av alt tror eg det ville blitt meir støy med ham som assistenttrener enn det klovneveldet har lyst på.
Gå av.

Spelaren

Quote from: Nixon on September 27, 2013, 07:30:41 AM
Han så nå ut til å ha en god tone med deler av dagens ledelse på Varden på onsdag i alle fall.


Det er ikkje vennskap og tone eg refererer til, men det at me nettopp har fått ny assistenttrener - samt at hovedtreneren er fredet av fylkesmannen eller noe i den duren. Nielsen er "for stor" for assistentrollen under middelmådige Skarsfjord.
Gå av.

Lasaron

Nielsen er skilt og har barn som bor i Bergen. Således er han gjerne ivrig etter å bli værende i Bergen. Jeg får større og større tro på ham, og har mer lyst på ham som trener enn Jønsson. Deila er førstevalg. Dernest Nielsen.

Får vi Deila som trener garanterer jeg at partoutkortsalget vil gå drastisk opp i stedet for drastisk ned - som vil skje med Skars ved roret. Tenk hvor mye Deila vil få ut av våre talenter, og for et spill han vil få laget til å varte opp med.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Lasaron on September 27, 2013, 08:26:43 AM
Nielsen er skilt og har barn som bor i Bergen. Således er han gjerne ivrig etter å bli værende i Bergen. Jeg får større og større tro på ham, og har mer lyst på ham som trener enn Jønsson. Deila er førstevalg. Dernest Nielsen.

Får vi Deila som trener garanterer jeg at partoutkortsalget vil gå drastisk opp i stedet for drastisk ned - som vil skje med Skars ved roret. Tenk hvor mye Deila vil få ut av våre talenter, og for et spill han vil få laget til å varte opp med.


"Alle" liker Nielsen, men det er uhyre urealistisk, såvel som med Deila. Skarsfjord sitter jo sikrere enn noengang før, med milliardærens velsignelse og greier.
Gå av.

Gulløl

David Nielsen blir aldri trener under enehersker Rune Skarsfjord fordi han har egne meninger.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Klarer ikke helt å få opp entusiasmen for Nielsen. Han var middels som spiller og fersk som trener.

Hvor ble det forresten av hylekoret som ville ha Magnus Johanson som trener i Brann?

Lasaron

Quote from: Gulløl on September 27, 2013, 09:05:11 AM
David Nielsen blir aldri trener under enehersker Rune Skarsfjord fordi han har egne meninger.


Skars må selvsagt vekk. Jeg er egentlig enormt interessert i Brann, og engasjert. I tillegg til partoutkort drar jeg på enkelte av de andre lagene sine kamper også. Men merker at tanken på Skars i mange år framover er deprimerende. Skjønner godt at det dreper engasjementet hos en del. Han er ikke god nok. Enkelt og greit.
Tren på langskudd

pidre

Hadde Skars greidd å ta Nest-Sotra opp i Adecco? Har tru på Nielsen, og han ville skapt engasjement.
Saludar a los monos!

ostraume

September 27, 2013, 11:39:11 AM #1243 Last Edit: September 27, 2013, 11:42:06 AM by ostraume
Quote from: Spelaren
David Nielsen er ein altfor stor personlighet til å kuke rundt under Skarsfjord.


Hva i all verden baserer du egentlig  dette på? Jeg tror Nielsen hadde kommet løpende om han hadde fått tilbud som assistent i Brann.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Quote from: ostraume on September 27, 2013, 11:39:11 AM
Quote from: Spelaren
David Nielsen er ein altfor stor personlighet til å kuke rundt under Skarsfjord.


Hva i all verden baserer du egentlig  dette på? Jeg tror Nielsen hadde kommet løpende om han hadde fått tilbud som assistent i Brann.


Ja, men poenget er vel at slik vi kjenner Skars ville han aldri turt å ha en personlighet som Nielsen i trenerteamet? Han er ikke tidenes ja-mann, den godeste David.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Da er det vissnok sikkert at Høgmo blir landslagssjef.

http://www.dagbladet.no/2013/09/27/sport/fotball/landslaget/per-mathias_hogmo/29489721/

Det betyr at Deila ikke blir det. Da må vi hente Deila. Nå!
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: ostraume on September 27, 2013, 11:39:11 AM
Quote from: Spelaren
David Nielsen er ein altfor stor personlighet til å kuke rundt under Skarsfjord.


Hva i all verden baserer du egentlig  dette på? Jeg tror Nielsen hadde kommet løpende om han hadde fått tilbud som assistent i Brann.


For det første vil Brann neppe rote med trenersammensetningen igjen, for det andre tviler eg på at David passer inn under Skarsfjord, personlig.
Gå av.

Huff

Quote from: Xminator on September 27, 2013, 10:07:05 AM
Klarer ikke helt å få opp entusiasmen for Nielsen. Han var middels som spiller og fersk som trener.

Hvor ble det forresten av hylekoret som ville ha Magnus Johanson som trener i Brann?


Entusiasmen for Nielsen er vel snarere entusiame rundt ideen om at Skars forsvinner.

Nielsen er vel et alternativ her fordi det ikke finnes særlig mange realistiske alternativer som er egnet til å skape entuiasme. De fremste trenerprofilene i Norge trener allerede attraktive klubber, den ene som ikke gjør det, trener et lag han har bygget opp selv, og gir seg neppe der så lenge gull er realistisk, evt sikret.

Foruten Nilsen er vel Jonsson, Delia og Høgmo de som er nevnt i det siste. Ingen av disse er realistiske. De etablerte trenerne som er ledige, eller som antakeligvis kunne tenke seg å trekke seg fra jobben for trene Brann, er ikke egnet til å skape begeistring. Da snakker en fort Tørum, Sandstø, eller Fagermo-hyllen. Ikke nødvendigvis dårlige trenere, men trenere hvis CV har vist at de neppe er topptrenere. Da vil mange -med meg- heller gå for en spennende trener som muligens er veldig god, og som i alle fall står for noe litt mer moderne enn ''vi som forsøker å kopiere RBK på nittitallet''-generasjonen.

brann89

Ser det er mangen som ønske seg Høgmo og det er noe eg ikkje forstår. Da han i sin tid trente Tromsø, så var ikkje dem det mest underholdenes laget i Tl (etter det eg kan huske) og det ej jo dette vi skriker etter. Burde man ikkje da finne en trener som står for underholdenes fotball?
Men nå har jo også Skarsfjord fått ny kontrakt, så noe ny trener betviler eg på at vi får.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

roaldinho

Høgmo er ny landslagstrener, så da kan man skrinlegge det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up