• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sindre32

Quote from: dudo on November 04, 2012, 16:10:12 PM
Nei, målene bør være av samme størrelse.


... if ain't broke ...

dudo

Poenget er at gode spillere kan bli enda bedre med bedre system. Jeg mener vi er svake taktisk, og at borteformen vår er et klart bevis på dette.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Sindre32

Quote from: dudo on November 04, 2012, 16:14:44 PM
Poenget er at gode spillere kan bli enda bedre med bedre system. Jeg mener vi er svake taktisk, og at borteformen vår er et klart bevis på dette.


Joa, enig i det. Men dersom karakteristikkene "defensive Skarsfjord", "feige Brann", "manglende offensivt mønster" (ikke at dette er fra deg, men noen av de mange påstandene på forumet) osv. stemte, burde Brann skulle ha en god del færre mål. Slik er det altså ikke.


krakra

Quote from: Sindre32 on November 04, 2012, 16:23:00 PM
Quote from: dudo on November 04, 2012, 16:14:44 PM
Poenget er at gode spillere kan bli enda bedre med bedre system. Jeg mener vi er svake taktisk, og at borteformen vår er et klart bevis på dette.


Joa, enig i det. Men dersom karakteristikkene "defensive Skarsfjord", "feige Brann", "manglende offensivt mønster" (ikke at dette er fra deg, men noen av de mange påstandene på forumet) osv. stemte, burde Brann skulle ha en god del færre mål. Slik er det altså ikke.
Vi har veldig gode enkeltspillere offensivt. Vi har et svært primtiivt spillemønster offensivt. Til tider kjedelig å se på. Vi har ingen struktur defensivt.

krakra

Quote from: Sindre32 on November 04, 2012, 16:03:26 PM
Quote from: dudo on November 04, 2012, 15:54:55 PM
Nei, dere har rett. Vi ruller jo opp angrep etter angrep som er som tatt ut av læreboken, og maler motstanderne i senk uten at de greier å finne effektive mottrekk.


Vi bør nok gå over til færre og penere angrep, og mindre mål. Jeg ser den. Vi må i hvert fall ikke finne på å fortsette med noe som fungerer i angrep, det er jo galskap!
Ingen som mener at vi skal slutte å bruke gode offensive spillere. Som er det som fungerer offensivt. Men vi kunne kanskje strukturert det litt mer, så vi hadde litt mer kontroll?

Huff

Offensivt er det riktignok bedring, dessverre har vi ikke forsvarsspill. Men med kompetanse på defensiv organisering inn og en fortsatt utvikling av det offensive spillet en har sett tendenser til i senere tid ser det lysere ut, Skars blir neppe noen god kampleder uansett og vil neppe delegere dette bort, men Mjelde var intet geni på dette han heller, og tom gull i 07 (riktignok var MIM bedre enn Skars).

Med andre ord trengs det slik jeg ser det intet mer enn at en fortsatt utvikler angrepsspillet og en liten revolusjon av forsvarsspillet, henger foråvidt sammen, men vi er mindre primitive fremover nå enn på lang tid.

Sindre32

Quote from: krakra on November 04, 2012, 19:54:58 PM
Quote from: Sindre32 on November 04, 2012, 16:03:26 PM
Quote from: dudo on November 04, 2012, 15:54:55 PM
Nei, dere har rett. Vi ruller jo opp angrep etter angrep som er som tatt ut av læreboken, og maler motstanderne i senk uten at de greier å finne effektive mottrekk.


Vi bør nok gå over til færre og penere angrep, og mindre mål. Jeg ser den. Vi må i hvert fall ikke finne på å fortsette med noe som fungerer i angrep, det er jo galskap!
Ingen som mener at vi skal slutte å bruke gode offensive spillere. Som er det som fungerer offensivt. Men vi kunne kanskje strukturert det litt mer, så vi hadde litt mer kontroll?


Jepp, vi har seff de beste angrepsspillerne i TL, og det er den eneste grunnen til at vi scorer mål.

Xminator

Vi har vår beste avslutter ute, og avslutter med ett halvt juniorlag, og det er en selvfølge at vi skal vinne? Virkelighetssjekk!

Hatleking

Quote from: Sindre32 on November 05, 2012, 04:13:31 AM
Quote from: krakra on November 04, 2012, 19:54:58 PM
Quote from: Sindre32 on November 04, 2012, 16:03:26 PM
Quote from: dudo on November 04, 2012, 15:54:55 PM
Nei, dere har rett. Vi ruller jo opp angrep etter angrep som er som tatt ut av læreboken, og maler motstanderne i senk uten at de greier å finne effektive mottrekk.


Vi bør nok gå over til færre og penere angrep, og mindre mål. Jeg ser den. Vi må i hvert fall ikke finne på å fortsette med noe som fungerer i angrep, det er jo galskap!
Ingen som mener at vi skal slutte å bruke gode offensive spillere. Som er det som fungerer offensivt. Men vi kunne kanskje strukturert det litt mer, så vi hadde litt mer kontroll?


Jepp, vi har seff de beste angrepsspillerne i TL, og det er den eneste grunnen til at vi scorer mål.


Vil det òg seie at Brann automatisk slepp inn veldig få mål dersom me har dei 'beste' forsvarsspelarane uavhengig om det er defensiv samhandling eller ikkje?

Sindre32

Det er helt riktig. Ut fra en slik argumentasjon kan man jo også gjerne fremlegge påstanden om at treneren rett og slett er fullstendig overflødig, uansett hvem det er.

Superjack

Om Mjelde og hans drikkebrødre skal få bestemme så ryker nok Skars, men jeg håper virkelig han får bli. Får holde ungdommen i ørene ig ikke la de være flere tilskudd til Hansa sitt overskudd. Vært nok av slike i Brann.
Det krever mye å holde en gjeng bortskjemte dretunger i ørene og borte fra børsten. I dagens fotball er det faktisk viktig at de er serieøse i idretten sin. Se på Solskjær i Molde og måten han har fått inn sunne holdninger i en lettere drikkfeldig spillerstall (Magne Hoset er glad i en pils)

Dette kombinert med at det er Anders Pamer, en journalist med null troverdighet, som styrer showet gjør at jeg virkelig håper at styret står fast med Skars og ikke lar noen rokke ved den.

Merker jeg begynner å bli sur!
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Xminator on November 05, 2012, 05:53:53 AM
Vi har vår beste avslutter ute, og avslutter med ett halvt juniorlag, og det er en selvfølge at vi skal vinne? Virkelighetssjekk!


Hvor er "like" knappen?

Ja, helt enig.
Brannsupporter.

Nixon

Skal vedde på at Mjelde har sladret til BT mens han har drukket.
For en type!
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Sindre32 on November 05, 2012, 04:13:31 AM
Quote from: krakra on November 04, 2012, 19:54:58 PM
Quote from: Sindre32 on November 04, 2012, 16:03:26 PM
Quote from: dudo on November 04, 2012, 15:54:55 PM
Nei, dere har rett. Vi ruller jo opp angrep etter angrep som er som tatt ut av læreboken, og maler motstanderne i senk uten at de greier å finne effektive mottrekk.


Vi bør nok gå over til færre og penere angrep, og mindre mål. Jeg ser den. Vi må i hvert fall ikke finne på å fortsette med noe som fungerer i angrep, det er jo galskap!
Ingen som mener at vi skal slutte å bruke gode offensive spillere. Som er det som fungerer offensivt. Men vi kunne kanskje strukturert det litt mer, så vi hadde litt mer kontroll?


Jepp, vi har seff de beste angrepsspillerne i TL, og det er den eneste grunnen til at vi scorer mål.
Da er vi enige.

krakra

Quote from: Sindre32 on November 05, 2012, 08:16:37 AM
Det er helt riktig. Ut fra en slik argumentasjon kan man jo også gjerne fremlegge påstanden om at treneren rett og slett er fullstendig overflødig, uansett hvem det er.
Vås for fjas fra din side nok engang.

Brann har stort sett alltid scoret mange mål, selv med defensive trenere uten peiling på offensiv organisering. I 2009 scoret 51 mål, 1,7 i snitt, under Nilsen, i fjor det samme. Begge sesongene var det offensive spillet ekstremt planløst. I år er det litt bedre, men fortsatt rimelig planløst. I tilegg har Bentley slått til, og vi har fått Askar, som har økt antall scoringer ganske greit.

Vi har mange målfarlige spillere, som kan score mål uten at spillet nødvendigvis trenger å være så veldig bra.

dragn

Quote from: krakra on November 05, 2012, 15:22:31 PM
Quote from: Sindre32 on November 05, 2012, 08:16:37 AM
Det er helt riktig. Ut fra en slik argumentasjon kan man jo også gjerne fremlegge påstanden om at treneren rett og slett er fullstendig overflødig, uansett hvem det er.
Vås for fjas fra din side nok engang.

Brann har stort sett alltid scoret mange mål, selv med defensive trenere uten peiling på offensiv organisering. I 2009 scoret 51 mål, 1,7 i snitt, under Nilsen, i fjor det samme. Begge sesongene var det offensive spillet ekstremt planløst. I år er det litt bedre, men fortsatt rimelig planløst. I tilegg har Bentley slått til, og vi har fått Askar, som har økt antall scoringer ganske greit.

Vi har mange målfarlige spillere, som kan score mål uten at spillet nødvendigvis trenger å være så veldig bra.


Word up! Tror folk glemmer hvor sinnsvakt mange dødballmål vi har i år. Sier ikke at det ikke telles, for det gjør det jo, men de kampene vi ikke setter inn alle målene på dødball, har vi ingenting annet å gjøre enn å håpe at lange baller mot Ojo skal funke. Brann klarer ikke å styre kamper, ikke mot et bunnlag i Adecco, ikke mot noen.. Vi så jo i semien i år det egentlige nivået til Brann når lang-ball-mot-Ojo ikke funker, og vi ikke får et betydelig antall dødballer rundt motstanderns 16-meter.

Sindre32

November 06, 2012, 06:55:07 AM #367 Last Edit: November 06, 2012, 08:51:14 AM by Sindre32
Quote from: krakra on November 05, 2012, 15:22:31 PM
Quote from: Sindre32 on November 05, 2012, 08:16:37 AM
Det er helt riktig. Ut fra en slik argumentasjon kan man jo også gjerne fremlegge påstanden om at treneren rett og slett er fullstendig overflødig, uansett hvem det er.
Vås for fjas fra din side nok engang.

Brann har stort sett alltid scoret mange mål, selv med defensive trenere uten peiling på offensiv organisering. I 2009 scoret 51 mål, 1,7 i snitt, under Nilsen, i fjor det samme. Begge sesongene var det offensive spillet ekstremt planløst. I år er det litt bedre, men fortsatt rimelig planløst. I tilegg har Bentley slått til, og vi har fått Askar, som har økt antall scoringer ganske greit.

Vi har mange målfarlige spillere, som kan score mål uten at spillet nødvendigvis trenger å være så veldig bra.

Gepard

Bård Wiggen har nok bygget seg opp en veldig bra kunnskap etter Fck og Køln perioden. Nå blir det nok en norsk topplubb på han snart, jeg mener Brann bør vurdere han.

Nixon

Quote from: Gepard on November 23, 2012, 15:57:49 PM
Bård Wiggen har nok bygget seg opp en veldig bra kunnskap etter Fck og Køln perioden. Nå blir det nok en norsk topplubb på han snart, jeg mener Brann bør vurdere han.


For sent. Han begynner som assistentrener i bartebyen etter nyttår. Og som hovedtrener før toårs-kontrakten hans går ut...
Rød makt på Hansa

Huff

Det mest interessante realistiske treneralternativet nå tror jeg trener Hacken i allsvenskan.

Sindre32

Quote from: Huff on November 23, 2012, 17:36:26 PM
Det mest interessante realistiske treneralternativet nå tror jeg trener Hacken i allsvenskan.


Jaså? Fordi vi bør hive oss etter alt som er svensk?

Gepard

Wiggen klar for Rbk, helsiken har ikke fätt med meg det.. Jaja ikke overasskende at han gär til en klubb med ambisjoner.


hackens trener er helt klart imponerende, spillestil ville passet som händ i hanske med bergen

osoerli

Quote from: Gepard on November 23, 2012, 15:57:49 PM
Bård Wiggen har nok bygget seg opp en veldig bra kunnskap etter Fck og Køln perioden. Nå blir det nok en norsk topplubb på han snart, jeg mener Brann bør vurdere han.

Er ikkje hovedtrenermateriale.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Noen som vet hvorfor Roar Johansen ikke fikk forlenget med Sarpsborg?
Tren på langskudd

dragn

Quote from: Lasaron on November 23, 2012, 23:19:24 PM
Noen som vet hvorfor Roar Johansen ikke fikk forlenget med Sarpsborg?


Klubben uttalte at det var en helhetsvurdering som gikk på det sportslige. Tror verken klubben eller byen for den saks skyld var fornøyd med fjorårets sesong i tippeligaen. Har også hørt at det ble satt spørsmålstegn ved egenskapene hans som trener, til tross for hans fotballfilosofiske tilnærming.

Huff

Quote from: Sindre32 on November 23, 2012, 17:51:47 PM
Quote from: Huff on November 23, 2012, 17:36:26 PM
Det mest interessante realistiske treneralternativet nå tror jeg trener Hacken i allsvenskan.


Jaså? Fordi vi bør hive oss etter alt som er svensk?


Nei.

Fordi han har gjort det meget bra tross små ressurser, såvidt jeg forstår står for en spillestil som vil passe Brann, og i tillegg er flink med talenter (igjen slik jeg forstår det). I tillegg trener han en en klubb med samme publikumstekke som Sogndal. Han er dermed den eneste skandinaviske klubbtreneren i utvikling som det er realistisk å hente. Takker mer enn gjerne ja til både Solskjær og Deila, men tror ikke vi vil klare å hente disse trenerne. Hadde Deila signalisert at et klubbytte innenlands ikke var totalt uaktuelt burde vi forøkt å hente han.

ostraume

Kanskje Solbakken blir ledig snart?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dex1974

Quote from: Lasaron on November 23, 2012, 23:19:24 PM
Noen som vet hvorfor Roar Johansen ikke fikk forlenget med Sarpsborg?


Noen som vet hvorfor lokalavisen der nede linket fyren til oss???
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Klaus_Brann

Gjerne fordi det er begrenset hvor mye man kan skrive om S08, Sarpefossen, Greåker og Sparta.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Solbakken må nok ta et steg tilbake om han nå får fyken i Wolves, er nok neppe mye beilere ute i europa pdd. Fck kunne vel kanskje vært ektueltigjen, men de har vel nettopp hentet inn en belgier.

Hadde vært utrolig bra å få inn en vinnertyper som Solbakken, men det er vel bare ønsketenkning for å si det mildt,,,finnes ikke slike ambisjoner på Stadda for tiden.

Torvanger

Lars Arne Nilsen må bli Branns nye hovedtrener, snarlig! Han står for en flott spillestil, han får mye ut av unggutter og hjertet hans banker for Brann. RBK gikk for Eggen etter kråkenes seriegull i 86, vi vet alle hvordan det gikk med trønderne deretter. Nilsen har klart noe Skarsfjord ikke har klart, selv om nordlendingen har hatt to forsøk med presumtivt bedre lag, han har vunnet cupgull. Virker å ha hodet med seg på det taktiske plan. Brann får neppe nei om de forhører seg.

krakra

Mannen som nesten rykket ned med det som ikke kan sies å være annet enn en sterkt Adeccoliga-stall?

Huff

Må si jeg tenker tilsvarende som Kråken her. Jeg liker måte Hødd fremstår på og de har imponert noe innforjævlig i cupen, men en kan jo spørre seg hvordan dette laget nesten rykket ned, spesielt mtp hvor stor nivåforskjellen på Ull og Ulf var i kvaliken.

Torvanger

De har visst hatt endel skadeproblemer tidlig i sesongen, og man kan ærlig talt ikke ta fra Nilsen triumfen på Haugesund Stadion, triumfen på Høddvoll og nå sist triumfen på Ullevål. Hva i himmelens navn skal til før noen av dere gir tommelen opp for forslag?

krakra

Quote from: Torvanger on November 25, 2012, 21:35:30 PM
De har visst hatt endel skadeproblemer tidlig i sesongen, og man kan ærlig talt ikke ta fra Nilsen triumfen på Haugesund Stadion, triumfen på Høddvoll og nå sist triumfen på Ullevål. Hva i himmelens navn skal til før noen av dere gir tommelen opp for forslag?
Gode prestasjoner i serien? Du kommer jo bare med middelmådigheter og knapt nok det.

Huff

Quote from: Torvanger on November 25, 2012, 21:35:30 PM
Hva i himmelens navn skal til før noen av dere gir tommelen opp for forslag?

dragn

Quote from: Huff on November 26, 2012, 00:11:28 AM
Quote from: Torvanger on November 25, 2012, 21:35:30 PM
Hva i himmelens navn skal til før noen av dere gir tommelen opp for forslag?


Skal vi hente en trener som ikke har merritter i en større klubb, blir det litt bingo om vi lykkes eller ikke. Da kan vi i mitt syn heller hente en bergenser, som kjenner til klubben, og som er billig i drift.

Ojo

At Nilsen vant NM med Hødd er jo meget imponerende, men ut i fra tabellplasseringen og resultatene i Adeccoligaen står han ikke på ønskelisten min.

Solbakken får garantert sparken snart. Kanskje vi skal prøve oss hvis muligheten byr seg?

Ojo

EDIT: Glem det*
feil tråd igjen

Huff

Quote from: dragn on November 26, 2012, 14:57:04 PM
Skal vi hente en trener som ikke har merritter i en større klubb, blir det litt bingo om vi lykkes eller ikke. Da kan vi i mitt syn heller hente en bergenser, som kjenner til klubben, og som er billig i drift.


Ideelt sett skal en ny Brann-trener stå for en positiv spillestil, være flink med talenter, kunne organisere et forsvar, ha en lang og imponerende CV og ha suksess med minst en større klubb i skandinavisk sammenheng samt kunne vise til et stort internasjonalt spillernettverk og en imponerende spillerlogistikk i flere klubber med forskjellige sportsdirektører. Men, dette er ikke realistisk, og da må en velge bort ting.

Jeg vil dermed ha inn en suksesstrener med positv spillestil og som er god på talenter. Gerhardsson representerer dette, og har også i alle fall jobbet i en storklubb (Helsingborg). I tillegg mener jeg i etterpåklokskapens navn etter Steinar Nilsen, at en helst bør unngå trenere som har hatt suksess med ''sin'' klubb. En finner en del trenere som overtar en klubb de selv er oppvokst i, som de kjenner ut og inn og som de har suksess med, før de overtar en annen klubb de ikke har tilsvarende kjennskap til og feiler. Jfr nevnte Nilsen og eksempelvis Bragstad i 90-tallets Molde. Derfor er jeg bla litt skeptisk til en trener som Grindhaug, tross strålende resultater og tross at han virker som en meget trivelig type.

Så kan det selvsagt tenkes at en trener som Hødds Nilsen vil oppnå suksess med Brann nettopp fordi han er Brannsupporter og vet akkurat hva som skal til i akkurat Brann, men personlig blir jeg meget skeptisk mtp CVen hans. For meg blir ligaresultatene i Hødd for svake, og cup er cup. Samtidig mener jeg Hødds maksnivå tilsier at de på sitt beste bør være langt bedre enn eksempelvis Ull-Kisa som havnet et stykke foran i årets Adecco. Nå har jeg ikke sett mye av noen av lagene, men ut fra det jeg har sett har Hødd enkeltspillere som er langt bedre.

Ojo

Minner om at denne karen er ledig på markedet.



Han ville nok forandret spillestilen betraktelig med en ny afrikansk tankegang.  ;D

dragn

Quote from: Huff on November 26, 2012, 15:32:44 PM
Quote from: dragn on November 26, 2012, 14:57:04 PM
Skal vi hente en trener som ikke har merritter i en større klubb, blir det litt bingo om vi lykkes eller ikke. Da kan vi i mitt syn heller hente en bergenser, som kjenner til klubben, og som er billig i drift.


Ideelt sett skal en ny Brann-trener stå for en positiv spillestil, være flink med talenter, kunne organisere et forsvar, ha en lang og imponerende CV og ha suksess med minst en større klubb i skandinavisk sammenheng samt kunne vise til et stort internasjonalt spillernettverk og en imponerende spillerlogistikk i flere klubber med forskjellige sportsdirektører. Men, dette er ikke realistisk, og da må en velge bort ting.

Jeg vil dermed ha inn en suksesstrener med positv spillestil og som er god på talenter. Gerhardsson representerer dette, og har også i alle fall jobbet i en storklubb (Helsingborg). I tillegg mener jeg i etterpåklokskapens navn etter Steinar Nilsen, at en helst bør unngå trenere som har hatt suksess med ''sin'' klubb. En finner en del trenere som overtar en klubb de selv er oppvokst i, som de kjenner ut og inn og som de har suksess med, før de overtar en annen klubb de ikke har tilsvarende kjennskap til og feiler. Jfr nevnte Nilsen og eksempelvis Bragstad i 90-tallets Molde. Derfor er jeg bla litt skeptisk til en trener som Grindhaug, tross strålende resultater og tross at han virker som en meget trivelig type.

Så kan det selvsagt tenkes at en trener som Hødds Nilsen vil oppnå suksess med Brann nettopp fordi han er Brannsupporter og vet akkurat hva som skal til i akkurat Brann, men personlig blir jeg meget skeptisk mtp CVen hans. For meg blir ligaresultatene i Hødd for svake, og cup er cup. Samtidig mener jeg Hødds maksnivå tilsier at de på sitt beste bør være langt bedre enn eksempelvis Ull-Kisa som havnet et stykke foran i årets Adecco. Nå har jeg ikke sett mye av noen av lagene, men ut fra det jeg har sett har Hødd enkeltspillere som er langt bedre.


Jepp, enig med du. Men likevel må vi matche lønnen til en annen middelmådig(økonomisk) klubb. Det er litt bingo, vi går for en trener uten spesielle merritter, en som ikke har stått på sidelinjen med ansvar mens en hel by i værste tilfelle kan kritisere hva du gjør. I tillegg kjenner vi ikke karen at all. Det var jo litt av faren med Nilsen, da ingen visste hvordan han var.

Det var jo delvis bingo med MIM'en, men alle kjente han som person, han var billig, og han kjente byen og presset rundt Brann. Og det funket!

dudo

Som med alle andre nye signeringer vil jeg bare ha ny trener om vi går for en klassetrener. Ingen vits i å erstatte middelmådighet med middelmådighet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ojo


Nixon

Quote from: dudo on November 26, 2012, 21:18:28 PM


He he, tipper det svir. Han liker jo å si opp selv.

Jeg tror det kunne blitt interessant med Rekdal i Brann. Noe helt annet enn det vi har i dag. Og det er kanskje det vi trenger.
Rød makt på Hansa


dudo

Quote from: Nixon on November 26, 2012, 21:25:46 PM
Quote from: dudo on November 26, 2012, 21:18:28 PM


He he, tipper det svir. Han liker jo å si opp selv.

Jeg tror det kunne blitt interessant med Rekdal i Brann. Noe helt annet enn det vi har i dag. Og det er kanskje det vi trenger.


Definitivt noe annet, men fortsatt ikke særlig underholdende. Jeg er heller ikke imponert over resultatene, men han er en typete type. Det siste kan jeg like.

Edit: Underholdende banen, altså.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

storB

Quote from: Torvanger on November 26, 2012, 21:27:07 PM


Han passer inn med kule fyrer som RBH og tåkefyrsten tenker du? Syntes Rekdal e litt Tom Nordlie, at han kan komme inn og gjøre enkle grep som vil fungere over kort tid. Over lang tid derimot tar personligheten for stor plass. Dette er IKKE rett mann til Brann.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Go Up