• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK - Brann 13.05.2012

Started by Northside, April 13, 2012, 10:31:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Sinnsykt! Og utrolig viktig!!!
Rød makt på Hansa

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Dette klarer eg ikkje... Er det mulig?
GÃ¥ av.

roaldinho

Perfekt innlegg av Askar, akkurat sånn det skal være. Forventet meg Ojo der, men Akabueze kommer frem!

Fantastisk!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ajjah

haha, bunnoppgjør verdig.....håper seiren sitter til slutt....

Nixon

Men jeg er redd for at de to drittmålene til LSK til slutt kommer til å bli avgjørende for kampen. Pokker og!!
Rød makt på Hansa

Henki

Vi har dog det dårligste og ynkeligste midtforsvaret i verden.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

psv-hasund


Huff

Vår beste omgang sålangt denne sesongen. Vi skaper en del og slår fremdeles for mye langt. Men, vi slår likevel langt mindre langpasninger enn i de tidligere kampene. LSK skaper en sjanse og får en straffe av Grorud. To mål på en sjanse er vanvittig effektivt, og på det ene målet de skorer på for egen maskin er det og godt angrepsspill. Vi har og vært effektive, men vi leder definitivt fortjent. Kjekt at vi utelukkende skaper når vi ikke slår langt, håper Skars ser dette.

Gratulerer til Bentley.

storB

Greit nok at Grorud fortjener pes, men hans mangler er fart og klokskap. IKKE innsats. Sævarsson derimot står heller å koseprater m Zolten på straffemerket enn å følge mannen sin på bakerste. Skulle gjerne hatt ett tall på hvor mange av årets mål som skyldtes manglende markering i sævarsson land.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Vi kunne vært i medaljeatriden hvis vi aldri hwntet Grorud. Forferdelig dårlig stopper, rett og lslett

roaldinho

Også pause!! Dette har blitt for mye av meg!! 2-0, 2-2, hattrick av Akabueze! Austin nesten skadet! Grorud driter seg ut igjen, Sævarsson driter i plassen sin, Mjelde med en tilbakepasning som ikke holder grisen! Ojo jobber hardt!

Btw; Jeg beklager, jeg har sett Mjelde-vendingen igjen og jeg innrømmer her og nå at den var bra! Riktignok det eneste bra han har gjort, men den vendingen før det ble klabb og babb i feltet før Akabueze scorte var fin!
Så har jeg innrømmet det!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Leffen

Dette er ikke bra. To meget dårlige lag, en meget underholdende omgang,

storB

Quote from: Huff on May 13, 2012, 19:47:40 PM
Kjekt at vi utelukkende skaper når vi ikke slår langt, håper Skars ser dette.


3-2 målet kom som følge av en langpassning til Askar. Ta den du Skars..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Spelaren

Grønner, er han med? I sÃ¥ fall fÃ¥ han til helsike inn i midtforsvaret.  Kan umulig vere verre enn Grorud.
GÃ¥ av.

roaldinho

Quote from: Spelaren on May 13, 2012, 19:50:04 PM
Grønner, er han med? I sÃ¥ fall fÃ¥ han til helsike inn i midtforsvaret.  Kan umulig vere verre enn Grorud.


Ja, han er med.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gepard

Hyggelig for Bentley. To lag som er preget av kaosspill.

Dette blir 5-5 ;)

storB

Quote from: roaldinho on May 13, 2012, 19:49:19 PM
Btw; Jeg beklager, jeg har sett Mjelde-vendingen igjen og jeg innrømmer her og nå at den var bra! Riktignok det eneste bra han har gjort, men den vendingen før det ble klabb og babb i feltet før Akabueze scorte var fin!
Så har jeg innrømmet det!


Ja, for der skal han ha skryt. Det håpløse skuddet og tilbakespillet derimot..Men det er vell et problem at vår sentrale om ikke klarer å prege kampen, uansett om det er Mjelde eller Haugen. Foruten en stopper så bør vi kanskje vurdere å forsterke der.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Eirik_Eirik


roaldinho

Quote from: storB on May 13, 2012, 19:52:20 PM
Quote from: roaldinho on May 13, 2012, 19:49:19 PM
Btw; Jeg beklager, jeg har sett Mjelde-vendingen igjen og jeg innrømmer her og nå at den var bra! Riktignok det eneste bra han har gjort, men den vendingen før det ble klabb og babb i feltet før Akabueze scorte var fin!
Så har jeg innrømmet det!


Ja, for der skal han ha skryt. Det håpløse skuddet og tilbakespillet derimot..Men det er vell et problem at vår sentrale om ikke klarer å prege kampen, uansett om det er Mjelde eller Haugen. Foruten en stopper så bør vi kanskje vurdere å forsterke der.


Ja, vi må kunne forsterke både midtforsvaret og den offensive plassen Gustav dominerte til tider i fjor. Må ha en med overblikk, teknikk og fart og som kan styre spillet. Er sikkert ikke lett å finne en ny Gustav, men de bør prioritere det. Først og fremst bør man prioritere midtstopperplassen. Når Jonsson fremdeles er ute og Gro-rud er så elendig, så bør det skje forandringer. At Grønner ikke får sjansen skjønner jeg ikke, kan ikke være verre enn Gro-rud iallefall.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

GKH

Det er på grensen til provoserende å se at Sæv kjefter på lagkameratene etter 2-2 målet.

Nixon

Quote from: storB on May 13, 2012, 19:47:59 PM
Greit nok at Grorud fortjener pes, men hans mangler er fart og klokskap. IKKE innsats. Sævarsson derimot står heller å koseprater m Zolten på straffemerket enn å følge mannen sin på bakerste. Skulle gjerne hatt ett tall på hvor mange av årets mål som skyldtes manglende markering i sævarsson land.


Hva med Askar som dilter rett utenfor feltet? Han kunne med litt innsats kommet seg inn i feltet og gjort noe.
Rød makt på Hansa

Belfort

Grønner kan på ingen måte være noe stort talent når en så svak spiller som grorud holder han utenfor

Huff

Quote from: storB on May 13, 2012, 19:49:45 PM
Quote from: Huff on May 13, 2012, 19:47:40 PM
Kjekt at vi utelukkende skaper når vi ikke slår langt, håper Skars ser dette.


3-2 målet kom som følge av en langpassning til Askar. Ta den du Skars..


Det var da en crossball fra Barmen?

Xminator

Mjelde har ett par gode innvolveringer i dag. Ellers er han usynlig. Bentley er mindre med i banespillet enn sist kamp - men putter 3 mål.

Og 3 mål skulle normalt være nok til å ta denne kampen hjem, men så inviterer Grorud LSK tilbake i kampen. Målet gir LSK troen igjen. Det er ikke tippeligastandard på Grorud, så la oss håpe Jonsson er av det lett-trente slaget svenske og presterer fra første spark.

Huff

Quote from: Belfort on May 13, 2012, 19:55:51 PM
Grønner kan på ingen måte være noe stort talent når en så svak spiller som grorud holder han utenfor


Amankwah var ingen klassespiller, men totalbås var han ikke, så tror ikke vi skal fokusere så mye på dette.

storB

Quote from: Nixon on May 13, 2012, 19:55:47 PM
Quote from: storB on May 13, 2012, 19:47:59 PM
Greit nok at Grorud fortjener pes, men hans mangler er fart og klokskap. IKKE innsats. Sævarsson derimot står heller å koseprater m Zolten på straffemerket enn å følge mannen sin på bakerste. Skulle gjerne hatt ett tall på hvor mange av årets mål som skyldtes manglende markering i sævarsson land.


Hva med Askar som dilter rett utenfor feltet? Han kunne med litt innsats kommet seg inn i feltet og gjort noe.


Jo, hele høyresiden vår har vært svak idag defensivt. Greit nok Askar har to!! målgivende men hadde faktisk store forhåpninger til Sæv i år basert på treningskampene i vinter. Føler han er en av de som har skuffet mest, offensivt og defensivt spesielt på markeringer.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

OmOssSjølOgHansaøl

Lurer på hvor mange mål det blir i andreomgang. Begge lagene har elendig forsvar og flere spillere som kan score.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Xminator

Kanskje Bentley skal få prøve seg i 10'er rollen?

storB

Pause bytte av Skars: Austin ned for Grorud, Mjelde tar Rudys plass med Barmen og Haugen kommer inn for Grorud.

I wish..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Quote from: storB on May 13, 2012, 19:52:20 PM
Quote from: roaldinho on May 13, 2012, 19:49:19 PM
Btw; Jeg beklager, jeg har sett Mjelde-vendingen igjen og jeg innrømmer her og nå at den var bra! Riktignok det eneste bra han har gjort, men den vendingen før det ble klabb og babb i feltet før Akabueze scorte var fin!
Så har jeg innrømmet det!


Ja, for der skal han ha skryt. Det håpløse skuddet og tilbakespillet derimot..Men det er vell et problem at vår sentrale om ikke klarer å prege kampen, uansett om det er Mjelde eller Haugen. Foruten en stopper så bør vi kanskje vurdere å forsterke der.
Når en spiller som iallefall har vært bra.som OM i TL(Kvelle) fremstår.totalt usynlig hos oss bør en kanskje vurdere muligheten for at det er noe feil med hvordan vi bruker OMen vår?

Gepard


storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Gepard


Nixon

Polakken nekter å belite seg!
Rød makt på Hansa

Gepard


roaldinho

Hæææ?!?

Om det skal være fair-play så skal det ikke være mål, uansett hvem som scorer!

Her syntes jeg Brann bør gi LSK et mål! Dette liker jeg ikke!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

VI er TLs mest sportslige lag

Gepard


OmOssSjølOgHansaøl

All ære for å la LSK få score.
Piotr bør skjerpe seg.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

hansastril

Sånn skal det gjøres Kovacs!
Stolt og kry

roaldinho

Applauderer! Det eneste riktige å gjøre i denne situasjonen!

Var det Piotr som ikke ville at de skulle få målet?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Erlend


Nixon

Hva driver polakken med? Hva hvis han hadde reddet?
Rød makt på Hansa

Spelaren

Drittflaut av Piotr, han HAR å følge Skarsfjords instrukser.
GÃ¥ av.

Belfort

Quote from: Nixon on May 13, 2012, 20:08:53 PM
Hva driver polakken med? Hva hvis han hadde reddet?


Kalles øst europeisk vinnermentalitet



storB

Faen for noen sjanser vi har!!Nå må vi snart punktere her..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Go Up