• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Aye aye... 175,- pr billett på de plassene der hadde vært en rimelig grei pris. 300 inkludert lukten av sunnmøringer er drøyt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

aso008

Stedet hvor denne kampanjen er blitt publisert er forøvrig på epost - på utsendelseslisten til de som har registrert eposten sin på brann.no, mens det på hjemmesiden ikke er nevnt med et ord forøvrig:

BRANN - AALESUND FK, TORSDAG 25. JUNI KL. 21:00
Kjøp billetter her!
Forkjøpsrett for medlemmer og innehavere av Brannkortet mandag 15. juni kl 10:00. Logg på med ditt brukernavn og passord på billettsiden for å benytte deg av forkjøpsretten!
Ordinært billettsalg startet tirsdag 16. juni kl 10:00.
PS! For handicap-plasser, kontakt resepsjonen på Brann Stadion.
Telefon 55 59 85 00
Du kan hente forhåndskjøpte billetter på følgende steder:
Brannbutikken på Galleriet (man-fre 9-21, lør 9-18)
På kampdag 25. juni åpner billettboden ved inngang 9 kl 18:00.

krøvel vellevold

ca 14629 utenom bortefeltet nå. Skulle mine beregninger være 100-150 for høye (noe de muligens er pga utprintede billetter på Hansa som selges manuelt), så blir jo det fint tatt inn igjen av at AaFK-fansen sikkert kommer mer enn det. Så vi trenger bare selge vel 400 billetter til for å runde 15000. Begynner faktisk å få litt troen på at vi skal klare 15000 denne gang også. I så fall er det 45. gang på rad.
Legg ned hele klubben!

revert

Kommer det 15 086 idag vil det være det dobbelte av det som var mellom VIF og B/G igår..

ProphetSe7en

Hadde ikke rbk 19200 på sin kamp i går? Var vel samme tidspunkt som Brann spiller i dag, så da bør det vel ikke vær noen unnskyldning for at salget går dårlig til kampen.

På tide det innses at resultater og spill på banen vil påvirke interessen til å gå på kamp, så vi får håpe det satses litt på det området nå i sommer.

Læreren

Quote from: svortevik on June 25, 2009, 14:24:14 PM
Hadde ikke rbk 19200 på sin kamp i går? Var vel samme tidspunkt som Brann spiller i dag, så da bør det vel ikke vær noen unnskyldning for at salget går dårlig til kampen.

På tide det innses at resultater og spill på banen vil påvirke interessen til å gå på kamp, så vi får håpe det satses litt på det området nå i sommer.


Nå er det en gang slik at RBK antagligvis har gitt bort/solgt flere tusen billetter veldig billig, så de hadde nok ikke hatt det samme tilskuertallet på gårsdagens kamp om det ikke var for det. Når det er sagt, syns jeg det er en helt greit måte å fylle stadion på når en ikke får solgt billettene på vanlig måte.

Ricky

Solgt 130 billletter på R og S nå, altså 100 stykk så langt i dag.

krøvel vellevold

ca 14828 nå. Tror vi kan klare 15000 nå.

Når det gjelder det R/S-greiene, så opplyses det fra Brann at det aldri har vært meningen at det skulle være allment kjent at man kunne få billige billetter. Jeg forstod det sånn at de tester ut forskjellige markedsføringstiltak, og denne gang antagelig det å opplyse om tilbudet gjennom mailinglisten.  Brann er altså mer opptatt av å prøve ut eller kartlegge,  enn å få mange tilskuere på kampen...
Legg ned hele klubben!

lavtbunn-nivå

June 25, 2009, 15:43:53 PM #5608 Last Edit: June 25, 2009, 15:56:35 PM by lavtbunn-nivå
Nå melder www.brann.no

krøvel vellevold

Ja mine 14828 var nok ikke helt på jordet, siden de 15000 Brann snakker om sikkert er inklusive de 200 forventede bortesupporterne.
Legg ned hele klubben!

lavtbunn-nivå

Ifølge yr vil det være rundt 20 varmegrader ved avspark og solen vil trolig fremdeles gi glans på lille-Ulriken. Bør friste mer en varme stuer og såpeserier.

krøvel vellevold

ca 15029 + bortesupportere nå. Salget har gått ganske bra siste døgnet.
Legg ned hele klubben!

feltf


Markmus

Quote from: krøvel vellevold on June 25, 2009, 17:35:55 PM
ca 15029 + bortesupportere nå. Salget har gått ganske bra siste døgnet.


Dette er jo faktisk over alle forventninger. Jeg hadde på ingen måter forventet at vi skulle klare 15 000 i kveld.
Ka du ve?

gunnar

Quote from: Markmus on June 25, 2009, 18:07:07 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 25, 2009, 17:35:55 PM
ca 15029 + bortesupportere nå. Salget har gått ganske bra siste døgnet.


Dette er jo faktisk over alle forventninger. Jeg hadde på ingen måter forventet at vi skulle klare 15 000 i kveld.


Herregud mann. Vi e' jo tross alt BRANN.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

krøvel vellevold

ca 15102 + bortesupportere nå.
Legg ned hele klubben!

gunnar

Quote from: krøvel vellevold on June 25, 2009, 18:20:29 PM
ca 15102 + bortesupportere nå.

Er det noen som har tenkt på at (til tross for Brann-admin) det som drives med her kanskje får flere til å gå på Stadion. Hvis så, grattis til de som bidrar. Må vi få minst 15.000 i snitt resten av sesongen.
Jeg bor i Oslo, men kommer nå mot Fredrikstad 06/07/09. Selv på krykker.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Markmus

Quote from: gunnar on June 25, 2009, 18:35:27 PM
Jeg bor i Oslo, men kommer nå mot Fredrikstad 06/07/09. Selv på krykker.


Hva har du gjort deg, om jeg kan spørre? ;) Humper selv rundt på krykker for tiden etter en korsbåndsoperasjon og hadde derfor ikke sjanse til å gå på Stadion i kveld :P
Ka du ve?

krøvel vellevold

Dagens tilskuertall ble til slutt overraskende bra. Hadde inntil for få dager siden aldri trodd vi skulle bikke 15. Med det kamptidspunktet lå det an til sesongverste. Men jaggu er det tre kamper i år vi har hatt færre.  Nå er vi bare fem kamper fra å slå RBKs rekord med 49 strake over 15000. Vi har nå nemlig 45. Klarer vi over 15000 i fem kamper til? Det er tross alt sommerferie, et par-tre kjipe motstandere, lag med få tilreisende fans. Men til gjengjeld gjerne kl. 18 en søndag.
Legg ned hele klubben!

vebo

Hvor mange var det egentlig inne i dag tror du?
Tiocfaidh ár lá

gunnar

Quote from: Markmus on June 25, 2009, 19:36:18 PM
Quote from: gunnar on June 25, 2009, 18:35:27 PM
Jeg bor i Oslo, men kommer nå mot Fredrikstad 06/07/09. Selv på krykker.


Hva har du gjort deg, om jeg kan spørre? ;) Humper selv rundt på krykker for tiden etter en korsbåndsoperasjon og hadde derfor ikke sjanse til å gå på Stadion i kveld :P

Har meniskoperert, men fått tilbakefall så det blir muligens en ny operasjon om kort tid. Men ikke før Fredrikstadkampen, tror jeg.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

lavtbunn-nivå

Over 15000 er å leve med. Og hvilken vakker kveld det var i en hærlig by. Stadion badet i solskinn og de stolte fjell farget av varm kveldssol. En fantastisk ramme i dagslys, arenaen er det mest tradisjonsrike, mest sjarmerende og med soleklart fineste omgivelser. Hva er Romsdal mot Ulriken og Løvstakken ...

Måtte EM i Norge aldri bli en realitet, ja til tradisjon, kultur, sjarm og intimitet og fulle tribuner med høye fjell tett innpå. Nei til luftslått og leieboertilværelse og store glisne områder hvor tomme seter griner mot en.

Hvordan våger fettbollen Siem å si at det kun er pengene som trekker folk til Bergen. De som var tilstede fra kl 20.50 igår vet bedre.

skuteviken

Quote from: lavtbunn-nivå on June 26, 2009, 16:46:53 PM
Over 15000 er å leve med. Og hvilken vakker kveld det var i en hærlig by. Stadion badet i solskinn og de stolte fjell farget av varm kveldssol. En fantastisk ramme i dagslys, arenaen er det mest tradisjonsrike, mest sjarmerende og med soleklart fineste omgivelser. Hva er Romsdal mot Ulriken og Løvstakken ...

Måtte EM i Norge aldri bli en realitet, ja til tradisjon, kultur, sjarm og intimitet og fulle tribuner med høye fjell tett innpå. Nei til luftslått og leieboertilværelse og store glisne områder hvor tomme seter griner mot en.

Hvordan våger fettbollen Siem å si at det kun er pengene som trekker folk til Bergen. De som var tilstede fra kl 20.50 igår vet bedre.


Enig!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: lavtbunn-nivå on June 26, 2009, 16:46:53 PM
Hvordan våger fettbollen Siem å si at det kun er pengene som trekker folk til Bergen. De som var tilstede fra kl 20.50 igår vet bedre.


Fettbollen Siem var forøvrig på Nordnes sjøbad i dag, jeg skulle likt å vite om dette da...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Jeg trodde ikke man tillot hvaler å svømme med mennesker?

Jaja, så lenge han ikke strander kan han vel få lov.
Ka du ve?

krøvel vellevold

VIF - som på en normal dag trekker rundt 8000, har solgt over 15000 til kampen mot RBK - og håper på 20000.

Greit nok at RBK trekker ekstra med folk, men det får da være grenser...
Legg ned hele klubben!

stig

Er noe kampanje på gang i Oslo hørte jeg på Radio Norge. Får billett til Tusenfryd og Vif-Rbk for 260 kr. Visstnok halvpris
Nettsideansvarlig

thesevs

Jeg påtok meg det tøffe ansvaret med å hente informasjon fra engen:

Vålerenga Fotball gir deg også supertilbud på billetter til Tusenfryd og Vålerenga-Rosenborg.

Fra hjemmesiden deres:
"Klikk deg inn på denne annonsen - og du får sterkt rabattert pris på supersøndag-billetten som gir tilgang til Tusenfryd og toppkampen mellom Vålerenga og Rosenborg kl 20.00 førstkommende søndag.

De 2000 første som kjøper billett får halv pris. Tusenfryd har åpent fra kl 10.30 - 18.30 søndag.
"
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Skal vi klare budsjettet på 16000, må vi ha 129 476 på resten. Dvs f.eks. 15500 mot FFK, Glimt, Godset og SF, 17000 mot Viking, 16300 mot Odd, 17000 mot VIF og 17176 mot RBK.

Tror ikke vi klarer det.
Legg ned hele klubben!

Ferguson

Quote from: krøvel vellevold on June 28, 2009, 19:51:50 PM
Skal vi klare budsjettet på 16000, må vi ha 129 476 på resten. Dvs f.eks. 15500 mot FFK, Glimt, Godset og SF, 17000 mot Viking, 16300 mot Odd, 17000 mot VIF og 17176 mot RBK.

Tror ikke vi klarer det.


Er vi med i medaljekampen til the bitter end kan vi klare det. Er vi ikke går vi på en solid smell.

Forøvrig, er det bare meg eller er det flere som håper på at RBK avgjør gullet før siste serierunde slik at pokalen blir delt ut på Lerkendal istedenfor på Stadion?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Spelaren

Quote from: Ferguson on June 29, 2009, 07:45:42 AM
Forøvrig, er det bare meg eller er det flere som håper på at RBK avgjør gullet før siste serierunde slik at pokalen blir delt ut på Lerkendal istedenfor på Stadion?


Ingen fare, pokalen deles vel ut i september med utviklinga me har sett hittil...
Gå av.

Xminator

Jeg skal overleve ett Moldegull om det betyr enda ett år uten RBK-gull.

vebo

Tror det kan bey litt at vi har vunnet de siste hjemmekampene, om det fortsetter så tipper jeg i det minste på en viss oppgang..
Tiocfaidh ár lá

Angeln

Brann fortsetter "sommerkampanjen", tydelig inspirert av RBK og VIFs kunstig høye tilskuertall den siste tiden. Dette tikket inn på intranettet vårt i dag:

"Halv pris på brannkamper på stadion

Ansatte i *bedrift* betaler kun 150 kr pr billett!

• mot Fredrikstad mandag 6 juli kl 19:00
• mot Bodø/Glimt søndag 26. juli kl 18:00

Vi i SK Brann ønsker alle ansatte i *bedrift* en riktig GOD sommer, og hjertelig velkommen til Stadion på sommerens kamper!
"

Om dette kan bidra til at vi slår RBKs rekord på 49 kamper på rad med mer enn 15000 tilskuere så hadde ingenting vært bedre enn det. Selv om det betyr at stadion fylles med uinteresserte folk og unger.

Fanahallen

Videreføring av "halv pris for fotball-barn" i sommer.

Alle barn som spiller organisert fotball innenfor Hordaland Fotballkrets får spesialtilbud på Branns sommerkamper. Barna kommer inn for halv pris (70 kr) mens voksne som følger får 25 prosent rabatt.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7950

Er ikke i mot dette i sommerferie tider, her betales det med penger og ikke gamle mobiltelfoner...

Yes!wehavenobananas

Bare bra det, få barna på kamp. Heller de enn gamle kakser eller hva det måtte være. Det er viktig med rekrutering, også for supportermiljøet. Bare hold de vekke fra Hansa til de er gammel nok til å bidra, så er det veldig bra at kidsene får billigere billetter.

Henningen

Er siste gang jeg benytter meg av 2-for-1 iallefall...
Jeg satt på felt R mot AAFK, Og jeg hørte ikke annet enn den helvetes bongotrommen hele kampen. Selv da vi scorte både ett og to mål, så fortsatte de bare med de samme monotone sangene. Og "opphisserne" som sto nederst hadde jo ryggen til banen hele kampen. Skjønner ikke hvordan de gidder.

Meen.. vi vant jo, så alt i alt var jeg vel fornøyd :)

Utmedsnolken

Hvordan er det man ser fra felt R og S? Går det an å sitte høyt og ikke miste noe sikt pga stolper o.l.?
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Satt noen ganger på R/S i 2007 og man ser helt greit. Satt aldri bak stolpene da, vi satt på en av de første radene bak bortesupporterne. En gang vi begynte å rope "Rykker ned" på Lyn-kampen var den en Oslo Vest-kar som begynte å klatre setene for å ta oss ;)
Ka du ve?

Utmedsnolken

Håper på trommeforbud i løpet av helgen...
"og der snubler Sæternes igjen"

Henningen

Det var helt grei utsikt fra R/S. Jeg satt ganske høyt oppe. Stolpen som var litt foran meg var faktisk bare en fordel, for jeg kunne bruke den til skygge! Ble veldig lav sol der etterhvert, den sniker seg liksom mellom Hansa og søndre!
Men er bare å tilte hodet en grad eller to, så ser man fint forbi stolpene.

lavtbunn-nivå

July 02, 2009, 16:59:56 PM #5641 Last Edit: July 02, 2009, 17:03:32 PM by lavtbunn-nivå
TV-sending, ferie og tap i siste kamp tilsier labert salg av biletter. Det varme været skal også gi seg og med fellesferie, TV-kamp og kanskje regnvær kan det lett bli kun 14400 tilskuere. Hvis ikke de markedsansvarlige intensiverer arbeidet med å fortelle den gemene hop om at det er kamp mandag kl 19 ser det stygt ut mht å runde 15000. FFK med en veldig bra midtbane vil være en utfordring så derfor vil støtte fra tribunene være et must skal man kunne hamle opp med rødbuksene.


Allerede nå bør selvsagt de samme folkene så smått hype opp cupkampen mot Lyn 9. juli for der får Brann som hjemmelag alle inntektene. ( Ny regel for året ). Dessuuten er tilskuerne viktige i slike cupkamper.  Tipper kun 14483 mot FFK og at en god del seter står tomme selv om plassene er solgt da sikkert mange har reist bort rent fysisk. Mot Lyn frykter jeg kun 3300 men der er potensialet til å få økt tallet stort, avhenger av om de markeds/bilettansvarlige hyper NM-dysten opp i dager før Oslo-laget kommer på besøk til det som nok er Branns viktigste kamp iår.

krøvel vellevold

Quote from: lavtbunn-nivå on July 02, 2009, 16:59:56 PM
TV-sending, ferie og tap i siste kamp tilsier labert salg av biletter. Det varme været skal også gi seg og med fellesferie, TV-kamp og kanskje regnvær kan det lett bli kun 14400 tilskuere. Hvis ikke de markedsansvarlige intensiverer arbeidet med å fortelle den gemene hop om at det er kamp mandag kl 19 ser det stygt ut mht å runde 15000. FFK med en veldig bra midtbane vil være en utfordring så derfor vil støtte fra tribunene være et must skal man kunne hamle opp med rødbuksene.


Allerede nå bør selvsagt de samme folkene så smått hype opp cupkampen mot Lyn 9. juli for der får Brann som hjemmelag alle inntektene. ( Ny regel for året ). Dessuuten er tilskuerne viktige i slike cupkamper.  Tipper kun 14483 mot FFK og at en god del seter står tomme selv om plassene er solgt da sikkert mange har reist bort rent fysisk. Mot Lyn frykter jeg kun 3300 men der er potensialet til å få økt tallet stort, avhenger av om de markeds/bilettansvarlige hyper NM-dysten opp i dager før Oslo-laget kommer på besøk til det som nok er Branns viktigste kamp iår.


Tror du bommer grovt på ditt anslag til FFK-kampen. Det er allerede solgt ca 14379 utenom bortefeltet.  Kan ikke helt se hvorfor vi skulle få en klar nedgang i forhold til forrige kamp som gikk kl. 21 en hverdag.
Legg ned hele klubben!

abe78

Quote from: lavtbunn-nivå on July 02, 2009, 16:59:56 PM
Mot Lyn frykter jeg kun 3300 men der er potensialet til å få økt tallet stort, avhenger av om de markeds/bilettansvarlige hyper NM-dysten opp i dager før Oslo-laget kommer på besøk til det som nok er Branns viktigste kamp iår.


Mye hype preik her. Om det kun kommer 3300 på denne kampen skal jeg storme banen naken.
.og husk!

Klaus_Brann

Quote from: abe78 on July 02, 2009, 20:25:40 PM
Quote from: lavtbunn-nivå on July 02, 2009, 16:59:56 PM
Mot Lyn frykter jeg kun 3300 men der er potensialet til å få økt tallet stort, avhenger av om de markeds/bilettansvarlige hyper NM-dysten opp i dager før Oslo-laget kommer på besøk til det som nok er Branns viktigste kamp iår.


Mye hype preik her. Om det kun kommer 3300 på denne kampen skal jeg storme banen naken.


For å ha det klart;

Om det kun kommer (akkurat) 3300, eller om det kun kommer 3300 eller lavere?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

lavtbunn-nivå

At  14400 er solgt er jo oppløftende, på tide   å  nå over 16000 igjen. Hva er  mulig mot Lyn, 5500 ?

krøvel vellevold

Quote from: lavtbunn-nivå on July 02, 2009, 21:18:33 PM
At  14400 er solgt er jo oppløftende, på tide   å  nå over 16000 igjen. Hva er  mulig mot Lyn, 5500 ?


Plutselig var du kjempeoptimistisk?


Legg ned hele klubben!

Yes!wehavenobananas

Mot Lyn er det ikke så viktig hvor mange som stiller. Om det er 3000 eller 5000, det er lite uansett og ingen bryr seg nevneverdig om forskjellen. Jeg tipper allikevel at det blir høyere enn 3300. Rundt 5000 - 6000 høres realistisk ut.

Angeln

Nå skal det være solgt ca 14531 utenom bortefeltet, noe som er omtrent 800 mer enn til Aalesund-kampen på samme tid. Antallet kan sammenlignes med Tromsø-kampen der det kom 15900.

Nå kan det jo alltids være at Brann har lagt av en del billetter til disse kampanjene, i stedet for å bestille de på forespørsel. En ting som kan tyde på det er at på felt R er det bare 2 ledige, mens nabofeltet S har 222 ledige..

Yes!wehavenobananas

Hm, jeg lurer på hva snittet blir neste år. Med 3000 mindre partoutkort vil jo snittet ligge på rundt 12000 - 13000. Nå sier jeg ikke at det vil bli såpass ferre partoutkort, men en del mindre vil det bli. Og om interessen for enkeltbillettene også synker så kan det bli glissent i mange kamper neste år.

Håper egentlig at det skjer. For de første trenger vi ikke alle medgangssvinene som skal sitte og holde kjeft hele kampen, spesielt på Hansa. For det andre fortjner markedsavdelingen i Brann en skikkelig smekk på fingrene for den amatørmessige og latterlige markedsføringen vi harvært vitne til de siste årene. I kombinasjon med billettprisene selvfølgelig..

Go Up