• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Tilskuertallene går ikke nødvendigvis ned like mye som antallet p-kort. Det vil sikkert bli en økning i enkeltbillettsalget samtidig, siden mange av dem som sa opp p-kortet likevel vil dukke opp på mange kamper. Men en nedgang tror jeg også det blir.
Legg ned hele klubben!

lavtbunn-nivå

14531 er faktisk bra 72 timer før avspark. Men i sedvanlig stil fokuserer vel www.brann.no mer på
interne leker enn å selge mest mulig biletter til folk som ellers ikke vil se kampen.
Samme med den livsviktige Lyn-kampen på torsdag. Aktiv markedsføring kan betyr minst 3000 tilskuere mer enn ved passiv og sløv opptreden i arbeidet med å trekke folk til stadion 9. juli. Denne livsviktige cupkampen er jo viktig, dessuten er hver eneste krone inn rett i den slunkne Brannkassen, hverken nøff eller overklassesnobbene fra Oslo får særlig mye av de pengene.

Bare regnvær og passivitet av bilettansvarlige kan hindre 16000 ser det ut til..

TCAC

Men går billettinntektene fra cupkamper rett inn i klubbkassa på samme måte som TL-kamper?

Xminator

Sesongkortsalget vil avhenge mye av hvordan Brann fremstår utover høsten, og hvilke signaler ledelsen sender med tanke på sportslig satsning for 2010. En cupfinale og påfølgende ramaskrik over billettmangel vil nok gjøre jobben lett for de som skal selge sesongkortene...

Læreren

Quote from: TCAC on July 03, 2009, 19:25:21 PM
Men går billettinntektene fra cupkamper rett inn i klubbkassa på samme måte som TL-kamper?


Ja, tidligere delte klubbene inntektene. Nå får hjemmelaget alle pengene...

lavtbunn-nivå

Quote from: Yes!wehavenobananas on July 03, 2009, 12:13:21 PM
Hm, jeg lurer på hva snittet blir neste år. Med 3000 mindre partoutkort vil jo snittet ligge på rundt 12000 - 13000. Nå sier jeg ikke at det vil bli såpass ferre partoutkort, men en del mindre vil det bli. Og om interessen for enkeltbillettene også synker så kan det bli glissent i mange kamper neste år.

Håper egentlig at det skjer. For de første trenger vi ikke alle medgangssvinene som skal sitte og holde kjeft hele kampen, spesielt på Hansa. For det andre fortjner markedsavdelingen i Brann en skikkelig smekk på fingrene for den amatørmessige og latterlige markedsføringen vi harvært vitne til de siste årene. I kombinasjon med billettprisene selvfølgelig..


I disse finanskrisetider må ihvertfall markedsføringen av kamper og sesongkort bli mye bedre. Salget bør gå for fullt fra oktober til sesongstart. I sesongen må det en helt annen kreativitet til for å selge billetter. Færre enn 12000 solgte sesongkort 2010 må betegnes som KRISE. Med en kapasitet på 17000 skulle det være plass nok til alle som vil se Brann de neste årene.

Yngve

I England går det an å kjøpa sesongkort for den siste halvdelen av sesongen. Kanskje det burde vore noko me innførte her i landet og?

dudo

Start har vel allerede innført det? Det er jo strengt tatt et krisetiltak, man bør jo prøve å selge ut dem man har tilgjengelig så fort som mulig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Sånn rent bortsett fra at Brann allerede har solgt de sesongkortene som de vil selge for 2009. Jeg er ikke så pesimistisk for sesongkortsalg før 2010-sesongen. De aller fleste vil fornye og det er vel fortsatt venteliste. Kreativ markedsføring før vi neppe bruk for før vi rykker ned, eller får Stadion på Dokken...

krøvel vellevold

July 04, 2009, 06:58:09 AM #5659 Last Edit: July 04, 2009, 07:07:12 AM by krøvel vellevold
Quote from: Xminator on July 04, 2009, 05:23:09 AM
Sånn rent bortsett fra at Brann allerede har solgt de sesongkortene som de vil selge for 2009. Jeg er ikke så pesimistisk for sesongkortsalg før 2010-sesongen. De aller fleste vil fornye og det er vel fortsatt venteliste. Kreativ markedsføring før vi neppe bruk for før vi rykker ned, eller får Stadion på Dokken...


Den ventelisten kan umulig være lang. Var det ikke slik at selv de som var på bunnen av ventelisten fikk seg p-kort i år?

Grunner til at det skulle bli dårligere salg foran 2010:

1) Det er null problem å få seg billett fra kamp til kamp. Selv 16.mai tok det 8 (?) timer å selge ut. I 2008 var det i det minste over 17000 (altså fullt eller nesten fullt) hele vårsesongen. I år har vi ikke vært over 16000 en eneste gang utenom 16.mai. Dermed kan folks følelse av at p-kort er nødvendig, ha fått seg en knekk.

2) Man kan gjerne si at medgangssupporterne forsvant etter 2008-fiaskoen, men det er nok sikkert en del som ga Brann en ny sjanse i håp om at 2008 bare var et mellomår. Det var det så definitivt ikke, og da forsvinner folks optimisme. To dårlige år på rad kan være dråpen. Det at RBK igjen er like suverene som de var i storhetstiden - og folk innerst inne vet at det vil være slik i lang tid fremover, bidrar vel heller ikke til optimisme. Folk vet at det ikke er sjans i havet for at vi tar gull hverken neste år eller i overskuelig fremtid.

3) Det er vel en del pølse-vip-avtaler og bedriftsavtaler som går ut etter denne sesongen. Med finanskrise kan p-kort og losjer fort bli nedprioritert - spesielt når laget heller ikke presterer.

Foran denne sesongen var det 1500 av 13000 som sa takk for seg. Det vil helt sikkert bli enda flere foran 2010-sesongen. I år reddet vi oss ved at vi hadde en venteliste på 3000 fra våren 2008. Men hvis det er riktig at selv folk som stod sist på den fikk en av de 1500 ledige plassene, så er det jo ikke lenger noen venteliste. Nye innehavere vil det alltids komme, så nedgangen trenger ikke bli lik med antallet som dropper å fornye kortet. Men jeg tviler på at antallet nye vil bli like stort som antallet som sier opp p-kortet. Noen vil sikkert hevde at det vil være null problem å få 2000 nye til å kjøpe kort hvis 2000 skulle droppe fornyelse. Jeg vet ikke.... Det skulle jo være null problem å selge 3000 enkeltbilletter til hver kamp, men selv det klarer vi jo ikke.

Nå kan man selvsagt si at i og med at Brann fikk fylt opp til taket på 13000 ved hjelp av ventelisten, så trengte man ikke gå ut i markedet (utenfor ventelisten) for å finne flere p-kort-kjøpere. Man kunne kanskje klart å selge enda litt mer enn 13000 i år hvis man hadde forsøkt. Men jeg tror likevel det skal bli vanskelig å unngå en nedgang før 2010. Da må det enten skje en klar sportslig forbedring utover høsten, eller Brann må imponere veldig (eventuelt ha skaffet seg noen skikkelige profiler) i sesongforbredelsene. Vi må rett og slett fremstå som en gullkandidat. Og det er ikke særlig realistsisk at andre enn RBK vil fremstå som.

Og det kan bli verre... RBK får jo motorvei til CL-gruppespillet høsten 2010, og da vil pengene fosse inn. Dermed blir økonomien deres enda mer suveren, laget deres likeså, og så har de ny motorvei til enda mer penger høsten 2011. Og da kommer vi inn i en ond sirkel der RBK bare blir mer og mer suveren. Det kan fort ende med RBK tar nye 13 seriegull på rad. De andre klubbene ligger jo nede med brukket rygg. At RBK blir like suveren som i gamle dager, kan umulig være bra for publikumstilstrømningen. Det er neppe tilfeldig at norsk fotballs høyeste tilskuersnitt var i de sesongene der det faktisk var spenning og flere lag som kjempet om gull.

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Jeg er ikke like pessimistisk som deg Krøvel, men det kan være noe i det du sier ang. RBK.
Heldigvis er jeg ikke blendet av at de leder TL, for det spillet de har spilt, med unntak av noen kamper, har ikke vært en gullvinner verdig.

De kommer neppe til å bli like suverene som sist, men at de kommer til å bli sterke fremover, i alle fall hvis de flakser seg inn i et CL-gruppespill, er det liten tvil om.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on July 04, 2009, 10:29:36 AM
Jeg er ikke like pessimistisk som deg Krøvel, men det kan være noe i det du sier ang. RBK.
Heldigvis er jeg ikke blendet av at de leder TL, for det spillet de har spilt, med unntak av noen kamper, har ikke vært en gullvinner verdig.

De kommer neppe til å bli like suverene som sist, men at de kommer til å bli sterke fremover, i alle fall hvis de flakser seg inn i et CL-gruppespill, er det liten tvil om.


Hvis RBK hadde vært med i årets CL-kvalik med den koeffisienten de har nå, ville de blitt seedet i alle tre kvalikrundene. I vanskeligste fall (ut fra klubbenes koeffisient) ville da RBK i siste kvalikrunde møtt ett av følgende lag: Maccabi Haifa, Dinamo Zagreb, FC Zürich, Wisla Krakow eller BATE Borisov. Høyst overkommelig motstand, med andre ord... Stabæk derimot har så lav koeffisient at de blir useedet allerede i nest siste kvalikrunde. De vil møte vanskeligere motstand i nest siste kvalikrunde enn det RBK ville møtt i den siste. Nå som Brann ikke er med i e-cup, så mister vi koeffisientpoeng. Men med dagens koeffisientpoeng hadde Brann blitt seedet i nest siste kvalikrunde, men useedet i den siste. Det hadde i år sannsynligvis betydd motstand som Olympiakos, FCK, Slavia Praha, Levski eller Partizan i det siste hinderet. Med andre ord: Det er lettere for norske lag nå (selv om man ikke skulle bli seedet hele veien, slik som RBK) å komme seg til gruppespillet.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

For ordens skyld vil eg legge til at eg hadde eit velskrevet og godt formulert innlegg der eg tok for meg rosenborgs catch 22-situasjon dersom dei blir suverene igjen. Dette inkluderte teorier om ekstremt sviktende publikumsinteresse, samt ekstreme utgifter til SOF, lønn og overgangssummer for å i det hele tatt komme i nærheten av suvereniteten dei hadde i forhold til resten av TL-lagene på nittitalet. Men typisk nok føkket internett seg opp...
Gå av.

krøvel vellevold

July 04, 2009, 17:04:30 PM #5663 Last Edit: July 04, 2009, 17:23:38 PM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

lavtbunn-nivå

Brann-Glimt har klovne-nøff satt opp samtidig med Løv-Ham mot Moss, totalt idiotisk og unødvendig. Kanskje
vil nasse at færrest mulig ser Brann ?

Uansett må all innsats knyttet til bilettsalg maksimeres, det nytter ikke med slurv og sløvhet lenger.

Mot FFK bør det mobiliseres enda mer, og den kvelende varmen er på etur så fokuset kan gå fra badeliv til max innsats på stadion

krøvel vellevold

Quote from: lavtbunn-nivå on July 04, 2009, 18:32:51 PM
Brann-Glimt har klovne-nøff satt opp samtidig med Løv-Ham mot Moss, totalt idiotisk og unødvendig. Kanskje
vil nasse at færrest mulig ser Brann ?

Dette må være det tåpeligste jeg har lest her inne på lenge. Hvor mange som ellers ville gått på Stadion velger vekk Brann til fordel for Løv-Ham? 10? 20? Vi hadde tapt mange flere enn det på at kampen hadde gått søndag kl 20, mandag kl 19 eller lørdag kl 16. Her klager vi over latterlige kamptidspunkt, og så er det plutselig gale med søndag kl 18 fordi ubetydelige LøvHam spiller samtidig?

Legg ned hele klubben!

Nightfox

Klovne-nøff har satt opp Brann samtidig med Istid 3, totalt idiotisk og unødvendig... Kanskje vil Nasse at færrest mulig ser Brann??

dudo

Klovne-nøff har satt opp Løv-Ham samtidig med Brann. Det burde de ha spart løvene for, og er helt idiotisk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

July 04, 2009, 21:38:19 PM #5668 Last Edit: July 04, 2009, 21:42:41 PM by krøvel vellevold
Quote from: dudo on July 04, 2009, 21:12:19 PM
Klovne-nøff har satt opp Løv-Ham samtidig med Brann. Det burde de ha spart løvene for, og er helt idiotisk.


Hvis noen taper på kollisjon, så er jo det Løv-Ham. Når det ikke har vært kollisjon, har LH trukket 1495, 605, 597 og 279. Snitt: 744. Når Brann har spilt på Stadion samtidig, har de trukket 200 og 168. Snitt: 184. De har altså en nedgang på 75 % når de spiller hjemme samtidig som Brann. Brann selv? I realiteten 0 %.

Konklusjon: NFF er antagelig bevisst ute etter å knekke Løv-Ham... Sikkert ikke tilfeldig at de "trakk" RBK borte i NM heller. Tror Løv-Ham-hatet er intenst i NFF.
Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2009, 21:38:19 PM
Hvis noen taper på kollisjon, så er jo det Løv-Ham.


Ja, det var det som var poenget mitt, om det ikke kom fram godt nok. Man kan godt bli indignert, men ikke på Branns vegne.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on July 04, 2009, 22:46:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2009, 21:38:19 PM
Hvis noen taper på kollisjon, så er jo det Løv-Ham.


Ja, det var det som var poenget mitt, om det ikke kom fram godt nok.


ja jeg fortstod at det var det som var poenget...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2009, 17:04:30 PM
Når det gjelder det å slå RBKs rekord, så mangler vi fem kamper. RBK stoppet altså på 49 kamper på rad med over 15000. Vi har nå 45.

Kamp 47: Glimt søndag 26. juli kl. 18.

Kamp 48:  Godset søndag 16. august kl. 18.

Kamp 49: SF helgen 23. august - kamptidspunkt ikke fastsatt.


Er det noen vi kommer til å ryke på er det en av disse. Kjedelige og til dels ubetydelige lag, men jeg tror egentlig vi klarer det uansett. En seier mot FFK gjør seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2009, 00:05:56 AM
Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2009, 17:04:30 PM
Når det gjelder det å slå RBKs rekord, så mangler vi fem kamper. RBK stoppet altså på 49 kamper på rad med over 15000. Vi har nå 45.

Kamp 47: Glimt søndag 26. juli kl. 18.

Kamp 48:  Godset søndag 16. august kl. 18.

Kamp 49: SF helgen 23. august - kamptidspunkt ikke fastsatt.


Er det noen vi kommer til å ryke på er det en av disse. Kjedelige og til dels ubetydelige lag, men jeg tror egentlig vi klarer det uansett. En seier mot FFK gjør seg.


Tja. Den dårligst besøkte kampen kom etter den meget sterke 4-2-seieren i Fredrikstad...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Det kan se ut til at det er solgt ca 400 billetter utenom bortefelt og SpV til 4.runde-kampen mot Lyn. Her blir det folksomt!
Legg ned hele klubben!

Læreren

Quote from: krøvel vellevold on July 05, 2009, 08:47:28 AM
Det kan se ut til at det er solgt ca 400 billetter utenom bortefelt og SpV til 4.runde-kampen mot Lyn. Her blir det folksomt!


Til slike kamper er det vel gjerne på kampdag det virkelig "tar av" med billetsalget? Ikke at jeg tror det blir fullt hus og stormende jubel...

Gulløl

July 05, 2009, 10:24:19 AM #5675 Last Edit: July 05, 2009, 11:10:56 AM by Gulløl
Skulle kjøpe noen honnørbilletter for noen til kampen i morgen. Går inn på billettsiden for å ordne noen rimelige billetter. Finner valgknapp for "honnør" og tenker fine greier. Men da jeg prøver å bestille billetter er det ikke et forbanna sete på stadion som gir rabatt til denne gruppen. Så hvorfor har Brann denne "honnørknappen" når billettprisen likevel er den samme som voksenbillettt ?? Om noen lurer på hvorfor det så få personer over 67 år på stadion så vet de svaret nå. Der mister Brann en større kjøpergruppe. Det normale på de fleste fotballstadioner rundt om kring i Norge er at pensjonister får samme pris som barn, men ikke på Brann Stadion  >:(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yes!wehavenobananas

150,- for voksne og 50,- for barn bør man kunne leve med. I 4-runde kampen mot Lyn altså..

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on July 05, 2009, 07:11:21 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 05, 2009, 00:05:56 AM
Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2009, 17:04:30 PM
Når det gjelder det å slå RBKs rekord, så mangler vi fem kamper. RBK stoppet altså på 49 kamper på rad med over 15000. Vi har nå 45.

Kamp 47: Glimt søndag 26. juli kl. 18.

Kamp 48:  Godset søndag 16. august kl. 18.

Kamp 49: SF helgen 23. august - kamptidspunkt ikke fastsatt.


Er det noen vi kommer til å ryke på er det en av disse. Kjedelige og til dels ubetydelige lag, men jeg tror egentlig vi klarer det uansett. En seier mot FFK gjør seg.


Tja. Den dårligst besøkte kampen kom etter den meget sterke 4-2-seieren i Fredrikstad...


Jo da, men den var ikke folk på. Klart folk ser positivt på det, men man ser enda mer positivt på det hvis Brann vant forrige hjemmekamp som man var på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

lavtbunn-nivå

Når man ser på www.brann.no er

Nilsen åpnet treningen igjen

Gjenopplev målkalasene mot FFK

- Han fikk som fortjent

Se alle scoringene fra sesongen

Ingen straff for Eirik Bakke

hovedoppslagene.....det er snodig nok ingen artikkel om det som bør oppta de mest nå ; kampen mot FFK og ev publikumspleie vedr det. Fokuset bør være på at FFK kommer og å selge biletter. Brann Open er indremedisin og tar for mye plass , tipper Brann har et ubrukt potensiale til å trekke minst 1000 tilskuere mer pr kamp bare på nettsiden og sms-tjenester. I tillegg kommer ubrukt potensiale pga håpløse tekniske løsninger mht biletter. Blir kanskje 1500 det i snitt på årsbasis. I finanskrisetiden.


Yes!wehavenobananas

Hvordan ligger vi an med tanke på FFK-kampen imorgen?

krøvel vellevold

Quote from: Yes!wehavenobananas on July 05, 2009, 18:00:07 PM
Hvordan ligger vi an med tanke på FFK-kampen imorgen?


Skal være solgt vel 15040 utenom bortefeltet.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

15210 nå. Går virkelig unna!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

I alle dager?!
Med denne farten kan vi vel runde 16-tallet i morra Krøvel?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Da bør det vel bli en ca. 15700 - 15800 tilskuere. Eller noen som tror at vi kan se 16 tallet ?

Litt overraskende at det blir så mye tilskuere. Er det feriepenger på kontoen som spiller inn  
at tilstrømningen blir så bra, eller er Brann ute og deler ut gratisbilletter igjen i hundretalls til idrettslag og bedrifter ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Dunkin

Quote from: krøvel vellevold on July 05, 2009, 21:55:10 PM
15210 nå. Går virkelig unna!


Er dette utenom bortefeltet det også? Ffk pleier vel å komme med en del.

dudo

Mandagskamper er vel ikke de med fleste bortesupportere på besøk?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Læreren

Quote from: Gulløl on July 05, 2009, 22:21:00 PM
eller er Brann ute og deler ut gratisbilletter igjen i hundretalls til idrettslag og bedrifter ?


De har gitt idrettslag i Hordaland tilbud om å kjøpe billetter til en billig penge, noe som i mine øyner er helt OK så lenge vi ikke klarer å selge ut Stadion! Bedre med barn og ungdom som evt. får lysten på flere Stadionbesøk i fremtiden i steden for tomme seter.

Realistisk og håpe på over 16.000?

lavtbunn-nivå

Man kan overskride 16000 om været er ideellt. Temperatur mellom 15 og 20 grader ved avspark og noen solgløtt er nok ideellt. Da kan det komme 16000 totalt.

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on July 04, 2009, 06:58:09 AM
Quote from: Xminator on July 04, 2009, 05:23:09 AM
Sånn rent bortsett fra at Brann allerede har solgt de sesongkortene som de vil selge for 2009. Jeg er ikke så pesimistisk for sesongkortsalg før 2010-sesongen. De aller fleste vil fornye og det er vel fortsatt venteliste. Kreativ markedsføring før vi neppe bruk for før vi rykker ned, eller får Stadion på Dokken...


Den ventelisten kan umulig være lang. Var det ikke slik at selv de som var på bunnen av ventelisten fikk seg p-kort i år?

Grunner til at det skulle bli dårligere salg foran 2010:

1) Det er null problem å få seg billett fra kamp til kamp. Selv 16.mai tok det 8 (?) timer å selge ut. I 2008 var det i det minste over 17000 (altså fullt eller nesten fullt) hele vårsesongen. I år har vi ikke vært over 16000 en eneste gang utenom 16.mai. Dermed kan folks følelse av at p-kort er nødvendig, ha fått seg en knekk.



å si at 16.mai tok 8 timer å selge ut, er en sannhet med modifikasjoner. Jeg stod på som en gal for å få billett på nettet og fikk det ikke til. Var praktisk talt utsolgt med en gang (tok litt ekstra tid, da sidene brøt sammen hele tiden). Var kanskjo noen få enkeltbilletter her og der (og bt var ikke tilsalgs), men alt gikk ut med en gang.

Ang. venteliste, så har jeg sendt mail til brann tidligere i år for å høre om den fortsatt fantes og om jeg kunne få navnet mitt på den, men jeg fikk aldri noe svar.
"og der snubler Sæternes igjen"

krøvel vellevold

Skal være solgt 15700 nå. Merkelig mange ledige som plutselig forsvant på BT-B. Det var vel et par-tre hundre ledige der tidligere i dag - nå er det bare 16...
Legg ned hele klubben!

Angeln

Blir interessant å se hvor mange som faktisk dukker opp.

Når det gjelder BT-B er det nok mulig at Brann har reservert disse til billettlukene. Er vel eneste plassen flere kan sitte ved siden av hverandre utenom på Frydenbø-A, og der vil nok ikke Brann ha gamlinger og part-timere. Heldigvis.

Gulløl

July 06, 2009, 13:44:02 PM #5691 Last Edit: July 06, 2009, 13:46:30 PM by Gulløl
Brann.no skriver at det er solgt 15800 billetter og forventer at det skal komme opp i 16500 billetter.
Nå får vi satse på ytterligere Brann-feber utover ettermiddagen og at vi ser 17000 tilskuere  :)
Bergenserene pleier å våkne og bli lettere hysteriske når stadion nesten er utsolgt :) :)


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7966
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Joda, noen tusen optimistiske tilskuere ekstra er jo vel og bra.
Men det er i slike situasjoner Brann ofte skuffer...
Rød makt på Hansa

vebo

Tenker vi mistet noen tilskuere nå... Det pissregner på stadda i dette øyeblikk ;)
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Nå er det plutselig over 600 ledige på ståfeltet. Det til tross for at kapasiteten der visstnok kun er 600 - og at det var solgt et hundretalls der fra før... Merkelig!
Legg ned hele klubben!

Yes!wehavenobananas

Tilskuertall er viktig for Brann mtp. sponsorinntekter, så det er vel ikke umulig at de trikser litt med tallene innimellom? Som for eksempel dette med at de teller med alle partoutkort på tross av at en del ikke er på kampen.

krøvel vellevold

Quote from: Yes!wehavenobananas on July 06, 2009, 15:07:13 PM
Tilskuertall er viktig for Brann mtp. sponsorinntekter, så det er vel ikke umulig at de trikser litt med tallene innimellom? Som for eksempel dette med at de teller med alle partoutkort på tross av at en del ikke er på kampen.


Det er nå bare VIF og Lyn som oppgir reelt fremmøte, så Brann er på ingen måte alene.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Nå er det så få sitteplasser igjen at jeg lurer på om de ikke har printet ut en hel del før de er solgt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Det er faktisk ikke umulig at vi kan klare 16000 i snitt nå.

Vi trenger:

15300 vs Glimt, Godset og SF
16900 vs Viking
16000 vs Odd
17000 vs VIF
17059 vs RBK
Legg ned hele klubben!

dudo

Tilgi min uvitenhet, men hva er makstallet nå? 17 200?

Edit: Kapasitet, heter det visst.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up