• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Iversen forsvinner?

Started by iaiao, December 14, 2004, 11:40:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

iaiao

Ja, da er brann seriemestere neste år :D
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article315206.ece
Enga har ikkje sjanse uten Iversen!!

KNUDSEN

finnes andre lag i norge enn RBK, VIF og BRann som kan kjempe om medaljer neste sessong
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

satan

Quote from: "iaiao"Ja, da er brann seriemestere neste år :D
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article315206.ece
Enga har ikkje sjanse uten Iversen!!


Iversen må være noe av den mest oppskrytte fotballspilleren i Norge, så jeg tror Vif klarer seg fint uten ham.
t med Haugen

[bat]

stolt og kry-

Svante!!

Iversen er veldig god.  VIF sanket en høy poeng med ham på laget.  Tapte aldri.  Mye pga Arason også.

Stort tap for VIF, men de får frigjort midler til andre spillere.  Flo f.eks.
rann er best

_owenz_

QuoteIversen må være noe av den mest oppskrytte fotballspilleren i Norge, så jeg tror Vif klarer seg fint uten ham.


Tja.. hvis man bare ser på tallene så ser det ikke så bra ut. 4 mål og 2 assisterende i serien. Problemet eller det fine med Steffen er at han alltid har 2-3 stykker på seg.  Dette gjør at forsvaret åpner seg, og andre kan score istedenfor.

Vi så mye det samme med Olofinjana, mange vil si at han ikke utrettet mye, egentlig ikke så rart når han ble grisetaklet sekundet etter at han fikk ballen.


owenz

Henki

Quote from: "KNUDSEN"finnes andre lag i norge enn RBK, VIF og BRann som kan kjempe om medaljer neste sessong
Ballen skal fremover!

Cogito

Quote


Det er vel dette som èr Lillestrøm sportsklubb. Horribel poling og gamping. At folk ikke hadde lært dette før august høres rart ut. De har spillt sånn i mange år. En skammelig spillestil.
 have a dream!

StoreS gutt 16

Kan vedde på at halvparten av spillerene syter om at de er utbrent før februar,, (forutsett at vi fortsetter mot finale i royal league. Hadde vært så jævli typisk Brann,,

enavgutta


Nixon

Quote from: "StoreS gutt 16"Kan vedde på at halvparten av spillerene syter om at de er utbrent før februar,, (forutsett at vi fortsetter mot finale i royal league. Hadde vært så jævli typisk Brann,,


Utbrent før februar skal vel godt gjøres da spillerne skal ha ferie store deler av januar. Og før februar vet jo ingen om Brann skal være med videre i RL. Men nok en gang; hva vet vel du...
Rød makt på Hansa

kop

Quote from: "Henki"


Gode tanker du gjør deg her, i et godt innlegg.

Jeg er stort sett enig, men tror at Tromsø og Ham Kam er lagene som blir neste sesongs B/G. Overraskelsen (egentlig ikke veldig overraskende men..) tror jeg blir Lyn. Lyn har valgt en annen linje enn mange andre norske klubber har, de rendyrker talentutvikling ved å kjøpe meget ungt supplert med meget gammelt. Så lenge talentene er store nok, er dette en kombinasjon som bare vil bli bedre og bedre med årene. Om de slår til allerede neste år er usikkert, men de vil bli et år eldre og et år bedre i mange år fremover. De tar sikkert ikke medalje neste år (også jeg tror på RBK, med Brann på 2. og VIF på 3.), men de blir en motstander vi må ta seriøst og holde under oppsikt, for de er inne på et, for oss, farlig spor.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

enavgutta

Tillatt meg å legge til min enkle evaluering av neste års Lyn. Dritkjipt lag, usamspilt, uorganisert, uinteressant, mix av spillere gått ut på dato med tenåringer som ikke har nivå til Tippeliga. Null atmosfære og engasjement. Lønningsdag viktigere enn kampdag, ingenting å spille for. Ingen på kampene, ingen energi, ingen klubbfølelse, ingen som gidder.

Tois

Fredrikstad, Ham-Kam og ODD kan skremme oss!!

FFK:
Har en av de norges best midtstopp paret; Piiroja og Zivkovic! Og god venstre/høyre back, Bertelsen og Czwartek...
Brian West er hurtig(Jeg ble redd da jeg så han på Brann Stadion, han forbi Soma mange gang)

Ham-Kam:
De har sikre seg Amerikansk landslaget spillern!!
De har god vingog kant, Vaagan Moen osv!!

ODD:
De har sikre seg en kypros landslaget hurtig ving, som har vært innom Leicester, Bayerm Leverkusen osv!!

Bombefar

Quote from: "Tois"Fredrikstad, Ham-Kam og ODD kan skremme oss!!

FFK:
Har en av de norges best midtstopp paret; Piiroja og Zivkovic! Og god venstre/høyre back, Bertelsen og Czwartek...
Brian West er hurtig(Jeg ble redd da jeg så han på Brann Stadion, han forbi Soma mange gang)

Ham-Kam:
De har sikre seg Amerikansk landslaget spillern!!
De har god vingog kant, Vaagan Moen osv!!

ODD:
De har sikre seg en kypros landslaget hurtig ving, som har vært innom Leicester, Bayerm Leverkusen osv!!


Jeg føler meg av en eller annen grunn ikke truet enda

_owenz_

QuoteHam-Kam:
De har sikre seg Amerikansk landslaget spillern!!
De har god vingog kant, Vaagan Moen osv!!


http://www.dagbladet.no/sport/2004/12/16/417738.html

Denne spilleren ser ut som et warp på papiret iallefall. USA ligger på 11 plass på FIFA rankingen, og hvis det stemmer at han spiller fast som KANT/BACK så ser jo dette bra ut for Ham-Ham. Men, stabæk beviste ifjor at det ikke holder med 1 klassespiller for å gjøre det bra i tippeligaen.

Det skal bli morsomt å se denne spilleren i aksjon. Bra at de andre lagene forbreder seg på en kamp, dette vil heve nivået på tippeligaen.


owenz

DrMeland

Quote from: "_owenz_"Denne spilleren ser ut som et warp på papiret iallefall. USA ligger på 11 plass på FIFA rankingen, og hvis det stemmer at han spiller fast som KANT/BACK så ser jo dette bra ut for Ham-Ham.


Sitter med en følelse av at jeg har hørt dette tusen ganger før. En såkalt "stjernespiller" som skal ta Tippeligaen med storm...

Det er vel ikke mer enn 2 år siden arvtakeren til Platini spilte for oss, Razalapskaus ble han kalt. Trehåvve var en fantastisk ving som skulle gjøre livet surt for back'ene i landet:) Koren (LSK) var den nye Zahovic, og selv en spiller som Sibaya (RBK) med fast plass på landslaget til Sør-Afrika klarte knapt å fullføre en kamp i norsk serie. Og la oss ikke glemme Edmilson som var et kupp for Lyn, jaaada!

Hvert år handler klubbene inn 1-3 "kjempespillere" fra utlandet, tipper ca 20 % klarer å hevde seg. Han her nye spilleren til Ham-Kam er sikkert en solid spiller, som holder bra TL nivå. Men en klassespiller? Da hadde han sikkert ikke valgt å flytte til landsbygden i det lille landet Norge...
rMeland

Kagain

Du har et par gode poeng dr, drMeland, men tenk nå på hva som har kommet til Norge da.

"Den nye Vieira" - Kom til en klubb i nød, gjorde et inntrykk på dette lagets supportere både på bakgrunn av holdninger og egenskaper, ble solgt for nesten 20 ganger det han ble kjøpt for. Mine damer og herrer, ønsk velkommen Seyi George Olofinjana.

"Den nye (en eller annen kjapp mann, han der skadde nederlenderen som var i Arsenal)" - Kom til en klubb som nett var rykket opp i elitedivisjonen. Ingen hadde så stor tro til mannen, men han har skremt norske forsvarere over lengre tid. Mine damer og herre, lynvingen fra Junaiten - Brian West.

"den nye ruddock, bare kjappere?" - Samme klubb, tidligere erfaringer i Norge. Pirojaa.

Diverse keepre fra Oman, Sverige, Tyskland, etc.

Og det er flere som jeg ikke husker navnet på nå. Så det er nok ikke bare bæsj ute og går.

DrMeland

Quote from: "Røde Mor"Og det er flere som jeg ikke husker navnet på nå. Så det er nok ikke bare bæsj ute og går.
rMeland

oppedal

å kjøpe utenlandske spillere er å gamble. Bare se på MacAllister. Scorte 2 i debutkampen mot Molde, men etter det har han ikke imponert mye.

Miljøskifte og andre vaerforhold kan endre en spillers form osv...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

RC

Quote from: "DrMeland"
Quote from: "Røde Mor"Og det er flere som jeg ikke husker navnet på nå. Så det er nok ikke bare bæsj ute og går.



west spilte ikke hele sesongen for ffk

DrMeland

Quote from: "RC"west spilte ikke hele sesongen for ffk

Jo, det gjorde han. 21 kamper i serien. 19 fra start, 2 som innbytter
rMeland

Kagain

Nå er det vel strengt tatt sånn at West er en spiller som binder opp flere forsvarere, og spiller frem andre, men men, jeg ser poenget ditt. Det er klart at det har vært en del flopper, men som sagt, Brann har tidligere ikke være flinke nok til å ha is i magen og spillere på blokken...

RC

Quote from: "DrMeland"
Quote from: "RC"west spilte ikke hele sesongen for ffk

Jo, det gjorde han. 21 kamper i serien. 19 fra start, 2 som innbytter


er det hele sesongen då?

pusuren

Quote from: "RC"
Quote from: "DrMeland"
Quote from: "RC"west spilte ikke hele sesongen for ffk

Jo, det gjorde han. 21 kamper i serien. 19 fra start, 2 som innbytter


er det hele sesongen då?


Hele sesongen e 26 kamper så då spillte isje han i hele sesongen..

DrMeland

Quote from: "pusuren"Hele sesongen e 26 kamper så då spillte isje han i hele sesongen..

Hva er det dere snakker om!?

Han har spilt HELE sesongen for Fredrikstad, og har vært på banen i 21 av 26 kamper! (De siste 5 kampene var han vraket/ skadet)
rMeland

KennethS

Quote from: "pusuren"
Quote from: "RC"
Quote from: "DrMeland"
Quote from: "RC"west spilte ikke hele sesongen for ffk

Jo, det gjorde han. 21 kamper i serien. 19 fra start, 2 som innbytter


er det hele sesongen då?


Hele sesongen e 26 kamper så då spillte isje han i hele sesongen..


Ja for alle spillerne spiller alle 26 kampene?
tå på Brann

Svante!!

Mye enig i det DrMeland skriver.

NB: Kottila skulle være århundrets beste kjøp.

Han var intet mindre enn en enorm SKANDALE!!!  For ekle følelser bare navnet hans nevnes

Solis og Nhleko var gode spillere, men ble sent avgårde for tidlig på grunn av "dårlig" behandling/oppførsel.  Disse kunne blitt toppspillere av høy klasse.  Synd vi ikke tok vare på dem
rann er best

RC

Enig angående Solis ihvertfall. han kunne blitt stor, han var/er en gudegave til fotballen. men så passet ikke den norske spillestilen helt for han plus klimaet og kanskje treneren, Teitur?
T.N. var rask han, men ikkje mye mer enn det. husker sjansene han brente hjemme mot RBK når vi tapte 3-2. men selvtillit hadde han :D

Go Up