• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�sane - Brann søndag 7. juni kl. 1530

Started by I_Medgang_Og_Motgang, June 01, 2015, 21:18:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Mirakelet på Myrdal!
Fantastisk digg at vi klarte å hente opp dette. Nå må vi kjøre på. Azar er en av våre beste spillere de siste kampene og fortsetter han sånn er han verdt hver eneste krone.
På én måte vil jeg heller ha Karadas som innbytter for å få mer punch utover i kampen, og Pedersen virker å være på gang nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

For en gangs skyld heeelt greit å sjå Roald etter kampslutt (ballspark).
GÃ¥ av.

krakra

Demidov i ferd med å fremstå som den lederen vi trenger. Fortsatt mye å gå på spillemessig.

pidre

Quote from: pidre on June 07, 2015, 11:50:00 AM
Jepp, der var 10 laken satset på seier i dag - odds1,7 hos norsk tipping. Gratis penger ;))

Helvete, love hurts, den satt langt inne.
Saludar a los monos!

Xminator

Der gikk vi fra en skikkelig skandale til å ha avverget ett arbeidsuhell.

Enda en gang slår det meg hvor mye dette ligner på å møte "dårligere lag" i cupen. Tapene blir som å bli slått ut av 1. divisjonslag hver gang. I "normalsesonger" klarer vi oss jo med en slik flause i året. Nå har vi opptil flere av dem.

Nå gjør det ingenting om Follo, Ulf og Ranheim tar 3 poeng og tetter det til i toppen, takker også ja takk til Bryne og Sotra-seier i kveld. Så lenge Songdal, Hødd og Bærum ikke tar 3 poeng så ligger 2. plassen innenfor Branns egen kontroll (vi har tross alt innbyrdes mot både Hødd og Bærum enda), og med to kamper igjen mot Sogndal er ikke 7 poeng så mye som det høres ut.

Forsterkninger til sommeren så laget kan spille på seg selvtillit og være en reell trussel mot lagene vi møter i cupen, så kan vi snart løfte blikket mot 2016 og glemme denne sesongen.

Nixon

Dette var en kamp for historiebøkene! Men jeg ser heldigvis at ingen lar seg lure av den meget heldige seieren. Dette var latterlig svakt i store deler av kampen. Null bevegelse uten ball, dårlig press og juniortabber ved skåringene. Og når laget kom ut etter pause og ingenting hadde endret seg hadde jeg null tro på poeng. Men poeng ble det! Og kudos til Nilsen som fikk fullt utbytte av Karadas inn og formasjonsbytte. Den så jeg som sagt ikke komme...

Men det er jo slike kamper som er gøyest å vinne!:)
Rød makt på Hansa

krakra

June 07, 2015, 17:26:25 PM #156 Last Edit: June 07, 2015, 17:28:17 PM by krakra
Når det snakkes om vinnere og tapere blant spillerne etter trenerskiftet så syns jeg kanskje Karadas fremstår som den største vinneren. Virker rett og slett både lettere og sterkere. Vant jo ikke dueller under Norling. Nå er han suveren igjen, og presis også. En spiller som Karadas er gull verdt i OBOS når han er på dette nivået.

Ikke at det har vært noen tapere akkurat, men Karadas formopptur viser jo hvilken betydning en trener kan ha for de individuelle prestasjonene hos en spiller også.

Lasaron

Deilig seier! Artig å være på bortekamp igjen. Var ikke bare spillet som holdt OBOS-nivå, speakeren også. Og dømmingen fikk jeg aldri helt tak på.

Ser det ikke er kommentert enda, men brannspillerne kom utpå banen til andre omgang flere minutter før pausen var ferdig. Det ante meg at de hadde fått en god hårføner i garderoben.
Tren på langskudd

krakra

Huseklepp fikk sesongens andre gule i dag, etter en pen kroppstakling på Hagos(?). For øvrig imponerende å bli meid ned av Huseklepp. Da bør du henge litt på styrkerommet.
Ett gult til og han må stå over grunnet gule kort for første gang i karrieren. Han fikk tre gule i 2013 også, men da kom nummer tre i siste serierunde.

Tom C

Måtte nesten le når jeg så dommeren begrunne det gule kortet med den klassiske "1-2-3 fingre opp i luften" for å markere at Huseklepp hadde vært nær på å få gult kort tre ganger tidligere...

Såvidt jeg fikk med meg, lagde ikke huskeklepp et eneste frispark, og var vel knapt i en eneste duell før det gule kortet. Elendig dommer, men heldigvis var han elendig andre veien også.
Aldri mer Obos....

Nixon

Quote from: Lasaron on June 07, 2015, 17:46:19 PMDet ante meg at de hadde fått en god hårføner i garderoben.


Det hadde de nok fått. Men jeg syns det er litt urovekkende at de fortsatte i samme spor i starten av andre som i hele første.
Rød makt på Hansa

Nixon

Når det gjelder Huseklepp var han nesten bedre som tilnærmet venstreback enn som offensiv spiller i dag!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Tom C on June 07, 2015, 18:33:55 PM
Måtte nesten le når jeg så dommeren begrunne det gule kortet med den klassiske "1-2-3 fingre opp i luften" for å markere at Huseklepp hadde vært nær på å få gult kort tre ganger tidligere...

Såvidt jeg fikk med meg, lagde ikke huskeklepp et eneste frispark, og var vel knapt i en eneste duell før det gule kortet. Elendig dommer, men heldigvis var han elendig andre veien også.


Hehe ja, tenkte på det jeg også. Nok en dårlig dommer igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

OBOS-ligaen fungerer vel som klubbenes andrelag. Det er en arena for å gi matcherfaring for de unge og lovende, og for å holde de som ikke får spille på "a-laget"(dømme i TL) gående. Da er det naturlig at nivået er varierende.

Det var vel Demidov som sa det etter FFK-kampen. Vi får de dommerne vi fortjener. Syns ikke vi har noen rett til å klage på dem. Vi spiller ikke i eliteserien.

Corran

Quote from: krakra on June 07, 2015, 17:26:25 PM
Når det snakkes om vinnere og tapere blant spillerne etter trenerskiftet så syns jeg kanskje Karadas fremstår som den største vinneren. Virker rett og slett både lettere og sterkere. Vant jo ikke dueller under Norling. Nå er han suveren igjen, og presis også. En spiller som Karadas er gull verdt i OBOS når han er på dette nivået.

Ikke at det har vært noen tapere akkurat, men Karadas formopptur viser jo hvilken betydning en trener kan ha for de individuelle prestasjonene hos en spiller også.

Meget uenig med deg Ikke i at han er bra nÃ¥r han kommer inn men at det er en forandring. Synes han hadde bra innhopp pÃ¥ topp under Norling ogsÃ¥. Tror Azar er en  mann for Ã¥ komme inn pÃ¥ slutten og slÃ¥ss mot litt slitne midtstoppere. Tror ikke han er like god fra start
Men mot Sil på han kanskje starte siden det er mot gamle laget :-) I så fall prøve med Pedersen som erstatter for Larsen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Henki

Quote from: Torvanger on June 07, 2015, 15:53:27 PM
Pedersen har vært stor idag. Og nå har Demidov åpnet målkontoen, han scorte mye i RBK husker jeg.


Ja fire mål på 79 kamper lar seg jo høre langt utover landets grenser...
Ballen skal fremover!

M.I.P

Er  Bismar Acosta missfornøyd med noe i Brann, kunne ikke se at han jublet for noen av mÃ¥lene til Brann i dag.

Corran

Han jublet vel Men er litt dempet som eg erindrer Austin var i sin tid
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

blobby winters

Quote from: M.I.P on June 07, 2015, 20:13:05 PM
Er  Bismar Acosta missfornøyd med noe i Brann, kunne ikke se at han jublet for noen av mÃ¥lene til Brann i dag.


Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Falkman

Kampen i dag  var vel en grei pÃ¥minnelse om at vi fremdeles er et skikkelig rævva lag. i den grad noen hadde begynt Ã¥ tvile pÃ¥ det! men tre herlig seier, sÃ¥ absoluttt.

Nixon

Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: Corran on June 07, 2015, 22:09:34 PM


Må i så fall se på det som fullt fortjent at dommerne tabbet seg ut, for �sane scoret jo strengt tatt tre ganger, de også.

Corran

all den tid det annullerte målet kom mellom det første og andre målet så ville kampen etter 2-0 sett annerledes ut og dermed er det ikke sikkert at de hadde fått det som ble 2-0 målet og kunne blitt 3-0.

Bare tull når folk snakker om at det annullerte målet hadde ført til 3-0 ledelse til pause. Hadde det vært mål nummer 3 for dem som ble annullert så kunne en sagt at de hadde ble snytt for en 3-0 ledelse
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ricky

Ok, da har du bevist at det var en fullt fortjent seier til Brann.

Yngve

Brann var griseheldige og totalt elendige. Fyrsteomgang var nett som mot Follo, om ikkje eit par hakk verre. Noko av det verste eg har sett. Og me var griseheldige som ikkje hadde tre i mot. Minst.

Men det var svært sterkt av oss å komma tilbake. Eg trur ikkje me hadde klart det same under Norlings leiing, det føler eg at eg har empiri nok på.. Så noko rett har LAN gjort..

Corran

Quote from: Ricky on June 08, 2015, 07:44:21 AM
Ok, da har du bevist at det var en fullt fortjent seier til Brann.

Det håper jeg ikke Jeg mener Brann var meget heldige som vant og at det ikke var veldig fortjent som noen lengre oppe påsto
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Han overtar nok "Grotten" etter Jon Fosse.
GÃ¥ av.

Go Up