• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2016

Started by Gulløl, November 04, 2015, 21:52:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Quote from: Torvanger on February 27, 2016, 20:00:52 PM
Mot FKH imorgen er det på tide at Huse og andre gjør mer enn bare å komme til en haug med sjanser. Ballen skal i mål, det hjelper ikke bare med nesten hele tiden, for da gjør man ikke jobben sin. Det hadde smakt med en overhøvling av FKH!

Skal være glad om de kommer til en haug med sjanser for det er skritt i riktig retning
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Piotr
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
Haugen - Nilsen - Barmen
Braaten - Skålevik - Hvilsom

Det er mange jeg er i tvil på, her. Horwath er vel omtrent like god som Piotr, nesten. Backrekken er grei. Remi Johansen kunne kanskje liksågodt startet i stedet for Barmen. Av de tre der fremme er bare Braaten bankers. Har lyst til å se Hvilsom i den posisjonen han hadde suksess i i Danmark. Huseklepp, og kanskje Orlov, bør være nær startplass.
Tren på langskudd

pidre

Saludar a los monos!

Lasaron

Tren på langskudd

OmOssSjølOgHansaøl

Laget mot Haugesund ifølge brann.no:

                Leciejewski
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
  Barmen - Heltne Nilsen - Haugen
    Braaten - Hvilsom - Huseklepp

Benken: Horwath, Hatakka, Grønner, Vevatne, Johansen, Larsen, Skålevik, Orlov, Karadas.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Finfin respons

Blir det mange bytter mon tro? Jeg håper at Larsen og Vevatne kommer inn først, de vil jeg se i aksjon.
Kanskje.

osoerli

Greit lag som sikkert liknar veldig på startelveren i første seriekamp.  Remi burde kanskje starta sidan han er den som sannsynlegvis er minst kampfit om ein ser bort frå dei som har vore skada?  Vil sjå innhopp av Remi, Larsen, Skålevik, Hatakka, Karadas og Vevatne.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

aleksanderhjelleseth

Eg ville sett en lagoppstilling med Hvilsom på V.k og Skålevik som spiss.
Det er noe med Skålevik, tror han kan bli skikkelig god. Kanskje det er det rappe steget.
Får han forbedret nærteknikken noe kan det bli skikkelig bra. Kanskje han også bør løpe litt midre slik at han har mye eksplosivitet når den riktige ballen kommer. Men slikt kommer vell med erfaring.
Skal bli spennende å følge kampen i dag, håper de får spillt på seg selvtillit offensivt.

Gepard

Kan man se kampen noe sted  ?


Edit : Ja på tv2sumo :)

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gepard

Funker som vanlig fint å legge høyt press på brannspillere.

Gepard

Liker at LAN vekker spillerne nå. Men utrolig at han må

Gepard

Herlig igjen av LAN , rett i nakken på Haugen som lunter hjemover på kontring imot.


Klaus_Brann

Haugesund åpnet best, men jeg liker hvordan vi spiller nå. God kontroll, har ballen i laget og vi nærmer oss offensivt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Bra av Braaten som tvinger fram eit kast høgt i banen
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

FKH får altfor mykje rom til det oppbyggande spelet på midten.  Nokon må snart læra Brann-spelarane å gå hurtigare og tettare i.  Ser ikkje ut som LAN har klart det heller.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Hvis Barmen blir fast inventar på dette Brann laget i år gir jeg opp.
Da har vi en skandaløst dårlig tropp.
HANSA - Z

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on February 28, 2016, 19:27:46 PM
FKH får altfor mykje rom til det oppbyggande spelet på midten.  Nokon må snart læra Brann-spelarane å gå hurtigare og tettare i.  Ser ikkje ut som LAN har klart det heller.


Helt uenig, utenom litt i starten får de ikke skapt noen verdens ting fordi vi ligger veldig bra.
Vi velger å ikke ha et høyt press på de, det er et bevisst valg, ikke fordi LAN ikke har klart å lære de det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Quote from: bernu on February 28, 2016, 19:35:34 PM
Hvis Barmen blir fast inventar på dette Brann laget i år gir jeg opp.
Da har vi en skandaløst dårlig tropp.


han er jo nyttig med hodespillet på defensiv dødball i tillegg til sikker som banken på straffe
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Klaus_Brann on February 28, 2016, 19:37:45 PM
Quote from: osoerli on February 28, 2016, 19:27:46 PM
FKH får altfor mykje rom til det oppbyggande spelet på midten.  Nokon må snart læra Brann-spelarane å gå hurtigare og tettare i.  Ser ikkje ut som LAN har klart det heller.


Helt uenig, utenom litt i starten får de ikke skapt noen verdens ting fordi vi ligger veldig bra.
Vi velger å ikke ha et høyt press på de, det er et bevisst valg, ikke fordi LAN ikke har klart å lære de det.



Slepper dei inn 10-15m på eigen banehalvdel før presset kjem.  Då blir det for lett å prikke innlegg og stikkere i mellomrom.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: osoerli on February 28, 2016, 19:38:46 PM
Quote from: bernu on February 28, 2016, 19:35:34 PM
Hvis Barmen blir fast inventar på dette Brann laget i år gir jeg opp.
Da har vi en skandaløst dårlig tropp.


han er jo nyttig med hodespillet på defensiv dødball i tillegg til sikker som banken på straffe
Men for lite skapende som indreløper. Vil se ham i DM-rollen igjen, med Johansen og Haugen ved sine sider. Den har han løst godt flere ganger og jeg mistenker at det er hans beste rolle. Han har de fleste forutsetningene for å klare seg greit der.

osoerli

Hvilsom har ikkje fått mykje å jobba med stakkar.  Enten går dei seg fast på sida, eller så blir det forsøk på langskot frå utfor 16 meteren.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Brann er fullstendig handlingslammet på den siste tredjedelen av banen, skremmende

Torvanger

Ekstremt tannløst offensivt. Husklepp fortsetter med sine iherdige,forsøk som ALLTID ender med bom, hva Hvilsom holder på med vet han best selv, til og med Braaten er tafatt. Nesten er bare ikke godt nok, få den jævla ballen i mål!

Torvanger

Quote from: bernu on February 28, 2016, 19:35:34 PM
Hvis Barmen blir fast inventar på dette Brann laget i år gir jeg opp.
Da har vi en skandaløst dårlig tropp.



Her har vi en av haterne, ser f-en meg ikke at Barmen den beste i trioen. Nisse.

krakra

Quote from: Torvanger on February 28, 2016, 19:54:03 PM
Quote from: bernu on February 28, 2016, 19:35:34 PM
Hvis Barmen blir fast inventar på dette Brann laget i år gir jeg opp.
Da har vi en skandaløst dårlig tropp.

Haha!

Her har vi en av haterne, ser f-en meg ikke at Barmen den beste i trioen. Nisse.

Finfin respons

Bytter i pausen: Kristiansen, Haugen og Hvilsom ut.
Inn:  Dani Hatakka, Steffen Lie Skålevik og Remi Johansen.

Da fikk vi ikke se Hvilsom på en av kantene.
Kanskje.

osoerli

Quote from: Finfin respons on February 28, 2016, 20:06:53 PM
Bytter i pausen: Kristiansen, Haugen og Hvilsom ut.
Inn:  Dani Hatakka, Steffen Lie Skålevik og Remi Johansen.

Da fikk vi ikke se Hvilsom på en av kantene.


Vi fekk vel ikkje sjå han i det heile.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Quote from: Torvanger on February 28, 2016, 19:54:03 PM
Quote from: bernu on February 28, 2016, 19:35:34 PM
Hvis Barmen blir fast inventar på dette Brann laget i år gir jeg opp.
Da har vi en skandaløst dårlig tropp.



Her har vi en av haterne, ser f-en meg ikke at Barmen den beste i trioen. Nisse.

Voksent å gå rett på navnekalling. Godt jobbet.
Barmen er ikke i nærheten av å forsvare en indreløper rolle i dette laget.
Enkelt og greit.
HANSA - Z

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on February 28, 2016, 19:39:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 28, 2016, 19:37:45 PM
Quote from: osoerli on February 28, 2016, 19:27:46 PM
FKH får altfor mykje rom til det oppbyggande spelet på midten.  Nokon må snart læra Brann-spelarane å gå hurtigare og tettare i.  Ser ikkje ut som LAN har klart det heller.


Helt uenig, utenom litt i starten får de ikke skapt noen verdens ting fordi vi ligger veldig bra.
Vi velger å ikke ha et høyt press på de, det er et bevisst valg, ikke fordi LAN ikke har klart å lære de det.



Slepper dei inn 10-15m på eigen banehalvdel før presset kjem.  Då blir det for lett å prikke innlegg og stikkere i mellomrom.


Det har ikke jeg sett at de gjør mye og de har nesten ikke kommet til noenting. Det er vel sammenhengen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Hvis ikkje denne Vega er ein knallgod målscorer så ser eg svart på det.  Det blir viktig å stenge igjen bak så går det kanskje an å få poeng i nokre 0-0 kampar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Både Braaten og Huseklepp går til dei mister ballen 9 av 10 gonger.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on February 28, 2016, 20:24:17 PM
Hvis ikkje denne Vega er ein knallgod målscorer så ser eg svart på det.  Det blir viktig å stenge igjen bak så går det kanskje an å få poeng i nokre 0-0 kampar.


Og det har vi vel bevist gang på gang at vi er gode på. Så handler det om at det er mange nye spillere inn og at det tar litt tid å sette offensive samhandlinger. Jeg tror nok ikke at LAN er klar på hvilke han vil starte med offensivt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Hm keeper gjekk rett, Godt eller heldig plassert.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Det er straffer og kontringer me må gjera det på i år.
Larsen har for øvrig vore flinkare enn dei andre kantane til spela ballen tidleg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on February 28, 2016, 20:35:51 PM
Hm keeper gjekk rett, Godt eller heldig plassert.


Barmens straffehistorie gir deg vel svaret på det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Herregud så naivt på corner
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

Brann i et nøtteskall, ryk og reis til helvete!

osoerli

Quote from: Klaus_Brann on February 28, 2016, 20:37:32 PM
Quote from: osoerli on February 28, 2016, 20:35:51 PM
Hm keeper gjekk rett, Godt eller heldig plassert.


Barmens straffehistorie gir deg vel svaret på det.


Ja eg er litt imponert.  Når ikkje keeper går tidleg, plasserer han den hardt ved stolperota.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on February 28, 2016, 20:39:43 PM
Brann i et nøtteskall, ryk og reis til helvete!


Voldsomt til krisemaksimering. Husk på at det er en treningskamp, vi mister ikke poeng i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Skremmende svakt av Brann. Denne spilleren fra Costa Rica bør levere

Gepard

Var vel en bra kamp. Bedre en Haugesund. Men siste tredjedel..... Vet ikke om det er det totale agrepsspillet som mangler eller om det er manglende kvalitet på de som spiller lengst frem.

osoerli

Skålevik var fleire hakk betre enn Hvilsom.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

HANSA - Z

Hatleking

Godt å vere tilbake til krisemaksimering på forumet igjen. Det har vore ei stund no. Det er ei spesiell kjensle som ein berre får av kampar.

Klaus_Brann

Som tidligere nevnt har vi mange nye spillere inn, vi gjør mange byttter og det blir generellt veldig mange nye konstellasjoner offensivt, spillerne kjenner ikke hverandre godt nok ennå.
Dette vil bedre seg automatisk. Det betyr ikke at vi kommer til å storspille offensivt, men jeg er ganske trygg på at vi ikke kommer til å gå mange kamper på rad uten spillemål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Nilsen snakker om at de burde vunnet klart, hadde 8 sjanser påstår han. Må han passe seg så han ikke blir en ny Skarsfjord

Giles

Middelmådighet over hele linjen. Offensivt er det problemer både med enkeltspillere og samhandling. Glad for at vi ikke skal gå mange kamper uten spillemål. Takk.

Lasaron

Greit resultat. Brann var nok hakket bedre, men fikk en heldig straffe. Haugesund var flink til å sette press, men Brann taklet det bra. Barmen er god på straffe.

Rett etter Haugesund startet med ballen igjen etter brannmålet, fikk jeg deja vu til alle gangene under Norling (og muligens Skarsfjord) der brannspillerne fikk panikk med en gang de ledet. De ble fryktelig baktung med en gang. Det endte selvsagt med mål.

Piotr med kanskje sin beste kamp med beina.

Nilsen hadde opp til flere kvalifiserte offensive pasninger.

Hvilsom helt usynlig, Skålevik mye bedre.

Tatt i betraktning Haugesund sine resultater de siste kampene, er dette slett ikke så verst. Har tro på at Brann blir et lag det er vanskelig å score mot, og at det offensive vil komme mer og mer.
Tren på langskudd

Go Up