• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Follo mandag 1. juni kl. 19.00

Started by Nixon, May 27, 2015, 12:38:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Natan

Huseklepp bør få slippe førstelagsfotball en stund nå, har ingenting å bidra med.

aleksanderhjelleseth


osoerli

Altfor tidleg å konkludere sjølsagt, men sånn umiddelbart verkar det som det er mykje meir enn trenaren som må skiftast ut.  Stallen er heilt ordinær faktisk.  Kun Larsen som har snev av TL-faktor.  Sjølsagt kan mykje betra seg etterkvart som trenaren får satt laget og lært litt om kollektiv bevegelse, men dette laget rykker aldri opp utan 3-4 nye spelarar inn i sommar. 
Det kan eg faktisk garantere.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

pidre

Demir, Demidov og Huseklepp skremmende dårlige. La dei sleppe dette...
Saludar a los monos!

aleksanderhjelleseth

Ja huseklepp er dessverre helt utrolig dårlig!

pidre

Det er dårlig, men synes likevel vi henger bedre sammen enn på lenge. Litt justeringer i pausen og vi kan ta dette.
Saludar a los monos!

bernu

June 01, 2015, 18:32:36 PM #156 Last Edit: June 01, 2015, 18:34:34 PM by bernu
Gi faen i 4-3-3.
Kjør 4-2-3-1.

Pjotr
Nouri - Knutsen - Acosta - Demir
Haugen - Demidov
Skaanes - Larsen - Hansson
Pedersen

Demidov som anker foran stopperne, Haugen som playmaker sentralt i banen. Hansson inn for en skandale dårlig Huseklepp. Larsen fri offensiv rolle.
HANSA - Z

Hatleking

Follo er det desidert beste laget som har vore på stadion i år, og dei imponerar. Eg ser litt av det Nilsen har tilført, men ikkje gløym at han har hatt to små treningar. Det er ikkje så mykje ein kan få gjort på dei.

Soler

Quote from: krakra on June 01, 2015, 18:27:41 PM
Quote from: Soler on June 01, 2015, 18:24:00 PM
Vi som trodde det bare var treneren som var problemet.
To dager.

Demidov og Huseklepp må ut. Inn med Haugen og Hansson.


Slapp helt av, var bare litt spydig. Men flere av spillerne holder rett og slett ikke mål. Det håper jeg flere snart innser.

Hatleking

Quote from: bernu on June 01, 2015, 18:32:36 PM
Gi faen i 4-3-3.
Kjør 4-2-3-1.


Ja, for 4-3-3 skal berre få to treningar og ein omgang før han skrinleggjast.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Herregud hvor svak Huseklepp er fortiden. Nå må noen fortelle han at han bør gi seg med fotball!

Brann patriot

Tenk at Follo rundspiller oss på Brann stadion, det er nesten ikke til å tro. Follo ser ut som Barcelona der ute..
Absence of proof is not proof of absence

Soler

Quote from: bernu on June 01, 2015, 18:32:36 PM
Gi faen i 4-3-3.
Kjør 4-2-3-1.

Pjotr
Nouri - Knutsen - Acosta - Demir
Haugen - Demidov
Skaanes - Larsen - Hansson
Pedersen

Demidov som anker foran stopperne, Haugen som playmaker sentralt i banen.


Hjelper ikke med de spillerne der. Vi må ha 1-2 nye midtbanespillere. Hvis ikke kan vi glemme opprykk.

Brann patriot

Ref. Nivået på spillerne - vi er flere som har påpekt det åpenbare, nemlig at flere på Brann rett og slett ikke holder et bra nivå. Tror faktisk at LAN hadde hatt et bedre utgangspunkt med follo sine spillere framfor det materialet han har til råde p.t.

Noen som ser hvilken katastrofe Demidov er utpå banen der?
Absence of proof is not proof of absence

Romarius

Follo spiller rimelig dristig småspill langt inne på egen banehalvdel. Når de blir satt under press, mister de ballen i farlige posisjoner (av og til). Det må vi utnytte bedre. Ellers trist at vi nok en gang får bekreftet at vi har en av obosligaens mest temposvake midtbaner, det er nesten helt utrolig. Men har fremdeles troen på at vi kan ta seieren. Haugen må inn i 2.


osoerli

Quote from: Brann patriot on June 01, 2015, 18:34:23 PM
Tenk at Follo rundspiller oss på Brann stadion, det er nesten ikke til å tro. Follo ser ut som Barcelona der ute..


For å gjera det litt mindre flaut kan eg nemnat at Follo består av 6-7 kommunar med til saman 135000 innbyggjarar.  Ca halvparten av Bergen.  Men ja, megapinleg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Herman1

                     Piotr

Nouri - Grønner - Acosta - Demir

                   Demidov
     Skaanes               Barmen
Larsen                             Huseklepp
                   Pedersen
[/quote]

Hvem ER dudo?
Full klaff på analyse og kampoppstilling vis-a-vis Nilsens prioriteringer. Kudos.
[/quote]

Broren til Dido, ryktes det.

Brann patriot

Man trenger ikke nødvendigvis så mye tempo, men da må man i hvert fall ha svært godt øye for spillet. Mangler du begge deler blir det vanskelig.

Flere som husker den temposvake midtbanen med Andresen i spissen? Husker Start kom på stadion med Hæstad og Strømstad, og Brann rundspilte Start den kampen. Mange fryktet jo at Start regelrett ville løpe over oss
Absence of proof is not proof of absence

OmOssSjølOgHansaøl

Formasjonsmessig får jeg inntrykk av at vi har byttet ut 4-4-2 med m-øl-je. Men noe annet er nok ikke å vente etter bare to treninger. Det eneste jeg ser glimt av, er at det ser ut til å være mindre avstander i laget. Men jeg ser kampen på tv, så det er vanskelig å se mer enn halve helheten ...

Sa ikke Nilsen noe om at vi kommer til å se i løpet av de første 10 minuttene av kampen om spillerne vil blø for drakten? De første 10 minuttene var faktisk ikke innsatsen så ille. Men trodde spillerne at det bare var de 10 første minuttene treneren ønsket innsats?

Vel, i dag driter jeg om vi spiller dårlig. Hvis vi flakser inn et mål i andre omgang og Follo fortsetter å brenne sjansene vi gir dem, så vil tre poeng være godt nok for meg. I denne kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Herman1

Quote from: Hera on June 01, 2015, 18:04:57 PM

Quote from: dudo on June 01, 2015, 17:49:09 PM
Quote from: Finfin respons on June 01, 2015, 17:35:09 PM
Quote from: dudo on May 30, 2015, 12:46:08 PM
En midtbanetreer (som jeg har ropt etter lenge) er vanskelig å komponere i en klassisk, norsk 433. Jeg antar da at man har et anker med to indreløpere foran seg. I et slikt system, med de spillerne vi har til disposisjon så må ankeret være sterk defensivt, siden våre beste indreløpere i Barmen og Skaanes ikke har gode nok ballvinneregenskaper. Kanskje Barmen blir bedre på det området når det er mindre områder han må dekke i bredden, men ikke nok til at det forsvarer å ha Haugen liggende dypt. For meg er den eneste fornuftige konstellasjonen å vrake Haugen, og stille med

Barmen - Skaanes
     Demidov

Et alternativ er å bruke Skaanes på høyrevingen og vrake Larsen fra en posisjon han egentlig ikke behersker. Ulempen her er at Skaanes ikke har egenskapene til å passere backen på utsiden, og det blir en for stor tradeoff for min del. Et siste alternativ er å vrake enten Barmen eller Skaanes for Haugen, men de har faktisk komplementære ferdigheter i indreløperrollene, og er potensielt sett en ganske bra duo. Barmen kommer tungt inn i boks, har en viss taklings- og duellstyrke, Skaanes er mobil, energisk og løpssterk med bra teknikk på små flater. Laget, slik jeg håper det stiller i de fleste kampene blir da:

                    Piotr

Nouri - Grønner - Acosta - Demir

                  Demidov
    Skaanes               Barmen
Larsen                             Huseklepp
                  Pedersen


Hvem ER dudo?
Full klaff på analyse og kampoppstilling vis-a-vis Nilsens prioriteringer. Kudos.


Jeg har dessverre ikke tid til å svare akkurat nå. ;-)


Dette forumet mangler en "like"-knapp!
Forøvrig er jeg ikke særlig optimistisk etter de første 20. Man kan vel riktignok ikke forvente mirakler på et par dager...


Klart han ikke har tid til å svare akkurat nå; han skal jo sette opp første-elleveren til neste kamp. ;)

Herman1

Quote from: aleksanderhjelleseth on June 01, 2015, 18:30:11 PM
Vi vinner idag, merk dere mine ord!


1-0, Huseklepp - som setter ballen rolig, nede i keepers venstre hjørne? ;)

Finfin respons

Rolig nå. Brann henger med, selv om de siste ti-femten minuttene var svake.

Brann var kompakt-dynamiske i begynnelsen av kampen. Mot slutten kom avstandene igjen. Det handler nok om de tre fremme som ikke gidder. Eller har glemt hva treneren har instruert dem om.
Kanskje.

Giles

Quote from: Brann patriot on June 01, 2015, 18:40:20 PM
Man trenger ikke nødvendigvis så mye tempo, men da må man i hvert fall ha svært godt øye for spillet. Mangler du begge deler blir det vanskelig.

Flere som husker den temposvake midtbanen med Andresen i spissen? Husker Start kom på stadion med Hæstad og Strømstad, og Brann rundspilte Start den kampen. Mange fryktet jo at Start regelrett ville løpe over oss

Jeg husker den, mener super-Sanne spilte den kampen også. Fantastisk kamp.

aleksanderhjelleseth

Leit med en dommer som er mer triggerhappy en arnold i comando

Giles

Brann løper en og en, helt uten effekt.

Milgrom

Hemmende for Demidov at han må søke om byggetillatelse for å bevege seg utpå der.

Belfort

Bare det at Demidov får fortsette er avskjedigelsegrunn for Nilsen

dudo

Nærmer seg jo uansett det obligatoriske byttet for Demidov.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Natan

Nå er vi heldige her. Aldri om dette holder inn.

Finfin respons

Det er altså noen på tribunen som med samklang roper skyt.
Overraskelsesmomentet forsvinner på hjemmebane. Jaja :-)
Kanskje.

dudo

Vi kan ikke fortsette å presse en og en. Det er ikke godt for magesåret mitt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Denne kampen dreier seg nå bare om å berge et poeng

Giles

30-40 trekk og så kjempesjanse, jaja.

dudo

5 i odds på Follo.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1

Quote from: Milgrom on June 01, 2015, 18:46:17 PM
Hemmende for Demidov at han må søke om byggetillatelse for å bevege seg utpå der.


Hahaha; dagens!

Han holder seg imidlertid godt innenfor 4-metersonen til motspillerne.

KriseLise

Er ikke noen formasjonsekspert jeg, men se ofte at Brann ligger i en slags 7-2-1 formasjon hvor alle 7 er nede i samme hjørne.

???

???   ???

                    ??? ???
              ??? ??? ???
                    ??? ???
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Herman1

Quote from: Belfort on June 01, 2015, 18:58:49 PM
Denne kampen dreier seg nå bare om å berge et poeng


Det kan vi ikke tillate. Vi må gå for seier i alle kamper om vi skal ....


JAAAAAH!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Hjalp å få Haugen inn ja.
Herlig scoring igjen fra Larsen.

Herman1

Quote from: dudo on June 01, 2015, 19:07:32 PM
Jada!


Nå må vi IKKE gjøre som vanlig når vi leder litt ut i en kamp; legge "alle mann" i forsvar og bli presset langt opp på BT-tribunen!

Soler


aleksanderhjelleseth


krakra

Barmen, du klarer ikke score fra to meter. Så ikke prøv fra 20.

Herman1

Quote from: krakra on June 01, 2015, 19:08:29 PM
Hjalp å få Haugen inn ja.
Herlig scoring igjen fra Larsen.


Er det et per til sånne Larsen trenger for å få selvtilliten tilbake i Brann, kanskje?
Om ikke fullt så spektakulære, hehe.


Finfin respons

Ser ut som 4-2-3-1 ? Eller?

Brann-Rus: Folk roper skyt når Barmen har ballen. Herlig :-)
Kanskje.

Herman1


Unner Marcus Pedersen en scoring også, for å få ham "i gang".

dudo

Jeg unner alle på Brann en scoring.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up