• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd - Brann lørdag 24. august klokken 1800

Started by Spelaren, August 22, 2013, 11:48:13 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Lasaron on August 24, 2013, 18:51:17 PM
VG melder at Pusic handset. Stemmer det? Da mangler vel bare et famøst intervju der Pusic overhodet ikke tar selvkritikk, ala Arild Sundgodt.


Begge armer brukt på den scoringen der.
Gå av.

krakra

Det var veldig klar hands, om ikke så overlagt. Dommeren hjalp oss i dag, men regner med at de to som vanligvis vurderer dommerens innsats her inne når vi spiller borte har en mer utdypende vurdering.

Spelaren

Var det hon som kritiserte han der Osdal for statistikken hans som gav Skarsfjord klem nettopp?
Gå av.

osoerli

Skarsfjord deler ut klemmer til alle damer som har tatt turen over fjellet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Ett ord: Borteseier.

Til dere som irriterer dere over at Brann vinner: Det er en ekstra bonus at dere tydeligvis får dere en kjip dag. Jeg unner alle Odd-supportere og alle dere tapere av noen sutrekopper å få dette "tapet". :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann. En totalt verdiløs seier, som i dagens situasjon desverre gir endel klovner grunn til å frede Skarsfjord. Hadde vi hatt en ledelse og en samlet supporterskare med litt tak i som til slutt ville sagt at en 6-8. ikke er akseptabel kunne man jublet over seier. Nå gir det desverre bare skyts til middelmådighetstilhengerne. Noe som er veldig negativt for Brann på lengre sikt.

Woho, vi slo Odd borte og har heng på sjetteplassen. Så fantastisk.

Helena M

Ka faen e det som skjer?????

Tjokk å feit å full å serieguuuuuuullllll

Lasaron

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann. En totalt verdiløs seier, som i dagens situasjon desverre gir endel klovner grunn til å frede Skarsfjord. Hadde vi hatt en ledelse og en samlet supporterskare med litt tak i som til slutt ville sagt at en 6-8. ikke er akseptabel kunne man jublet over seier. Nå gir det desverre bare skyts til middelmådighetstilhengerne. Noe som er veldig negativt for Brann på lengre sikt.

Woho, vi slo Odd borte og har heng på sjetteplassen. Så fantastisk.


Altså, du klarte jo ikke å glede deg over at Brann totalydmyket bartene 6-3 for et par år siden heller.
Denne seieren er ikke verdiløs hvis den følges opp med seier hjemme mot Sogndal. Da kan denne seieren få varig effekt. Jeg mener fortsatt at Skars må gå, men mot Sogndal blir jeg ikke med på noe tilrop mot styret, Skarsfjord eller Brunn før det (eventuelt) regnes som sikkert at vi ikke vinner.
Tren på langskudd

Spelaren

Gå av.

Christian

For min del handler det om gleden av Brann-seier. Rett og slett. Det kan sies mykje om Skarsfjord, ledelsen, styret osv., men de klarer ikkje ta fra meg gleden over en Brann-seier. Ikkje så langt i alle fall.

Nesten uansett hvordan resten av sesongen går no, kommer neste til å starte med Skarsfjord som hovedtrener. Det har vel ettertrykkelig blitt slått fast. At det ble avgjort no på seinsommeren og ikkje etter sesongen er håpløst, men sånn er det no.

Ellers positivt med Mojsov og Barmen i dag. Sæv ser ut til å kunne trenge en konkurrent som kan puste han litt i nakken.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann.


Don't kid yourself, det gjør du ikke. Jeg kan si mye om hva om hvem du ser ut til å elske ut fra dine ca. 15.000 innlegg. Det er ikke Brann.

Jeg logger meg herved av. God kveld! ;)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: Lasaron on August 24, 2013, 19:04:44 PM
Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann. En totalt verdiløs seier, som i dagens situasjon desverre gir endel klovner grunn til å frede Skarsfjord. Hadde vi hatt en ledelse og en samlet supporterskare med litt tak i som til slutt ville sagt at en 6-8. ikke er akseptabel kunne man jublet over seier. Nå gir det desverre bare skyts til middelmådighetstilhengerne. Noe som er veldig negativt for Brann på lengre sikt.

Woho, vi slo Odd borte og har heng på sjetteplassen. Så fantastisk.


Altså, du klarte jo ikke å glede deg over at Brann totalydmyket bartene 6-3 for et par år siden heller.
Denne seieren er ikke verdiløs hvis den følges opp med seier hjemme mot Sogndal. Da kan denne seieren få varig effekt. Jeg mener fortsatt at Skars må gå, men mot Sogndal blir jeg ikke med på noe tilrop mot styret, Skarsfjord eller Brunn før det (eventuelt) regnes som sikkert at vi ikke vinner.


Kva har egentlig forandret seg etter kveldens kamp? Har me liksom ikkje lenger solgt integriteten vår til ein milliardær uten peiling på fotball men som er tjommi med klovneveldet? Har me plutselig ikkje forlenget ein kontrakt altfor tidlig basert på svakere resultater og eit ønske om å "skape ro"?
Ingenting har endret seg, og det er ingen grunn til å tru at Skarsfjord plutselig har funnet vinnerformelen på bortebane. Juju - opp til nest dårligste bortelag.
Gå av.

krakra

Quote from: Lasaron on August 24, 2013, 19:04:44 PM
Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann. En totalt verdiløs seier, som i dagens situasjon desverre gir endel klovner grunn til å frede Skarsfjord. Hadde vi hatt en ledelse og en samlet supporterskare med litt tak i som til slutt ville sagt at en 6-8. ikke er akseptabel kunne man jublet over seier. Nå gir det desverre bare skyts til middelmådighetstilhengerne. Noe som er veldig negativt for Brann på lengre sikt.

Woho, vi slo Odd borte og har heng på sjetteplassen. Så fantastisk.


Altså, du klarte jo ikke å glede deg over at Brann totalydmyket bartene 6-3 for et par år siden heller.
Denne seieren er ikke verdiløs hvis den følges opp med seier hjemme mot Sogndal. Da kan denne seieren få varig effekt. Jeg mener fortsatt at Skars må gå, men mot Sogndal blir jeg ikke med på noe tilrop mot styret, Skarsfjord eller Brunn før det (eventuelt) regnes som sikkert at vi ikke vinner.
Jo. Jeg gledet meg da. Hvorfor skulle jeg ikke det. To år senere kan jeg derimot se at det ikke var en veldig velspilte kamp.
Resten av det du skriver er grunnen til at jeg håpet på tap. Np er det mange tafatte mennesker som mener at siden vi slo Odd borte så kan vi liksom ikke kreve avganger. Uten at seieren gir oss noen ting.

Det verste som kan skje for Brann er slike ting. At vi ender rundt 5-7. igjen og får en ny verdiløs sesong hvor middrlmådighetstilhengerne er tilfredse og nekter for at noen må gå. Jeg vil enten se suksess eller såpass svake resultater at endringer må skje. Ikke den kjedelige mellomtingen som dreper enhver interesse for Brann.

krakra

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 24, 2013, 19:09:03 PM
Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann.


Don't kid yourself, det gjør du ikke. Jeg kan si mye om hva om hvem du ser ut til å elske ut fra dine ca. 15.000 innlegg. Det er ikke Brann.

Jeg logger meg herved av. God kveld! ;)
Joda. Jeg elsker Brann og irriterer meg over folk som deg som er i ferd med å ta livet av klubben.

Nixon

Det måtte jo komme! Og Odd i Skien er like bra som noe annet for den første borteseieren. Helt enig med Christian at man må kunne glede seg over en seier selv om det ikke betyr at vi er blitt noe særlig bedre. Seier er seier!:)
Rød makt på Hansa

Spelaren

Seier er alltid gøy, men eg ser jo på tabellen innimellom også.
Gå av.

krakra

Quote from: Nixon on August 24, 2013, 19:11:09 PM
Det måtte jo komme! Og Odd i Skien er like bra som noe annet for den første borteseieren. Helt enig med Christian at man må kunne glede seg over en seier selv om det ikke betyr at vi er blitt noe særlig bedre. Seier er seier!:)
Joda. I en normalsituasjon hadde jeg vært enig, men uten at vi får så mye igjen for seieren gjør den nok Skarsfjords posisjon vesentlig tryggere. Derfor sliter jeg med å glede meg over den. Hadde vært noe annet om vi fortsatt lå i medaljestriden.

Nixon

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:17:32 PM
Quote from: Nixon on August 24, 2013, 19:11:09 PM
Det måtte jo komme! Og Odd i Skien er like bra som noe annet for den første borteseieren. Helt enig med Christian at man må kunne glede seg over en seier selv om det ikke betyr at vi er blitt noe særlig bedre. Seier er seier!:)
Joda. I en normalsituasjon hadde jeg vært enig, men uten at vi får så mye igjen for seieren gjør den nok Skarsfjords posisjon vesentlig tryggere. Derfor sliter jeg med å glede meg over den. Hadde vært noe annet om vi fortsatt lå i medaljestriden.


Som jeg skrev i den andre tråden. Ingen grunn til å endre innstilling til styre og stell i Brann etter denne kampen. Men det blir likevel trist dersom man ikke kan glede seg i øyeblikket. Da faller ganske mye vekk av det å være supporter etter min mening.
Rød makt på Hansa

Ricky

Herregud, så pinlig det er å lese enkelte av kommentarene her inne etter kampen.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann. En totalt verdiløs seier, som i dagens situasjon desverre gir endel klovner grunn til å frede Skarsfjord. Hadde vi hatt en ledelse og en samlet supporterskare med litt tak i som til slutt ville sagt at en 6-8. ikke er akseptabel kunne man jublet over seier. Nå gir det desverre bare skyts til middelmådighetstilhengerne. Noe som er veldig negativt for Brann på lengre sikt.

Woho, vi slo Odd borte og har heng på sjetteplassen. Så fantastisk.


Klarer ikke irritere meg over en seier som produserer såpass med følelser blant spillere og tilskuere. Var en fryd å se på, et av de beste øyeblikkene i denne sesongen :)

Sindre32

August 24, 2013, 19:33:34 PM #120 Last Edit: August 24, 2013, 19:38:37 PM by Sindre32

krakra

Ikke hvis tap er nødvendig for å få de endringer klubben trenger for å komme videre. Vil folk heller ha en sjetteplass i år og hvert år frem til 2017 eller en 12. plass i år og medalje i løpet av de neste par sesongene?

Christian

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:38:49 PM
Ikke hvis tap er nødvendig for å få de endringer klubben trenger for å komme videre. Vil folk heller ha en sjetteplass i år og hvert år frem til 2017 eller en 12. plass i år og medalje i løpet av de neste par sesongene?

Men no forutsetter du igjen at en dårlig plassering i år fører til trenerskifte som igjen, helt automatisk, skal føre til gode resultater kommende år. I tillegg til at du slår fast at Skarsfjord bare klarer sjetteplasser, noe som er faktisk feil.

Eg er mer enn åpen for kritikk av måten klubben drives på om dagen og Skarsfjords trenergjerning, men uten snev av realisme i argumentasjonen blir det bare for dumt.

Ellers ønsker eg at Brann vinner alle kampene de spiller. Det er rein refleks.

Sindre32

August 24, 2013, 19:50:49 PM #123 Last Edit: August 24, 2013, 19:52:57 PM by Sindre32
Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:38:49 PM
Ikke hvis tap er nødvendig for å få de endringer klubben trenger for å komme videre. Vil folk heller ha en sjetteplass i år og hvert år frem til 2017 eller en 12. plass i år og medalje i løpet av de neste par sesongene?


La oss alle håpe at vi kan ta noen år i Adecco bare for å være sikre på at vi får endringer på ledersiden, det hadde vært stas.

Jo bedre plassering vi får og jo bedre resultater vi har i år, jo bedre er det for klubben - ved å ønske at vi taper setter du vel egentlig dine egne motiver fremfor klubbens beste.

De som er misfornøyde med ledelsen, vil fortsette å være det uavhengig av om vi havner på 4. eller 12. plass. Hvis ikke det er tilfelle, så er det vel resultatene de er misfornøyde med heller enn selve ledelsen?

Sindre32

Forøvrig skulle jeg ha likt å se Skarsfjord kaste alle mann, inkludert Piotr, opp når vi ligger under med ett mål helt på tampen av kamper, slik Fagermo gjorde.

krakra

Quote from: Sindre32 on August 24, 2013, 19:50:49 PM
Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:38:49 PM
Ikke hvis tap er nødvendig for å få de endringer klubben trenger for å komme videre. Vil folk heller ha en sjetteplass i år og hvert år frem til 2017 eller en 12. plass i år og medalje i løpet av de neste par sesongene?


La oss alle håpe at vi kan ta noen år i Adecco bare for å være sikre på at vi får endringer på ledersiden, det hadde vært stas.

Jo bedre plassering vi får og jo bedre resultater vi har i år, jo bedre er det for klubben - ved å ønske at vi taper setter du vel egentlig dine egne motiver fremfor klubbens beste.

De som er misfornøyde med ledelsen, vil fortsette å være det uavhengig av om vi havner på 4. eller 12. plass.
Forhåpentligvis trenger vi ikke rykke ned for å få noen endringer i ledelsen. Selv om enkelte virker å kreve veldig lite. Ja, de av oss som er misfornøyd med ledelsen kommer nok til å være det helt til de byttes ut eller oppnår suksess. Verken borteseier mot Odd eller fjerdeplass er suksess. Problemet er at ledelsen og styret føler mindre press ved middelmådige prestasjon som visstnok er bra nok for oss nå. Noen, som visstnok vil ha ledelsen fjernet, mener jo også at det er feil å aksjonere etter seier i forrige kamp.

Noen ganger må ting bli verre før de kan bli bedre.

psv-hasund

Endelig. Sviket til Krøvel er vel på høyde med Finne sitt svik :-)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:23:03 PM
Quote from: psv-hasund on August 24, 2013, 20:10:26 PM
Endelig. Sviket til Krøvel er vel på høyde med Finne sitt svik :-)


Jeg???


Ryktene sier at du klemte på Skarsfjord!:)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

August 24, 2013, 20:28:44 PM #129 Last Edit: August 24, 2013, 20:33:37 PM by krøvel vellevold
feilpost
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Tom C

Aldri mer Obos....

Christian

Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:28:44 PM
Quote from: Christian on August 24, 2013, 19:49:50 PMog alle dere tapere av noen sutrekopper

Eg vil helst slippe å bli kreditert for den uttalelsen. Feilklikk, antar eg?

krøvel vellevold

Quote from: Christian on August 24, 2013, 20:31:11 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:28:44 PM
Quote from: Christian on August 24, 2013, 19:49:50 PMog alle dere tapere av noen sutrekopper

Eg vil helst slippe å bli kreditert for den uttalelsen. Feilklikk, antar eg?


Oi! Sorry! Skal se om jeg kan fikse det...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

brann89

Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:29:13 PM
Quote from: Nixon on August 24, 2013, 20:26:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:23:03 PM
Quote from: psv-hasund on August 24, 2013, 20:10:26 PM
Endelig. Sviket til Krøvel er vel på høyde med Finne sitt svik :-)


Jeg???


Ryktene sier at du klemte på Skarsfjord!:)


Det var denne Osdal!!!!


Ga Osdal en klem til Skarsfjord? Var det lykkerusen som tok overhånd da eller?
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

1908

Quote from: brann89 on August 24, 2013, 21:08:51 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:29:13 PM
Quote from: Nixon on August 24, 2013, 20:26:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:23:03 PM
Quote from: psv-hasund on August 24, 2013, 20:10:26 PM
Endelig. Sviket til Krøvel er vel på høyde med Finne sitt svik :-)


Jeg???


Ryktene sier at du klemte på Skarsfjord!:)


Det var denne Osdal!!!!


Ga Osdal en klem til Skarsfjord? Var det lykkerusen som tok overhånd da eller?


Seriøst?? Klemte du han??

Gepard

Man må gratulere spesielt to spillere med dagens prestasjon, Barmen og ikke minst Moisov, rett og slett en strålende stopper defensivt(!).

Prestasjonen ? Fortjente knapt et poeng. Nok en gang virket laget fornøyd med 1 poeng og ble presset tilbake. Defensiv tankegang.

Og misliker sterkt hvordan media (cmore) definerer brannsupportere, at de 3 tantene fikk klem av Skars er sikkert vel fortjent. Men de er ikke representative for den store massen. Alt er ikke fryd og gammen fordi man er heldige på slutten i en kamp mot ett middels lag.

Men kudos til Barmen og Moisov !

Xminator

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:11:01 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 24, 2013, 19:09:03 PM
Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:01:08 PM
Det er god grunn til å irritere seg over seier i dag hvis man elsker Brann.


Don't kid yourself, det gjør du ikke. Jeg kan si mye om hva om hvem du ser ut til å elske ut fra dine ca. 15.000 innlegg. Det er ikke Brann.

Jeg logger meg herved av. God kveld! ;)
Joda. Jeg elsker Brann og irriterer meg over folk som deg som er i ferd med å ta livet av klubben.


Ta deg en bolle. Slike seire er utrolig deilig, og personlig tror jeg egentlig bakteppet med en drøss bortekamper uten seier - og rekken med kamper uten seire - gjorde den enda litt søtere.

Utrolig gledelig at Barmen får åpnet scoringskontoen. Og at Pusic fremstår som goalgetter. Og at Mojsov fremstår som Sjef. Om Badji eller Haugen kunne tenke seg å ta litt samme ansvar på midtbanen, der Haugen stort sett er stille og Badji også blir for selvsentrert når det butter mot, så tror jeg Brann vil heve bunn-nivået sitt betraktelig. Det vil også dra en spiller som Huseklepp opp igjen om resten av laget fungerer bedre lenger.

Det er en 100% fortjent seier. Scoringene kommer etter sjanser og godt trøkk. Man kan gjerne si at Barmens scoring kommer litt mot kampbildet, men Brann jobber godt og det er dette som gir 3 poeng her.

Xminator

Quote from: Gepard on August 24, 2013, 21:21:32 PM
Man må gratulere spesielt to spillere med dagens prestasjon, Barmen og ikke minst Moisov, rett og slett en strålende stopper defensivt(!).

Prestasjonen ? Fortjente knapt et poeng. Nok en gang virket laget fornøyd med 1 poeng og ble presset tilbake. Defensiv tankegang.

Og misliker sterkt hvordan media (cmore) definerer brannsupportere, at de 3 tantene fikk klem av Skars er sikkert vel fortjent. Men de er ikke representative for den store massen. Alt er ikke fryd og gammen fordi man er heldige på slutten i en kamp mot ett middels lag.

Men kudos til Barmen og Moisov !


Jeg synest det er flott at denne Osdal legger bort pennen og tar seg tid til å glede seg sammen med Skarsfjord over det de to har til felles. Ett inderlig ønske om at Brann tar poeng. Så får de legge bort igjen dette på mandag og være saklig uenige også i fremtiden.

Ricky

Quote from: krakra on August 24, 2013, 19:56:27 PM
Ja, de av oss som er misfornøyd med ledelsen kommer nok til å være det helt til de byttes ut eller oppnår suksess. Verken borteseier mot Odd eller fjerdeplass er suksess. Problemet er at ledelsen og styret føler mindre press ved middelmådige prestasjon som visstnok er bra nok for oss nå. Noen, som visstnok vil ha ledelsen fjernet, mener jo også at det er feil å aksjonere etter seier i forrige kamp.


Jeg vil ha fjernet ledelsen fordi de har fattet en viktig beslutning hvor de åpenbart har latt seg kjøpe, noe som for min del er helt uforenlig med å kunne fortsette i jobben. Dette er ikke noe som endrer seg til det bedre eller verre med resultater og tabellposisjon.
For all del, jeg har andre problemer med ledelsen òg, men det er ting av mer langsiktig karakter som fint kan vente til årsmøtet og/eller når status gjøres opp ved sesongslutt.

For min egen del blir jeg litt mer skeptisk til å protestere under kampene om det viser seg at mine "medprotestanter" håper at Brann skal havne så langt ned på tabellen som mulig, og generelt virker å styres av et blindt hat mot treneren.

Gepard

Ja herregud, var et flott øyeblikk. Kampens høydepunkt ;)

psv-hasund

Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:29:13 PM
Quote from: Nixon on August 24, 2013, 20:26:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 24, 2013, 20:23:03 PM
Quote from: psv-hasund on August 24, 2013, 20:10:26 PM
Endelig. Sviket til Krøvel er vel på høyde med Finne sitt svik :-)


Jeg???


Ryktene sier at du klemte på Skarsfjord!:)


Det var denne Osdal!!!!


Jeg ventet at det kom en lusing men........  Det var litt tante fakter, men det var usannsynlig deilig så lett å bli revet med :)

Christian

Det kan ikkje være annet enn et sunnhetstegn at kritiske bloggere lar seg glede av at Brann vinner kamper.

Gulløl

Brann supportere som griner :'( har vi ikke sett siden "gullet kom hem" i 2007. Spesielt at de var i armene til Rune Skarsfjord  :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Christian on August 24, 2013, 21:44:35 PM
Det kan ikkje være annet enn et sunnhetstegn at kritiske bloggere lar seg glede av at Brann vinner kamper.


Sånn er det når man også går på kampene og ikke bare sitter hjemme foran dataen...
Rød makt på Hansa

Corran

Deilig med en seier og så på bortebane Og jeg er ikke blant de som ønsker at Brann skal tape bare pga at då må kanskje Skars gå av. En seier er alltid deilig og noe så sjeldent som en borte seier er ekstra deilig
Og etter at rusen la seg så er det på tide å se bak resultatet og da er sannheten at vi var heldige mot et dårlig lag. Vi spilte tross alt mot et lag som kjøper en av reservene våre og går rett inn på laget og regnes som en forsterkning (et lite tankekors?)
Odd ble snytt for et straffespark og Brann skulle ha annullert siste målet sitt. Brann spilte meget dårlig
Og hvorfor ble Haugen byttet ut for å rydde plass til Fakiri?
At Demir ble byttet inn var et lykke treff (eller genialt?) for målet som gjorde at Barmen endelig fikk målet sitt var vel så mye Demir sitt. Vakkert forarbeid og meget pent lagt inn på foten til Barmen
Men Barmen må lære seg at når en presser en motspilelr så må det gjøres helt oppi spilleren, ikke 2 meter unna. For det var ofte presset fra Barmen var dårlig og motspiller fikk ro til å sentre inn dypt på Brann sin halvdel.
Huseklepp skulle vært byttet ut etter 5 minutter sammen med Amin Askar som begge er møkk dårlige.
Mosjov gledet meg utrolig mye i dag. Ikke bare pga at han gjorde en god figur mot et dårlig lag men mest pga at han tok litt tak og kjeftet og smelte litt på medspiller Virket som han tok litt ansvar
Wangberg kan få sette seg på første robåt til Trondheim og hvorfor i helvete var han kaptein?

I en OK-God sesong hadde jeg sagt at det var deiligt at vi kunne vinne også på en dårlig dag I dag kan eg si at det var utrolig deilig å vinne på nok en dårlig dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

actanon

Jeg er en av Skarsfjords største motstandere, men herregud, dette her var dritdeilig. Og jeg UNNER Skarsfjord denne. Det er lov å ta av nå. 12 poeng opp til RBK. La oss #støttelaget og ser hvordan det går.

Nå er jeg en "tante" for en stund.
PS: Rune'n lager jævlig gode hamburgere.
Rikard Norling er vår mann!

Gulløl

August 25, 2013, 00:07:44 AM #148 Last Edit: August 25, 2013, 00:25:30 AM by Gulløl
For å avsløre hvem som klemmer hvem (på en litt dårlig film).
Også antydning til tvangsklemming av Skarsfjord av en "små blogger med stor penn"  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=w-PvpxjH6iE&feature=em-upload_owner
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SK

Personlig følger jeg Brann fordi jeg ønsker at klubben skal vinne titler. Ikke enkeltkamper. Hva i all verden hjelper en seier i dag oss ? Det eneste som skjer, er at dette letter trykket på Skarsfjord og den ubrukelige ledelsen vi har. Det er ikke i klubbens eller vår interesse. Hvis man ønsker et Brann som får til noe, må Skarsfjord m.fl. ut. Da er det ikke produktivt at vi vinner slike kamper. Det bidrar bare til å befeste middelmådigheten som råder i Idrettsveien.

Go Up