• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Lillestrøm 20.11.2011 kl. 18:00

Started by Lasaron, October 31, 2011, 19:20:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Kippe, Eriksen og Gislason suspendert. De to førstnevnte er trist, for Kippe har vel tendenser for å pådra seg røde kort i Bergen, men macher vel samtidig Ojo i luften. Eriksen er mest trist, for en begredelig fotballspiller. Alle lag ønsker å møte han, da foregår spillet på hans side. Gislason aner jeg ikke.

De 3 skadene på Edwin, Sigurdarsson og Sundgot er vel bare positivt, spesielt Sigurdarsson som kan finne på noe sprell. Sundgot er over 30 og hadde vel lett funnet veien til mål om han spilte.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Jose Arrogantio

Gislason var god i starten av sesongen, har ikke sett dem mye i høst men synes det er positivt han mangler. Bortsett fra at nå kommer selvfølgelig en gjeng unger utpå og får sitt gjennombrudd mot Brann som med Viking.

osoerli

Det gir vel plass til Mezquida som sjølsagt kjem til å storspela.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Onside !!!


Torvanger

Spenningsmomentet i denne matchen er for min del: Når slår Grorud den første polepasningen opp på Ojo?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Quote from: Torvanger on November 15, 2011, 11:07:50 AM
Spenningsmomentet i denne matchen er for min del: Når slår Grorud den første polepasningen opp på Ojo?


Nå er det såpass lenge siden forrige stadionkamp at jeg i min grenesløse naivitet nesten gledet meg til LSK-kampen, tross ny-trenereffekt og alt det der, svekket er de og disse romerrikingene.

Så ødelegger du alt med disse faktaopplysningene dine. Faen. ;)

roaldinho

Så reklame for kanalen Max nå på Tv-Norge, og det viser at at denne kampen blir vist der. Trekker vel ikke opp tilskuertallet akkurat.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

juninho

Quote from: roaldinho on November 14, 2011, 21:24:15 PM
Kippe, Eriksen og Gislason suspendert. De to førstnevnte er trist, for Kippe har vel tendenser for å pådra seg røde kort i Bergen, men macher vel samtidig Ojo i luften. Eriksen er mest trist, for en begredelig fotballspiller. Alle lag ønsker å møte han, da foregår spillet på hans side. Gislason aner jeg ikke.

De 3 skadene på Edwin, Sigurdarsson og Sundgot er vel bare positivt, spesielt Sigurdarsson som kan finne på noe sprell. Sundgot er over 30 og hadde vel lett funnet veien til mål om han spilte.


Eriksen spiller. Får ikke karantene for 6 gule.

roaldinho

Quote from: juninho on November 15, 2011, 22:37:23 PM
Quote from: roaldinho on November 14, 2011, 21:24:15 PM
Kippe, Eriksen og Gislason suspendert. De to førstnevnte er trist, for Kippe har vel tendenser for å pådra seg røde kort i Bergen, men macher vel samtidig Ojo i luften. Eriksen er mest trist, for en begredelig fotballspiller. Alle lag ønsker å møte han, da foregår spillet på hans side. Gislason aner jeg ikke.

De 3 skadene på Edwin, Sigurdarsson og Sundgot er vel bare positivt, spesielt Sigurdarsson som kan finne på noe sprell. Sundgot er over 30 og hadde vel lett funnet veien til mål om han spilte.


Eriksen spiller. Får ikke karantene for 6 gule.


Leste dette her, faktisk: http://www.brann.no/nyheter/svekket-lillestrom-lag-til-bergen/

Men som du sier, er ikk suspendert for 6 gule.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Quote from: roaldinho on November 15, 2011, 21:58:45 PM
Så reklame for kanalen Max nå på Tv-Norge, og det viser at at denne kampen blir vist der. Trekker vel ikke opp tilskuertallet akkurat.


Tilskuertallet er vel relativt jevnt uansett om vi er på tv eller ikke? Uansett så har kampene på Max nesten ikke seere iforhold til tv2, så tror ikke det betyr så mye
"og der snubler Sæternes igjen"

tj00m

Quote from: Utmedsnolken on November 16, 2011, 00:39:10 AM
Quote from: roaldinho on November 15, 2011, 21:58:45 PM
Så reklame for kanalen Max nå på Tv-Norge, og det viser at at denne kampen blir vist der. Trekker vel ikke opp tilskuertallet akkurat.


Tilskuertallet er vel relativt jevnt uansett om vi er på tv eller ikke? Uansett så har kampene på Max nesten ikke seere iforhold til tv2, så tror ikke det betyr så mye


Har vel i alle fall ikke noe å si denne runden, da alle kampene spilles samtidig.
Brann Bergens Stolthet!

ostraume

Denne forbannede landslagspausen viser seg å være en velsignelse. Jeg begynner faktisk å glede meg til kamp!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Du lar deg lure av friskt og klart høstvær. Bare vent til åtte grader og regn i helgen, du. Da daler nok entusiasmen rimelig fort.

Klaus_Brann

Heller 8 grader og vannrett regn enn klar og bitende kulde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Dersom man vil unngå å fryse pung, fingre, tær og ører av seg, bør det nok installeres både lang over og under, hansker, gode ullsokker og en lue. Det frister overhodet ikke å gå på Stadda på søndag, for det er ingen områder i Bergen det er mer kuldegufs enn på og rundt Brann Stadion. Men avgårde, det skal man.


Eller hva med en balaklava?


Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on November 16, 2011, 12:47:42 PM
Heller 8 grader og vannrett regn enn klar og bitende kulde.


Vanntett regn. Den likte jeg. Forøvrig sitter jeg meget godt plassert under tak.
Tren på langskudd

Wingfoot

*kremt*

vannrett er ikke det samme som vanntett  ;)

Men jeg vil heller ha kaldt og opplett, enn 8 grader kuling og regn...
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Lasaron

Se der ja, jeg las feil.  :D
Men jeg syns det var et godt uttrykk likevel. Jeg ser for meg at vanntett regn er så hinsides tett at ikke en gang vann trenger gjennom.
Tren på langskudd

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Wingfoot

Trodde det kun gjaldt fotball-/idrettslag osv.

Fra Brann.no:
QuoteFørstkommende søndag klokken 18 avsluttes 2011-sesongen på Brann Stadion med kamp mot Lillestrøm. I den anledning har SK Brann den store gleden av å invitere de aldersbestemte lagene tilknyttet Hordaland Fotballkrets, frivillige lag og organisasjoner og skolene våre til avslutningsshow på Brann Stadion.


http://www.brann.no/nyheter/forrykende-avslutningsshow-pa-stadion/
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Utmedsnolken

Quote from: Wingfoot on November 17, 2011, 13:28:50 PM
Trodde det kun gjaldt fotball-/idrettslag osv.

Fra Brann.no:
QuoteFørstkommende søndag klokken 18 avsluttes 2011-sesongen på Brann Stadion med kamp mot Lillestrøm. I den anledning har SK Brann den store gleden av å invitere de aldersbestemte lagene tilknyttet Hordaland Fotballkrets, frivillige lag og organisasjoner og skolene våre til avslutningsshow på Brann Stadion.


http://www.brann.no/nyheter/forrykende-avslutningsshow-pa-stadion/


står i mailen at det gjelder deg og dine venner. (jeg får mailen fordi jeg er registrert som billettkjøper)
"og der snubler Sæternes igjen"

LikeABoss


roaldinho

Håper på dette laget:

Piotr - Trefoten, Zsolt, Grorud, Fakiri - Barmen, Austin - Larsen, Haugen, Gustav - Ojo

Blir vel dette:

Piotr - Trefoten, Zsolt, Grorud, Fakiri - Austin, Bajiter - Holmvik, Gustav, Akabueze - Ojo

Spillere som kommer inn: Haugsdal, Labukas og Yaw.

Ja, jeg velger å skrive Akabueze siden det er navnet hans. Bentley vet jeg ikke hvorfor de har begynt å kalle han, og syntes selv Akabueze er kulere.

Ville være typisk Skars å ikke gi tid til talentene nok en gang.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Du har nok rett i dette med talentene. Vi spiller om medalje, og da må vi stille med det "beste" laget. Det blir poling på Ojo fra Grorud, og kanskje noe sprell mellom Ojo og Guastavino. Likevel spår jeg at dette blir Bentley sin beste kamp for Brann til nå.
Tren på langskudd

osoerli

Quote from: roaldinho on November 18, 2011, 13:17:01 PM
Håper på dette laget:
Piotr - Trefoten, Zsolt, Grorud, Fakiri - Barmen, Austin - Larsen, Haugen, Gustav - Ojo

Blir vel dette:
Piotr - Trefoten, Zsolt, Grorud, Fakiri - Austin, Bajiter - Holmvik, Gustav, Akabueze - Ojo

Spillere som kommer inn: Haugsdal, Labukas og Yaw.

Ja, jeg velger å skrive Akabueze siden det er navnet hans. Bentley vet jeg ikke hvorfor de har begynt å kalle han, og syntes selv Akabueze er kulere.


Eg likar å kalle høgrebacken for Birkir, Már Eller Sævarsson sidan det er namnet hans, og Trefoten ikkje er spesiellt kult.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/disse-spillerne-moter-lillestrom/

Dette er 18-mannstroppen som skal møte Lillestrøm:

Målvakter
12 Håkon Opdal
24 Piotr Leciejewski

Forsvar
2 Birkir Sævarsson
4 Lars Grorud
7 Hassan El Fakiri
21 Zsolt Korcsmár
25 Yaw Amankwah
26 Bjørnar Holmvik

Midtbane
5 Rudy Austin
8 Fredrik Haugen
16 Bjarte Haugsdal
18 Maxi Bajter
29 Kristoffer Barmen

Angrep
9 Kim Ojo
11 Bentley
15 Diego Guastavino
19 Tadas Labukas
30 Kristoffer Larsen
Rød makt på Hansa

Jose Arrogantio

Quote from: Nixon on November 19, 2011, 12:43:00 PM
http://www.brann.no/nyheter/disse-spillerne-moter-lillestrom/

Dette er 18-mannstroppen som skal møte Lillestrøm:

Målvakter
12 Håkon Opdal
24 Piotr Leciejewski

Forsvar
2 Birkir Sævarsson
4 Lars Grorud
7 Hassan El Fakiri
21 Zsolt Korcsmár
25 Yaw Amankwah
26 Bjørnar Holmvik

Midtbane
5 Rudy Austin
8 Fredrik Haugen
16 Bjarte Haugsdal
18 Maxi Bajter
29 Kristoffer Barmen

Angrep
9 Kim Ojo
11 Bentley
15 Diego Guastavino
19 Tadas Labukas
30 Kristoffer Larsen


Det er da feil det artikkelen sier at det bare var 18 mann å velge mellom. Hva med femmerbanden?

krøvel vellevold

Brann har sluppet inn mål i hver eneste hjemmekamp mot LSK etter 1994!
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on November 19, 2011, 15:18:41 PM
Brann har sluppet inn mål i hver eneste hjemmekamp mot LSK etter 1994!


Ah, gode minner. Frank Strandli, nybakt pappa herjet med Grodås og co. Var det Peddien som hadde eitt av målene?
Gå av.

SK

Blir Austin kaptein i denne?

Edit: Ser at andre har konkludert med at det blir Grorud.

Lasaron

Ojo er forkjølet og ble sendt hjem fra trening i dag. Spiller kanskje ikke i morgen. Labukas fra start? Det sitrer.....
Tren på langskudd

kabelmann

Kan like godt ha Håkon Opdal der fremme som Labukas. Snakk om totalubrukelig spiller.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

De får bare stable han på beina. Eller bruke Haugsdal. Men helst stable han på beina.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Sikreste tegnet på B i morra er å sette Labukas på topp fra start.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on November 20, 2011, 00:04:51 AM
Sikreste tegnet på B i morra er å sette Labukas på topp fra start.


Deffinitivt, for LSK har klart å score mot Brann i hver kamp siden 94, og siden Labukas ikke scorer så blir det 0-1.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Så lenge det bare dreier seg om forkjølelse bør han vel kunne spille?
Ka du ve?

Morkel

Labukas er og blir et av de største bomkjøpene Brann noen sinne har gjort. Jeg sliter med å ikke dra enda en "I told you so" siden jeg så han for Litauen mot Norge og skjønte allerede da at han var totalt boss, men jeg vet at jeg ikke var den eneste her inne som var skeptisk til han så jeg retter det mer mot Brann. Kan ikke skjønne at kroppsmasseindeks skal bidra til å gjøre en spiller mer attraktiv okke som...

Markmus

Vi har ikke kjøpt Labbetuss. Han er her til jul.
Ka du ve?

Morkel

Quote from: Markmus on November 20, 2011, 02:50:03 AM
Så lenge det bare dreier seg om forkjølelse bør han vel kunne spille?


Ja jeg håper at han ble sendt hjem fra trening i fare for smitte og ikke fordi han var så altfor syk. Utifra alternativene vi har så burde han ihvertfall sitte på benken med ullpledd og kakao.

Morkel

Quote from: Markmus on November 20, 2011, 02:56:12 AM
Vi har ikke kjøpt Labbetuss. Han er her til jul.


Ja takk gud, det hadde jeg ikke glemt, men det var uansett godt å bli påminnet om det.

juninho

Utrolig å se hjemmestatistikken vi hadde mot Lillestrøm fra 1997 til 2004!
7 tap på 8 kamper.

Gepard

Skuffelsen fra cupfinalen sitter fremdeles i. Merker at det er vanskelig å engasjere seg i brann for tiden, måten de opptrådde i finalen hva gjelder defensiv instillling har gjort svært stor skade på mitt engasjement rundt klubben.

Dette burde være en nervepirrende og spennende kamp, siden faktisk mye står på spill.




FeltZ4ever

Blir spennende å se om Skars velger eldre spillere på vei ut,eller unge spillere på vei inn i dagens kamp. Alt tyder vel på at det fortsatt er førstnevnte valg som er grunntanken i Skarsfjords spilleruttaksstrategi..
Den e' Bruun...

SK

Altså, det er to kamper igjen og vi har mulighet for sølv. Denne unge/eldre-spillere-problematikken er totalt uinteressant og irrelevant nå, Skarsfjord skal stille med det laget som kan gjøre en best jobb helt uavhengig av alder og fremtid.

dudo

Enig, det er bare å gunne på. Når det er sagt er Labukas ikke den som kan gjøre en best jobb, uavhengig av alt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

FeltZ4ever

Quote from: SK on November 20, 2011, 13:39:03 PM
Skarsfjord skal stille med det laget som kan gjøre en best jobb helt uavhengig av alder og fremtid.


Og derfor er det Labukas som gang på gang får innhopp? Mener du seriøst at det ikke finnes spillere i SK Brann som ikke kan bidra mer enn han offensivt? Det finnes sikkert en håndfull på juniorlaget alene.
Den e' Bruun...

SK

Quote from: FeltZ4ever on November 20, 2011, 13:59:46 PM
Quote from: SK on November 20, 2011, 13:39:03 PM
Skarsfjord skal stille med det laget som kan gjøre en best jobb helt uavhengig av alder og fremtid.


Og derfor er det Labukas som gang på gang får innhopp? Mener du seriøst at det ikke finnes spillere i SK Brann som ikke kan bidra mer enn han offensivt? Det finnes sikkert en håndfull på juniorlaget alene.


Det er et feilspor å trekke inn juniorlaget. Hvis Ojo ikke skal spille, bør vi stille med Haugsdal på topp. Labukas er relativt ubrukelig, men jeg ser ikke at det er noen på juniorlaget som kunne gått inn alene på topp heller. Det er ingen enkel oppgave.

dudo

Larsen kan fungere som oppspilspunkt dersom han får ballen i beina. Jeg bare nevner det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up