• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannlaget mot FFK

Started by Nixon, October 15, 2004, 14:11:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Branns tropp til Fredrikstad:
Keepere: Håkon Opdal og Johan Thorbjørnsen; Forsvar: Jan Tore Ophaug, Cato Guntveit, Fredrik Klock, Ragnvald Soma, Olafur Bjarnason, Erlend Hanstveit; Midtbane: Tom Sanne, Raymond Kvisvik, Martin Knudsen, Paul Scharner, Helge Haugen, Erlend Storesund, Charlie Miller; Angrep: Thomas Lund, Arve Walde, Bengt Sæternes

Både Ystaas og ikke minst Winters er uaktuelle mot Fredrikstad. Det har vært spekulert i å bruke Miller som en slags hengende spiss. Dette trekket har vel Brann brukt før med vekslende hell. Så kanskje Brann bare skulle fortsatt med sitt vanlige 4-4-2 og brukt Thomas Lund som spissmakker til Sæternes. Lund er vel mer lik Winters i spillestil enn Walde. Og så kan Walde komme inn og avgjøre!
Rød makt på Hansa

Digg Jan

Ueeenig, det hadde vert perfekt for Walde og fårr sjans fra Stat ui dennee kampen.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

sekto

Hvorfor står Winters over?

Vil heller se Lund med Sæternes enn Miller som hengende spiss, det funker dårlig tror jeg..

Brann-Peter!

winters står over pga lyske-problemer..
han konsentrerer seg heller om hjemmekampen mot viking

_____________________________

Har Billett..!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

sekto

Var det jeg syntes det var snakk om tidligere i uken.. Får satse på at han er tilbake for fullt til neste kamp da..

Ole Brom

Quote from: "sekto"Hvorfor står Winters over?

Vil heller se Lund med Sæternes enn Miller som hengende spiss, det funker dårlig tror jeg..


Walde bør få tillit i denne kampen !

Digg Jan

Ole Brom, du ikke dom! Kunne ikke vert mer enig med deg, Walde bør starte, Lund er mer en suppereserve en Walde...
Winters sliter vel med lysken..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Felt F forever

FFK er på gang, og då kan det være viktig å være litt forsiktige... Charlie sammen med Sæternes på topp! Så kan han trekkes ned til mer defensivt arbeide om det trengs... Fortjener uansett sjansen etter gode kamper på andrelaget og kanonmål i Tromsø. Tør ikkje å røre den sentrale midtbanen, selv om Scharner gjerne kunne vært ofret for min del - er noe med disse dyre gutta; man vil så gjerne at de skal lykkes!
Gi Charlie sjansen fra start...

cyp

Charlie som hengende spiss har ikkje fungert bra før. Eg mener absolutt at Walde bør få sjansen fra start i denne kampen. Tror det ligger mer fotball i ham enn folk tror. Gutten har ungdommelige krefter så koffor ikkje la ham bruke disse når 2 av spissene våre e skadet? Ka ska til for at Walde får sjansen?
elt O e snobbete!!

sekto

Er stor supporter av Walde, og skulle gjerne sett han spille fra start, bare tror ikke han får sjansen. Er litt typisk..

Men Walde er helt klart en god kandidat til spissplassen. Større løpskapasitet enn Lund, men mangler litt rutine. Håper han får sjansen, og Brann tør å stille med to spisser.

Vi må heller ikke glemme at vi har en superspiss helt i verdenstoppen i Dylan "Big Mac" MacAllister. At han ikke er med i troppen er jo en skandale. Hadde han spilt fra start, så hadde han gjort som han har gjort uttalige ganger før. Pøse inn mål!  :0P

Felt F forever


sekto

Miller har scoret mye i det siste og bør få starte på grunn av formen. Samtidig, så har han vel ikke vært spiss i de kampene han har scoret. Gi han plass sentralt på midten, så kan han servere noen deilige baller til spissene, og kanskje gjøre litt ugang selv foran mål.

Felt F forever

Men kem skal ut av midten då? Ikkje Haugen - då river de oss i filler.Scharner er Mjeldes gullgutt, og ofres neppe... Charlies beste egenskaper er de offensive, så prøv ham som hengende eventuelt som ren spiss. Det er tross alt spissplassen som er ledig no...

Jokke

:lol:
Miller har helt klart hatt fremgang i det siste. Men er hans fysiske kapasitet stor nok til å spille mer enn de siste 20?  Husk at Fredrikstad har vært på hugget i det siste. Hvem, ved siden av sæternes, har rutine nok til å starte? Walde? Lund? jeg er faen ikke sikker.

Stoffi

Har aldri sett Walde spille en eneste god kamp, ikke en middels engang. Gutten trenger mer tid før han er moden for Brann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Digg Jan

Stoffi. Du kan ikke mene det. Han har spilt helt OK de gangene han har vert inn på. I første omgangen mot Tromsø va han meget bra. Går helt fint og starte han med Sæternes. Gutten har MYE fotball i seg og kan gjøre det meste med ballen, mitt lag e.

Oppdal
Guntvei    soma    Bjørnson   Hanstveit
Knudsen   Haugen  Schraner  Kvisvik
               Walde    Sæternes
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

KennethS

Quote from: "Digg Jan"Stoffi. Du kan ikke mene det. Han har spilt helt OK de gangene han har vert inn på. I første omgangen mot Tromsø va han meget bra. Går helt fint og starte han med Sæternes. Gutten har MYE fotball i seg og kan gjøre det meste med ballen, mitt lag e.

Oppdal
Guntvei    soma    Bjørnson   Hanstveit
Knudsen   Haugen  Schraner  Kvisvik
               Walde    Sæternes


Bare litt kverulering her, men kem faen e Bjørnson? :D

han heter faktisk Bjarnason.
tå på Brann

Digg Jan

Har du ikke hørt om Bjørnson? Fy å fy. Neida, eg skrev bare feil...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Miller blir hengende spiss.
Mjelde lover at de er trygge på dette systemet nå.
Vi får stole på han da...

Verre er det at Winters sliter med lysken for tiden.
Han mister kanskje resten av sesongen. Inkludert cupfinalen.
Rød makt på Hansa

Xminator

Miller kan umulig spille verre enn Winters gjorde mot Tromsø. Så får vi heller slenge innpå Lund på slutten så han får score noen mål på hodet i denne kampen også ;)

andreas27

ser i dagens ba at tomas e høyaktuell som høyrekant! det e jo  blitt prøvd før uten den helt store sukssesen! vist knudsen og sanne blir vraket fra start bør vel kansje walde få sjangsen, gutten kan vel spille kant? tomas og martin kan komme inn rundt det 70 min å få fart i laget! tror det kan være lurt med charlie som hengende spiss gir oss litt tryget bakover!

brann 4-4-2

oppdal-guntveit,bjarnason,soma,hansveit-walde,haugen,scharner,kvisvik-miller-sæternes

cyp

elt O e snobbete!!

Ole Brom

Quote from: "cyp"


Veldig mye bra her !

Håper Mjelde har en høyrekantspiller øverst på sin handleliste. Sanne kjøpet forstod jeg ingenting av og mindre skjønte jeg da jeg leste i avisen at Sanne var en av de store S'ene i Brann og var en av grunnpilarene, bautasteinene i klubben ! Må si at jeg ikke skjønner hva hva Mjelde ser i Sanne.

Både Scharner og Miller bør få mer tid før vi svinger øksa. Scharner har vist glimtvis at han er en god spiller mens Miller har blomstret mer og mer. Etter mitt syn vil Miller bli en stor spiller i Brann til neste år.

Og ja hadde vi fått en høyreside ala Erlend/Kvisen som vi har på venstre hadde vi hatt en slagkraftig midtbane.!

Hva tror folket om resultatet da ? Tror det vil bli en jevn kamp der Brann legger seg bakpå og satser på kontringer. Vi vinner kanpem 1-0, scoring av Kvisen på straffe.

Go Up