• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vårt Repertoar

Started by Stoffi, July 23, 2007, 21:45:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Hansa-øl og daier? Hva faen? Hvor sang man dette?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Brann4"for vi har hansa øl og daier og bergen by e nydelig!



Det er ikke til å stikke under en stol at akkurat denne delen høres ut som mumlig for oss på andre siden.


Det er fordi noen synger "...fisk og fjell og daier...". Hva er rett?
Tiocfaidh ár lá

HansaInferno

Fisk og fjell og daier er riktig.
Breiflabben, baby!

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

grei

"Regn og fisk og daier" var det såvidt jeg husker de første gangene. Nå er det "øl og kjøtt og daier".

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Hvor i Bergen finner vi dette kjøttet?:)

Er det rart det blir mumling?
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Quote from: "Nixon"Hvor i Bergen finner vi dette kjøttet?:)

Er det rart det blir mumling?


Kjøttbasaren?

Nei seriøst, jeg har vel ikke noe sterk formening, men håper at vi kan holde oss til en versjon. Gjerne hansa-øl og daier da jeg tror den er enklest å lære. Og fordi jeg bruker mye mer tid på hansa-øl en på fisk og fjell:P
Tiocfaidh ár lá

hansagutt1

Quote from: "vebo"
Quote from: "Nixon"Hvor i Bergen finner vi dette kjøttet?:)

Er det rart det blir mumling?


Kjøttbasaren?

Nei seriøst, jeg har vel ikke noe sterk formening, men håper at vi kan holde oss til en versjon. Gjerne hansa-øl og daier da jeg tror den er enklest å lære. Og fordi jeg bruker mye mer tid på hansa-øl en på fisk og fjell:P


Hva med oss som gjerne vil bruke mye tid på daier, men som ikke alltid klarer å overbevise det motsatte kjønn om at dette er noe som lar seg gjøre?

Kan vi synge en annen versjon?

Northside

Quote from: "grei""Regn og fisk og daier" var det såvidt jeg husker de første gangene. Nå er det "øl og kjøtt og daier".

Go Up