• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

STĂ?TT LAGET!

Started by slang, August 15, 2005, 10:59:12 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

slang

ansa 08

28966mustang

Dette er rett innstilling, vi trenger flere av denne typen innlegg. Synes det blir litt for mange som leker fotballmanager og skal ta ut sine egne lag.
Bli med til Oslo, vi er mega underdogs og har ingenting Ă„ tape.
Hvil i fred- 1963!

larmjohan

amatĂžter.
stĂžtte meg midt i rĂŠven. de er betalt for Ă„ representere meg, klubben, byen og folket. og det har de ikke giddet.
de trenger altsÄ ikke at noen flere skal klappe dem sÞtt pÄ hodet, de trenger straff, eller alvorlige tunge ord talt direkte til hodet.

slang

Quote from: "larmjohan"amatĂžter.
stĂžtte meg midt i rĂŠven. de er betalt for Ă„ representere meg, klubben, byen og folket. og det har de ikke giddet.
de trenger altsÄ ikke at noen flere skal klappe dem sÞtt pÄ hodet, de trenger straff, eller alvorlige tunge ord talt direkte til hodet.


Ka i HELVETTE feilar deg? hÄper virkelig ikkje du kaller deg supporter!!!
ansa 08

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjĂžring.

slang

Bra "SKB e best"!!  vi mĂ„ alle gĂ„ i oss selv Ă„ tenke ka vi kan gjĂžre for Ă„ hjelpe brann tilbake pĂ„ vinnersporet igjen!
ansa 08

Green shirt mush

Quote from: "larmjohan"amatĂžter.
stĂžtte meg midt i rĂŠven. de er betalt for Ă„ representere meg, klubben, byen og folket. og det har de ikke giddet.
de trenger altsÄ ikke at noen flere skal klappe dem sÞtt pÄ hodet, de trenger straff, eller alvorlige tunge ord talt direkte til hodet.


fullstendig enig.... De fÄr lov Ä spille med brannlogoen pÄ brystet men spiller som sÞppel kamp etter kamp....hvor faen er stoltheten?
Hvor faen er motivasjonen?
Hvor faen er spillerne som gir alt i hver jĂŠvla kamp?


.....vekk...
i!
ACAB

Green shirt mush

Quote from: "slang"
Quote from: "larmjohan"amatĂžter.
stĂžtte meg midt i rĂŠven. de er betalt for Ă„ representere meg, klubben, byen og folket. og det har de ikke giddet.
de trenger altsÄ ikke at noen flere skal klappe dem sÞtt pÄ hodet, de trenger straff, eller alvorlige tunge ord talt direkte til hodet.


Ka i HELVETTE feilar deg? hÄper virkelig ikkje du kaller deg supporter!!!


Og hvem faen er du som tror du har copyright pÄ hva en supporter er.....NÄ fÄr det faen meg vÊre slutt pÄ dillingen og dikkederingen,det er helt greit at vi skal stÞtte laget uansett,men vi mÄ faen i helvete fÄ lov til Ä gi beskjed nÄr vi ikke er fornÞyd....
i!
ACAB

Toa

Quote from: "larmjohan"amatĂžter.
stĂžtte meg midt i rĂŠven. de er betalt for Ă„ representere meg, klubben, byen og folket. og det har de ikke giddet.
de trenger altsÄ ikke at noen flere skal klappe dem sÞtt pÄ hodet, de trenger straff, eller alvorlige tunge ord talt direkte til hodet.


...pÄ samme mÄte som "den 12. mann pÄ laget". Piping pÄ egne spillere, hetsing, elendig stemning, osv osv osv. Publikum gjÞr ikke jobben sin. Bare syter og klager. Selg publikum, og fÄ inn et nytt! KjÞp Aalesund sine supportere. Legg ned felt Z! SÄ mye negativt dritt som kommer derfra gjÞr meg flau! Osv osv osv...

Er det noen som trenger kjeft og Ä gÄ i seg selv, sÄ er det Brann sine supportere. FY!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

SeTrE

Helt ening.....NÄ har vi sjangsen til og visse alle AT VI IKKER BARE ER MEDGANGSSUPORTERE.....hÄper sÄÄ mange som mulig tar turen til oslo til helgÊ og stÞtte gutta i en veldig viktig kamp, nytt cup gull mÄ jo nesten vÊre fÞrste prioritering nÄ, siden kampen om gull er over....

Knasen

mÄ nesten klappe for slang. Er det smarteste noen har sakt her pÄ lenge. Vi bÞr ikke pipe eller noe dritt. Klapp heller hvis du ikke har noe bedre Ä si. Jeg skal ivertfall stÞtte Brann mot VIF.

slang

ansa 08

Nixon

Selv om folk klager sin nÞd her inne tar jeg tar det som en selvfÞlge at Brann blir mÞtt med applaus nÄr de lÞper ut pÄ Ullevaal.
Noe annet ville vĂŠre pinlig for alle Brannsupportere.
RÞd makt pÄ Hansa

Northside

Quote from: "Nixon"Selv om folk klager sin nÞd her inne tar jeg tar det som en selvfÞlge at Brann blir mÞtt med applaus nÄr de lÞper ut pÄ Ullevaal.
Noe annet ville vĂŠre pinlig for alle Brannsupportere.


Du mĂžter aldri laget med piping, regner med alle her inne vet det og aldri kommer til Ă„ gjĂžre det!

Etter en veldig dÄrlig kamp er det noe annet, men vil ikke si at eg liker det. Bedre Ä synge "jobbe Brann" mens vi klapper.

AlexÄsane

Quote from: "SeTrE"Helt ening.....NÄ har vi sjangsen til og visse alle AT VI IKKER BARE ER MEDGANGSSUPORTERE.....hÄper sÄÄ mange som mulig tar turen til oslo til helgÊ og stÞtte gutta i en veldig viktig kamp, nytt cup gull mÄ jo nesten vÊre fÞrste prioritering nÄ, siden kampen om gull er over....

har vi ikke mĂžtt mye motgang i de siste Ă„rene? utenom i fjor.. Og vi e her fortsatt sant? Vi har vist at vi ikke er medgangssuportere, det e bare Ă„ fortsette og aldri gi opp.
Vi Ăš BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannmann rob


Candyman

Quote from: "Brannmann rob"

Ja, da kommer vi iallefall ut av problemene. Istedenfor Ä dÞ, som er ditt forslag, sÄ forbeholder jeg meg retten til Ä komme med konstruktiv kritikk. Klart innlegg som: "Brann suger" og ikke noe mer ikke hjelper mot mye, men det mÄ for faen skje noe. Vil heller si: INNSATS FOR FAEN!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

naitsirk

sjekk litt rundt om i aviser og slikt du.
dÄ ser du at det ikkje e mykje klaging Ä syting,situasjonen tatt i betraktning.

folk mÄ vel fÄ lov te Ä bli frustrert og forbanna pÄ bÄde spelar og trenar nÄr da gÄr dÄrlig.
du mÄ koma med fasitt nÄr da gjeld kritisering av nokon i brann, for da gÄr jo ikkje ann.
seie ein noko stygt om mim no so e ein medgangssupporter og om ein kritisere han nÄr da gÄr bra so liste folk opp med cupgull og bronse.

Nei,folk som ikkje blir frustrert og forbanna no, kan ikkje kalla seg supporter.

Brannmann rob

sÄ du kan bestemme hva det er Ä vÊre en supporter....

Knasen

helt riktig. Klappe og synge er jo mye bedre enn Ä skrike folk ut, uansett om det du synger er litt frekt. synes vi skal ta det i en god tone hvis vi sier ifra. Er kanskje lov til Ä bli sint, men kanskje ikke under kampen. Det gjÞr at de synker enda mer. Bedre Ä ha folk bak seg enn oppÄ seg.

Opacus

Quote from: "Brannmann rob"


Brann forventer at vi som gÄr pÄ stadion i Þsende regn, og stÞtter laget i tykt og tynt skal gjÞre nettopp dette - da er det minste vi kan forlange igjen, er at spillere og mannskap ellers i Brann yter 100% - noe som ikke er tilfelle for tiden. Spillerene daffer rundt pÄ banen som noen halvfeite kebabpushere, da har vi om supportere rett til Ä bli forbannet, frustrert, og fandenivolsk!
ttp://www.fotballsupporter.com/ - Norges supporterforum

Knasen

er pÄ en mÄte helt enig, men nÄ er det ikke mer vi kan gjÞre VI har sakt det som kan si. Spre mer dritt gjÞr ingenting. Vi er ikke no trener eller spiller. Vi mÄ gjÞre vÄr jobb. Spre litt glede isteden :)

Go Up