• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BBB-feltet bare for bataljonen?

Started by slang, June 03, 2005, 15:38:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

slang

Eg meldte meg inn i bataljonen før lyn kampen for å kunne stå på BBB-feltet. Før eg meldte meg inn hadde eg fått intrykk av at man måtte være medlem for å stå der. Men då eg kom dit traff eg mange kjente som eg vet ikkje e medlem. De sa at de bare kjøpte biletter, og at ingen sjekket om de var medlem.

Ka e poenget med gjerdet hvis folk som ikkje e medlem av bataljonen bare kan gå inn på BBB- feltet uansett??? då kan de jo bare ta vekk gjerdet!!!
ansa 08

Northside

Quote from: "slang"Eg meldte meg inn i bataljonen før lyn kampen for å kunne stå på BBB-feltet. Før eg meldte meg inn hadde eg fått intrykk av at man måtte være medlem for å stå der. Men då eg kom dit traff eg mange kjente som eg vet ikkje e medlem. De sa at de bare kjøpte biletter, og at ingen sjekket om de var medlem.

Ka e poenget med gjerdet hvis folk som ikkje e medlem av bataljonen bare kan gå inn på BBB- feltet uansett??? då kan de jo bare ta vekk gjerdet!!!


Det skal bare være for medlemmer, men det er det ikke...!
Vaktene og de som seller billetter sjekker nesten aldri noe som fører til at det e fritt frem for de uten medlemskap.

mr-bolstad

Dette e noe som har irritert meg i lengre tid!
Det er èn grunn til at de er så mange fjortiss-jenter på SS(bbb-feltet)
og det er at vaktene og billetselgerne e tjukk i hodet og ikke klarer å spørre om medlemskortet.
jeg er ikke sikker på om aldersgrensen er blitt opphevet eller hva som har skjedd, den var ihvertfall på 16 år.
Dette er noe jeg mener BBB-styret bør ta tak i det vil si snakke med Brann evt securitas for å stramme inn og opprettholde aldersgrensen! (med fjortiss-jenter mener jeg unger på 12-15 år som står å sender meldinger og sminker seg i 90 min istedenfor å se på kampen)
get land, Eget Landslag.
Brann!!

slang

Bra at eg ikkje e den eneste som reagerer på dette. Burde man vurdere å sende en mail til styret i bataljonen?
ansa 08

ekte kjuagutt

Hvor spør man ikke etter medlemskort? Jeg blir alltid spurt på Fottiken og tåpen i inngangen til feltet er overdrevet streng, men det som jeg ser på som et problem er at man kan kjøpe så mange billetter man vil når man først har vist medlemskortet. Uansett hva, så er jeg helt imot gjerdene.

mr-bolstad

du blir ikke spurt om kort hvis du har billett.
Det må vaktene begynne å gjøre!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

TERD

Så taltentløst dårlig som det feltet er blitt, kan det bare bli bedre av å  slippe inn absolutt alle som ønsker å stå der.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

lovebrann4ever

Quote from: "slang"Eg meldte meg inn i bataljonen før lyn kampen for å kunne stå på BBB-feltet. Før eg meldte meg inn hadde eg fått intrykk av at man måtte være medlem for å stå der. Men då eg kom dit traff eg mange kjente som eg vet ikkje e medlem. De sa at de bare kjøpte biletter, og at ingen sjekket om de var medlem.

Ka e poenget med gjerdet hvis folk som ikkje e medlem av bataljonen bare kan gå inn på BBB- feltet uansett??? då kan de jo bare ta vekk gjerdet!!!

då er det for dårlig kontroll når man kjøper billetter for BBB-felte i det tillfellet.for BBB-felte er for de mektige Brann Bataljonen Bergen...
K Brann, det er på tide NO!

Eikeland

eir Hasund

Brannfrelst

Var inne å skulle kjøpe billett på BBB på Stadion for noen uker siden,og da spurte de ikke engang om medlemskort. Er jo medlem da,så det har ikkje så mye å si. Men alle de som lett kan "svindle" til seg en billett der :(
Vet om MANGE som bruker andre sitt medlemskort for å komme inn der.
Selvsagt veldig synd.
2.10.07-Gullet kom hem!

Snublefot


TERD

Quote from: "Brannfrelst"....Vet om MANGE som bruker andre sitt medlemskort for å komme inn der.
Selvsagt veldig synd.

Enig i det; gud forby at det skal være mye folk på SS.

Forøvrig er alle dem ikke føler seg velkommen hos disse tullingene, hjertelig velkommen på Hansa.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

brannsupporteren:-D

Quote from: "mr-bolstad"(med fjortiss-jenter mener jeg unger på 12-15 år som står å sender meldinger og sminker seg i 90 min istedenfor å se på kampen)



Hvem gir deg rett  til å ta alle under en kam? Jeg er 15 år men jeg gjør ingen av de tingene der under en brann kamp. Når jeg går på kamp er det for å se mitt favoritt lag spille fotball. så jeg vil ha meg frabedt at du tar folk under en kam!!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Stoffi

Quote from: "TERD"



Forøvrig er alle dem ikke føler seg velkommen hos disse tullingene, hjertelig velkommen på Hansa.


Du lever virkelig opp til navnet ditt, TERD, hvis du vet hva det betyr på engelsk....
Hvis du bare har dritt å komme med, kan du like gjerne holde kjeft.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

mr-bolstad

Quote from: "brannsupporteren:-D"
Quote from: "mr-bolstad"(med fjortiss-jenter mener jeg unger på 12-15 år som står å sender meldinger og sminker seg i 90 min istedenfor å se på kampen)



Hvem gir deg rett  til å ta alle under en kam? Jeg er 15 år men jeg gjør ingen av de tingene der under en brann kamp. Når jeg går på kamp er det for å se mitt favoritt lag spille fotball. så jeg vil ha meg frabedt at du tar folk under en kam!!


Hvis du leser HELE den setningen så skjønner du tegningen!

Jeg tar overhodet ikke alle under en kam! tvert imot!

det er helt supert at du er der for laget og for å se fotball, men hvorfor i all verden tar du deg nær av innlegget mitt hvis du ikke har noe med det å gjøre?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

lenuzen

veldig ening med brannsupporteren:-D jeg å er jente på bare 15 år men jeg er på stadion for å se på laget i mitt hjerte og ikke av alle andre grunner. men i følge veldig mange her skulle man tro at det ikke an å være på stadion som jente på 15 år for å se på kampen, for vi er der liksom for alt mulig annet.. :?
rann i våre hjerter

Brannfrelst

Det som er ment er at før var det nok slett ikke mangen av denne sorten,da var nesten alle som gikk på Store Stå opptatt av fotball,og stemning.
Var vel ganske mye bedre stemning før ja.
2.10.07-Gullet kom hem!

TERD

Quote from: "Brannfrelst"Det som er ment er at før var det nok slett ikke mangen av denne sorten,da var nesten alle som gikk på Store Stå opptatt av fotball,og stemning.
Var vel ganske mye bedre stemning før ja.

Det er jo åpenbart at når dagens SS er mer opptatt av å stenge ute supportere som ikke er med i BBB enn å skape stemning, så blir det deretter.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Northside

Quote from: "TERD"
Quote from: "Brannfrelst"Det som er ment er at før var det nok slett ikke mangen av denne sorten,da var nesten alle som gikk på Store Stå opptatt av fotball,og stemning.
Var vel ganske mye bedre stemning før ja.

Det er jo åpenbart at når dagens SS er mer opptatt av å stenge ute supportere som ikke er med i BBB enn å skape stemning, så blir det deretter.


noen som er mer opptatt av det då? at vi lager 1 tråd om det vil ikke si vi e mer opptatt av det... kan jo nevne at vi har 100 andre poster som omhandler stemning etc. så du kan ikke skylde på det mister.

Ganske tåpelig sagt av deg!

TERD

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "TERD"
Quote from: "Brannfrelst"Det som er ment er at før var det nok slett ikke mangen av denne sorten,da var nesten alle som gikk på Store Stå opptatt av fotball,og stemning.
Var vel ganske mye bedre stemning før ja.

Det er jo åpenbart at når dagens SS er mer opptatt av å stenge ute supportere som ikke er med i BBB enn å skape stemning, så blir det deretter.


noen som er mer opptatt av det då? at vi lager 1 tråd om det vil ikke si vi e mer opptatt av det... kan jo nevne at vi har 100 andre poster som omhandler stemning etc. så du kan ikke skylde på det mister.

Ganske tåpelig sagt av deg!

Mer folk gir bedre stemning, det er vel utgangspunktet? Hvorfor da på død og liv stenge folk ute bare fordi de ikke er medlemm i BBB? Er det ikke i SS sin interesse at flest mulig er på kampene? Hvorfor ikke heller fokusere på hvordan dere skal få flere medlemmer, utvide SS, integrere de som blir medlemmer? etc, etc.

Maset om at BBB er så kule og eksklusive at det trengs medlemsskap og  inngjerdede plasser bare underbygger det enkelte mener om dere.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Northside

Quote from: "TERD"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "TERD"
Quote from: "Brannfrelst"Det som er ment er at før var det nok slett ikke mangen av denne sorten,da var nesten alle som gikk på Store Stå opptatt av fotball,og stemning.
Var vel ganske mye bedre stemning før ja.

Det er jo åpenbart at når dagens SS er mer opptatt av å stenge ute supportere som ikke er med i BBB enn å skape stemning, så blir det deretter.


noen som er mer opptatt av det då? at vi lager 1 tråd om det vil ikke si vi e mer opptatt av det... kan jo nevne at vi har 100 andre poster som omhandler stemning etc. så du kan ikke skylde på det mister.

Ganske tåpelig sagt av deg!

Mer folk gir bedre stemning, det er vel utgangspunktet? Hvorfor da på død og liv stenge folk ute bare fordi de ikke er medlemm i BBB? Er det ikke i SS sin interesse at flest mulig er på kampene? Hvorfor ikke heller fokusere på hvordan dere skal få flere medlemmer, utvide SS, integrere de som blir medlemmer? etc, etc.

Maset om at BBB er så kule og eksklusive at det trengs medlemsskap og  inngjerdede plasser bare underbygger det enkelte mener om dere.


tror ikke du helt ka du snakker om, selvfølgelig vil bbb ha mest mulig medlemmer, men poenget med et medlemskap er å ha noen fordeler,  det mister du dersom alle som vil kan gå inn der på feltet!
Og de som virkelig brenner for Brann og lager mye stemning medler seg som oftest inn i bbb dersom de vil stå der, snikerene er de som går inn der pga det e kult og de vil stå med kopisene sine mens de sminker seg og taster på tlf.

for meg så virker du som en tåpelig person som ikke helt vet ka du snakker om, ta å undersøk litt rundt om før du kommer med mer idiotiske innlegg!

Stalin

Enig med TERD.. igrunn latterlig opplegg..

slang

Hele poenget med gjerdene som er satt opp er jo at området i midten skal være for medlemmer. Om det skal være gjerder eller ikke er en annen diskusjon. Selvfølgelig blir det bedre stemning av flere mennesker, men det er jo bare å melde seg inn? De fleste har råd til å betale 200 kr i året. Tenk så fett hvis vi om et par år kunne fylt opp hele store stå med medlemmer av bataljonen!!!
ansa 08

slang

Quote from: "mr-bolstad"Dette e noe som har irritert meg i lengre tid!
Det er èn grunn til at de er så mange fjortiss-jenter på SS(bbb-feltet)
og det er at vaktene og billetselgerne e tjukk i hodet og ikke klarer å spørre om medlemskortet.
jeg er ikke sikker på om aldersgrensen er blitt opphevet eller hva som har skjedd, den var ihvertfall på 16 år.
Dette er noe jeg mener BBB-styret bør ta tak i det vil si snakke med Brann evt securitas for å stramme inn og opprettholde aldersgrensen! (med fjortiss-jenter mener jeg unger på 12-15 år som står å sender meldinger og sminker seg i 90 min istedenfor å se på kampen)


Vaktene som kropsvisiterer oss og sjekker bagene burde beslaglegge sminkebagene til disse fjortissene:P
ansa 08

Stoffi

Quote from: "TERD"
Mer folk gir bedre stemning, det er vel utgangspunktet? Hvorfor da på død og liv stenge folk ute bare fordi de ikke er medlemm i BBB? Er det ikke i SS sin interesse at flest mulig er på kampene? Hvorfor ikke heller fokusere på hvordan dere skal få flere medlemmer, utvide SS, integrere de som blir medlemmer? etc, etc.

Maset om at BBB er så kule og eksklusive at det trengs medlemsskap og  inngjerdede plasser bare underbygger det enkelte mener om dere.


Hvis du har fulgt med de siste årene, så er midten av SS kun for medlemmer, i et forsøk på å kvitte seg med drittungene som SS har vært plaget med de siste årene.
Der fikk du svar på dine spørsmål.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

TERD

Quote from: "Stoffi"....Hvis du har fulgt med de siste årene, så er midten av SS kun for medlemmer, i et forsøk på å kvitte seg med drittungene som SS har vært plaget med de siste årene.
Der fikk du svar på dine spørsmål.

Siden BST forsvant har det kun gått en vei med det engang så berømte SS. Grunnene til det er selvsagt mange, men BBB synes ikke å ville diskutere dem. Inngjerding virker iallefall ikke å funke....
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

krøvel vellevold

Quote from: "mr-bolstad"jeg er ikke sikker på om aldersgrensen er blitt opphevet eller hva som har skjedd, den var ihvertfall på 16 år.


Det har aldri vært noen aldersgrense noe sted på Stadion. Men på Bataljonsfeltet har ALLE måttet betale voksenpris. Dette for å få et mer voksent klientell. Jeg for min del synes det er greit med inngjerding. Man unngår at det kommer utdrikningslag og kupper hele greien... hehe... Vel, på 16.mai unngår man at det kommer 1000 russ der som ikke er interessert i fotball, og som er mest opptatt av å blåse i fløytene sine. Og det er nok av fulle idioter som har kommet ravende inn på SS (ikke bare 16/5) og tatt over hele showet, for å si det på den måten. Gjerne med rare hatter og parykker. Skulle imidlertid ønske at medlemskontrollen var litt strengere.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "mr-bolstad"jeg er ikke sikker på om aldersgrensen er blitt opphevet eller hva som har skjedd, den var ihvertfall på 16 år.


Det har aldri vært noen aldersgrense noe sted på Stadion. Men på Bataljonsfeltet har ALLE måttet betale voksenpris. Dette for å få et mer voksent klientell. Jeg for min del synes det er greit med inngjerding. Man unngår at det kommer utdrikningslag og kupper hele greien... hehe... Vel, på 16.mai unngår man at det kommer 1000 russ der som ikke er interessert i fotball, og som er mest opptatt av å blåse i fløytene sine. Og det er nok av fulle idioter som har kommet ravende inn på SS (ikke bare 16/5) og tatt over hele showet, for å si det på den måten. Gjerne med rare hatter og parykker. Skulle imidlertid ønske at medlemskontrollen var litt strengere.


skulle ikke feltet mellom hansa og bbb fungere som et voksen sted med aldersgrense 16år?
Mener eg leste dette den gangen feltene ble laget :?

Brannfrelst

Det var ikkje slikt ment,derimot at det KUN skulle selges billetter med voksenpriser der. Aldersgrensen er fra 0++
2.10.07-Gullet kom hem!

brann gal jente

Quote from: "mr-bolstad"Dette e noe som har irritert meg i lengre tid!
Det er èn grunn til at de er så mange fjortiss-jenter på SS(bbb-feltet)
og det er at vaktene og billetselgerne e tjukk i hodet og ikke klarer å spørre om medlemskortet.
jeg er ikke sikker på om aldersgrensen er blitt opphevet eller hva som har skjedd, den var ihvertfall på 16 år.
Dette er noe jeg mener BBB-styret bør ta tak i det vil si snakke med Brann evt securitas for å stramme inn og opprettholde aldersgrensen! (med fjortiss-jenter mener jeg unger på 12-15 år som står å sender meldinger og sminker seg i 90 min istedenfor å se på kampen)


Det er no ikke alle som gjør det da!!!
La de som ser på kampen og er interssert i Brann (Nå snakker jeg om jenter under 16)
få lov til og stå der de og... det er mange som står å sender mld osv, men ikke alle!!!
ull til Bergen!

Nixon

Tiltrekningskraften til BBB-feltet må jo være enorm når unge jenter velger å sminke seg til voksenpris når de kunne gjort det til halv pris bare noen meter bortenfor. Vi har nok å gjøre med krefter som er umulig å få gjort noe med. Spoky!:)
Rød makt på Hansa

TERD

Problemet til SS er selvfølgelig ikke unge jenter som har et variert interessefelt, dvs ikke bare fotball.

Problemet er at SS er fullstendig ute å kjøre, og det synes ikke som om dagens BBB-ledelse har evne å gjøre noe med det. Når det blir så ille at man etablerer nye supporter-skarer andre steder på stadion, burde det ringe noen bjeller, men det gjør det kanskje ikke?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Nixon

Quote from: "TERD"Problemet er at SS er fullstendig ute å kjøre, og det synes ikke som om dagens BBB-ledelse har evne å gjøre noe med det. Når det blir så ille at man etablerer nye supporter-skarer andre steder på stadion, burde det ringe noen bjeller, men det gjør det kanskje ikke?


Isolert sett er ikke etableringen av supportergrupper på f.eks. Hansa noe problem. Det er ganske naturlig da vi etter en mannsalder på SS heller ville ha vårt eget sete istedet for å stå trangt på SS. Det hadde skjedd uavhengig av kvaliteten på SS.

Men du mener altså at SS er i en stor krise. Kanskje du da kunnet gitt BBB noen innspill? Du har jo så klare formeninger om saken at du helt sikkert også har noen gode løsninger?

Hvis ikke kan du jo umulig forlange at andre skal ha det.
Rød makt på Hansa

slang

Quote from: "TERD"Problemet til SS er selvfølgelig ikke unge jenter som har et variert interessefelt, dvs ikke bare fotball.

Problemet er at SS er fullstendig ute å kjøre, og det synes ikke som om dagens BBB-ledelse har evne å gjøre noe med det. Når det blir så ille at man etablerer nye supporter-skarer andre steder på stadion, burde det ringe noen bjeller, men det gjør det kanskje ikke?


Det beste for Brann(og eg regner med at det er det du e interessert i) hadde utvilsomt vært at det var en stor suportergruppe. Hvis du synes BBB ikkje gjør en god nok jobb, så foreslår eg at du sender en mail til styret der du kommer med forslag til forbedringen. Syting hjelper ikkje, men det gjør forslag:)
ansa 08

monzilla

Quote from: "Nixon"Du har jo så klare formeninger om saken at du helt sikkert også har noen gode løsninger?

Hvis ikke kan du jo umulig forlange at andre skal ha det.


det må da være lov til å peke på et problem uten å ha formelen til en løsning?

TERD

Quote from: "Nixon"

Men du mener altså at SS er i en stor krise. Kanskje du da kunnet gitt BBB noen innspill? Du har jo så klare formeninger om saken at du helt sikkert også har noen gode løsninger?

Hvis ikke kan du jo umulig forlange at andre skal ha det.

Egentlig ikke helt enig med deg. Ledelsen burde aldri blitt valgt dersom de ikke hadde tanker og ideer som skilte seg fra oss "vanlige". Men noen tanker har jeg gjort meg:

- Styret/ledelsen må være sammensatt av et bredt lag, slik at det er mulig å nå frem til andre enn dem som vanker på fotballpuben. Svært mange ønsker ikke å bli assosiert med de folkene der, så enkelt er det.
- BBB/SS må bort fra den ekskluderende "vi er så jævli kule, her har du ingenting å gjøre dersom du ikke er i den harde kjernen" - tankegangen, noe som bl.a. denne diskusjonen er et bevis på at de er.  
- Integreringen av nye medlemmer bør bli mye bedre, f.eks ved opplæring i sanger, kampetikette etc.
- Alle bør ønskes hjertelig velkommen på SS; ikke gjennom fest-taler, men ved handling. Hvordan er litt vanskelig å si, for det dreier seg mye om kultur og den følelsen nye SS'ere har etter sin første kamp: fikk man skjeve blikk fordi man ikke tok den helt ut, eller stakk noen fra ledelsen til deg et papir med sangtekster på, og ga deg et klapp på skulderen
- Mur igjen den latterlige inngangen de har fått.
- Riv gjerdene!! (jmf de fleste punkter over)

Kommer ikke på mer i farten.

Forøvrig tror jeg nok at ting ville vært bedre dersom SS hadde hatt stoler tilgjengelig, så kanskje ting løser seg av seg selv når nye stadion er på plass.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

slang

syns det siste innspillet er bra:) send det på mail til styret då!
ansa 08

Northside

Quote from: "TERD"
Forøvrig tror jeg nok at ting ville vært bedre dersom SS hadde hatt stoler tilgjengelig, så kanskje ting løser seg av seg selv når nye stadion er på plass.


stoler tilgjengelig, vil det si du ønsker stoler på selve ss eller rundt?
mener en løsning kunne vært at Hansa hadde sittet over ss på Umbro! då ville vi nede på ss hørt de med en gang og muligens blir samstemt.
De ville fortsatt hatt et sted som ligner på Hansa, eneste forskjellen er at de e blitt flyttet litt på

Stalin

Enig med å rive ned gjerdene..

Plekter

For det første så er det viktig å presisere at BBB ikke er lik Store Stå.

Selv om alle som står på midtfeltet er ment å være medlem av BBB, så er BBB mye mer enn "Store Stå". Det er ikke BBBs styre sin oppgave å sørge for stemning på BBB, det må vi som står der gjøre.

BBB er en organisasjon.
Store Stå er(?) en syngende supportergjeng.

Det blir nok ikke gjort noe som helst med hverken gjerder eller muring på store stå. Hvis alt går etter planen skal jo alt rives snart allikevel...

TERD

Quote from: "NorthsideFCDH"....stoler tilgjengelig, vil det si du ønsker stoler på selve ss eller rundt?


Jeg tenker stoler overalt. Ikke noe problem å stå selv om det er klappstoler der (som resten av Stadion), men kanskje en del som synes det er hyggelig å sitte seg innimellom hadde funnet vegen til SS.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

kabelmann

Quote from: "TERD"- Integreringen av nye medlemmer bør bli mye bedre, f.eks ved opplæring i sanger, kampetikette etc.


Sangopplæringen løses enkelt med et nytt menypunkt her på bataljonen.no: Karaoke. Mekk et par av disse (http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.asp) og alle problemer burde vært løst ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: "TERD"Jeg tenker stoler overalt. Ikke noe problem å stå selv om det er klappstoler der (som resten av Stadion), men kanskje en del som synes det er hyggelig å sitte seg innimellom hadde funnet vegen til SS.


Vil aldri funke. For det første vil da kapasiteten på SS bli mye mindre med seter. For det andre er jo seter på SS dødfødt i seg selv. Alle vet jo at hvis man sitter der ser man jo knapt over reklameskiltene.

Ellers var mange av ideene dine i innlegget altfor preget av at de som faktisk står på SS skal overlate ansvaret til BBB for stemningen. Det blir å sy puter under armene på folk. Vi klarte oss fint før det var noe som het BST eller BBB. Nye folk på SS trenger ikke en perm med sanger, de plukkes opp lett. Og jeg nekter å tro at noen får skjeve blikk fordi de i starten ikke synger like høyt som de andre. SS må ta ansvar for sin egen stemning!

Når det gjelder gjerdene var vel den opprinnelige tanken med krav om BBB-medlemskap og kun voksenpris, et forsøk på å heve gjennomsnittsalderen. Om det har funket vet jeg ikke da jeg ikke står på SS, men det virker jo som om mange her klager på uinteresserte fjortiser. På den andre siden har jo stemningen blitt bedre, så jeg vet ikke jeg.
Rød makt på Hansa

Go Up