• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Knut Walde til Løvham

Started by michael, July 14, 2005, 16:02:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

michael

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4237

Knut Walde er fristilt av Brann, og går til Løvham.

Dette er vel kanskje like greit, han hadde ikke fått spille for Brann. Og om han kan bidra til at Løvham holder seg, så er det jo bare fint.
Satser på at vi kan få lånt ut Arve Walde og Storesund til dem også.

viks

Ja dette var positivt! Gøy og lese lagoppstillingen til Løv-Ham om dagen. Er en del spillere der som trenger noen år i førstedivisjon, og som muligens kan ta steget opp til og bli habile TL spillere: Låstad, Landro,Mjelde,nå Walde, Gallefoss osv. Som det påpekes så burde helt klart Walde jr. og Storesund gått samme vei...

Forøvrig burde definitivt en spiller som Eirik Huseklepp bekledd en kantrolle der, men det er jo typisk for lokalfotballen i byn at ikke Fyllingen vil slippe ham...Hva er viktigst, og skape gode fotballspillere, eller og knive om og være nummer to etter Brann?

Bergensfotballen er tjent med et nærere sammarbeid bydelsklubbene og Brann i mellom, slik vi ser konturene av nå!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

oppedal

Dette var bra! Ikke bare for Løv-Ham, men for gutten selv. Han er jo langt fra noe spilletid i Brann og dette var like greit. Håper Brann og Løv-Ham fortsettter dette samarbeidet de har. Dette er bra for utviklingen av unge bergensere.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Høyrebacken

Dette var gode greier.
Håper Løv/Ham klarer å holde seg i 1.divisjon, for Bergen trenger et lag i den nest jeveste divisjonen. På sikt kan det kanskje også bli en slags farmerklubb for Brann, med tanke på å leie ut unge lovende spillere, slik at de kan få utvikle seg mot god motstand. Vi ser jo hvor flinke Skeid har vært (Braaten, Fredheim Holm og Abdellauoi), og kanskje kan vi få se noe lignende i Bergen, hvis Brann leier ut sine juniorer til Løv/Ham.
Vi får se.

HEIA BRANN!
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Nummer10

er det en klubb så burde nevnes i talent arbeid så e det Songdal, laangt føre Skeid. Men Skeid har jo fått frem noen store navn, mens Songdal mange, men litt mindre. Merkelig at ikke Brann henter mer i fra den klubben(Songdal). Det blir jo også nesten lokalt...
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

Xminator

Ja det var dette talentarbeidet til Sogndal da. Hvilke spillere har Sogndal avlet frem som spiller på ett høyt nivå (som på øverste halvdel av tippeligaen - eller i utlandet)?

Talentarbeidet til Sogndal er en myte, skapt av media og ett resultat av eneste mulige vei til toppen. Eller vent litt, de satt jo en stund på mye penger fra Bakke-salget. Hva skjedde? Joda, det ble en invasjon av utlendinger og gamle spillere med eliteserieerfaring. Om Sogndal hadde sittet med årsbudsjett tilsvarende Brann og Viking (rundt 60 mill) hadde de sparket det berømte talentarbeidet sitt ut bakveien.

Go Up