• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvalik

Started by Jokke75, October 28, 2014, 17:24:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 10, 2014, 00:10:49 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 09, 2014, 22:28:57 PM
Quote from: KNUDSEN on November 09, 2014, 22:18:26 PM
Blir vel ikke enkelt å få tak i billetter til bortekampen. Ser Mjøndalen har stadion med plass til 2100tilskuere og Bærum under 1000tilskuere.


Det kan nok fort hende at det leies inn midlertidige tribuner til kampen. Det vil både Mjøndalen/Bærum og Brann tjene på.


Men er det så lett? Er ikke NFF ganske restriktive når det gjelder slike midlertidige tribuner?


Kjelsås fikk ja her i alle fall, selv om forbundet køddet seg som vanlig;

http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotball/cup/Pris-for-ekstra-tribune-Over-300000-177712_1.snd
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Voldsomt at bortelaget får 40% av inntektene til hjemmelaget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Husker jeg ikke feil var det et lignende opplegg i TL for noen (mange?) år siden. Så da var det alltid stas for norske klubber å komme til Bergen og spille kamp 16. mai.
Rød makt på Hansa

Kirk

Hvis de er lur lar de alle som fornyer partoutkortet før kampen komme inn gratis. Fin gest til de mest trofaste hvis det er teknisk gjennomførbart.

1908

Alle som har hatt partourkort i år burde kommet gratis inn.. Skulle f... bare mangle..


Nixon

Quote from: 1908 on November 10, 2014, 21:06:10 PMAlle som har hatt partourkort i år burde kommet gratis inn.. Skulle f... bare mangle..


Så halvannen million ekstra til en bedre inngang til neste år for Brann er mindre viktig enn at du skal spare noen kroner?
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Jeg har fornyet, men har null problem i å støtte klubben vår med 150 kr ekstra i én kamp til i år. Når totalen blir såpass stor er det liten tvil om at det er verdt det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

psv-hasund

150 på spv, 99 på resten av stadion og 50 for barn. Da tjener Brann noen kroner, og vi blir ikke ruinert. Har bataljonen noen planer om tur?

Corran

De som har kort eller har fornyet burde jo få denne påskjønnelsen siden "alle" andre i år har fått billigere billetter en de med partoutkort
Ikke for at eg ikke vil støtte Brann med kronene men det hadde vært en fin gest til de trofaste som har vært trofaste og de som fornyet før en vet hvilken divisjon vi spiller i neste år
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Gratis inngang til dei som har kjøpt partoutkort for 2015 hadde kanskje vert ein ide for å få tidleg fart på partoutkortsalet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Hvor lenge er Larsen utleid? Kan vi "risikere" at han er Brannspiller nårkvalikk-kampene spilles, eller var utleien ut året, til 1. desember eller noe slikt?

Nixon

Han er ikke klar før 1. januar.

Ellers melder BA at Brann får mange flere bortebilletter i Bærum selv om de har mindre kapasitet enn Mjøndalen. Henholdsvis 1250 plasser (av en kapasitet på 1815 tilskuere) i Bærum og 300-400 i Mjøndalen. Grunnen er at borteseksjonen på Sandvika Stadion både har sitte- og ståtribuner.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7686146.ece

Her skriver BA hjemmelaget får beholde alle inntektene i de to siste kvalikkampene. Ordningen med fordeling var bare i de første kampene mellom 1. divisjonslagene som ikke ble spilt hjemme/borte, noe som høres mer fornuftig ut. Ellers skal Brann senke prisene til denne kampen i forhold til vanlige TL-kamper.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 11, 2014, 07:18:52 AM
Han er ikke klar før 1. januar.

Ellers melder BA at Brann får mange flere bortebilletter i Bærum selv om de har mindre kapasitet enn Mjøndalen. Henholdsvis 1250 plasser (av en kapasitet på 1815 tilskuere) i Bærum og 300-400 i Mjøndalen. Grunnen er at borteseksjonen på Sandvika Stadion både har sitte- og ståtribuner.


Alt er best med Bærum. De er sannsynligvis det dårligste laget (selv om de skulle slå MIF borte), vi får bortekamp på en lørdag - og vi får mange flere billetter. (Nå veier gjerne de to siste opp for hverandre, så det betyr ikke nødvendigvis at det blir så voldsomt mye enklere å få billetter). Men tenk dere en bortekamp der Brann-fansen utgjør nesten 70 % da! De som liker best bortekamper med masse hjemmefans; ta dere en bolle! Ingenting kan være bedre enn flertall av Brann-fans på bortebane! Her kan vi synge "vi é fler enn dåkkar!" uten å skryte på oss noe!
Legg ned hele klubben!

dokken

Quote from: Nixon on November 11, 2014, 07:18:52 AM
Han er ikke klar før 1. januar.

Ellers melder BA at Brann får mange flere bortebilletter i Bærum selv om de har mindre kapasitet enn Mjøndalen. Henholdsvis 1250 plasser (av en kapasitet på 1815 tilskuere) i Bærum og 300-400 i Mjøndalen. Grunnen er at borteseksjonen på Sandvika Stadion både har sitte- og ståtribuner.


Har du link? Stusser litt over at kapasiteten på Sandvika "Stadion" (også kalt Kadda) skal være 1815. I følge wikipedia har de 602 tribuneplasser, og det stemmer bedre med det jeg har sett. Tenk Nymarksbanen med et klubbhus og en fem-raders stillastribune.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Sandvika_stadion

Yngve

I følge groundhopper.no er rekorden på 1819 tilskodarar mot Vålerengen i 2004.

Nixon

Ingen link, saken er enn så lenge bare tilgjengelig på papir. Men det er daglig leder i Bærum, Tommy Westlie, som oppgir disse tallene til avisen. Og da bør jo det stemme.
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: Corran on November 10, 2014, 23:11:01 PM
De som har kort eller har fornyet burde jo få denne påskjønnelsen siden "alle" andre i år har fått billigere billetter en de med partoutkort
Ikke for at eg ikke vil støtte Brann med kronene men det hadde vært en fin gest til de trofaste som har vært trofaste og de som fornyet før en vet hvilken divisjon vi spiller i neste år


Til dels enig. Men på en annen side så er det viktig at de "vanlige" tilskuerne dukker opp til denne kampen. Vi som allerede har fornyet partoutkortet stiller uansett, ergo er det ikke noe hjelp i å kjøre kampanje målrettet mot oss.

Jeg mener man burde kjøre 99kr billetten uansett tribune. Litt symbolsk da denne kompiskampanjen virkelig fikk igang klubben i høst.

dokken

Sikkerhetsforskriftene er jo helt andre i dag, enn på en cuprunde tidlig i cupen i 2004. Spørsmålet er hvor mange de har lov å slippe inn av NFF.

Det er som sagt nesten ikke tribuner rundt banen. Så kan det selvsagt stå folk tett i tett langs sidelinjen, men det er jo NFF vanligvis veldig restriktive med.

Bilde her: https://pbs.twimg.com/media/B03yIkOCUAAjSx8.jpg:large

Men vil Bærum gi oss 1200 billetter, er ingenting bedre enn det. Jeg står gjerne tett. Det blir vel fem minusgrader uansett.

dokken


osoerli

Fantastisk at Bærum gir 1250 biletter til oss.  Dei ser vel på muligheten å tjene mest mogleg pengar på kampen, framfor sjanse til opprykk.  Men det blir nok Mjøndalen er eg redd.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Noen minutter igjen og det ser ut som at Bærum blir Brann sin motstander. Det hadde jeg ikke trodd. Er det ikke klubben med det minste budsjettet i 1. divisjon? Men det er en klubb som vi skal gruse over to kamper!
Rød makt på Hansa

Corran

Tror du var et minutt eller to for tidlig ute med denne posten :-)
Men hadde vært fint om de holdt helt inn for de var det dårligste laget (den gangene eg så på)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Xminator

Nå møter vi kontringslaget, og ikke helt sikker på at det er til vår fordel. Jeg håper på en reprise fra treningskampen i går, med gigantseier og trampeklapp før en bortekamp med akademisk interesse.

Go Up