• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stallen 2011 - status

Started by Xminator, November 05, 2007, 15:44:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hatleking

Fleire enn meg som kunne tenkt seg Aarøy? Ojo vert sjølvsagt stjernespissen, men det hugnar no å ha ein skikkeleg spiss med liknande tanks-ferdigheiter. Han hadde vel ikkje klaga om han ikkje hadde fått voldsomt med speletid, heller.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/branns-austin-usikker-mot-fredrikstad-3462232.html

Austin kanskje ute på lørdag. Kanskje får vi den første indikasjonen på hvor god bredden er allerede i 3. kampen vår

Xminator

Burde være noenlunde oppdatert stall, noen glemt?

Jose Arrogantio

Trodde Barmen primært var midtbane?

Huff

Stallen 2012, status per nå.

Med eftermiddagens revelasjoner på sportsklubbens hjemmesider tenkte jeg det var en ide å ta en titt på neste års stall slik den ser ut per nu- riktignok med noen forbehold

MÃ¥lmender:Forsvar:

Hassan El Fakiri (Nor)
Birkir Mar Sævarsson (Isl)
Yaw Amankwah
Lars Grorud (Nor)
Zsolt Korschmar (Ung)

Midtbane:

Rudolph Austin (Jam)
Kristoffer Barmen*
Fredrik Haugen
Erik Mjelde
Fredrik Nordkvelle (Nor)

Angreb:**

Bentley (Nig)
Kristoffer Larsen*
Kim Ojo (Nig)
Diego Guastavinho (Nig)

Totalt i neste års stall: 14/17 (11/14 utespillere, 10 utlendinger)

Uavklarte bosmenn:

Maxi Bajter (Ugu)
Tadas Labuskas (Lit)
Kristian Kalvenes

Totalt usikre: 3

Ut:

Carl Erik Torp (må legge opp)
Bjørnar Homvik (bosman)
HÃ¥kon Opdal (bosman)
Bjarte Haugsdal (bosman)

Totalt ut: 4

Forlenger vi med de som er tilbudt kontrakt, samt de usikre er vi oppe i 20 spillere i a stallen, hvorav 17 er utespillere. Forsvinner samtlige (inkl Barmen og Larsen) er vi nede i 14 spillere hvorav kun ellve er utespillere. Selv håper jeg Larsen og Barmen forlenger samt at de resterende tre usikre forsvinner. Av de som nå er på B-listen ser jeg for meg at Grønner og muligens Skage får a-lagskontrakt. Likevel bør det være muligheter for å hente inn flere spillere utenfra. Dersom vi ikke forlenger med balteren med trebeinet må vi ha inn en ny spiss, forlenger vi ikke med Bajter må vi ha inn en ny DM og vi må ha inn en ny back. uansett. Samtidig mener mange vi trenger enda en kant.

Dersom jeg skal leke Skars tenker jeg hans ellver per nå ser slik ut dersom ingen forsvinner eller kommer til innen neste sesong:


-------------Piotr:

Sæv--Grorud-Zsolt-Fakri

-------Austin-Mjelde

Gustav-Nordkvelle-Bentley
-------------Ojo


*Med forbehold om at begge signerer ny kontrakt
**La kantene til som spisser ala Brann.no.


krakra

Og det er en førsteelveren(og forsåvidt en stall) som verken vil rykke ned eller ta medalje. Som årets, bare litt dårligere.

vekkreist

Lurer veldig på hvorfor ikke Holmvil får ny kontrakt? Er han ikke villig til å gå ned i lønn? akuratt det tror jeg lite på, han innser vel at han ikke kan heve flere mill i året lenger...

Han hadde vel akseptert ny forslag om Brann hadde gitt han dette....

men grunnen får vi vel vite snart..

er ihvertfall ikke enig i dette med det første.

dudo

Både Ojo og Bentley går på NFF-kvoten, om det er derfor du har skrevet opp nasjonalitetene?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

October 06, 2011, 17:12:58 PM #809 Last Edit: October 06, 2011, 17:15:06 PM by Hatleking
I ein perfekt verden hadde me fått inn

- Hovland
- VÃ¥ge Nilsen
- Jørgensen
- Hopen
- Borges
- Eit andreval på spissplass (Hoås, ung spiss)

Då kunne førsteelveren vår sett slik ut:

                      Piotr
Sævarsson - Zsolt - Hovland - Våge Nilsen
                  Austin - Jørgensen
    Guastavino - Borges - Bentley (viss han finn sitt gamle eg)
                           Ojo

Dette er uansett totalt urealistisk, men då hadde me vore der oppe. I staden for Hovland, kan me hente Madsen eller Hagen.

Jose Arrogantio

Quote from: Hatleking on October 06, 2011, 17:12:58 PM
I ein perfekt verden hadde me fått inn

- Hovland
- VÃ¥ge Nilsen
- Jørgensen
- Hopen
- Borges
- Eit andreval på spissplass (Hoås, ung spiss)

Då kunne førsteelveren vår sett slik ut:

                      Piotr
Sævarsson - Zsolt - Hovland - Våge Nilsen
                  Austin - Jørgensen
    Guastavino - Borges - Bentley (viss han finn sitt gamle eg)
                           Ojo

Dette er uansett totalt urealistisk, men då hadde me vore der oppe. I staden for Hovland, kan me hente Madsen eller Hagen.


Kunne slåss om gull det laget der ja.

krakra

Ja, men som han sier. Det er veldig urealistisk. Hadde vi fått 2-3 av de spillerne på den listen hadde vi gjort et av tidenes beste overgangsvindu for Brann.

Huff

Quote from: dudo on October 06, 2011, 17:10:14 PM
Både Ojo og Bentley går på NFF-kvoten, om det er derfor du har skrevet opp nasjonalitetene?


Neida, jeg skrev det bare opp for syns skyld. Forutsatt at de to som har fått kontraktstilbud skriver under har vi syv lokale og ti utlendinger i stallen neste år. Mange liker og vite at vi har ti utlendinger i stallen hvorav hendholdsvis to er nigerianere, en uguguayer, en polakk, en magyar og fire stykk fra Norden (en islending og tre nordmenn).

Go Up