• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sigurdsson aktuell for Reading

Started by Xminator, October 28, 2006, 11:24:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Dette lover dårlig. Får håpe Brann har vett nok til å hente inn en ny superstopper.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Helginho

Det der jevla springbrettet altså..

Texas

dette kommer ikke som noen overraskelse. sigurdsson er en klassespiller, og som xminator sier, så bør brann minst forlange det samme beløpet som scharner


Red Rabitt

Ikke noe problem, sigurdsson fortjener å komme seg videre og Brann vil gjøre nok ett storsalg og håve inn masse penger for han.
Vi kan ikke gå og bekymre oss for de stadige spekulasjonene hele tiden, vi kan ikke gjøre noe med det uansett.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

skip

Noen som vet om han fullt og helt er Brann sin eiendom eller er det noen investorer inne i bildet her og?

Er det Brann som eier han vil jo det naturlig nok si mer penger til sportsklubben.

Jay Tee

eia brann


Xminator

Tror ikke IAO er i stand til å fylle skoene til Sigurdsson. Noen som husker Jan Tore Ophaug? Superstopperen som skulle redde Brann? Nei, her lar vi Peddien jobbe i fred, de har nok mange flere stoppere på blokken enn IAO.

Falkman


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

lurkie

Quote from: "skip"Noen som vet om han fullt og helt er Brann sin eiendom eller er det noen investorer inne i bildet her og?

Er det Brann som eier han vil jo det naturlig nok si mer penger til sportsklubben.


http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article732848.ece

Quote
Hardball har vært involvert i følgende overganger:
Martin Andresen, 12 millioner
Petter Vaagan Moen, 10 millioner
Ardian Gashi, 7 millioner
Eirik Bakke, 5 millioner
Ragnvald Soma, 5 millioner
Paul Scharner, 5 millioner
Dylan Macallister, 2 millioner
Arman Smari Björnsson, 2 millioner


BL

Damen sine studier på BI gir hvertfall et lite håp om å beholde han.
Hansa-
Felt Z

Superjack

Quote from: "lurkie"
Quote from: "skip"Noen som vet om han fullt og helt er Brann sin eiendom eller er det noen investorer inne i bildet her og?

Er det Brann som eier han vil jo det naturlig nok si mer penger til sportsklubben.


http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article732848.ece

Quote
Hardball har vært involvert i følgende overganger:
Martin Andresen, 12 millioner
Petter Vaagan Moen, 10 millioner
Ardian Gashi, 7 millioner
Eirik Bakke, 5 millioner
Ragnvald Soma, 5 millioner
Paul Scharner, 5 millioner
Dylan Macallister, 2 millioner
Arman Smari Björnsson, 2 millioner



Trodde da virkelig at PVM er finansiert av SKBrann jeg. Det var jo derfor det ikke ble betalt "mer" for å få han tidligere enn han gjorde?
Brannsupporter.

KNUDSEN

PVM ble vel betalt av Idar Vollvik
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

dudo

Det er vel det vi med sikkerhet kan si at IKKE skjedde. Men jeg og var av den oppfatning at PVM ble kjøpt for Branns egne penger.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

enavgutta

Så er karusellen i gang igjen. Har en spiller suksess forsvinner han og det blir aldri kontinuitet i dette laget.

Jrgn

Sant. Tror dessuten han vil ha godt av å gjøre en god sesong til i Brann før han evt drar.

tormi

Quote from: "dudo"Det er vel det vi med sikkerhet kan si at IKKE skjedde. Men jeg og var av den oppfatning at PVM ble kjøpt for Branns egne penger.


Ja det er korrekt. idar Volvik har ingenting med ham å gjøre...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Radney

Han er den beste midtstopperen i tippeligaen og etter min mening årets spiller i brann. Blir vel ikke overrasket om han forsvinner til Premier League, men håper selvfølgelig at han blir i brann noen sesonger til!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Go Up