• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tidenes beste Brann-kjøp

Started by Falkman, September 28, 2006, 22:06:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Geir Hasund må da være tidenes kjøp? han fikk oss til cupfinale og kvarfinale i cupvinnercupen. I tillegg er han den eneste brannspilleren (inkl. dagens) som det synges om på byen (fottikken gjelder ikke)
"og der snubler Sæternes igjen"


jako

Quote from: "Utmedsnolken"Geir Hasund må da være tidenes kjøp? han fikk oss til cupfinale og kvarfinale i cupvinnercupen. I tillegg er han den eneste brannspilleren (inkl. dagens) som det synges om på byen (fottikken gjelder ikke)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Kruxleiven

Petter Andreassen. Litt mer seriøst så er han vel det mest uforståelige kjøpet/lånet vi noensinne har hatt.

Bossmann

Quote from: "Kruxleiven"Petter Andreassen. Litt mer seriøst så er han vel det mest uforståelige kjøpet/lånet vi noensinne har hatt.


Petter Andreassen var no vitterlig fra egen stall. Han ble også kun brukt som en nødløsning i et par kamper før han tok den famøse sydenturen og forsvant. Kanskje er han i syden fremdeles?

1 2 3 på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

Nixon

Fra egen stall? Kom ikke Andreassen fra Vadmyra da?
Han skårte i alle fall to mål borte mot Haugesund i 2000. Og det var det...
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Nixon"Fra egen stall? Kom ikke Andreassen fra Vadmyra da?
Han skårte i alle fall to mål borte mot Haugesund i 2000. Og det var det...


Jo og han returnerte til Vadmyra igjen etter sesongslutt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Luke Skywalker

Svante Samuelsson er og blir det beste kjøpet Brann har gjort.
Den mannen var en konge på banen.
Som nummer to kommer Raymond Kvisvik.
Nummer tre mener jeg er Seyi Olofinjana. Tror aldri jeg har sett en bedre spiller på et norsk klubblag. Deler kansje plass med Scharner i mine øyne..
Vel og merke er disse i fra nyere tid...

1 Svante
2 Kvisvik
3 Seyi/Scharner
4 Martin Andresen
5 Sigurdsson
6 Winters
7 Miller
8 Helstad

Kommer ikke på flere, og helt sikkert glemt noen viktige. I så tilfelle tilgi meg..
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

lusken


pleb

Av de jeg har hatt glede av, må det vel bli Olof, Beckham eller Scharner. Beckham kommer vi til å beholde i ganske lang tid. Det føler jeg meg sikker på.

JAC

synd Olof ikke var/er en sukksess i England, inbiller meg at han hadde/har potensial til å bli stor.

Gudbrandsdøl

Eirik Bakke er ein flott type og spelar, får han halde seg skadefri er det eit kupp!

Go Up