• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Odd 21.04.2024 17:00

Started by Aûne, April 18, 2024, 08:48:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Aûne

April 18, 2024, 08:48:28 AM Last Edit: April 18, 2024, 08:59:49 AM by Aûne
Trådstart

Bør Heggebø starte? Syns han har gjort seg fortjent til en nittiminutter.

Tipper Crone fortsatt er utilgjengelig. HÃ¥per han er klar, men tviler.

Hadde likt å se noe ala dette:


               Dyngeland

Kristiansen - Palle - Sery - Soltveit

     Kornvig - Sønn - Kartum

        Finne - Heggebø - Warming

Blomberg kan komme inn etter 60 for Finne.
Hellan kan komme inn etter 70.
Felix inn etter 45 for den som er mest sliten
Helland inn etter 70 for den som trenger hvile mest
Castro inn for Warming etter 60

Viktig å bruke byttene nå slik at man ikke driver rovdrift på spillerene


Corran

Håper det er et annet alternativ enn Ruben på back på søndag.
Tror heller ikke at Finne blir plassert på kant.
Om Heggebø stiller fra start som spiss sÃ¥ er det med Finne pÃ¥  benken
Er ikke i mot det men tror ikke det skjer.
Blomberg får nok fornyet tillit
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Pete05

Jeg er enig at Ruben ikke er optimal på høyre back men hvem skal inn der når Crone er skadet, Pedersen skadet og Hellan sliter med sykdom/smårusk? Har vi noen andre som kan spille der? Regner med at vi kan glemme Blom og FHM.

esp123

Blomberg spiller selvfølgelig. Han var instrumental mot Viking, og god når kampen åpnet seg opp igår. Han ble også hemmet av at han fåikk ekstremt lite hjelp offensivt på sin side.

Jeg tror Castro starter, Horneland ønsker nok å få i gang han.

Personlig sliter jeg litt med Warming. Han har et fantasitsk råmateriale, men fyren fremstår jo ekstremt lite fotballsmart. Tror han trenger en del rom for å gjøre virkelig skade.


Hvis Horn Myhre er klar for det, så kommer han inn for Kartum. Hvis ikke, så tror jeg vi stiller uendret.

krakra

Jeg tror nok de som drømte 100-150 millioner for Warming bør ta en realitetsorientering ja. Kan godt være han trenger et år som Blomberg hadde i OBOS der han kommer inn på slutten av kamper og er en joker, før han kan ta en nøkkelrolle i førstelaget neste år.

Dette er jo grunnen til at man ikke kan forvente å få så mye tilbake når man henter 23-åringer. De trenger gjerne 0,5-1 år på å spille seg inn på laget, så 0,5-1 år med prestasjoner for å gjøre seg interessante for andre klubber. Da er de plutselig 24-25 år og ikke så attraktive lenger, som man så med Horn Myhre.

Aûne

April 18, 2024, 10:19:25 AM #5 Last Edit: April 18, 2024, 18:42:26 PM by Aûne
BA melder i dagens pod at Crone melder seg klar. Tvilsomme kilder, men veldig positivt hvis det stemmer

Superjack

Kan Heggebø gå inn som indreløper for Kornvig også
mot Odd?
Brannsupporter.

Corran

Crone klar vil være konge å få klar

Når det gjelder Warming så kunne en se at han tar stadige nye steg. I går hadde han noen meget fine detaljer og forseringer og vil si han var en oppgradering i forhold til Castro.
Vi så jo også i noen minutter i fjor hva han har inne så han blir nok bare bedre og bedre for hver kamp.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: Superjack on April 18, 2024, 10:25:17 AMKan Heggebø gå inn som indreløper for Kornvig også
mot Odd?
Tenkte tanken jeg også i dag. Dvs jeg tenkte for en av de to indreløperne Egentlig samme hvilken for begge var dårlige i går
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

I går kom Warming inn mot et sliten bunnlag på Brann Stadion.

esp123

Quote from: Corran on April 18, 2024, 10:29:31 AMCrone klar vil være konge å få klar

Når det gjelder Warming så kunne en se at han tar stadige nye steg. I går hadde han noen meget fine detaljer og forseringer og vil si han var en oppgradering i forhold til Castro.
Vi så jo også i noen minutter i fjor hva han har inne så han blir nok bare bedre og bedre for hver kamp.


Som sagt, hvis han får rom har han åpenbare kvaliteter. Da kampen åpnet opp etter 1-0, så kom han til sin rett. Hvis motstander ligger lavt og det er mindre rom, så har jeg mindre tro på Warming som boksåpner.

Corran

Hvis motstanderen ligger lavt og det er lite rom så sliter hele Brann laget for tiden
Blomberg på motsatt har problemer med å time mottak og pasninger og roter mye
Indreløperne er knapt nok borti ballen
DM er treg og sakker tempo i spillet, noe som kan henge sammen med dårlige bevegelser hos de to andre på midten.
Backene fungerte veldig dårlig i går og ingen av dem kan komme seg forbi et par spillere virker det som

Warming viste at han er i stand til å dra av et par mann og skape litt plass så jeg er optimist siden han virker litt bedre hver gang han får sjansen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Unge Tewelde, som også scoret på stadion i fjor, er i kjempeform. Pass opp for han. Hadde vært en drømmesignering for Brann, men neppe noe vi har råd til. Tipper han går enten til Bodø eller utlandet i sommer.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Nå har Warming et rykk som er bedre enn Castro sitt rykk. Og han kommer ofte seirende ut når forsvarsspiller kjører skulder mot skulder. La Warming få starte noen kamper, så skal dere se at han kan spille godt selv om det ikke er åpent.
Tren på langskudd

Superjack

Å spille mot et lag som baserer seg på å parkere bussen er alltid vanskelig.

Og det må øves, øves og øves.

Tror dette går seg til.

Brannsupporter.

krakra

Vi sliter mer i det høye presset. I fjor(og 2021) vant vi ballen igjen på 20-25 meter mot disse lagene. Nå kommer de seg unna førstepresset og klarer til og med å avslutte angrep. Da må vi bygge opp flere angrep fra egen keeper, istedenfor å male på som vi gjorde før. Jada, vi savner Børsting, men hadde vi hatt FHM og Wassberg skadefrie samtidig, så hadde vi nok vært mye bedre på dette.

esp123

Vi hadde også et mer samspilt lag ifjor. Skal ikke undervurdere det heller. Noen spillere som spiller seg i form etter skadeavbrekk.

krakra

Kartum burde være i form da, men er langt ute av det.

Kagain

Quote from: Superjack on April 18, 2024, 10:25:17 AMKan Heggebø gå inn som indreløper for Kornvig også
mot Odd?

Han har jo vært prøvd som indreløper før uten at det var suksess. Slik jeg leser kampreferatet til BA så var det større suksess i går? Det jeg lurer på er om det vil være det samme om han går fra start enn om han kommer inn når motstanderlaget har "funnet ut" av Kornvig.

Jeg vil uansett tro at han har mer å stille med som indreløper ala Barmen enn som ving.

esp123

Han er vel først og fremst et alternativ når motstanderen er sliten og forsvarer seg dypt. En ekstra i boksen på innlegg. Jeg har ikke tro på Heggebø som indreløper fra start.

ostraume

Quote from: krakra on April 18, 2024, 12:01:43 PMVi sliter mer i det høye presset. I fjor(og 2021) vant vi ballen igjen på 20-25 meter mot disse lagene. Nå kommer de seg unna førstepresset og klarer til og med å avslutte angrep. Da må vi bygge opp flere angrep fra egen keeper, istedenfor å male på som vi gjorde før. Jada, vi savner Børsting, men hadde vi hatt FHM og Wassberg skadefrie samtidig, så hadde vi nok vært mye bedre på dette.

Helt enig.

Kred til Ham Kam som til en viss grad prøver å spille fotball. Det er bare å telle antall pasninger sammenlignet med det helt ekstreme opplegget Fredrikstad holdt på med. Så skal det sies at Ham Kam i mange tilfeller bare dunker ballen unna og venter på neste bølge, men de klarte og å spille seg ut tidvis.

Noe som leder meg til en ting som gir enda større grunn til bekymring. Når Ham Kam presset høyt, noe de faktisk gjorde en god del, så hadde vi problemer med å spille av presset. Det ble mye bak til Dyngeland og den lange. Noe som ikke trenger å være dumt, men skulle gjerne sett at det høye presset ble straffet hardere.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Quote from: ostraume on April 18, 2024, 14:55:32 PM
Quote from: krakra on April 18, 2024, 12:01:43 PMVi sliter mer i det høye presset. I fjor(og 2021) vant vi ballen igjen på 20-25 meter mot disse lagene. Nå kommer de seg unna førstepresset og klarer til og med å avslutte angrep. Da må vi bygge opp flere angrep fra egen keeper, istedenfor å male på som vi gjorde før. Jada, vi savner Børsting, men hadde vi hatt FHM og Wassberg skadefrie samtidig, så hadde vi nok vært mye bedre på dette.

Helt enig.

Kred til Ham Kam som til en viss grad prøver å spille fotball. Det er bare å telle antall pasninger sammenlignet med det helt ekstreme opplegget Fredrikstad holdt på med. Så skal det sies at Ham Kam i mange tilfeller bare dunker ballen unna og venter på neste bølge, men de klarte og å spille seg ut tidvis.

Noe som leder meg til en ting som gir enda større grunn til bekymring. Når Ham Kam presset høyt, noe de faktisk gjorde en god del, så hadde vi problemer med å spille av presset. Det ble mye bak til Dyngeland og den lange. Noe som ikke trenger å være dumt, men skulle gjerne sett at det høye presset ble straffet hardere.

Her er det presisjonen og tempo var for dårlig i går samt at de to indreløperne og backene ikke var flinke til å gjøre seg spillbare for midtstoppere og SHN
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

andreas1989

Kontroversielt når Palle er i sin livs form og Kristiansen i det motsatte.

Men skal vi løse det at motstander tør å stå høyt på oss så må vi kanskje gå med Jeff og Kristiansen som stoppere som på våren i fjor?

Lasaron

Tren på langskudd

ostraume

Det blir spesielt, ja. Palle har utviklet seg voldsomt med ball, bedre og modigere. Som andre har sagt: Ser og ut som han er kvikkere i føttene. I tillegg har han enorm duellkraft, noe som også bidrar til at vi kan holde trykket oppe. Nytter ikke å pole opp ball mot stor, sterk spiss. Palle tar duellen og starter angrepet igjen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Litt av problemet der mot Ham-Kam var jo at Ruben spilte på feil side. Lite frispilling fra høyrefoten hans. Kombinert med Palle ble det jo ikkje det helt store. Enklere å forsvare seg da.

Nixon

Kan ikke Blomberg være en kandidat til backen dersom Crone mot all formodning ikke blir klar og Hellan fortsatt er for redusert til å starte? Blomberg virker jo i utgangspunktet å være frisk og rask, men han surrer det litt mye til. Spesielt i trange situasjoner. Da kan kanskje det være bedre å starte litt lenger bak med litt mer plass å løpe på?

Det vil jo være avhengig av at han klarer den defensive jobben med plassering og slike ting.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Enig med Nix. Det er mye jeg heller vil ha enn Ruben på høyreback. Blant annet Blom på høyreback. Forsåvidt også Finne som ving (med Heggisen som spiss). Av spillere som har startet kamper i serien for oss i år, har Ruben vært den dårligste så langt.
Tren på langskudd

Corran

Enig med at det er bedre med Blom ned enn Ruben, men Blom har vel sagt at det ikke er aktuelt å spille back igjen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Larsendos

Quote from: krakra on April 18, 2024, 10:04:32 AMDette er jo grunnen til at man ikke kan forvente å få så mye tilbake når man henter 23-åringer. De trenger gjerne 0,5-1 år på å spille seg inn på laget, så 0,5-1 år med prestasjoner for å gjøre seg interessante for andre klubber. Da er de plutselig 24-25 år og ikke så attraktive lenger, som man så med Horn Myhre.
Noen som er gode i matematikk her?
Felix Horn Myhre. VÃ¥r beste spiller de siste 2 sesongene.
Poengrekord i OBOS - tilskuersnitt over budsjett?
Cupgull - premiepenger over budsjett?
Påfølgende Europakamper - ikke budsjettert?
Sølv i serien - premiepenger over budsjett?
Tilskuersnitt over budsjett?
Påfølgende Europakamper - hvor mye kan man forvente her?

Økning i sponsorinntekter etter cupgull og seriesølv?

Hickok

Quote from: Larsendos on April 18, 2024, 22:32:36 PM
Quote from: krakra on April 18, 2024, 10:04:32 AMDette er jo grunnen til at man ikke kan forvente å få så mye tilbake når man henter 23-åringer. De trenger gjerne 0,5-1 år på å spille seg inn på laget, så 0,5-1 år med prestasjoner for å gjøre seg interessante for andre klubber. Da er de plutselig 24-25 år og ikke så attraktive lenger, som man så med Horn Myhre.
Noen som er gode i matematikk her?
Felix Horn Myhre. VÃ¥r beste spiller de siste 2 sesongene.
Poengrekord i OBOS - tilskuersnitt over budsjett?
Cupgull - premiepenger over budsjett?
Påfølgende Europakamper - ikke budsjettert?
Sølv i serien - premiepenger over budsjett?
Tilskuersnitt over budsjett?
Påfølgende Europakamper - hvor mye kan man forvente her?

Økning i sponsorinntekter etter cupgull og seriesølv?
Veldig bra! Man kan ikke bare se på spillere som et regnestykke for seg selv. God spillere skaper gode resultater og dermed også merinntekter. Drar du den videre, så skaper det også interesse fra andre talenter til å komme dit, som igjen sklaper enda bedre resultater...

krakra


esp123

Ellers vil jeg si at Blomberg er en av våre beste offensive spillere, så han skal selvfølgelig spille kant og ikke back. Arbeidsbetingelsene hans som ving blir imidlertid enormt mye vanskeligere ved at han har begrenset med hjelp fra back (og indreløper) for å skape rom for han. Dette blir bedre med Crone tilbake, og Blomberg viste mot Viking at han blir en viktig spiller fremover.


Morkel

Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Ja, Bodø-Glimt har tjent mer på spillersalg de siste årene enn de har gjort på premiepenger, selv med europacup. Sikkert også en god del mer. Så forstår poenget ditt. Men for meg er ikke problemet at Brann kjøper 23-åringer. Strategien med å hente tidligere talenter i alderen 20-23 som ikke får ut potensialet sitt i utlandet er ikke dum. Utfordringen er at dette er nærmest den eneste overgangsstrategien per nå, med noen unntak. Men det betyr ikke at man skal kun hente 16-17 åringer heller. Hadde vært kult om Brann kunne vært som FC Nordsjælland, men jeg tror ikke på at man mestrer det, de klarer nok ikke å bygge det nettverket. Det Brann kan gjøre er å bli langt bedre på å utvikle og finne de beste unge spillerne og så kombinere det med dagens strategi. Da får man både talentene og kontinuitet.

Nixon

Quote from: esp123 on April 19, 2024, 08:03:40 AMDette blir bedre med Crone tilbake

Forutsetningen var at Crone ikke var tilbake.
Rød makt på Hansa

Pete05

Quote from: Morkel on April 19, 2024, 08:54:45 AM
Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Ja, Bodø-Glimt har tjent mer på spillersalg de siste årene enn de har gjort på premiepenger, selv med europacup. Sikkert også en god del mer. Så forstår poenget ditt. Men for meg er ikke problemet at Brann kjøper 23-åringer. Strategien med å hente tidligere talenter i alderen 20-23 som ikke får ut potensialet sitt i utlandet er ikke dum. Utfordringen er at dette er nærmest den eneste overgangsstrategien per nå, med noen unntak. Men det betyr ikke at man skal kun hente 16-17 åringer heller. Hadde vært kult om Brann kunne vært som FC Nordsjælland, men jeg tror ikke på at man mestrer det, de klarer nok ikke å bygge det nettverket. Det Brann kan gjøre er å bli langt bedre på å utvikle og finne de beste unge spillerne og så kombinere det med dagens strategi. Da får man både talentene og kontinuitet.

B/G hadde vel ca 150 mill i inntekter på siste års prestasjon og Molde rundt det doble. Netto er det vel omtrent det samme i inntekter fra spillersalg og spilleinntekter. Samtidig henger det jo veldig ofte sammen, bra innsats i Europa øker prisene på spillerne. Så dette er et både/og spill.

fortune

Quote from: Morkel on April 19, 2024, 08:54:45 AM
Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Ja, Bodø-Glimt har tjent mer på spillersalg de siste årene enn de har gjort på premiepenger, selv med europacup. Sikkert også en god del mer. Så forstår poenget ditt. Men for meg er ikke problemet at Brann kjøper 23-åringer. Strategien med å hente tidligere talenter i alderen 20-23 som ikke får ut potensialet sitt i utlandet er ikke dum. Utfordringen er at dette er nærmest den eneste overgangsstrategien per nå, med noen unntak. Men det betyr ikke at man skal kun hente 16-17 åringer heller. Hadde vært kult om Brann kunne vært som FC Nordsjælland, men jeg tror ikke på at man mestrer det, de klarer nok ikke å bygge det nettverket. Det Brann kan gjøre er å bli langt bedre på å utvikle og finne de beste unge spillerne og så kombinere det med dagens strategi. Da får man både talentene og kontinuitet.

I første omgang trenger man verken verken nettverk eller omfattende speiding, det holder å utvikle noen av de mange talentene som allerede finnes i vår region. Det gjør man ikke ved å stille en startellever med snittalder på 28 år og være blant de aller dårligste i eliteserien på bruk av unge spillere.
First is first, second is nothing

krakra

Quote from: Morkel on April 19, 2024, 08:54:45 AM
Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Ja, Bodø-Glimt har tjent mer på spillersalg de siste årene enn de har gjort på premiepenger, selv med europacup. Sikkert også en god del mer. Så forstår poenget ditt. Men for meg er ikke problemet at Brann kjøper 23-åringer. Strategien med å hente tidligere talenter i alderen 20-23 som ikke får ut potensialet sitt i utlandet er ikke dum. Utfordringen er at dette er nærmest den eneste overgangsstrategien per nå, med noen unntak. Men det betyr ikke at man skal kun hente 16-17 åringer heller. Hadde vært kult om Brann kunne vært som FC Nordsjælland, men jeg tror ikke på at man mestrer det, de klarer nok ikke å bygge det nettverket. Det Brann kan gjøre er å bli langt bedre på å utvikle og finne de beste unge spillerne og så kombinere det med dagens strategi. Da får man både talentene og kontinuitet.
Jeg har ikke nødvendigvis sagt at det er dumt å hente 23-åringer, men det er dumt hvis dette er de som hentes for å selges videre for store summer. Det er også dumt hvis dett er de yngste spillerne vi henter.

Det finnes jo de som tror at vi skal få over 100 millioner for Warming. Hadde han vært tre år yngre, så kanskje.

Superjack

Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Det er ekstremt relevant.

Glimt er ekstremt opptatt av at verdiene skapes av sportslige resultater. Det er det som skaper de store verdiene.
Den multippel Glimt har klart å få til på spillersalg hadde de aldri klart uten å vise seg frem i Europa.

For litt over 4 1/2 år siden gikk årets eliteseriespiller, Håkon Evjen, til Nederland for 25 mill som 19 åring.
At en 23 år gammel Grønbæk er priset til 150 mill har ikke bare med inflasjon å gjøre. Det har veldig veldig mye med å gjøre at Glimt er best i Norge og viser seg godt frem i Europa.

All fornuft viser jo at det er viktig å balansere, men at sportslige resultater er det viktigste for økonomien er bare et faktum.

Nok av klubber i Norge som kjører masse utvikling og spillersalg, men som aldri klarer å bli uavhengig av å måtte selge og aldri klarer å etablere seg i toppen av norsk fotball, uansett hvor mye de selger av spillere. Fordi de ikke klarer å være sportslig veldig gode, over tid.


Brannsupporter.

Superjack

Quote from: krakra on April 19, 2024, 09:38:49 AM
Quote from: Morkel on April 19, 2024, 08:54:45 AM
Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Ja, Bodø-Glimt har tjent mer på spillersalg de siste årene enn de har gjort på premiepenger, selv med europacup. Sikkert også en god del mer. Så forstår poenget ditt. Men for meg er ikke problemet at Brann kjøper 23-åringer. Strategien med å hente tidligere talenter i alderen 20-23 som ikke får ut potensialet sitt i utlandet er ikke dum. Utfordringen er at dette er nærmest den eneste overgangsstrategien per nå, med noen unntak. Men det betyr ikke at man skal kun hente 16-17 åringer heller. Hadde vært kult om Brann kunne vært som FC Nordsjælland, men jeg tror ikke på at man mestrer det, de klarer nok ikke å bygge det nettverket. Det Brann kan gjøre er å bli langt bedre på å utvikle og finne de beste unge spillerne og så kombinere det med dagens strategi. Da får man både talentene og kontinuitet.
Jeg har ikke nødvendigvis sagt at det er dumt å hente 23-åringer, men det er dumt hvis dette er de som hentes for å selges videre for store summer. Det er også dumt hvis dett er de yngste spillerne vi henter.

Det finnes jo de som tror at vi skal få over 100 millioner for Warming. Hadde han vært tre år yngre, så kanskje.

De som sier 100 mill for Warming er vel utenforstående og ikke personer i klubben?

Warming er nok hentet fordi Brann tror han er en spiller som kan løfte klubben videre opp sportslig, og ikke som er videresalgsobjekt først og fremst.
Brannsupporter.

Morkel

Quote from: Pete05 on April 19, 2024, 09:18:48 AM
Quote from: Morkel on April 19, 2024, 08:54:45 AM
Quote from: krakra on April 19, 2024, 06:43:07 AMFullstendig irrelevant, men ok

Ja, Bodø-Glimt har tjent mer på spillersalg de siste årene enn de har gjort på premiepenger, selv med europacup. Sikkert også en god del mer. Så forstår poenget ditt. Men for meg er ikke problemet at Brann kjøper 23-åringer. Strategien med å hente tidligere talenter i alderen 20-23 som ikke får ut potensialet sitt i utlandet er ikke dum. Utfordringen er at dette er nærmest den eneste overgangsstrategien per nå, med noen unntak. Men det betyr ikke at man skal kun hente 16-17 åringer heller. Hadde vært kult om Brann kunne vært som FC Nordsjælland, men jeg tror ikke på at man mestrer det, de klarer nok ikke å bygge det nettverket. Det Brann kan gjøre er å bli langt bedre på å utvikle og finne de beste unge spillerne og så kombinere det med dagens strategi. Da får man både talentene og kontinuitet.

B/G hadde vel ca 150 mill i inntekter på siste års prestasjon og Molde rundt det doble. Netto er det vel omtrent det samme i inntekter fra spillersalg og spilleinntekter. Samtidig henger det jo veldig ofte sammen, bra innsats i Europa øker prisene på spillerne. Så dette er et både/og spill.

Tror B/G har tjent snart 600 millioner pÃ¥ spillersalg, sÃ¥ var egentlig bare for Ã¥ understreke det. Men det henger helt klart sammen. Og nÃ¥r alt kommer til alt sÃ¥ er det jo ikke slik at man feirer at en bergensk bedrift tjener masse penger, selv om det er bra sÃ¥ er det resultatene pÃ¥ banen som er det reele verdien Brann skal produsere.  Hadde man som rBK hatt et eiendomsselskap ved siden av og det tjente masse penger, sÃ¥ ville jo man syntes et var irrelevant om Brann ikke klarte Ã¥ omsette det i sportslig suksess.

BBB-mod

Kremt... Dette er en kamptråd og ikke et sted for debatt om penger og spillere. Finn et annet og mer egnet sted for det.

BBB-mod

Erlend

Tilbake på sporet:

Ser det meldes fra BA at "flere sentrale spillere er tilbake".  Crone er den viktigste Ã¥ ha tilbake i mine øyne, flott hvis Mathisen er tilgjengelig ogsÃ¥.  FHM meldte seg selv ikke klar for start pÃ¥ onsdag, men antar han kan spille i hvert fall en omgang.  Og han er jo supermann sÃ¥ kanskje han er klar for 90 likevel?

krakra

Jeg tror BA mener tilbake på trening og sikter til Crone og Mathisen. Kan Pedersen være på vei tilbake?

Corran

Artikkelen sier at Crone og Mathisen er tilbake i full trening og FHM har ikke fått tilbakefall etter de minuttene han spilte sist
https://www.ba.no/folg-brann-odd/s/5-8-2592402?p=lc-7555039-45907-bergensavisen

Crone går da rett inn på laget igjen.
Mathisen håper/regner jeg med kommer inn fra start. Og så enten Warming eller Blomberg på motsatt kant.
Jeg er helt for at Blom starter på benken.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Jeg vil ha Mathisen på indreløper hvis han er klar.

Superjack

Quote from: krakra on April 19, 2024, 10:47:27 AMJeg tror BA mener tilbake på trening og sikter til Crone og Mathisen. Kan Pedersen være på vei tilbake?

Pedersen sa på TV på onsdag at han nok var klar om 3-4 uker.

Omtrent det samme som ble sagt for 3-4 uker siden...

Om Crone og Mathisen er klare igjen så begynner det å bli bra dekning igjen.

Spent på om Kristiansen blir benket om Crone er klar.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: krakra on April 19, 2024, 10:57:51 AMJeg vil ha Mathisen på indreløper hvis han er klar.

Veldig enig.
Brannsupporter.

Gulløl

April 19, 2024, 10:59:16 AM #48 Last Edit: April 19, 2024, 11:01:35 AM by Gulløl
Quote from: krakra on April 19, 2024, 10:47:27 AMJeg tror BA mener tilbake på trening og sikter til Crone og Mathisen. Kan Pedersen være på vei tilbake?
I følge Pedersen selv i TV-intervju i forbindelse med HamKam kampen antyder han at han håpet å være tilbake om 5-6 uker.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

andreas1989

April 19, 2024, 11:01:16 AM #49 Last Edit: April 19, 2024, 11:03:10 AM by andreas1989
Crone inn blir vel fort den eneste endringen, naturlig at det da er Kristiansen som setter seg pÃ¥ benken med mindre Horneland vil stÃ¥ høyere eller at Jeff fortsatt mÃ¥ styre belastningen.  Heggebø mÃ¥ vel nøye seg med Ã¥ starte i cupen og sÃ¥ er det vel litt 50/50 av hvem som starter av Castro og Warming. Blir jo ikke sjokkert om Felix plutselig skal starte, men hÃ¥per han blir Ã¥ se fra start i cupen sammen med Hellan&Helland.

Dyngeland
Crone-Pallesen-Sery-Soltvedt
Kornvig-SHN-Kartum
Blomberg-Finne-Castro/Warming

Go Up