• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm - Brann, søndag 14. april kl 1900 (kamptråd)

Started by Spelaren, April 08, 2013, 08:39:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:36:27 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:27:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:25:31 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:22:43 PM
Sokofloppski.
Unnskyld?
for en involvering? Haugen hadde drøssevis av elendige involveringer og samme med Badji i andre. Prøver du å finne en ny hoggestabbe? Da må du lete litt bedre...

Regner med du også såg den involveringen. Huseklepp med fint raid, vil ta veggspel men Tomasz betongfot føkker det til.



Nei, men beklaaager så meget at eg kjem med spontankommentarer under spelets gang. Fryktelig utenksomt  ::) Hele gjengen presterte under pari for øvrig. Huseklepp bør kanskje settes ut på vingen. Virket friskere der.
Gå av.


Hatleking

Quote from: ostraume on April 14, 2013, 19:38:39 PM
Ufortjent. Lsk har en god periode på tyve minutter og putter to.


Ja. Me er òg snytt for straffe og scoring. Eit særs ufortent resultat.

osoerli

Med spissar som scorer og linjemenn som kan reglane vinn me denne lett med fleire mål.
Larsen skuffa og skulle vert bytta ut lenge før.  Huseklepp skulle vert flytta på venstrekant, og ein eller annan spiss inn.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:36:27 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:27:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:25:31 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:22:43 PM
Sokofloppski.
Unnskyld?


Regner med du også såg den involveringen. Huseklepp med fint raid, vil ta veggspel men Tomasz betongfot føkker det til.
for en involvering? Haugen hadde drøssevis av elendige involveringer og samme med Badji i andre. Prøver du å finne en ny hoggestabbe? Da må du lete litt bedre...

Vi trenger kreativitet på banen når vi kommer under, Haugen evner ikke å åpne et etablert forsvar.
Det gjorde ikke Soko heller. Ei heller Badji. Det er ille bare å slå en pasning så åpner forsvaret sitt. Vi har inge  plan i spill mot etablert forsvar. Spillerne beveger seg en og en og vi er fryktelig forutsigbate. Nytter verken å bytte midtbanespillere eller angrepsspillere. Vi må bytte trener

Belfort

Noe må skje. Ja vi blir snytt for et klart mål men det forklarer ikke andre omgangen. Den var elendig. Så jævlig å tape mot dette pill råtne LSK laget.

Nixon

Quote from: ostraume on April 14, 2013, 19:38:39 PM
Ufortjent. Lsk har en god periode på tyve minutter og putter to.


Men sånn er det når vi glemmer å spille fotball i andre. Hvorfor det blir sånn er en gåte. Jeg kan f.eks. aldri tenke meg at Skarsfjord gjorde noe annet i pausen enn å be de gjøre det samme som i første.
Rød makt på Hansa

Hatleking

LSK hadde ein 20-minuttsperiode i starten av andre der dei var best. Me var best i heile første før me trykka på i slutten mot andre. Gåstolen neste for dommartrioen.

osoerli

Quote from: Hatleking on April 14, 2013, 19:40:00 PM
Quote from: ostraume on April 14, 2013, 19:38:39 PM
Ufortjent. Lsk har en god periode på tyve minutter og putter to.


Ja. Me er òg snytt for straffe og scoring. Eit særs ufortent resultat.

Snytt for straffe?  Den såg eg ikkje.  Meiner du den der Korcsmar vart holdt i trøya? så gjekk innlegget 5m over alle.  Lillestrøm vart nok snytt for klarare straffe då Pusic hadde begge armane rundt Kippe.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Ny trener skjer kanskje om bt føler seg snytt etter bronsetipset sitt. Men trykket skal vere nokså stort for at det skjer.
Gå av.

Hatleking

Quote from: osoerli on April 14, 2013, 19:42:13 PM
Quote from: Hatleking on April 14, 2013, 19:40:00 PM
Quote from: ostraume on April 14, 2013, 19:38:39 PM
Ufortjent. Lsk har en god periode på tyve minutter og putter to.


Ja. Me er òg snytt for straffe og scoring. Eit særs ufortent resultat.

Snytt for straffe?  Den såg eg ikkje.  Meiner du den der Korcsmar vart hold? så gjekk innlegget 5m over alle.  Lillestrøm vart nok snytt for klarare straffe då Pusic hadde begge armane rundt Kippe.



Zsolt vart heilt klårt rive ned i feltet. Soleklår straffe.

StuckedPaaOstlandet

Skulle gjerne sett grafikk på samtlige offside situasjoner..

eivhelle

Utrolig irriterende at dommertrioen kan få lov til å avgjøre kampen på den måten.

Hårreisende å annulere det siste målet til Pusic. På den første annuleringen er vel offside greit nok.

På 1-0 målet til LSK skal etter min mening Askar ha et soleklart frispark nå en LSK spiller kroppstakler ham vekk når han følger løpet til LSK backen.

Forøvrig burde både Pusic, Huseklepp og Finne satt ballen i mål på de tre store målsjansen de fikk i kampen.

Huff

Synes Badji og Haugen er våre beste i første. I andre åpner vi fullstendig håpløst, dessverre anført av senegaleseren. Vi kommer oss de siste ti, men etter min mening er byttene totalbom. Larsen hadde vært fullstendig anonym, men det var mye pga det som skjedde før ballen skulle nå han på den siden, på hin siden var Askear mye involvert, men han lykkes ikke, hvorfor Soko kommer inn aner jeg ikke. Kvelle og Finne skulle inn, men feile folk gikk ut.



Klaus_Brann

Quote from: eivhelle on April 14, 2013, 19:46:47 PM
Utrolig irriterende at dommertrioen kan få lov til å avgjøre kampen på den måten.

Hårreisende å annulere det siste målet til Pusic. På den første annuleringen er vel offside greit nok.

På 1-0 målet til LSK skal etter min mening Askar ha et soleklart frispark nå en LSK spiller kroppstakler ham vekk når han følger løpet til LSK backen.


Ja, der er jeg enig, og hadde vi fått 1-0 hadde det vært en annen kamp. Helt utrolig at linjemannen klarer å se en offside som er 2 meter onside.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Nixon

Ja, det er kanskje på tide å la Nordkvelle få starte en kamp. Og i min bok må da Larsen vike. Jeg syns han har vært ujevn i de siste kampene, og når han i dag ikke når noen topper er det tid for benken.
Rød makt på Hansa

krakra

Var Huse så mye bedre da? Larsen på topp og Huse på benken

Huff

Vil se dette laget i 4-3-3

Samme forsvar og keeper

Haugen-Badji-Kvelle


Klepp-Pusic/Finne-Larsen

eivhelle

Med tanke på alt det Huseklepp klarte å stelle i stand på kanten de siste 10 minuttene hadde jeg gjerne sett at Larsen og Huse hadde byttet plass straks LSK scoret. Uten bakrom å løpe i er det ikke noe poeng med Huse på topp og da LSK gikk opp i ledelsen burde Brann ha lagt om med en gang.

SK

Quote from: Romarius on April 14, 2013, 19:51:02 PM
Er vel ellers tid for Nordkvelle og Finne fra start snart. Larsen er ute av form og Pusic har ikke imponert veldig i noen kamper.


Hva har Finne vist som tilsier at han bør starte ? Vi så vel i dag at han ikke akkurat er en fantastisk forbedring fra resten av angrepet. Pusic har i hvert fall klart å score.

psv-hasund

Larsen var helt usynlig. Helt riktig bytte. Det er vel muligens tid for rulleringer neste kamp, selvom første omgang er god.

Hatleking

Eg synst Huse viser litt og litt. Han var betydeleg betre då han vart flytta til kant, men utgjorde stor trugsel i bakrommet òg. Blant anna der han var åleine med Udjus og burde ha scora. Neste lag håpar eg er slik:


                         Piotr
Sævarsson - Jonsson - Zsolt - Demir
Larsen - Haugen - Badji - Nordkvelle
             Huseklepp - Finne


Både Askar og Pusic har prestert dårleg hittil og bør benkast. Larsen er vel noko ujamn, men kan vera svært god - særs på heimebane. Finne meiner eg bør få sjansen frå start.

Nixon

Quote from: krakra on April 14, 2013, 19:55:14 PM
Var Huse så mye bedre da? Larsen på topp og Huse på benken


Ja, jeg syns Huseklepp var bedre i dag. Men det er ikke stor forskjell i så måte.

Et annet alternativ dersom Skarsfjord fortsetter med samme lag er jo Huseklepp på kant og Larsen som spiss.
Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: SK on April 14, 2013, 19:56:16 PM
Quote from: Romarius on April 14, 2013, 19:51:02 PM
Er vel ellers tid for Nordkvelle og Finne fra start snart. Larsen er ute av form og Pusic har ikke imponert veldig i noen kamper.


Hva har Finne vist som tilsier at han bør starte ? Vi så vel i dag at han ikke akkurat er en fantastisk forbedring fra resten av angrepet. Pusic har i hvert fall klart å score.


Finne fekk knapt ballen, og då han gjorde det, vart det jo småfarleg. Blant anna kom han til ein stor sjanse der. Pusic har bomma på fleire kjempestore sjanser no. Han har skuffa så langt.

Spelaren

Offensive rulleringer må til, det er for statisk og forutsigbart. Pusic var frisk i dag, og scoret eit bra dukk opp-mål som utrulig nok ikkje blei stående (seriøst, det er hinsides at det går an å få sånn akutt synskrampe som AD får der).

Huseklepp virket langt friskere på vingen mot slutten der, men det kan likesågodt vere pga trøtte kanarifugler som begynte å bli shaky og nervøs - og med det trakk lovlig langt inn i egen 16-meter. Det er sjelden Brann får lov å spele five-a-side inni motstanderens felt, men mot slutten i dag var det stadige framrykk mot ein umulig, gul vegg.

Og kor forbannet typisk er det ikkje at Helstad satte nr to etter at ballen tilfeldigvis datt ned foran han? Var sikker på at den blei taklet til corner, men i dag var det bare den dagen. Igjen. Som vanlig. På bortebane.
Gå av.

osoerli

Quote from: eivhelle on April 14, 2013, 19:55:49 PM
Med tanke på alt det Huseklepp klarte å stelle i stand på kanten de siste 10 minuttene hadde jeg gjerne sett at Larsen og Huse hadde byttet plass straks LSK scoret. Uten bakrom å løpe i er det ikke noe poeng med Huse på topp og da LSK gikk opp i ledelsen burde Brann ha lagt om med en gang.


Det er problemet til Skarsfjord.  Gjer bytter altfor seint.  Bytter før etter 70 minutt har vel aldri skjedd utan ved skade.  Larsen (som har vert bra 3 første kampar), var anonym i dag og burde vore bytta ut ved pause,  Huseklepp ut på kant, Finne eller Nordkvelle inn.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Enig i at det er for statisk, spesielt da vi havnet under. Spørsmålet er jo om utskiftingene ikke bør skje andre steder også

SK

Quote from: Hatleking on April 14, 2013, 19:58:55 PM
Quote from: SK on April 14, 2013, 19:56:16 PM
Quote from: Romarius on April 14, 2013, 19:51:02 PM
Er vel ellers tid for Nordkvelle og Finne fra start snart. Larsen er ute av form og Pusic har ikke imponert veldig i noen kamper.


Hva har Finne vist som tilsier at han bør starte ? Vi så vel i dag at han ikke akkurat er en fantastisk forbedring fra resten av angrepet. Pusic har i hvert fall klart å score.


Finne fekk knapt ballen, og då han gjorde det, vart det jo småfarleg. Blant anna kom han til ein stor sjanse der. Pusic har bomma på fleire kjempestore sjanser no. Han har skuffa så langt.


Pusic har bommet på to store sjanser, scoret på 1 og hatt 1 assist så langt. Huseklepp har bommet på mer. I tillegg bidrar Pusic mye i det offensive spillet. Finne skjøt 25 meter utenfor på sjansen sin, som for øvrig var det eneste vi så av ham i hele 2.omgang. Noe som har en del med å gjøre at vi knapt hadde noe offensivt spill og at han får lite baller å jobbe med, men dette gjelder jo også Pusic.

Hvis Finne skal inn for Pusic, må én av dem enten ha spilt seg inn eller den andre ha spilt seg ut. Noe som foreløpig ikke er tilfelle.

Too far east

En høyreback hadde vel heller ikke skadet.... Motorvei på den siden i vær eneste bortekamp.
Han har jo ikke ett eneste defesivt fiber i kroppen!

Nixon

Quote from: krakra on April 14, 2013, 20:03:57 PM
Enig i at det er for statisk, spesielt da vi havnet under. Spørsmålet er jo om utskiftingene ikke bør skje andre steder også


Midtforsvar og en spiss? For den sentrale duoen bør bestå. Askar synes jeg var frisk nok til å få fortsette. På backene er det få alternativer.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on April 14, 2013, 20:09:08 PM
Quote from: krakra on April 14, 2013, 20:03:57 PM
Enig i at det er for statisk, spesielt da vi havnet under. Spørsmålet er jo om utskiftingene ikke bør skje andre steder også


Midtforsvar og en spiss? For den sentrale duoen bør bestå. Askar synes jeg var frisk nok til å få fortsette. På backene er det få alternativer.
Utenfor banen tenkte jeg.

Nixon

Quote from: krakra on April 14, 2013, 20:10:35 PM
Quote from: Nixon on April 14, 2013, 20:09:08 PM
Quote from: krakra on April 14, 2013, 20:03:57 PM
Enig i at det er for statisk, spesielt da vi havnet under. Spørsmålet er jo om utskiftingene ikke bør skje andre steder også


Midtforsvar og en spiss? For den sentrale duoen bør bestå. Askar synes jeg var frisk nok til å få fortsette. På backene er det få alternativer.
Utenfor banen tenkte jeg.


Ja, men det skjer ikke til neste kamp. Og det blir vel som i fjor at vi vinner nok hjemme til at fyren overlever.
Rød makt på Hansa


krakra

Ja og det er tragisk. Han har vært her i tre år og bygd hele stallen selv. Da er han sterkt delaktig i slike sammenbrudd og hvor planløse vi er når bakrommet forsvinner. Hvorfor forsvinner selvtillitten i pause?

Kjell249

Quote from: krakra on April 14, 2013, 19:40:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:36:27 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:27:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:25:31 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:22:43 PM
Sokofloppski.
Unnskyld?


Regner med du også såg den involveringen. Huseklepp med fint raid, vil ta veggspel men Tomasz betongfot føkker det til.
for en involvering? Haugen hadde drøssevis av elendige involveringer og samme med Badji i andre. Prøver du å finne en ny hoggestabbe? Da må du lete litt bedre...

Vi trenger kreativitet på banen når vi kommer under, Haugen evner ikke å åpne et etablert forsvar.
Det gjorde ikke Soko heller. Ei heller Badji. Det er ille bare å slå en pasning så åpner forsvaret sitt. Vi har inge  plan i spill mot etablert forsvar. Spillerne beveger seg en og en og vi er fryktelig forutsigbate. Nytter verken å bytte midtbanespillere eller angrepsspillere. Vi må bytte trener
Skal Badji både være ryddegutt og står kreativiteten offensivt? Rollefordelingen er jo veldig tydelig. Da ser jeg ikke hva Haugen tilfører laget. I dag var Badji outstanding i første og Hugen soler seg litt i glansen av det, men tilfører ikke så mye. Ikke at Soko er veldig mye mer kreativ, men et veldig riktig bytte.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Quote from: Too far east on April 14, 2013, 20:07:37 PM
En høyreback hadde vel heller ikke skadet.... Motorvei på den siden i vær eneste bortekamp.
Han har jo ikke ett eneste defesivt fiber i kroppen!

Motorvei har noe med at vi spiller med så høye backer. Trenger en rask stopper.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 20:28:44 PM
Quote from: krakra on April 14, 2013, 19:40:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:36:27 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:27:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:25:31 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:22:43 PM
Sokofloppski.
Unnskyld?


Regner med du også såg den involveringen. Huseklepp med fint raid, vil ta veggspel men Tomasz betongfot føkker det til.
for en involvering? Haugen hadde drøssevis av elendige involveringer og samme med Badji i andre. Prøver du å finne en ny hoggestabbe? Da må du lete litt bedre...

Vi trenger kreativitet på banen når vi kommer under, Haugen evner ikke å åpne et etablert forsvar.
Det gjorde ikke Soko heller. Ei heller Badji. Det er ille bare å slå en pasning så åpner forsvaret sitt. Vi har inge  plan i spill mot etablert forsvar. Spillerne beveger seg en og en og vi er fryktelig forutsigbate. Nytter verken å bytte midtbanespillere eller angrepsspillere. Vi må bytte trener
Skal Badji både være ryddegutt og står kreativiteten offensivt? Rollefordelingen er jo veldig tydelig. Da ser jeg ikke hva Haugen tilfører laget. I dag var Badji outstanding i første og Hugen soler seg litt i glansen av det, men tilfører ikke så mye. Ikke at Soko er veldig mye mer kreativ, men et veldig riktig bytte.
Badji har da bevisst at han kan være kreativ han også når det er bevegelsene til det. Men i andreomgang var det ikke noe forhold for en kreativ midtbanespiller. Selv ikke Xavi hadde klart å åpne noe forsvar i andre. I første var Haugen var. Sto blant annet bak vår største sjanse utover målet.

krakra

Som Eggen sa. Kreativitet handler om å ha en struktur og vite når du skal gjøre noe utenom det planlagte. Uten en plan eller struktur forsvinner mye av grunnlaget for å være kreativ.

Kjell249

Quote from: krakra on April 14, 2013, 20:32:47 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 20:28:44 PM
Quote from: krakra on April 14, 2013, 19:40:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:36:27 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:27:40 PM
Quote from: Kjell249 on April 14, 2013, 19:25:31 PM
Quote from: Spelaren on April 14, 2013, 19:22:43 PM
Sokofloppski.
Unnskyld?


Regner med du også såg den involveringen. Huseklepp med fint raid, vil ta veggspel men Tomasz betongfot føkker det til.
for en involvering? Haugen hadde drøssevis av elendige involveringer og samme med Badji i andre. Prøver du å finne en ny hoggestabbe? Da må du lete litt bedre...

Vi trenger kreativitet på banen når vi kommer under, Haugen evner ikke å åpne et etablert forsvar.
Det gjorde ikke Soko heller. Ei heller Badji. Det er ille bare å slå en pasning så åpner forsvaret sitt. Vi har inge  plan i spill mot etablert forsvar. Spillerne beveger seg en og en og vi er fryktelig forutsigbate. Nytter verken å bytte midtbanespillere eller angrepsspillere. Vi må bytte trener
Skal Badji både være ryddegutt og står kreativiteten offensivt? Rollefordelingen er jo veldig tydelig. Da ser jeg ikke hva Haugen tilfører laget. I dag var Badji outstanding i første og Hugen soler seg litt i glansen av det, men tilfører ikke så mye. Ikke at Soko er veldig mye mer kreativ, men et veldig riktig bytte.
Badji har da bevisst at han kan være kreativ han også når det er bevegelsene til det. Men i andreomgang var det ikke noe forhold for en kreativ midtbanespiller. Selv ikke Xavi hadde klart å åpne noe forsvar i andre. I første var Haugen var. Sto blant annet bak vår største sjanse utover målet.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Du må gjerne kalle det poling. Jeg tror de fleste andre så en god pasning. Bpde Badji og Haugen var kreativ i første. Ingen av dem, ikke Soko heller, var kreative i andre. Fordi det ikke var bevegelser å slå på.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 14, 2013, 20:03:57 PM
Enig i at det er for statisk, spesielt da vi havnet under. Spørsmålet er jo om utskiftingene ikke bør skje andre steder også


Det kommer ikke til å skje med det første, så det er ikke noe poeng i å gjenta det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

God førsteomgang, avtagende til elendig andreomgang, og tannløst til det gjenstår 5 minutter av kampen.

At LSK kommer inn i kampen samtidig som Badji har sine første dårlige 25 minutter for Brann er neppe tilfeldig. Piotr var plutselig ikke vegg lenger heller.

Dommertrioen skal ha sin del av æren for resultatet, selv om kvinnen i dette tilfellet nok var den med minst skyld.

Til slutt faller det ned på en ting, LSK sine spisser scoret mål, våre bommet. Og sett under ett på 4 kamper så er mønsteret akkurat det, vi sliter foran mål, men takk gud for at vi fortsatt skaper sjanser. Nå Brann slutter å tro på mål kommer sjansene til å utebli også, og vi kan få en virkelig stygg sesong som resultat.

Lasaron

Ganske god første. Helt utrolig dårlig andre.
Larsen var anynom, ja, men han ble lite involvert også. Askar på den andre siden var mye mer involvert, men spilte dårlig. Kanskje Larsen skal starte på høyresiden neste kamp, og Askar på benken?
Badji hadde flere grusome pasninger i andre. Sæv var elendig i andre.
Haugen var ikke spesielt god, men Soko var ikke det pøkk bedre.
Finne gjorde en del bra, men dårlig når han skulle score.

Brann skulle hatt straffe. Uansett hvor høyt ballen går over, så er det ikke lov å rive ned en motspiller.
Tren på langskudd

StuckedPaaOstlandet

Problemet var vel midtbanen i 2 omgang, alt for mange feil. Da er det vanskelig for spisser og backer som er langt fremme å være god. 1 omgang var veldig bra, burde ledet 2-0 og slapp ikke LSK til noen sjanser, men så ble det tilbake til vanlig med tidlig mål utav ingenting i mot som ga Lillestrøm tidenes motivasjon og de hevet seg da mange hakk, brann falt like mange hakk.

Velger uansett å skylde på dommerne etter denne kampen, var hvertfall 2 situasjoner der offside var feil som ble vist på tv og var 3-4 andre som var tvilsomme det ikke ble vist noe grafikk på. Lillestrøm spilte uten selvtillit i 1 og hadde fått enda en knekk om vi hadde ledet, tror ikke vi hadd reist hjem med 0poeng om scoringen hadde blitt godkjent.

Ellers kommer byttene for sent, finne fikk en god mulighet men det var fra skrått hold og blir feil og si at han burde score. Sokolowski burde ikke kommet inn, hadde heller sett pavlov da når vi som vanlig bare pumper ballen frem og håper på noe magi.

Nixon

Han burde i alle fall klart å treffe mål. Og jeg tror nok at Finne er den første til å si at det var et dårlig skudd. Men innhoppet var absolutt bra med mange involveringer.
Rød makt på Hansa

StuckedPaaOstlandet

Joda, regelen er vel å treffe mål, da er det hvertfall mulighet for at den går inn, men ikke letteste avslutningen og selv Finne kan bomme på mål en sjelden gang :)

Ser gjerne Pusic og Finne som spisspar neste kamp, med huse på kanten for Larsen eller Askar.

osoerli

Larsen har vert god dei 3 føregåande kampane.  Askar derimot har vert jevnt svak alle 4 kampar, sjøl om han scora eit viktig mål mot Molde.  Trur kanskje eg ville starta med Huseklepp til venstre og Larsen til Høgre i neste kamp.  Minuset er sjølsagt den defensive kvaliteten til Huseklepp.  Ein middels Askar er vesentleg betre defensivt enn Huseklepp.
Pusic og Finne på topp, krydra med eit 15 minutterts innhopp av Pavlov.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Jeg fikk ikke sett 2. omgang. Hvordan var Finne i banespillet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up