• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Om rykter og det å kontakte oss

Started by Bjarte, August 30, 2003, 16:29:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarte

Fikk i dag en telefon fra en kar som lurte på om bussen til Skien gikk eller ikke. Han hadde nemlig fått en melding fra en tjommi som hadde hørt rykter om at bussen ikke skulle gå da den ikke var full. Mest sannsynnlig dreier dette seg kun om en eller flere misforståelser/mistolkninger, men allikevel er det nå på tide med litt info om dette med rykter osv.

Vi i Brann Bataljonen Bergen er tilgjengelig på telefon og på e-mail. Er det noe dere lurer på, så er det bare til å ringe oss eller å maile oss så svarer vi gjerne på det dere undrer på. Info om hvordan komme i kontakt med oss finner dere oppe til høyre under "Bataljonen" og "Kontaktinfo". Da det er mange kommersielle "spam"-firmaer i USA som scanner sidene våre for å finne e-mail addresser har vi ikke lagt det ut i første omgang, men jeg kan røpe så mye at den begynner på styret og slutter på @bataljonen.no.

Dersom det f.eks. blir nødvendig å kansellere en tur, så gjør vi alt vi kan for å få tak i dere og informere dere personlig om det. Bare så det også er sagt.

Så vil jeg ta for meg litt "folkeskikk". Jada, vi skal ikke leke anstand eller høflighetspoliti, men det er 2 ting vi vil sette veldig stor pris på når dere kontakter oss pr. telefon. Det første er at vi setter pris på at dere presenterer dere. Det andre er at vi også setter stor pris på at dere ringer oss istedet for å sende meldinger. Dette sier vi ikke fordi vi er gamle, gretne gubber som ikke behersker SMS, men fordi vi setter mer pris på personlig verbal kontakt (hm, den kunne vel ikke misforstås vel...:-).

Go Up