• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Det perfekte seriegull

Started by krøvel vellevold, June 20, 2006, 10:07:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Superjack

Inni H....
Skjønner hvor du vil, krøvel, men om gullet er sikret i september så er jeg sjeleglad!
Da skal det feires til langt ut i januar, uansett! :D
Brannsupporter.

Northside

Må si eg heller foretrekker å være totalt overlegen hele sesongen og lede serien fra start til slutt!

Trenger ikke stjele gullet foran øynene på RBK eller VIF (selv om det alltid hadde vært artig), mye gøyere å se de to lagene ligge langt nede på tabellen mens vi koser oss på topp gjennom hele sesongen.

20 000 ville fans og full feiring blir det uansett hvordan vi vinner, kanskje ikke med 20 000 fans på bortebane, men det vil jo bare si at feiringen i bergen blir endå bedre :wink:

Henki

Jepp, vi er virkelig i en situasjon der vi kan være kresen gitt. Jeg mener 43 år er jo ingenting. Hadde det vært 86 år hadde det vært noe annet, men nå som det bare er 43 bør vi kunne unne oss både det ene og det andre.
Hjelpe meg altså, det er 15 serierunder igjen og såvidt meg bekjent er det ingen som har vært seriemester i juni før. Så la oss ta oss en bolle og legge fra oss den der "viblirseriemester-holdningen" en stund til. Det kan jo faktisk være at vi ikke blir det nemlig.
Ballen skal fremover!

Tom C

Mitt svar er: Ja!

Ihvertfall til vi har vunnet gull noen år på rad...
Aldri mer Obos....

anders_flanderz

om vi vinner gull i august eller i oktober...

I dont cear... så lenge vi vinner så åh...

skal tattovere Brann logo på venstre siden av bystet om brann vinner serien i år..:D
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Jeg snakker først og fremst om opplevelsen og feiringen der og da. Det er jo mye gøyere å vinne serien i siste sekund, enn å gjøre det 5 runder før slutt når det egentlig har vært klart ganske lenge at vi kom til å vinne serien.

Og hva ville skjedd om vi f.eks. ledet serien med 3 poeng før siste serierunde, og vi hadde 8 mål bedre målforskjell enn nr.2. Ville folk turt å feire gullet? Ville feiringen tatt helt av? Eller ville det blitt en litt dempet feiring fordi vi fremdeles KUNNE miste gullet? Og når vi så tar gullet definitivt neste runde; ville ikke mye av kruttet til feiringen være brent allerede helgen før?

Grunnen til at jeg stiller slike hypotetiske spørsmål, er at drømmen selvsagt er en helt ekstatisk gullfeiring når vi endelig tar gull! Og noen situasjoner vil skape større galskap enn andre...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Jeg går for varianten der vi vinner gullet tidligere enn noen andre siden 1963 :)

Så løser man lisens til diverse gamle travere og gir dem ett fortjent seriegull ;)

Lurkin

Gi meg gullet så fort som mulig, jeg vil ikke ha hjerteinfarkt før jeg fyller 20.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

Quote from: "Xminator"Så løser man lisens til diverse gamle travere og gir dem ett fortjent seriegull ;)


Og der står Geddi først i køen!:)
Rød makt på Hansa

BrannSupporter

Quote from: "krøvel vellevold"
Jeg vil tro det ikke blir like gøy å vinne på denne måten:

Samme dag skjer en stor ulykke i Hordaland/Norge, slik at gullet vårt blir nesten glemt i media.



Dette skjedde jo faktisk delvis med Vålerenga i fjor. Tenker på Enerly.

Ricky

Vi spiller hjemme mot Rosenborg i 24.serierunde. Kan ikke se for meg at det finnes noen bedre anledning til å vinne serien i år enn akkurat den dagen..

Superjack

Quote from: "Ricky"Vi spiller hjemme mot Rosenborg i 24.serierunde. Kan ikke se for meg at det finnes noen bedre anledning til å vinne serien i år enn akkurat den dagen..


Gjett om jeg har tenkt det samme.... men tør ikke helt si det høyt! :D
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Ja, jeg også ønsker på dette tidspunkt en avgjørelse så fort som mulig. Det er bedre at vinner enn at vi ikke vinner. Men fra det øyeblikk det er avgjort, så er det jo ekstra gøy om det har vært topp dramatikk til siste sekund. Det er da det blir ekstatisk! Ikke når vi sikrer gullet litt og litt og litt.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Så du er villig til å ta noen tap for å oppleve dette dramatiske og ekstatiske øyeblikket?
Rød makt på Hansa

enavgutta

Krøvel. Ta deg en velfortjent to uker i syden ! Legg igjen penn, papir, kalkulator og andre hypoteser her i byn. Det trenger du ;-)

Ricky

Quote from: "krøvel vellevold"
Mitt spørsmål er: Er det irrelevant hvordan og når gullet sikres?
knuse pakket.

Superjack

Seriegullet kan godt komme på ett spektakulært vis. Men da i hjemmekampen mot ODD. Brann kan vinne 5-4, etter å ha lagt under 3-0 til pause.

:D Det er greit! :D
Brannsupporter.

Nixon

Man kan jo spørre VIF-fansen. Greit nok at opplevelsen i Skien var fantastisk med storming av banen og gode greier. Men seriegullet vil jo for alltid være synonymt med tidenes dårligste poengsum og en råtten høst. Tipper de heller ville vunnet overlegent.
Rød makt på Hansa

Prokurator

Nå er vi jo ikke halvveis ennå, men min drøm når det først skjer, er å gjøre det med stil... være ubestridt mester.... gå ubeseiret gjennom sesongen! En ordentlig smultringsesong - meg bekjent for første gang i eliteserien. Vil i seg selv stå igjen i historien som et trofé. Drømmelaget i (forhåpentligvis) 06-sesongen.

MAO noe helt annet enn hva vif gjorde i fjor, som per dato er den dårligste seriemester i 14-lagsserien.
 år skal det skje!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Klaus_Brann

Quote from: "anders_flanderz"om vi vinner gull i august eller i oktober...

I dont cear... så lenge vi vinner så åh...

skal tattovere Brann logo på venstre siden av bystet om brann vinner serien i år..:D


Tatovering er du ikke alene om, hvis Brann vinner i år skal jeg tatovere "Berømte Brann fra Bergen" på underarmen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

C@Bøe_79

Det perfekte seriegullet er vel hvis Brann tar det?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tom C

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "anders_flanderz"om vi vinner gull i august eller i oktober...

I dont cear... så lenge vi vinner så åh...

skal tattovere Brann logo på venstre siden av bystet om brann vinner serien i år..:D


Tatovering er du ikke alene om, hvis Brann vinner i år skal jeg tatovere "Berømte Brann fra Bergen" på underarmen!


Vinner Brann skal jeg tatovere alle syv versene av nystemten på tungen...
Aldri mer Obos....

BrannFa(e)n

Det ultimate seriegull i dagens situasjon er at man leder med tre poeng foran lag nummer to (Rosenborg) før nest siste serierunde. Der spiller vi uavgjort eller vinner.
rannfasiten

naitsirk

QuoteVinner Brann skal jeg tatovere alle syv versene av nystemten på tungen...


notert, og time bestilt på bergen tattoo:)

Brannfrelst

Er i tvil om hva som er best.
1. Vi vinner det hjemme mot Ham-Kamo foran 20.000 elektriske bergensere,det helt ned mot zachen,Brann vinner 4-0 og Stadion står i fyr og flamme(bokstavelig talt)
2.I siste serierunde med 2-3000 bergensere i stavanger med en 3-2 seier etter å ha hentet opp 2-0,og rundt lille lungeren står 30.000 bergensere for å hylle heltene sine når de kommer hjem :twisted:
2.10.07-Gullet kom hem!

positiv

Det perfekte seriegullet ville vært hvis vi gikk ubeseiret gjennom hele sesongen!!!
ødt blod på HANSA

Candyman

Quote from: "Xminator"Jeg går for varianten der vi vinner gullet tidligere enn noen andre siden 1963 :)

Så løser man lisens til diverse gamle travere og gir dem ett fortjent seriegull ;)

For en herlig tanke!!
Vi leder serien med 4 poeng foran siste serierunde, og løser lisens til 11 spillere som vi mener fortjener det. Vi kunne latt de spille siste seriekamp, og fått være med på noe de har kjempet for hele karrieren sin i Brann.

Men hvem 11 skulle det vært?
Geddi, Piddi'en, Mål-Mons, Per-Egil A....hvem flere?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bataljonen

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Xminator"Jeg går for varianten der vi vinner gullet tidligere enn noen andre siden 1963 :)

Så løser man lisens til diverse gamle travere og gir dem ett fortjent seriegull ;)

For en herlig tanke!!
Vi leder serien med 4 poeng foran siste serierunde, og løser lisens til 11 spillere som vi mener fortjener det. Vi kunne latt de spille siste seriekamp, og fått være med på noe de har kjempet for hele karrieren sin i Brann.

Men hvem 11 skulle det vært?
Geddi, Piddi'en, Mål-Mons, Per-Egil A....hvem flere?


Ikke glem Geir Hasund :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

runarnormann

Quote from: "Bataljonen"
Ikke glem Geir Hasund :)



Kem?
egenden Alf Dahl

positiv

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Xminator"Jeg går for varianten der vi vinner gullet tidligere enn noen andre siden 1963 :)

Så løser man lisens til diverse gamle travere og gir dem ett fortjent seriegull ;)

For en herlig tanke!!
Vi leder serien med 4 poeng foran siste serierunde, og løser lisens til 11 spillere som vi mener fortjener det. Vi kunne latt de spille siste seriekamp, og fått være med på noe de har kjempet for hele karrieren sin i Brann.

Men hvem 11 skulle det vært?
Geddi, Piddi'en, Mål-Mons, Per-Egil A....hvem flere?




Runar Normann og meg:P
ødt blod på HANSA

C@Bøe_79

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Xminator"Jeg går for varianten der vi vinner gullet tidligere enn noen andre siden 1963 :)

Så løser man lisens til diverse gamle travere og gir dem ett fortjent seriegull ;)

For en herlig tanke!!
Vi leder serien med 4 poeng foran siste serierunde, og løser lisens til 11 spillere som vi mener fortjener det. Vi kunne latt de spille siste seriekamp, og fått være med på noe de har kjempet for hele karrieren sin i Brann.

Men hvem 11 skulle det vært?
Geddi, Piddi'en, Mål-Mons, Per-Egil A....hvem flere?


Trenger vel 3 kamper for å få medalje,gjør man ikke?
Syns uansett Mjelde og Geddi skulle løst lisens,de fortjener det.
Mjelde grunnet cupen han ikke fikk noe for, og Geddi for lang og tro tjeneste...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up