• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper i Tyrkia

Started by krøvel vellevold, February 01, 2011, 10:54:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

February 03, 2011, 23:54:49 PM #50 Last Edit: February 03, 2011, 23:58:06 PM by Gulløl
Quote from: Huff on February 03, 2011, 23:40:25 PM
Ok, vi møter trolig anstendig motstand i morgen, men hva med resten av forsesongen?

Har vi noen andre bekreftede treningskamper, eksempelvis i Vestandshallen?
Spilles ikke i morgen, men fredag i neste uke. Altså ikke kamp før det.


Quote from: Jose Arrogantio on February 03, 2011, 23:50:15 PM
Husker ikke hvor kampen skal spilles, men vi har i hvert fall en treningskamp mot Start mot slutten av forsesongen.

Litt ned på siden her ser dere alle treningskampene med dato og kl.slett.
http://www.brann.no/sesongen/treningskamper/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Quote from: Gulløl on February 03, 2011, 23:54:49 PM
Quote from: Huff on February 03, 2011, 23:40:25 PM
Ok, vi møter trolig anstendig motstand i morgen, men hva med resten av forsesongen?

Har vi noen andre bekreftede treningskamper, eksempelvis i Vestandshallen?
Spilles ikke i morgen, men fredag i neste uke. Altså ikke kamp før det.


Quote from: Jose Arrogantio on February 03, 2011, 23:50:15 PM
Husker ikke hvor kampen skal spilles, men vi har i hvert fall en treningskamp mot Start mot slutten av forsesongen.
Litt ned på siden her ser du alle treningskampene med dato og kl.slett.
http://www.brann.no/sesongen/treningskamper/


Takk, like før jeg postet det forrige innlegget var jeg innom nøyaktig samme sted på Brann.no. Alzheimeren kommer tydeligvis tidlig i år.

krøvel vellevold

Quote from: Huff on February 03, 2011, 23:40:25 PM
Ok, vi møter trolig anstendig motstand i morgen, men hva med resten av forsesongen?

Har vi noen andre bekreftede treningskamper, eksempelvis i Vestandshallen?

I morgen? Er det ikke neste fredag da?
Legg ned hele klubben!

Jose Arrogantio

Quote from: Gulløl on February 03, 2011, 23:54:49 PM

Litt ned på siden her ser dere alle treningskampene med dato og kl.slett.
http://www.brann.no/sesongen/treningskamper/


Takk. Synes det er flott at vi skal møte fire tippeligamotstandere. I hvert fall Start og Aalesund er gode nok til at de kan gi oss en ide hvor vi står i forhold til kommende sesong.

Xminator

Quote from: dudo on February 01, 2011, 12:24:04 PM
Sjekket det samme selv. Ble veldig overrasket, noe som sier mest om tv2s fotballtilbud de siste sesongene.


Om dette var 2008 og ett Brannlag med ferskt seriegull og skyhøye ambisjoner, så hadde TV2 vert i Tyrkia.


Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Det virker ikke sånn, i og med at de ikke viste den første.
Blir nok med sammendraget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

1,5 time til kampstart mellom Brann og Chernomorets Burgas.
Det Bulgarske laget  skal normalt være noe bedre en Brann, så bra om Brann klarer uavgjort eller seier i dag. Det bulgarske laget klarte 5 plass i serien i 2010 og ligger på 4 plass etter 15 runder i år. De er et lag som slipper inn lite mål og samtidig scorer lite selv.
Legger inn linken til Krøvel på nytt der det er en fyldig og god beskrivelse av laget litt ned på siden:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/626554_branns-motstandere-i-tyrkia

Her er en del odds på kampen:
http://www.oddsfinder.com/football/international/club-friendlies/sk-brann-bergen-v-chernomorets-burgas-20110211/

Mitt tips er Brann tap 0-1 eller 1-2. Klarer Brann bedre en det kan vi skru optimismen opp et par hakk  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Joggi Bogga

Gleder meg at Holmvik er flyttet vekk fra forsvaret. Ellers så synes jeg oppstillingen virker veldig rar. Jeg lurer på hva som egentlig er formålet?
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

dudo

Hva er rart? Vi bør da begynne å bli vant til dette etterhvert?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Jeg ser ikke det helt rare med oppstillingen.

Gulløl

February 11, 2011, 14:05:02 PM #62 Last Edit: February 11, 2011, 14:12:48 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Ut fra liveoppdateringen til Brann (som er god i dag med oppdatering hvert minutt omtrent):

Rudy spiller kanonbra ser det ut, tror den mannen (dessverre)blir solgt om ikke så lenge.
Holmvik viser gode takter også, skal bare se vi har fått vår nye venstrekant der.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Fra brann.no: 0-0 etter en litt kjedelig 1. omgang. To ganske forskjellige lag som møtes. Burgas ligger lavere enn Brann, er mer ballsikre og vassere offensivt. Brann bruker mer energi enn motstanderen så langt, og kan tape på det i 2. omgang. Sjansemessig er det jevnt også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Fez

Fra live-dekningen til bt:
Lyngøy, bt.no:
"Hver gang Brann vinner ballen på egen halvdel, lempes det baller opp mot Ojo."

Håper virkelig ikke det er gjennomgangsmelodien i det offensive spillet til Brann i år. Lemp ballen opp mot spissen og la han prøve å holde på ballen til det kommer midtbanespillere på løp. Isåfall kan vi hente tilbake Demba...

dudo

Det ser jo om ikke annut ut som vi er i ferd med å få litt bedre skikk på det defensive. Det er jo noe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

I følge BT virker det som at en pirkete dommere ødelegger mye av rytmen i kampen.

Gulløl

Gult kort til Mjelde. Munnbruk. Trodde det var slutt på slike unødvendig kort i "nye Brann". Her må Skarsfjord ta tak.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Gulløl on February 11, 2011, 15:14:21 PM
Gult kort til Mjelde. Munnbruk. Trodde det var slutt på slike unødvendig kort i "nye Brann". Her må Skarsfjord ta tak.


Gule kort for munnbruk burde unngås, kanskje straffe med ballbæring og mos-i-ræv?
Gå av.

krakra


Gulløl

Etter 65 min:
Inn: Storesund, Torp og Juninho. Mjelde går inn offensivt. Torp og Storesund defensivt.
Ut: Kim, Haugen og Ojo ut.

Yaw og Bård Finne er fortsatt i oppvarming.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Quote from: Spelaren on February 11, 2011, 15:17:35 PM
Quote from: Gulløl on February 11, 2011, 15:14:21 PM
Gult kort til Mjelde. Munnbruk. Trodde det var slutt på slike unødvendig kort i "nye Brann". Her må Skarsfjord ta tak.


Gule kort for munnbruk burde unngås, kanskje straffe med ballbæring og mos-i-ræv?


Ballespark med tilløp.

nero

Quote from: Gulløl on February 11, 2011, 15:14:21 PM
Gult kort til Mjelde. Munnbruk. Trodde det var slutt på slike unødvendig kort i "nye Brann". Her må Skarsfjord ta tak.


Litt typisk Sutre-Mjelde, dessverre. Han har en lei tendens til å furte og bruke en masse energi på å klage over dommeravgjørelser. Noe som selvfølgelig er noe av det mest latterlige og bortkastede du kan gjøre. Dommeren kommer ikke til å omgjøre avgjørelsen, kamerat! ;)
Lions led by donkeys.

krakra

Temprament er da greit nok så lenge man er smart nok til å vite hvor grensen går. Vår beste kaptein på år og dag kjeftet jo stadig på dommerne, men fikk sjeldent kort for det. Fløt kanskje litt på navnet.

nero

Quote from: krakra on February 11, 2011, 16:56:50 PM
Temprament er da greit nok så lenge man er smart nok til å vite hvor grensen går. Vår beste kaptein på år og dag kjeftet jo stadig på dommerne, men fikk sjeldent kort for det. Fløt kanskje litt på navnet.


Ja, han visste stort sett når han skulle gi seg, men ingen tvil om at han slapp billig unna en del ganger også.
Lions led by donkeys.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 11, 2011, 16:56:50 PM
Temprament er da greit nok så lenge man er smart nok til å vite hvor grensen går. Vår beste kaptein på år og dag kjeftet jo stadig på dommerne, men fikk sjeldent kort for det. Fløt kanskje litt på navnet.


Det er noen spillere som har det sånn. Ta Gattuso som et annet eksempel. Han er klin gæren i hue, dommeren vet det, og det er sjelden han får kort for å skrike og kjefte på dommeren. Dommerne er sikkert pissredd for han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Begynner å se bra ut. Med Gustavino tilbake på høyrekanten + nyinnkjøpt venstrekant(Ernandes Dias Luz ??) så er laget bra rustet til seriestart. Og til sommeren kommer Helstad forhåpentligvis, stoler på god vilje og innsats fra Hardball for å få det i stand. Hva sier du steinbygger ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

steinbygger

Quote from: Gulløl on February 11, 2011, 19:35:03 PM
Begynner å se bra ut. Med Gustavino tilbake på høyrekanten + nyinnkjøpt venstrekant(Ernandes Dias Luz ??) så er laget bra rustet til seriestart. Og til sommeren kommer Helstad forhåpentligvis, stoler på god vilje og innsats fra Hardball for å få det i stand. Hva sier du steinbygger ?


Jeg sier at de jobber for å få inn to spillere til. Vet ikke noen navn utover brassen. Vet at FFK priset Borges til 10 mill når Brann kontaktet de, så han blir det nok ikke. Er litt overrasket over at det ikke kom noen på prøvespill i Tyrkia. Når det gjelder Helstad tror jeg ikke han kommer i Branndrakt igjen, men det er basert på hva jeg tror ut fra tidligere tilbakemeldinger.

krakra

Greit at vi glemmer Helstad. Kjipt at Borges er uaktuell. Litt forståelig med tanke på prisen, men tror det hadde hjulpet partout-kortsalget endel om vi hentet ham samt brassen på lån med opsjon(til brassen, ikke Borges).

Men det jo mulig vi prøver oss igjen i sommer?

Håper forøvrig at Storesund ikke er en av disse to?

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on February 11, 2011, 22:17:28 PM
Quote from: Gulløl on February 11, 2011, 19:35:03 PM
Begynner å se bra ut. Med Gustavino tilbake på høyrekanten + nyinnkjøpt venstrekant(Ernandes Dias Luz ??) så er laget bra rustet til seriestart. Og til sommeren kommer Helstad forhåpentligvis, stoler på god vilje og innsats fra Hardball for å få det i stand. Hva sier du steinbygger ?


Jeg sier at de jobber for å få inn to spillere til. Vet ikke noen navn utover brassen. Vet at FFK priset Borges til 10 mill når Brann kontaktet de, så han blir det nok ikke. Er litt overrasket over at det ikke kom noen på prøvespill i Tyrkia. Når det gjelder Helstad tror jeg ikke han kommer i Branndrakt igjen, men det er basert på hva jeg tror ut fra tidligere tilbakemeldinger.


10 mill ja? Det er alt for drøyt. Jo da, han kommer nok til å bli solgt for en del mer, men 10 mill? Come on!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

10 mill. hvor Hardball går inn som investor hadde ikke vært meg i mot. Som du sier, Klaus, så kommer han til å bli solgt for mer.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Bombe at det ble 0-0. Chernomorets har spilt 0-0 i 6 av 15 kamper denne sesongen...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on February 11, 2011, 23:34:28 PM
10 mill. hvor Hardball går inn som investor hadde ikke vært meg i mot. Som du sier, Klaus, så kommer han til å bli solgt for mer.


Det hadde vært konge å få han på laget, og jeg er bombesikker på at han med rett utvikling kan bli en stor spiller, så det er en "sikker investering" hvis noe kan kalles det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

February 12, 2011, 10:14:46 AM #86 Last Edit: February 12, 2011, 10:19:29 AM by Gulløl
Quote from: Nixon on February 12, 2011, 01:45:41 AM
http://www.brann.no/nyheter/noe-av-det-beste-jeg-har-sett-her/

Kalvenes prøver å snakke seg inn på laget...

De fleste får vel det samme inntrykket som meg etter dette intervjuet og tidligere intervju, at dette er den beste ledertypen i årets stall og kapteins emne nr.1 om han spiller seg inn på laget. Christian Kalvenes kan snakke for seg, er klok og reflektert og har mye rutine både fra norsk, skotsk og engelsk toppfotball. Erik Mjelde blir rene guttungen i forhold.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Som en som ikke normalt sett sitter med BT klar på dagene etter en kamp, irriterer det meg til stadighet at jeg ikke får se avisens vurderinger av spillernes innsats i kampene dagen før. Dette tross at jeg tenderer til å være voldsomt ueing med Bts utsendte i de kampene jeg får sett. Uansett sitter jeg i dag med bt og kan dermed overlevere karakterene (innbytterne ble ikke vurdert av Bt).

Håkon Opdal: 4
Birkir Sævarsson: 4
Zsolt Korschmar: 6
Kristian Kalvenes: 5
Hassan El Fakiri: 5
Erik Mjelde: 5
Rudolph Austin: 5
Bjarte Haugsdal: 4
Fredrik Haugen: 5
Bjørnar Holmvik: 4
Kim Ojo: 4

Registerer at Karakterene er meget jevnt fordelt, men at de en regner med at skal stå frem gjorde dette ifølge bt. Zsolt var angivelig solid, mens Austin og var bra. Det samme gjelder Mjelde, Kalven og nok en gang Haugen, som har spilt mye og aldri vært dårlig. Skal en tro Bt overrasket Hassan og positivt. Også positivt at Haugsdal ikke skilte seg ut negativt, da jeg tror han er enda bedre på backen. Opdals karakter reflekteres nok litt i at han ikke hadde noe å gjøre.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Huff on February 12, 2011, 13:27:18 PM
Som en som ikke normalt sett sitter med BT klar på dagene etter en kamp, irriterer det meg til stadighet at jeg ikke får se avisens vurderinger (...). Uansett sitter jeg i dag med bt og kan dermed overlevere karakterene


Som en som også normalt sett ikke sitter med BT klar på dagene etter en kamp, og som også har lyst til å vite avisens vurderinger, takker jeg for karakterene og oppfordrer andre til å følge Huffs eksempel fremover! :)

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

steinbygger

Quote from: Markmus on February 11, 2011, 23:34:28 PM
10 mill. hvor Hardball går inn som investor hadde ikke vært meg i mot. Som du sier, Klaus, så kommer han til å bli solgt for mer.


Er du gal? Vet du hvor mange bra spillere du kan få i dag som kun har 1 år igjen av kontrakten for 10 mill. Det som evt gjør at FFK kommer til å redusere prisen er at han har sagt at han ikke vil fornye avtalen og da er det ikke mange muligheter for å få litt penger for han.

Huff

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on February 12, 2011, 17:10:47 PM
Quote from: Huff on February 12, 2011, 13:27:18 PM
Som en som ikke normalt sett sitter med BT klar på dagene etter en kamp, irriterer det meg til stadighet at jeg ikke får se avisens vurderinger (...). Uansett sitter jeg i dag med bt og kan dermed overlevere karakterene


Som en som også normalt sett ikke sitter med BT klar på dagene etter en kamp, og som også har lyst til å vite avisens vurderinger, takker jeg for karakterene og oppfordrer andre til å følge Huffs eksempel fremover! :)




Du tok poenget. Oppfordrer alle til å følge mitt eksempel jeg og.

Markmus

Quote from: steinbygger on February 12, 2011, 20:51:22 PM
Quote from: Markmus on February 11, 2011, 23:34:28 PM
10 mill. hvor Hardball går inn som investor hadde ikke vært meg i mot. Som du sier, Klaus, så kommer han til å bli solgt for mer.


Er du gal? Vet du hvor mange bra spillere du kan få i dag som kun har 1 år igjen av kontrakten for 10 mill. Det som evt gjør at FFK kommer til å redusere prisen er at han har sagt at han ikke vil fornye avtalen og da er det ikke mange muligheter for å få litt penger for han.


Trodde han hadde lenger kontrakt enn ut 2011 når jeg skrev det tallet :P
Ka du ve?

Go Up