• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VIF - Brann

Started by Hansi_95, July 20, 2012, 00:45:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_ruler

Jæklar. Det smakte, begynte å bli smånervøs etter alle de brente :)

Chrisstah

Kreativt innslag av vålerengen med " Alle suger pikk i Bergen by"    Hørte jeg riktig??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Tenk om Bentley hadde giddet å ta løpet der.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

La andre merke til at Haugen hverken smilte eller klappet etter Branns mål?
Tiocfaidh ár lá

dudo

Vi så ikke mjelde denne gangen, men med så mye pepper han har fått for manglende jubel på scoringer tidligere, så skal definitivt Haugen nevnes. Så ut som han skulte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Synest Sokolowski balanserer midtbanen godt. Og det er gøy å se Barmen fortsette det voksne spillet han viste før skaden

StuckedPaaOstlandet

Haugen klappet vel forsiktig etter scoringen?

Nixon

Haugen gjør dette hele tiden når han er benket. Han er som nevnt neppe en positiv faktor i troppen for øyeblikket. Men det tror jeg er mer hans problem enn laget sitt.

Ellers sitter jeg på en hakkete linje og ser alt i litt sakte kino. Kan noen gi en kvalifisert analyse av første omgang?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg syns jeg såg et smil, om enn et lite et, av Haugen.

Fornøyd med spillet. Mange innlegg. Mye spill langs bakken. Det lukter mål av Zsolt og Ojo.
Tren på langskudd

Sindre32

En god omgang dette. Imponert over at VIF legger seg bakpå og kjører kontringer på hjemmebane, og attpåtil innrømmer det på TV.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Xminator on July 30, 2012, 18:46:47 PM
Synest Sokolowski balanserer midtbanen godt. Og det er gøy å se Barmen fortsette det voksne spillet han viste før skaden


barmen såg rusten ut synst eg....soko er bra da.

Gulløl

July 30, 2012, 18:56:03 PM #111 Last Edit: July 30, 2012, 19:49:56 PM by Gulløl
.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: Nixon on July 30, 2012, 18:49:08 PM
Haugen gjør dette hele tiden når han er benket. Han er som nevnt neppe en positiv faktor i troppen for øyeblikket. Men det tror jeg er mer hans problem enn laget sitt.

Ellers sitter jeg på en hakkete linje og ser alt i litt sakte kino. Kan noen gi en kvalifisert analyse av første omgang?


Jeg kan prøve meg på en ukvalifisert en:

Brann har hatt ballen mest. Relativt ballsikker som lag. Kommer til mange innlegg. Ojo er på hugget. Piotr spiller bedre enn Hirschfield. Fellah er god for Vålerengen. Virker litt farlig når de kommer på kontringer, men vi er gode på igjenvinninger. Askar slår gode hjørnespark.
Tren på langskudd

krakra

Barmen spilte seg opp i løpet av omgangen. God i vår gode.periode.

vebo

Quote from: Nixon on July 30, 2012, 18:49:08 PM

Ellers sitter jeg på en hakkete linje og ser alt i litt sakte kino. Kan noen gi en kvalifisert analyse av første omgang?


Tja, Brann har ballen. Litt for mye langskudd, da vi ikke heltkommer gjennom Beliebernes nye panserforsvar, med hellerdårlig kvalitet. Barmen virker ikke helt konfortabel. Mangler noe av tryggheten han viste tidligere i sesongen. En del feilpasninger. Demir, Soko og Nordkvelle positive.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: Sindre32 on July 30, 2012, 18:52:43 PM
En god omgang dette. Imponert over at VIF legger seg bakpå og kjører kontringer på hjemmebane, og attpåtil innrømmer det på TV.


Slipper møbelselgeren unna med det? Taper han kamper blir vel den negative effekten dobbel på mange måter.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: StuckedPaaOstlandet on July 30, 2012, 18:47:49 PM
Haugen klappet vel forsiktig etter scoringen?
Ja.. Og det er jo ikke de voldsomme feiringene nå han selv scorer heller.

vebo

Quote from: vebo on July 30, 2012, 18:58:00 PM
Quote from: Nixon on July 30, 2012, 18:49:08 PM

Ellers sitter jeg på en hakkete linje og ser alt i litt sakte kino. Kan noen gi en kvalifisert analyse av første omgang?


Tja, Brann har ballen. Litt for mye langskudd, da vi ikke heltkommer gjennom Beliebernes nye panserforsvar, med hellerdårlig kvalitet. Barmen virker ikke helt konfortabel. Mangler noe av tryggheten han viste tidligere i sesongen. En del feilpasninger. Demir, Soko og Nordkvelle positive.


Skriver han i det Barmen viser god forståelse og nettopp trygghet defensivt...
Tiocfaidh ár lá

dudo

Gitt fra oss hele initiativet nå ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Kanskje Haugen bare er veldig høflig mot vertsskapet?  ;)
Gå av.

Brann_ruler

Quote from: dudo on July 30, 2012, 19:05:42 PM
Gitt fra oss hele initiativet nå ...


Nå er vi tippeligaens beste på å ro i land en - null ledelse. Forståelig. Dette går som smurt...

dudo

Quote from: Brann_ruler on July 30, 2012, 19:08:08 PM
Quote from: dudo on July 30, 2012, 19:05:42 PM
Gitt fra oss hele initiativet nå ...


Nå er vi tippeligaens beste på å ro i land en - null ledelse. Forståelig. Dette går som smurt...


Godt poeng. Bare å parkere bussen og hvile inn tre poeng.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Dette går til helvete. Vi får jo ikke til noe!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Spelaren

Måtte jo skje. Barmen som roter det til der. Men alikevel, Fakiri inn? Her går det på ræv.
Gå av.

Brann_ruler

Nå ble jeg overrasket. Vi pleier jo alltid å kontrollere inn en ledelse npår vi legger oss bakpå. Vel vel, var verdt et forsøk.

Noen må sjekke om en tippe kommisjonær i Oslo har overført noen kroner til Skars. Er det mulig. Når kontrollerte vi inn en ledelse sist...

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Vi har TLs feigeste trener. Da må det gå sånn

Klaus_Brann

Quote from: vebo on July 30, 2012, 18:43:06 PM
La andre merke til at Haugen hverken smilte eller klappet etter Branns mål?


Folk med holdningsproblemer som så ung er ikke akkurat positivt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Det er faen meg helt utrolig, at vi aldri lærer! Det har aldri fungert når Brann skal på italiensk vis kontrollere en ledelse.


Spelaren

Då er det meir effektivt å gjere det me har prøvd på de siste to minuttene. Nære på ved corneren der.
Gå av.

Brann_ruler

Det var lurt å legge oss bakpå. Tror det er litt Black Adder svong over den taktikken. Hvem vil tro at vi legger oss bakpå når vi i ca 235 kamper på rad ikke har klart å gjøre nettopp det. Genialt. Bare synd andresen tok`an...

Spelaren

Teatralsk, blir ikkje straffe på sånt.
Gå av.

Kai-Olai

Skammelig, Mjelde. Tribunen neste!

Spelaren

Fakiri har lest situasjoner overraskende godt, faktisk.
Gå av.

Brann_ruler


Spelaren

July 30, 2012, 19:33:55 PM #139 Last Edit: July 30, 2012, 19:36:38 PM by Spelaren
Bedre solforhold, som i første omgang, og den der kunne ha gått inn!
Gå av.

vekkreist

denne burde vi ha sikret i begynnelsen av 2 omgang.Men vi gikk altfor defensivt ut....desverre.

Barmen sin inntreden var desverre av det svake slaget idag. Og ja...må bare si det...men Austin er savnet idag :/

Blir det 1-1 skal vi være OK med det.  En omgang til hvert lag vil jeg Si

Spelaren

Meh. Tåpelig å sleppe dei til i andre.
Gå av.

Brann_ruler

Bortsett fra den feige tilnærmingen til press i andre omgang er det absolutt godkjent. Men skars får stryk...

Nixon

På forhånd hadde jeg vært fornøyd med uavgjort. Men dette Engen-laget var ikke bedre enn at vi burde tatt det.
Rød makt på Hansa

vekkreist

Quote from: Nixon on July 30, 2012, 19:48:45 PM
På forhånd hadde jeg vært fornøyd med uavgjort. Men dette Engen-laget var ikke bedre enn at vi burde tatt det.


yes!!

vebo

Quote from: Spelaren on July 30, 2012, 19:15:29 PM
Måtte jo skje. Barmen som roter det til der. Men alikevel, Fakiri inn? Her går det på ræv.


Tuller med? Som ventet er han helt rett mann. Dumt at byttet ikke kom litt før. Mannen har roen, dersom Barmen ikke får igjen formen så er han det klart beste alternativ.
Tiocfaidh ár lá

Kjell249

At Engen presser i andre når de ligger under bør ikke overraske noen, men personlige feil koster dyrt igjen. Alt i alt en solid kamp mot et lag som har tatt mye poeng de siste kampene. Overraskende at VIF var mest fornøyd med ett poeng.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Brann_ruler on July 30, 2012, 19:47:39 PM
Bortsett fra den feige tilnærmingen til press i andre omgang er det absolutt godkjent. Men skars får stryk...


Som så mange ganger før, skjønner ikke hvorfor vi måtte gi fra oss kampen på den måten. Det var jo bare til å kjøre på!

eivhelle

Utrolig surt å tape 2 poeng i denne kampen. Feigt av Edvardsen å ikke gi straffe når Demir blir klippet ned innenfor 16 meter. Soleklar straffe. Litt teatralsk av Mjelde å prøve å få straffe like etterpå, men det var kontakt og kanskje håp om at vi kunne fått den staffen vi skulle hatt et par minutter før.

StuckedPaaOstlandet

Grei bortekamp selvom det bare ble 1 poeng. Normalt ville en av dødballene endt i mål. Brukbart innhopp av Mjelde og fakiri, filmingen ødelagte men herlig skudd!

Go Up