• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2015

Started by Lasaron, May 11, 2015, 10:23:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Boss

Ja stakkar meg. Er vel ikke meg det er synd i, av meg og deg... Om du vil se annet enn ditt eget syn, så ser du vel at poenget mitt ikke er at Castro er en fantastisk spiller... Men at vi tapte to poeng på grunn av at storscoreren Pedersen ikke spilte..


Jose Arrogantio

Quote from: The Boss on August 14, 2015, 21:34:39 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 21:32:07 PM
Quote from: The Boss on August 14, 2015, 21:04:20 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 20:48:31 PM
Quote from: krakra on August 14, 2015, 20:04:58 PM
Da har Soltvedt, som ble slaktet for å ikke ha erstatteren klar, brukt dagen på å halvere prisen. Glad han ikke tok en RBH og betalte det Nest krevde med en gang bare for å tekkes de hysteriske.



Latterlig. 2 spillemål på 9 kamper, kan vel ikke sees på som en garanti for at han ville scoret mot �sane. Var det sånn at Castro misset mange store sjanser eller..? Definisjonen på hypotetisk.


Hehe? Flott med arroganse. Poenget er vel at, hadde Castro misset mange store sjanser kunne man sagt "de ville Pedersen garantert satt.." Men når Castro ikke kom til sjansene heller... Du er så enormt USAKELIG, en av grunnene til at jeg ikke gidder å kommentere her er på grunn av de flåsete, lite smarte og ofte nedverdigende kommentarene dine.

krøvel vellevold

Quote from: The Boss on August 14, 2015, 21:42:14 PM
Ja stakkar meg. Er vel ikke meg det er synd i, av meg og deg... Om du vil se annet enn ditt eget syn, så ser du vel at poenget mitt ikke er at Castro er en fantastisk spiller... Men at vi tapte to poeng på grunn av at storscoreren Pedersen ikke spilte..
Legg ned hele klubben!

krakra

Det mest useriøse er jo å snakke om hvor mange titalls millioner det kostet oss å ikke ha med en spiss med tre mål på ni kamper fordi nedrykket røk.


krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 21:50:20 PM
Det mest useriøse er jo å snakke om hvor mange titalls millioner det kostet oss å ikke ha med en spiss med tre mål på ni kamper fordi nedrykket røk.


Legg ned hele klubben!


Corran

Jo vi var enda dårligere en med Pedersen i de siste kampene
Om ikke annet så jobbet Pedersen og vant til og med ballen av og til så JO det hadde vært bedre med Pedersen en med Castro
Men jeg er også overbevist at det hadde vært bedre med Rotihaug enn med Castro og
Eller Skaanes eller egentlig hvem som helst som evner å løpe litt
Castro har nok stoppet og kjøpt Donuts ol. litt for ofte
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 21:59:39 PM


Må du ha det inn med teskje? Det er ingen som har sagt at vi hadde vunnet kampen med Pedersen, eller at akkurat disse to poengene er det som avgjør. Men sjansen for seier med Pedersen hadde vært større enn med fullstendig usynlige Castro. Det er en grunn til at Pedersen har vært førstevalg så lenge han har vært frisk. Og han har scoret 3 siste 7. Og ja; disse to poengene KAN bli avgjørende. Var vi ikke dårligere offensivt enn ellers? Jo, det vil jeg hevde. Vi hadde jo en fullstendig fraværende spiss.
Legg ned hele klubben!

dudo

Diskuteres det virkelig om det var dumt å selge 1. og 3.-valget på spissplass dagen før kamp? Og at på til om det å starte med 4. valget (som spilte en elendig kamp) ikke utgjorde noen forskjell?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: dudo on August 14, 2015, 22:05:02 PM
Diskuteres det virkelig om det var dumt å selge 1. og 3.-valget på spissplass dagen før kamp? Og at på til om det å starte med 4. valget (som spilte en elendig kamp) ikke utgjorde noen forskjell?
Nei

dudo

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:05:31 PM
Quote from: dudo on August 14, 2015, 22:05:02 PM
Diskuteres det virkelig om det var dumt å selge 1. og 3.-valget på spissplass dagen før kamp? Og at på til om det å starte med 4. valget (som spilte en elendig kamp) ikke utgjorde noen forskjell?
Nei


Det var da enda godt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Jeg ser ikke hvordan det kan tolkes slik. Jeg syns det kommer klart fram hva diskusjonen handler om.

krakra

Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 22:04:27 PM
Quote from: krakra on August 14, 2015, 21:59:39 PM


Må du ha det inn med teskje? Det er ingen som har sagt at vi hadde vunnet kampen med Pedersen, eller at akkurat disse to poengene er det som avgjør. Men sjansen for seier med Pedersen hadde vært større enn med fullstendig usynlige Castro. Det er en grunn til at Pedersen har vært førstevalg så lenge han har vært frisk. Og han har scoret 3 siste 7. Og ja; disse to poengene KAN bli avgjørende. Var vi ikke dårligere offensivt enn ellers? Jo, det vil jeg hevde. Vi hadde jo en fullstendig fraværende spiss.

Nei, men det er noen som snakker om hvor mange millioner avgjørelsen kan ha kostet oss som følge av det tapte nedrykket som kan ha fulgt at Pedersen, med tre mål på ni kamper, ikke startet. Jeg syns dette er hysterisk. Da kan du jo også snakke om hvor mange tiltalls millioner det kan ha kostet oss at Huseklepp ble tatt ut istedenfor Castro, hvor mange millioner det kostet oss at Grønner ble utvist, hvor mange millioner det kan ha kostet oss at målet til Orlov mot FFK ikke ble godkjent, eller at vi ikke fikk frisparket i god posisjon som vi skulle hatt.

Du kan jo snakke om hvor mange millioner vi kan ha mistet over at Birkelunds stangskudd ikke gikk inn.

Men alt dette blir i mine øyne useriøst. Vi snakker ikke om noe nytt Helstad-salg her. Vi snakker om salg av en spiller som ikke presterte som gjorde at han i èn kamp ble erstattet av en spiller som presterte enda dårligere.

Nixon

Jeg skjønner dudo. Man kunne lett blitt usikker etter å ha lest sitater som fordi vi var ikke noe dårligere offensivt enn vi har vært med Pedersen de siste kampene. Men godt at vi alle er enige!
Rød makt på Hansa

Giles

Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 22:04:27 PM
Quote from: krakra on August 14, 2015, 21:59:39 PM


Må du ha det inn med teskje? Det er ingen som har sagt at vi hadde vunnet kampen med Pedersen, eller at akkurat disse to poengene er det som avgjør. Men sjansen for seier med Pedersen hadde vært større enn med fullstendig usynlige Castro. Det er en grunn til at Pedersen har vært førstevalg så lenge han har vært frisk. Og han har scoret 3 siste 7. Og ja; disse to poengene KAN bli avgjørende. Var vi ikke dårligere offensivt enn ellers? Jo, det vil jeg hevde. Vi hadde jo en fullstendig fraværende spiss.

Her tar du delvis feil. Pedersen er bedre enn Castro, men hvor mange sjanser skaper dette laget med spill på egen halvdel og Pjotr som spielfuhrer. Det er Branns største problem. Skålevik kan bli bra, men med spill som i det siste synes jeg synd på vår enslige spiss.

krakra

Quote from: Nixon on August 14, 2015, 22:11:55 PM
Jeg skjønner dudo. Man kunne lett blitt usikker etter å ha lest sitater som fordi vi var ikke noe dårligere offensivt enn vi har vært med Pedersen de siste kampene. Men godt at vi alle er enige!
Vi var ikke det. Når du kvitter deg med en dårlig spiller, og erstatter ham i èn kamp, med en enda dårligere spiller fordi en skikkelig erstatter ikke er på plass syns jeg det blir sinnssvakt å snakke om at det kostet oss opprykket.

Kan jo snu på det. Diskuterer vi virkelig hvorvidt det å selge en spiller med tre mål på ni kamper, hvorav ett var på straffe, kostet oss opprykket?

krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:10:41 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 22:04:27 PM
Quote from: krakra on August 14, 2015, 21:59:39 PM


Må du ha det inn med teskje? Det er ingen som har sagt at vi hadde vunnet kampen med Pedersen, eller at akkurat disse to poengene er det som avgjør. Men sjansen for seier med Pedersen hadde vært større enn med fullstendig usynlige Castro. Det er en grunn til at Pedersen har vært førstevalg så lenge han har vært frisk. Og han har scoret 3 siste 7. Og ja; disse to poengene KAN bli avgjørende. Var vi ikke dårligere offensivt enn ellers? Jo, det vil jeg hevde. Vi hadde jo en fullstendig fraværende spiss.

Nei, men det er noen som snakker om hvor mange millioner avgjørelsen kan ha kostet oss som følge av det tapte nedrykket som kan ha fulgt at Pedersen, med tre mål på ni kamper, ikke startet. Jeg syns dette er hysterisk. Da kan du jo også snakke om hvor mange tiltalls millioner det kan ha kostet oss at Huseklepp ble tatt ut istedenfor Castro, hvor mange millioner det kostet oss at Grønner ble utvist, hvor mange millioner det kan ha kostet oss at målet til Orlov mot FFK ikke ble godkjent, eller at vi ikke fikk frisparket i god posisjon som vi skulle hatt.

Du kan jo snakke om hvor mange millioner vi kan ha mistet over at Birkelunds stangskudd ikke gikk inn.

Men alt dette blir i mine øyne useriøst. Vi snakker ikke om noe nytt Helstad-salg her. Vi snakker om salg av en spiller som ikke presterte som gjorde at han i èn kamp ble erstattet av en spiller som presterte enda dårligere.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:14:09 PM
Quote from: Nixon on August 14, 2015, 22:11:55 PM
Jeg skjønner dudo. Man kunne lett blitt usikker etter å ha lest sitater som fordi vi var ikke noe dårligere offensivt enn vi har vært med Pedersen de siste kampene. Men godt at vi alle er enige!
Vi var ikke det. Når du kvitter deg med en dårlig spiller, og erstatter ham i èn kamp, med en enda dårligere spiller fordi en skikkelig erstatter ikke er på plass syns jeg det blir sinnssvakt å snakke om at det kostet oss opprykket.

Kan jo snu på det. Diskuterer vi virkelig hvorvidt det å selge en spiller med tre mål på ni kamper, hvorav ett var på straffe, kostet oss opprykket?


Når jeg for min del kommenterte at det KAN ha kostet oss to poeng som KAN ha kostet oss opprykket og en masse titalls millioner, så var det et svar til din følgende kommentar: "Da har Soltvedt, som ble slaktet for å ikke ha erstatteren klar, brukt dagen på å halvere prisen. Glad han ikke tok en RBH og betalte det Nest krevde med en gang bare for å tekkes de hysteriske." I den anledning er det vel Skålevik vs Castro og ikke Pedersen vs Castro som er interessant i denne diskusjonen. Og du er vel ikke like skråsikker på at Skålevik ikke kunne utgjort en forskjell?
Legg ned hele klubben!

krakra

Jeg har ikke avfeid at han kunne gjort en forskjell, men sier at det er mer sannsynelig at han ikke hadde det.

Når det gjelder Skålevik så måtte han jo blitt hentet på kampdag. At han da skulle gått rett inn i førsteelveren og skutt oss til seier tror jeg ikke.

krakra

Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 22:25:35 PM
Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:14:09 PM
Quote from: Nixon on August 14, 2015, 22:11:55 PM
Jeg skjønner dudo. Man kunne lett blitt usikker etter å ha lest sitater som fordi vi var ikke noe dårligere offensivt enn vi har vært med Pedersen de siste kampene. Men godt at vi alle er enige!
Vi var ikke det. Når du kvitter deg med en dårlig spiller, og erstatter ham i èn kamp, med en enda dårligere spiller fordi en skikkelig erstatter ikke er på plass syns jeg det blir sinnssvakt å snakke om at det kostet oss opprykket.

Kan jo snu på det. Diskuterer vi virkelig hvorvidt det å selge en spiller med tre mål på ni kamper, hvorav ett var på straffe, kostet oss opprykket?


Når jeg for min del kommenterte at det KAN ha kostet oss to poeng som KAN ha kostet oss opprykket og en masse titalls millioner, så var det et svar til din følgende kommentar: "Da har Soltvedt, som ble slaktet for å ikke ha erstatteren klar, brukt dagen på å halvere prisen. Glad han ikke tok en RBH og betalte det Nest krevde med en gang bare for å tekkes de hysteriske." I den anledning er det vel Skålevik vs Castro og ikke Pedersen vs Castro som er interessant i denne diskusjonen. Og du er vel ikke like skråsikker på at Skålevik ikke kunne utgjort en forskjell?

Og det blir i mine øyne like seriøst som å si at Birkelunds stangskudd KAN ha kostet oss 2 poeng, som KAN ha kostet oss opprykk, som KAN ha kostet oss titalls millioner.

Med din logikk ville det jo vært lurt å bare godta kravet og betale om Nest så hadde krevd 5 millioner. Fordi det -kunne- kostet det dobbelte hvis vi ikke hentet ham og det kostet oss opprykket. Men Brann kan jo ikke tenke sånn. Vi kan ikke betale det dobbelte enn nødvendig i panikk på grunn av en "i verste fall"-tekning som ikke har realisme over seg.


Klaus_Brann

Quote from: Joggi Bogga on August 14, 2015, 21:20:39 PM


At han skulle score i den er da selvsagt ikke uten snev av realisme.
Dessuten kunne han gjort en god jobb på topp uten å score, men slik at andre hadde kommet til sjanser. Det skulle uansett ikke veldig mye til å være bedre enn usynlige Castro.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:14:09 PM
Quote from: Nixon on August 14, 2015, 22:11:55 PM
Jeg skjønner dudo. Man kunne lett blitt usikker etter å ha lest sitater som fordi vi var ikke noe dårligere offensivt enn vi har vært med Pedersen de siste kampene. Men godt at vi alle er enige!
Vi var ikke det. Når du kvitter deg med en dårlig spiller, og erstatter ham i èn kamp, med en enda dårligere spiller fordi en skikkelig erstatter ikke er på plass syns jeg det blir sinnssvakt å snakke om at det kostet oss opprykket.

Kan jo snu på det. Diskuterer vi virkelig hvorvidt det å selge en spiller med tre mål på ni kamper, hvorav ett var på straffe, kostet oss opprykket?


Jeg har ikke hengt meg på den opprykk/million-galeien. Jeg bare utrykte min støtte til dudo som lurte på om noen mente at fraværet til Orlov og Pedersen ikke utgjorde noen forskjell. Jeg syntes ikke det var så opplagt som det du mente. Så får du og Krøvel gjøre opp det andre...
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg syns noen overdriver hvor stor forskjell det gjorde.

krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:26:14 PM
Jeg har ikke avfeid at han kunne gjort en forskjell, men sier at det er mer sannsynelig at han ikke hadde det.

Når det gjelder Skålevik så måtte han jo blitt hentet på kampdag. At han da skulle gått rett inn i førsteelveren og skutt oss til seier tror jeg ikke.


Nettopp. Derfor var det tull å sende Pedersen avgårde på kampdag.

Du sier det er mer sannsynlig at Pedersen ikke hadde gjort en forskjell. Men han har høyere scoringsrate enn Huseklepp - som scorte.

Legg ned hele klubben!

krakra

Og enda høyere scoringsrate enn Kristiansen, som også scoret... Men jeg vil fortsatt si at det er mer sannsynlig at han ikke hadde gjort noen forskjell.
Hva hvis Pedersen ikke ville spille og sette overgangen på spill. Hva hvis ingen av klubbene ville risikere Pedersenskade, som hadde fått hele overgangen til å gå i vasken?

krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:28:49 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2015, 22:25:35 PM
Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:14:09 PM
Quote from: Nixon on August 14, 2015, 22:11:55 PM
Jeg skjønner dudo. Man kunne lett blitt usikker etter å ha lest sitater som fordi vi var ikke noe dårligere offensivt enn vi har vært med Pedersen de siste kampene. Men godt at vi alle er enige!
Vi var ikke det. Når du kvitter deg med en dårlig spiller, og erstatter ham i èn kamp, med en enda dårligere spiller fordi en skikkelig erstatter ikke er på plass syns jeg det blir sinnssvakt å snakke om at det kostet oss opprykket.

Kan jo snu på det. Diskuterer vi virkelig hvorvidt det å selge en spiller med tre mål på ni kamper, hvorav ett var på straffe, kostet oss opprykket?


Når jeg for min del kommenterte at det KAN ha kostet oss to poeng som KAN ha kostet oss opprykket og en masse titalls millioner, så var det et svar til din følgende kommentar: "Da har Soltvedt, som ble slaktet for å ikke ha erstatteren klar, brukt dagen på å halvere prisen. Glad han ikke tok en RBH og betalte det Nest krevde med en gang bare for å tekkes de hysteriske." I den anledning er det vel Skålevik vs Castro og ikke Pedersen vs Castro som er interessant i denne diskusjonen. Og du er vel ikke like skråsikker på at Skålevik ikke kunne utgjort en forskjell?

Og det blir i mine øyne like seriøst som å si at Birkelunds stangskudd KAN ha kostet oss 2 poeng, som KAN ha kostet oss opprykk, som KAN ha kostet oss titalls millioner.

Med din logikk ville det jo vært lurt å bare godta kravet og betale om Nest så hadde krevd 5 millioner. Fordi det -kunne- kostet det dobbelte hvis vi ikke hentet ham og det kostet oss opprykket. Men Brann kan jo ikke tenke sånn. Vi kan ikke betale det dobbelte enn nødvendig i panikk på grunn av en "i verste fall"-tekning som ikke har realisme over seg.


Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: krakra on August 14, 2015, 22:51:02 PM
Og enda høyere scoringsrate enn Kristiansen, som også scoret... Men jeg vil fortsatt si at det er mer sannsynlig at han ikke hadde gjort noen forskjell.
Hva hvis Pedersen ikke ville spille og sette overgangen på spill. Hva hvis ingen av klubbene ville risikere Pedersenskade, som hadde fått hele overgangen til å gå i vasken?
Legg ned hele klubben!


Herman1

[/quote]

Ja, vi kan jo snu det litt på "hodet" også:


Uten at jeg involverer meg noe særlig mer i den diskusjonen...

Lasaron

Pedersen eller ei, det var uansett håpløst å gi Castro spilletid.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Kunne heller startet med Rotihaug. Han hadde helt sikkert gjort en bedre figur.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Kagain

Et spørsmÃ¥l jeg stiller meg er om avtalen om lÃ¥net av Orlov og salget av Pedersen var i boks samtidig, eller om det var antydninger til at noe slikt kunne skje? At Brann kanskje visste at Godset var higen pÃ¥ Pedersen? I sÃ¥ fall er det jo direkte tøysete Ã¥ sende Orlov avgÃ¥rde i et byttelÃ¥n samtidig som den vi lÃ¥nte tilbake ikke hadde mulighet til Ã¥ bli spilleklar for kampen. Da kunne det kanskje vært mer i at man lot Orlov fÃ¥ gÃ¥ dagen etter kampen. 

Corran

Orlov gikk vel også fordi LAN har uttalt at Orlov ikke er brukenes i sitt system
Noe jeg mener er noe stort sprøyt
Så om Orlov hadde vært her hadde han vel benyttet Castro uansett?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Det høres ut som noe "Hentandes tøv" fra LAN sin side, men det skulle ikke forandre meg om du har rett med tanke på Castro. Vel vel, vi får se hvordan det går videre. Kan hende at om LAN får fortsette så går han inn for å kjøpe Castro? :)

Ricky

Quote from: Kagain on August 15, 2015, 11:49:46 AM
Et spørsmål jeg stiller meg er om avtalen om lånet av Orlov og salget av Pedersen var i boks samtidig, eller om det var antydninger til at noe slikt kunne skje? At Brann kanskje visste at Godset var higen på Pedersen? I så fall er det jo direkte tøysete å sende Orlov avgårde i et byttelån samtidig som den vi lånte tilbake ikke hadde mulighet til å bli spilleklar for kampen. Da kunne det kanskje vært mer i at man lot Orlov få gå dagen etter kampen.


Forskjellige overgangsvindu i Norge og Sverige.. Denne byttehandelen kom i stand helt på tampen av "deadline day" for Hammarbys del.

Kagain

Aha. Det gir i alle fall litt mer mening...

blobby winters

Nå som Skålevik er på plass er Brann ferdig for dette vinduet, eller kommer Rudy Austin like før vinduet stenges?

dudo

Austin er vel på vei til Brøndby?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Håper Austin tar til fornuften og velger Brann! Det hadde vært en signering som hadde skapt entusiasme og gitt midtbanen en ekstra dimensjon.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Det hadde vært enormt. Enkelt og greit.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Nei, det har jeg ingen tro på. Ikke håp en gang.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stigh

Vidar nisja i viking får ikke fornyet kontrakten etter sesongen . Kanskje de hadde vært løsningen å hentet:-)

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2015, 20:00:28 PM
Skjer neppe.


Si ikke det. Vi klarte å hanke inn den høyt etterspurte toppskåreren i Obos-ligaen. En ekte toppskårer!! Da er det ingen grenser etter min mening!:)
Rød makt på Hansa

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Nixon on August 15, 2015, 21:32:35 PM
Vi klarte å hanke inn den høyt etterspurte toppskåreren i Obos-ligaen. En ekte toppskårer!! Da er det ingen grenser etter min mening!:)


Noen grenser virker det å være. Nilsen understreket at Førstevalget var vel Messi eller Ronaldo, men Skålevik var på listen. ;-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Bildet i samme artikkel tyder forresten på at Skålevik har et lavere tyngdepunkt enn mange av de andre spillerne, om ikke annet. Er ikke det en av nøklene til Messis suksess ...?

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 15, 2015, 21:42:28 PM
Quote from: Nixon on August 15, 2015, 21:32:35 PM
Vi klarte å hanke inn den høyt etterspurte toppskåreren i Obos-ligaen. En ekte toppskårer!! Da er det ingen grenser etter min mening!:)


Noen grenser virker det å være. Nilsen understreket at Førstevalget var vel Messi eller Ronaldo, men Skålevik var på listen. ;-)

Hvor lang er en liste som starter med Ronaldo og Messi og også inneholder Skålevik?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

At vi har hatt en liste der vi har jobbet oss nedover mot en spiller som Skålevik gjør bare jobben som er gjort mer imponerende i mine øyner!
Rød makt på Hansa

Go Up