• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kristian Berg

Started by Blææ, August 05, 2004, 10:36:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Noen som vet noe om Kristian Berg far Bodø/Glimt?

Peddi sier at dette er en god spiller,hvorfor har ikke vi andre hørt noe annet om han enn at han spiller på BG?
Virker som enda en squadplayer som di prøver å hente inn ene og alene fordi han er Bosman ved sesongslutt.
ont follow me,Im lost too

KennethS

Quote from: "Blææ"Noen som vet noe om Kristian Berg far Bodø/Glimt?

Peddi sier at dette er en god spiller,hvorfor har ikke vi andre hørt noe annet om han enn at han spiller på BG?
Virker som enda en squadplayer som di prøver å hente inn ene og alene fordi han er Bosman ved sesongslutt.


Står på siden til glimt at han har 100 kamper for glimt, 16 u landskamper. Han e født 17.05.1978. Midtbane spiller. Han kom til Glimt i 1996.
tå på Brann

Felt F forever

Fant denne infoen om hans sesong så langt i år:

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.spillerinfo?pspiller=287&pliga=69

Har ikkje spilt nok minutter til å få poeng på dagbladets børs på LENGE... men vet aldri ka man skal tolke ut av "ekspertobservasjonene" i akersgata...

Nixon

Er det bare meg eller bør Brann snart kjøpe spillere som IKKE er reserver på middelmådige tippeliga- eller førstedivisjonslag? Berg er sikkert en bra spiller. Men kan han heve Brann, skaffe litt entusiasme om laget og trekke noen tusen flere på kampene? Tror ikke det!
Rød makt på Hansa

Roffarne

Quote from: "Blææ"Noen som vet noe om Kristian Berg far Bodø/Glimt?


Vet i alle fall at han heter Christian.
Og at han er det svakeste blad Berg.

Blææ

Akkurat som Sanne,Klock delvis Miller...stallfyll.
ont follow me,Im lost too

Nixon

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "Blææ"Noen som vet noe om Kristian Berg far Bodø/Glimt?


Vet i alle fall at han heter Christian.
Og at han er det svakeste blad Berg.


Men dog ikke i slekt med de andre Berg.
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Quote from: "Blææ"Akkurat som Sanne,Klock delvis Miller...stallfyll.


Både Sanne og Miller har vist hittil at de ikke er stallfyll og forsvarer en plass blant de 11 syntes no eg !

Roffarne

Nei, Gud.
Vet ikke hvilke genetiske fordeler Christian har men, så lagt vi kjenner til, har han ikke arvet noe fra Dutte. Mulig dette medfører at han ikke kvalifiserer til å være ett "blad". Jeg ser muligheten for forvirring.

Hele denne midtbanespillerjakten, for å kalle det det, er blitt en fadese. Alt som er av bosmanspillere, overgangspekulanter og middelmådigheter generelt blir linket til Brann. Hvis ikke POL er istand til å trylle frem noe av anstendig kaliber får vi heller bære over med det vi har. Ingen vits å fylle opp tribunene med vrakgods.

Tois

Christian Berg vært langt skadet i våren-sesongen.

Jeg har fulgt ham godt med i 2003-sesongen.. Jeg drømme at han blir Brann spillern.. Nå endelig Peddi vil hente han :D

KennethS

Quote from: "Blææ"Akkurat som Sanne,Klock delvis Miller...stallfyll.


Hvilke kamper har du sett iår? kan tydligvis ikkje være Brann, kem mener du bør spiller istedenfor Miller og Sanne da?
tå på Brann

Blææ

Det er det som er problemet,laget er så dårlig at benkefyll fra andre klubber kommer rett inn på vår første ellver,er ikke det et svakhetstegn så vet ikke jeg.
Jeg skriver delvis Miller da han fremstår som temposvak og utrent,men han har jeg faktisk tro på.
Er dere virkelig så fornøyde etter 1-1 mot Engen?
En klubb der verken supportere eller ledelse har ambisjoner vinner aldri serien.
ont follow me,Im lost too

KennethS

Quote from: "Blææ"Det er det som er problemet,laget er så dårlig at benkefyll fra andre klubber kommer rett inn på vår første ellver,er ikke det et svakhetstegn så vet ikke jeg.
Jeg skriver delvis Miller da han fremstår som temposvak og utrent,men han har jeg faktisk tro på.
Er dere virkelig så fornøyde etter 1-1 mot Engen?
En klubb der verken supportere eller ledelse har ambisjoner vinner aldri serien.


e ikkje fornøyd med 1-1 mot Vif nei, spesielt ikkje etter vi dominerte store deler av kampen. Miller har ikkje spilt fotball på 7 uker han trenger litt tid , Sanne viser allerede mer en Martin Knudsen har gjort på 2 år.
tå på Brann

Christmas Tree

Du verden hvor lite folk følger med. Til informasjon kan det nevnes at Christian Berg var en av Glimts beste spillere i fjor. Og Glimt tok sølv i fjor for de av dere (sikkert en del) som har glemt det. I år har han vært mye preget av skader. Sammen med lagkamerat Kristoffer Paulsen bør han absolutt være en Brann bør være obmerksom på.

Og en ting til. Han er ikke slekt med Dutte eller brødrene Berg.

DrMeland

Jeg mener også å huske at han var god i fjor, men spilte ikke han spiss en stund? Eller tar jeg helt feil?
rMeland

Christmas Tree

Han har vel spilt en god del kamper på kanten i 4-3-3. Er dog egentlig midtbanespiller. Ulempen med han er at han er veldig utsatt for skader, og gjerne de som tar lang tid å lege.

KennethS

Husker han hadde noen susere av noen langskudd.
tå på Brann

Go Up