• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Misje; en stor fremtid i Brann?

Started by branngutt, November 08, 2006, 23:33:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

branngutt

Hva mener dere?

Han er en god fotballspiller, men er han så god? Har han potensiale til å bli en stjerne i Norges beste fotballag?

Jeg er usikker, derfor spør jeg.
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert år.

jako

Et stort talent ja, men det spørs om ikke alle skadene ødelegger for ham.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Sett alt for lite av han og det jeg har sett har vært....greit nok.
ons Ivar skal hem...

Xminator

Spørst om ikke skadene allerede har ødelagt for ham. Ikke den beste starten som fotballspiller å være nærmest permanent skadet fra fylte 16 til 20 år.

naitsirk

litt merkelig xminator at han har gått skada i perioden 16-20 år når han endå ikkje er fylt 19:)

Xminator

Det er jo lov å håpe han ikke går skadet det neste året også, men spesielt lovende er det ikke.

branngutt

Nei, det jeg lurer på.

Han er jo en talentfull spiller, men blir han noen gang så god?
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert år.


enavgutta

04 04 04 Mr Soma. Merkedag for deg dette. Misje er supertalent på FM og blir landslagsspiller - så noen må ihvertfall ha sett på ham som et supertalent.

Mr_Soma

Quote from: "enavgutta"04 04 04 Mr Soma. Merkedag for deg dette. Misje er supertalent på FM og blir landslagsspiller - så noen må ihvertfall ha sett på ham som et supertalent.


Jaha? Link?

enavgutta

Lite linker til Football Manager, men blir meget god spiller der etter en god 5 årsperiode da:-D

BL

Havner nok i Løv-Ham han som alle andre.
Hansa-
Felt Z

Mr_Soma

Quote from: "enavgutta"Lite linker til Football Manager, men blir meget god spiller der etter en god 5 årsperiode da:-D


Aaah...hehe - nå hang ikke jeg med her. Trodde jeg hadde skrevet noe om at Misje ville bli god på bakgrunn av ferdigheter i FM,hehe.

Men vi to har jo fulgt hverandre ganske bra ihht registrering på dette forumet og antall innlegg.

Morriss

Quote from: "BL"Havner nok i Løv-Ham han som alle andre.


Der han går videre til en TL-klubb og etter hvert spiller seg inn på laget..

Hvem vet?! Hvorfor diskutere noe 99% av oss ikke engang har grunnlag for å si noe om..

Go Up