• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fordelingen av cupfinalebilletter

Started by Torvanger, September 21, 2011, 22:02:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Bjss; Må de 10 kjøpe forsikring, eller er det nok at de bare hører på?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

Sidan Frisk Forsikring er hovudsponsor for NM senior får dei av potten på heile 2650 billettar til NFF's samarbeidspartnerar.  Tippar det kanskje er litt fleire enn 20 billettar til denne kampanjen då.  særleg også sidan fristen for deltaking er 19. oktober.  Så alle som er med i eit studentidrettslag, kjør på før nokon i Aalesund gjer det.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on September 26, 2011, 21:25:44 PM
Bjss; Må de 10 kjøpe forsikring, eller er det nok at de bare hører på?


Bare høre på utfra slik jeg forsto det. Ellers hadde det vært rimelig få som hadde fått tak i de billettene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Ser at Stormen får noko over 900 billetter inkl dei 200 frå NSA.
Skulle tru Bataljonen får fleire enn Stormen.
Sidan vi er fleire (Vi er vel det?)
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: SKBrannfan on September 26, 2011, 21:20:01 PM
Quote from: bjss on September 26, 2011, 21:01:09 PM
Quote from: tolind on September 26, 2011, 16:57:40 PM
Frisk er allerede tom for billetter. Tror de hadde 20 stk >:(


Det er nok feil. Det er rett som "steinbygger" skriver. Frisk Forsikring er hovedsponsor for NM.

Jeg tipper på at de har tilgang til minst halvparten av den potten som går til NFF sine "samarbeidspartnere". Derfor tror jeg at de har mange billetter.
Veldig mange flere enn 20 som er nevnt. Og de er IKKE gått tom.

Flere av særforbundene de har samarbeidsavtale med "reklamerer" med at alle som sender inn navn får billett, derfor viker dette som en bred kampanje.

Interessant å høre om det her på forumet hvis det er noen som har sendt inn liste og som får beskjed om at det er tomt for billetter. Så mange som er interessert i en gratis billett så kan jo dette umulig vare evig...

Tar med linken igjen: http://www.studentidrett.no/om-nsi/nyheter/bruk-frisk-forsikring-bli-med-til-cupfinalen




Men hva går dette her ut på?

Oppgi 10 telefonnummer slik at de kan sende ut reklame til de nr? Forstod ikke så mye av det sånn i farten...


De håper jo på å selge forsikringer til disse eller noen av disse. Men du må også være medlem i et studentidrettslag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2011, 21:47:31 PM
Quote from: SKBrannfan on September 26, 2011, 21:20:01 PM
Quote from: bjss on September 26, 2011, 21:01:09 PM
Quote from: tolind on September 26, 2011, 16:57:40 PM
Frisk er allerede tom for billetter. Tror de hadde 20 stk >:(


Det er nok feil. Det er rett som "steinbygger" skriver. Frisk Forsikring er hovedsponsor for NM.

Jeg tipper på at de har tilgang til minst halvparten av den potten som går til NFF sine "samarbeidspartnere". Derfor tror jeg at de har mange billetter.
Veldig mange flere enn 20 som er nevnt. Og de er IKKE gått tom.

Flere av særforbundene de har samarbeidsavtale med "reklamerer" med at alle som sender inn navn får billett, derfor viker dette som en bred kampanje.

Interessant å høre om det her på forumet hvis det er noen som har sendt inn liste og som får beskjed om at det er tomt for billetter. Så mange som er interessert i en gratis billett så kan jo dette umulig vare evig...

Tar med linken igjen: http://www.studentidrett.no/om-nsi/nyheter/bruk-frisk-forsikring-bli-med-til-cupfinalen




Men hva går dette her ut på?

Oppgi 10 telefonnummer slik at de kan sende ut reklame til de nr? Forstod ikke så mye av det sånn i farten...


De håper jo på å selge forsikringer til disse eller noen av disse. Men du må også være medlem i et studentidrettslag.


Det å være medlem i studentidrettslag mener jeg man ikke trengte å være, ut fra han som kom med dette.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Disse ordene levner vel ingen tvil?

"Også i år inviterer Frisk til konkurranse der du og alle medlemmer i ditt studentidrettslag kan vinne billetter til Cupfinalen for kvinner og herrer i fotball. "
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2011, 21:57:56 PM
Disse ordene levner vel ingen tvil?

"Også i år inviterer Frisk til konkurranse der du og alle medlemmer i ditt studentidrettslag kan vinne billetter til Cupfinalen for kvinner og herrer i fotball. "


Takk! Da har jeg misforstått det han har skrevet lenger oppe, eller at han har sagt feil. Samme kan det være, det står svært konstant der.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Jeg har ihvertfall plaget familien i dag og sendt inn navn og telefonnr, så får vi se. Det skal jo være bankers, såvidt jeg kan se det. Også fikk jeg endelig sparket bak jeg trengte for å melde meg inn i SUB-BSI.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Ser ut som den som sender inn må vera medlem i eit studentidrettslag (må iallfall oppgi namn på studentidrettslag), men dei 10 namna treng ikkje.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: dudo on September 26, 2011, 22:27:52 PM
Jeg har ihvertfall plaget familien i dag og sendt inn navn og telefonnr, så får vi se. Det skal jo være bankers, såvidt jeg kan se det. Også fikk jeg endelig sparket bak jeg trengte for å melde meg inn i SUB-BSI.


Faren er vel kanskje at billetten du får er til kvinnefinalen  :D
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Quote from: osoerli on September 26, 2011, 22:40:03 PM
Quote from: dudo on September 26, 2011, 22:27:52 PM
Jeg har ihvertfall plaget familien i dag og sendt inn navn og telefonnr, så får vi se. Det skal jo være bankers, såvidt jeg kan se det. Også fikk jeg endelig sparket bak jeg trengte for å melde meg inn i SUB-BSI.


Faren er vel kanskje at billetten du får er til kvinnefinalen  :D


Der tror jeg man kan få så mange man vil. :D Sitat: "Sender du inn 10 navn får du 1 billett til Cupfinalen for herrer, og du kan få billetter til deg og dine venner også til kvinnefinalen." :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Her er en artikkel om NFF sin fordeling, og info om en del praktiske ting
Nettsideansvarlig

Utmedsnolken

Quote from: stig on September 26, 2011, 22:46:22 PM
Her er en artikkel om NFF sin fordeling, og info om en del praktiske ting


Ullevall Business Class ser ut som et slags VIP klubb hvor firmaet kan benytte møtelokaler, ha mottagelser og slikt + at de får billetter til alt som skjer på ullevåll. At disse businessklovnene skal ha 10% av alle billettene er helt borti natten. er sikkert mange av disse som havner på svartebørsen
"og der snubler Sæternes igjen"

TCAC

Når man registrerer seg hos NFF som billett-interessert, så kan man velge å ønske å kjøpe 1-4 billetter. Er det noen fordeler i trekningen f.eks ved å velge få billetter, eller har man like stor sjanse for å få de fire enn om man bare velger én ?

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: TCAC on September 26, 2011, 23:05:35 PM
Når man registrerer seg hos NFF som billett-interessert, så kan man velge å ønske å kjøpe 1-4 billetter. Er det noen fordeler i trekningen f.eks ved å velge få billetter, eller har man like stor sjanse for å få de fire enn om man bare velger én ?


Utfra det som sto der tror jeg det trekkes helt uavhengig av antall.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

EIn ting er sikkert. Ullevaal har konkrete planar om å bygga ut den siste svingen for å auka kapasiteten frå 25.500 til ca 31.500.

Det må dei berre gjera snarast mogleg.

Sjølvsagt må dei ekstra plassane gå direkte til dei laga som kjem til cupfinalar.


Klaus_Brann

Når jeg tenker meg om ble vel planene om ny landslagsarena satt litt på vent etter at det ikke ble noe EM.
De bør utvide Ullevaal ja, utvilsomt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

September 27, 2011, 00:52:47 AM #219 Last Edit: September 27, 2011, 00:54:57 AM by Gulløl
Under linken står det:

"Det er viktig at de 10 navnene du sender inn på venner og kjente er interesserte i å få et godt tilbud og er kjent med at Frisk tar kontakt med dem".

Kan ikke dette medføre en god del bryderi for de 10 personene vi oppgir ? Ser ut som at de må ta i mot et tilbud og det medfører normalt at forsikringsselskapet trenger masse opplysninger.

Eller er det bare å jatte med i noen minutter og be de sende en brosjyre og info og være ferdig med de ? Virker ikke så enkelt.

Og for oss som ikke har vært studenter på en stund, er det bare å gi blaffen i dette medlemskapet og sende inn en liste ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

De må jo ikke kjøpe noe.
La de jatte med eller ei. Det er klart de må skrive at de må være interesserte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Er det mulig å betale medlemsavgift til bataljonen for mange år av gangen? Så er jeg sikret billet til neste gang? skal jeg betale hvert år, så ender det bare opp med at jeg glemmer det/dropper det en gang og må starte på nytt.
"og der snubler Sæternes igjen"

stig

Det blir noe vanskelig å håndtere. Du kan sikkert bli tilsendt en regning med forfallsdato, og en evt. purring midtveis i sesongen. Kanskje det kan hjelpe.
Nettsideansvarlig

Markmus

Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 00:52:47 AM
Kan ikke dette medføre en god del bryderi for de 10 personene vi oppgir ? Ser ut som at de må ta i mot et tilbud og det medfører normalt at forsikringsselskapet trenger masse opplysninger.


Tipper Frisk vil kontakte gjennom e-post. Da er det bare å registrere dem i en e-post du oppretter. F.eks. "ola.nordmann@hotmail.com" og så forwarder du disse e-mailene til din e-mail.
Ka du ve?

osoerli

Quote from: Markmus on September 27, 2011, 07:20:10 AM
Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 00:52:47 AM
Kan ikke dette medføre en god del bryderi for de 10 personene vi oppgir ? Ser ut som at de må ta i mot et tilbud og det medfører normalt at forsikringsselskapet trenger masse opplysninger.


Tipper Frisk vil kontakte gjennom e-post. Da er det bare å registrere dem i en e-post du oppretter. F.eks. "ola.nordmann@hotmail.com" og så forwarder du disse e-mailene til din e-mail.


Du må oppgi namn og telefonnummer på dei 10
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bjss

September 27, 2011, 08:59:27 AM #225 Last Edit: September 27, 2011, 09:02:18 AM by bjss
Ser at det er mange spørsmål angående Frisk sin tildeling av billetter.
Tar en liten oppsummeringsrunde av mine erfaringer:

- Frisk er oppatt av å få navn og gir bort 1 billett pr 10 navn

- De skal ha navn og telefonnummer (har ikke spurt etter e-post, adresse eller annen info)

- Frisk har ikke krevd at man skal være medlem noe sted (det er flere særfobund som har samme/tilsvarende avtaler med Frisk).  
Jeg og de jeg kjenner har sendt listen direkte til Frisk, ikke via noe lag.

- Frisk har ikke engang krevd at man oppgir noe særforbund/lag.
Men dersom man oppgir lag vil dette laget får "pay back" for hver avtale som selges til de på din liste.

- Det er IKKE noe krav om at folk skal kjøpe

- Det ER et krav at de på listen vet om at de står der og kan prate litt med forsikringsselgeren.
Flere på min liste har sagt at de har hovedforfall senere og avtalt at selger tar kontakt igjen da.
Da trenger man ikke oppgi noen detaljer for å beregne pris i denne omgang, og hva som skjer til våren er egentlig ikke jeg så interessert i. Da er finalen over og gullet forlengst på plass..

- Frisk hevder at de faktisk har gode/rimelige forsikringer, så det kan jo være nyttig å sjekke tilbudet.

I praksis har det fungert slik at listen din sendes til en selger, selger tar kontakt med deg for å høre at de på listen er orientert av deg og gjerne litt om hvordan du kjenner dem. Deretter starter de ganske hurtig med å ringe dem på listen.

Det er jo mulig at dersom 9 av 10 sier at de ikke kjenner deg og ikke vil snakke med selger, at Frisk heller ikke vil gi deg billett.....

Så lenge Frisk får navn som vil høre på/snakke med selger så er de happy og billetter tildeles!

stig

Brann spiller i rødt når vi møter de som skulle vært oransje.
Nettsideansvarlig

Nixon

Blir vi hjemmelag altså?
Nesten litt synd siden vi har hatt så stor suksess i cupen som bortelag...
Rød makt på Hansa

vebo

Har vært medlem i bataljonen siden begynnelsen, men ikke de to siste sesongene. *angrer*
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Bortedrakten til Aalesund er sort med litt oransje i. Veldig greit at Brann får spille i hjemmedrakten som de fleste av oss Brann supportere bruker når vi skal farge byen rød  :).

Nå har vi allerede vunnet Spectrum, Spikerssuppa og hjemmedraktfordelen. Nå mangler det bare at alle restauranter blir pålagt å kun selge Hansa hele helgen  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: vebo on September 27, 2011, 10:17:26 AMHar vært medlem i bataljonen siden begynnelsen, men ikke de to siste sesongene. *angrer*


400 usle kroner og du hadde vært sikret cupfinalebillett... Du gjør ikke den tabben igjen!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 10:22:24 AMNå har vi allerede vunnet Spectrum, Spikerssuppa og hjemmedraktfordelen. Nå mangler det bare at alle restauranter blir pålagt å kun selge Hansa hele helgen ;)


Det er nesten som at alt peker mot at vi taper selve finalen...
Rød makt på Hansa

Gulløl

September 27, 2011, 10:40:38 AM #232 Last Edit: September 27, 2011, 10:43:14 AM by Gulløl
Quote from: vebo on September 27, 2011, 10:17:26 AM
Har vært medlem i bataljonen siden begynnelsen, men ikke de to siste sesongene. *angrer*


Fakturaen på bataljonsmedlemskapet må alltid ligge øverst i betalingsbunken. Til og med viktige en strømregningen og skattefuten. Ja en lærer så lenge en lever  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Forstod det slik at de fleste som meldte seg inn i fotballklubber helt nord i landet før cupfinalen i 2004 fikk seg cupfinalebilletter. Alta Fotballklubb og div. andre klubber.

Noen som kan si noe om sine eller andre sine erfaringer med dette ? Er det litt sendt å bruke denne metoden ?

Kan en bestille en medlemskap i klubben + ønske om cupfinalebilletter i samme mailen ?

Er det noen fotballklubber der nord med GRATIS medlemskap som det er gode cupfinalebillett muligheter hos ?

Er det slik at antall billetter hver enkelt klubb får er ut fra antall medlemmer de har, altså jo større klubb jo flere billetter ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 10:54:04 AM
Forstod det slik at de fleste som meldte seg inn i fotballklubber helt nord i landet før cupfinalen i 2004 fikk seg cupfinalebilletter. Alta Fotballklubb og div. andre klubber.

Noen som kan si noe om sine eller andre sine erfaringer med dette ? Er det litt sendt å bruke denne metoden ?

Kan en bestille en medlemskap i klubben + ønske om cupfinalebilletter i samme mailen ?

Er det noen fotballklubber der nord med GRATIS medlemskap som det er gode cupfinalebillett muligheter hos ?

Er det slik at antall billetter hver enkelt klubb får er ut fra antall medlemmer de har, altså jo større klubb jo flere billetter ?


20 billetter til hver adeccoklubb og 40 til TL. tviler på at du får tak i noe nå. har faktisk hørt med alta (valgte den klubben som var lengst vekke) og de hadde ingen til overs
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Om en har medlemskap i en fotball klubb nede i divisjonene f.eks. en 5 divisjonsklubb. Hvor mange billetter har en slik klubb mulighet til å bestille ? 10 stk. kanskje ?
Noen som vet eller har erfaring med å få tak i billetter gjennom lavere divisjons klubber ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Quote from: Nixon on September 27, 2011, 10:26:32 AM
400 usle kroner og du hadde vært sikret cupfinalebillett... Du gjør ikke den tabben igjen!:)


Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 10:40:38 AM
Fakturaen på bataljonsmedlemskapet må alltid ligge øverst i betalingsbunken. Til og med viktige en strømregningen og skattefuten. Ja en lærer så lenge en lever  ;D


Jo takk for det, jeg får håpe på loddtrekningen... Lover å bli medlem igjen :(
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 10:54:04 AMEr det noen fotballklubber der nord med GRATIS medlemskap som det er gode cupfinalebillett muligheter hos?


GRATIS... Sikker på at du ikke har sunnmørsk blod i deg?;)
Rød makt på Hansa

Gulløl

Quote from: Nixon on September 27, 2011, 11:33:27 AM
GRATIS... Sikker på at du ikke har sunnmørsk blod i deg?;)


Nei har en perfekt og utsøkt miks av bergensblod og strileblod som gjør at det bobler ekstra mye i hjertet i Brann  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Quote from: Gulløl on September 27, 2011, 11:17:56 AM
Om en har medlemskap i en fotball klubb nede i divisjonene f.eks. en 5 divisjonsklubb. Hvor mange billetter har en slik klubb mulighet til å bestille ? 10 stk. kanskje ?
Noen som vet eller har erfaring med å få tak i billetter gjennom lavere divisjons klubber ?


I Hordaland fotballkrets er det loddtrekining av deres billetter. Min 7.div klubb fikk ingen billetter i 2004.
Nettsideansvarlig

mbs

Hvordan er det å få samlet kammerater i en gruppe. På sist cupfinale hadde ikke vi noe fokus på dette, og fikk litt problem da vi tok en slik vi gjør på deler av frydenbø nå.

Jeg håper jeg får gjennom Bataljonens kvote, dette gjør også en kammerat av meg. Junior får gjennom Branns kvote. Håper det ikke er på kongetribunen. Er det muligheter for å ta med seg fullmakt og en billett fra Brann og få ut billetter som er på linje?


YadaYada

Quote[I]
Bataljonen fordeler etter ansiennitet, og det trengs 5 år løpende for å få kjøpe billett. Vi skjønner det frustrerer mange som har 2,3 og 4 år, men vi må sette grenser på 5 for å ha nok billetter.
[/I]


Bare for å ikke misforstå, med 5 års ansiennitet løpende vil det da si fra og med 2007 til og med 2011?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

mbs

Quote from: YadaYada on September 28, 2011, 08:58:00 AM
Quote[I]
Bataljonen fordeler etter ansiennitet, og det trengs 5 år løpende for å få kjøpe billett. Vi skjønner det frustrerer mange som har 2,3 og 4 år, men vi må sette grenser på 5 for å ha nok billetter.
[/I]


Bare for å ikke misforstå, med 5 års ansiennitet løpende vil det da si fra og med 2007 til og med 2011?
Quote from: YadaYada on September 28, 2011, 08:58:00 AM
Quote[I]
Bataljonen fordeler etter ansiennitet, og det trengs 5 år løpende for å få kjøpe billett. Vi skjønner det frustrerer mange som har 2,3 og 4 år, men vi må sette grenser på 5 for å ha nok billetter.
[/I]


Bare for å ikke misforstå, med 5 års ansiennitet løpende vil det da si fra og med 2007 til og med 2011?

Jeg regner med at 5 år betyr betalt 5 års medlemskap etter hverandre. Og at 2011 er betalt før en vis dato i år.
altså fra 2007

ostraume

Nå har jeg fått logget meg inn og ser at det forsyne meg er et hull i medlemsskapet mitt. Irriterende. Da er håpet at Bataljonen jobber hardt for at også vi med under 5 års medlemsskap får tak i billetter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

stig

Quote from: mbs on September 28, 2011, 08:41:25 AM
Hvordan er det å få samlet kammerater i en gruppe. På sist cupfinale hadde ikke vi noe fokus på dette, og fikk litt problem da vi tok en slik vi gjør på deler av frydenbø nå.

Jeg håper jeg får gjennom Bataljonens kvote, dette gjør også en kammerat av meg. Junior får gjennom Branns kvote. Håper det ikke er på kongetribunen. Er det muligheter for å ta med seg fullmakt og en billett fra Brann og få ut billetter som er på linje?




Dette blir jo en utfordring, da Bataljonen vil ha billetter på egne felt. Dvs det skal være mulig å samle kammeratgjengen ved å hente ut billetter samlet hos oss. Problemet blir jo når en henter 1 hos Brann og 2 hos oss. Vi må tenke litt på den.
Nettsideansvarlig

stig

5 års løpende er medlemskap i 07,08,09,10 og 11
Nettsideansvarlig

1908

Har medlemmer med medlemskap 09, 10 og 11 sjangser på billetter?

stig

Det vet vi ikke før vi har vasket listen og ser hva totalantallet på hva vi har lovet vekk blir.
Nettsideansvarlig

1908

Får medlemmer med partourkort feks i år og i fjor større sjangs på billetter? Eller går det kun på medlemskap?

torone

Quote from: Nixon on September 23, 2011, 18:30:09 PM
Quote from: Fakiri on September 23, 2011, 18:04:24 PM
Forvirret av hele billettsituasjonen jeg. Har vært medlem av bataljonen i 4 år, og har hatt partoutkort i disse 4 årene. Blir det da vanskelig å få billett, eller burde dette gå bra? Takker for svar :)


Det kan bli vanskelig, men er du heldig kan du komme akkurat innenfor siden Bataljonen kan ha billetter til de med mindre enn fem års ansiennitet.

Leder i Bataljonen Roger Lillebøe-Hansen sier de kommer til å fordele billettene etter ansiennitet. Han kan ikke love alle medlemmene billett.
- Vi ser at de som har vært medlemmer i Bataljonen i fem år eller mer er garantert billett. Trolig blir det flere. Vi har ikke den endelige oversikten.



Er dette offisiell informasjon?

Go Up