• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VIF - BRANN: IKKE utsolg vg nedre (endret av mod)

Started by gtuborg, April 14, 2005, 16:13:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gtuborg

Ser det er utsolgt på "Brann feltet" til søndag.. godt jeg var tidelig ute.  Kommer til å bli kanon stemning!

bergen

Hvordan i alle dager har du funnet ut det? Er flere billetter igjen på ticnet.. er det ikke?

gtuborg

er umulig å bestiller på nett vertfall....  en kammerat av meg ringte å fikk samme svar der. Sikkrere kilder har eg ikke..

gtuborg

Ticknett må vær ubukelig... nå var det fult mulig å bestille billetter

_owenz_

QuoteTicknett må vær ubukelig... nå var det fult mulig å bestille billetter


Sikkert plenty med plasser på ullevaal. VIF gjør det jo ikke akkurat bra om dagene. Oslo folket gidder sikkert ikke komme i motgang. Tipper det blir rundt 10-12k ViF supportere..

Ticnet ringer sikkert opp VIF hver gang de går tom for Brann plasser og spør om de kan utvide. Så sier Kjetil (med et sukk): Jaja... (Bergenske penger er like gode som Oslo penger tenker han),...


owenz

BrennEFoRBranN

det er en feil på ticnet sia...... du må bestille over telefon.... det er plasser igjen på vg nedre. bestillte selv for 1 time siden
En dag skal det skje*

Erik

Jeg mekket nettopp 2 bill på ticknet.. Men er det noen som vet hvor mangen bill det er igjen til nedre del?

Babb

På ticknet i går sa dem at "Sjappa" hadde stengt for salg av billetter på VG-nedre. Ringte "Sjappa" i dag, og de fraskrev seg alt ansvar, men de kunne fortelle at det var solgt ca 600 billetter av totalt 2500 på VG-nedre. Så det skal ikke være noe problem å kjøpe billetter utenfor Ullevaal rett før kampstart.

FredrikOslo

RANN!

Go Up