• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Akoto

Started by Daniel, March 20, 2005, 15:32:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Daniel

Hei,
Er det noen som har hørt hvordan det gikk med Akoto? Blir det Brannspiller av han?

arild

siste eg hørte var at han sa nei til en kontrakt... men brann vil vurdere om de ska gi han ett nytt tilbud..

Tjohei

tror det var en kontrakt på 2.5mnd, men han sa nei pga den korte tiden pluss for lav lønn...
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

arild

hehe.. må jo ha vert en skrive feil i avisen da.. får jo ikke en kontrakt på 2,5mnd.. sikkert 2,5 år..

rødesk

Det skulle vist være en veldig kort kontrakts periode... men 2,5 måned høres jo veldig lite ut..
oen må gå...!

pusuren

Quote from: "arild"hehe.. må jo ha vert en skrive feil i avisen da.. får jo ikke en kontrakt på 2,5mnd.. sikkert 2,5 år..


Selfølgelig får man det, korttids kontrakt, se om han duger sånn at han ikke blir noe de bommer totalt på sånn som de mange ganger har gjort..

KennethS

tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"


Største flopp?
Hmm...
Hva med Bjarkir Gunnlaugsson, Kjetil Norland, Joachim Hagabakken, Anthony Magnacca, Stig Krohn Haaland, Jonas Jonsson, Espen Musæus, Runar Normann, Steinar Tenden.

Tror nok en, flere eller kanskje alle disse rangerer høyere enn vår etterhvert så utskjelte Kristjan. En spiller som jeg, i likhet med Mjelde, ser potensiale i.

Som sammenligning kan vi jo tenke oss hva mange Blackburnsupportere tenkte om Gamsten bare for noen uker siden. Flopp, vil jeg tro. Bare se nå. Blir kåret til banens beste i kamp etter kamp.

Ha litt tålmodighet før man avsier dommen.
Men jeg skjønner jo KennethS. Nå som Knudsen (for øyeblikket) imponerer må jo han hate en annen...:)
Rød makt på Hansa

KEO

[Ha litt tålmodighet før man avsier dommen.
Men jeg skjønner jo KennethS. Nå som Knudsen (for øyeblikket) imponerer må jo han hate en annen...:)[/quote]

Tror det er mange som må bite i seg det sure eplet og få inn i hode at MK er en av de 11 beste i stallen til enhver tid når han er skade fri. Skal ikke si at han har vert det hele tiden men han har tross alt brukt lang tid for å komme seg etter sine skader. Og forsetter han denne utviklingen her?? da kan det bli morsomt på høyre kant i år
Nu kør vi!

Ricky

MK er jo også "bare" 27, så han har en del år foran seg på Brann fremdeles :)

Tjohei

Quote from: "KEO"[Ha litt tålmodighet før man avsier dommen.
Men jeg skjønner jo KennethS. Nå som Knudsen (for øyeblikket) imponerer må jo han hate en annen...:)


Tror det er mange som må bite i seg det sure eplet og få inn i hode at MK er en av de 11 beste i stallen til enhver tid når han er skade fri. Skal ikke si at han har vert det hele tiden men han har tross alt brukt lang tid for å komme seg etter sine skader. Og forsetter han denne utviklingen her?? da kan det bli morsomt på høyre kant i år[/quote]

Jeg tror det går mye på selvtillit også, vi så mot engen at han turte å utfordre motstanderen, og kom seg forbi flere ganger. Dette er en herlig trend som har slått rot i Brannlaget.
Så til og med at Sanne hadde en tunnel, men ble litt paff og mast ballen etterpå :)

Gleder meg til seriestart, og håper på hvertfall én ny spiller før det hele braker løs.,
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

morten_61

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"


Største flopp?
Hmm...
Hva med Bjarkir Gunnlaugsson, Kjetil Norland, Joachim Hagabakken, Anthony Magnacca, Stig Krohn Haaland, Jonas Jonsson, Espen Musæus, Runar Normann, Steinar Tenden.

Tror nok en, flere eller kanskje alle disse rangerer høyere enn vår etterhvert så utskjelte Kristjan. En spiller som jeg, i likhet med Mjelde, ser potensiale i.

Som sammenligning kan vi jo tenke oss hva mange Blackburnsupportere tenkte om Gamsten bare for noen uker siden. Flopp, vil jeg tro. Bare se nå. Blir kåret til banens beste i kamp etter kamp.

Ha litt tålmodighet før man avsier dommen.
Men jeg skjønner jo KennethS. Nå som Knudsen (for øyeblikket) imponerer må jo han hate en annen...:)
[/url][/quote]

Der glemte du Jarle Råum en spiller som min bestemor kunne tatt i løpsduell, han var Brann dyreste spillerkjøp i sin tid, det gjorde vondt inne i meg hver gang han måtte løpe etter bellen.

Nixon

Glemte ikke Råum. Her gjaldt det spillere etter Kottila.
Rød makt på Hansa

oppedal

Er ikke helt enig at han er en flopp. Han er jo ny og har bare vaert her i noen par månender. Gi han litt tid og la han etablere seg i laget.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

morten_61

Quote from: "Nixon"Glemte ikke Råum. Her gjaldt det spillere etter Kottila.

sorry fikk ikke med meg det at du svarte  kennethS, så bare at du skrev største flopp :)

Skotten

Tror Sigurdsson blir bedre uten alt håret. Uansett, det er vel tidlig å utrope ham til flopp. Blir direkte useriøst. En flopp er vel en spiller som tidligere har prestert såpass bra, og som ikke presterer iforhold til forventningene i sin nye klubb. Hadde vi for høye forventninger til Sigurdsson, uten særlige forhåndskunnskaper, så er det vel vi som har floppet. Noen tar sikkert poenget her. BEST I BYN, HURRA!
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

enavgutta


Skotten

Berre bomull :-)
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

AlexS

Quote from: "Skotten"Tror Sigurdsson blir bedre uten alt håret. Uansett, det er vel tidlig å utrope ham til flopp. Blir direkte useriøst. En flopp er vel en spiller som tidligere har prestert såpass bra, og som ikke presterer iforhold til forventningene i sin nye klubb. Hadde vi for høye forventninger til Sigurdsson, uten særlige forhåndskunnskaper, så er det vel vi som har floppet. Noen tar sikkert poenget her. BEST I BYN, HURRA!


Er i prinsipp enig med deg. Men det faktum at Sigurdsson faktisk har stor erfaring hva angår landslagsspill med Island, og at han for eksempel prioriteres foran en spiller som Bjarnason, så følger det selvsagt med et forventingspress. Jeg har kanskje ikke de beste preferansene og forhåndskunnskapene om denne spilleren, men disse faktaene som jeg nå fremstilte sier uansett en del.

_owenz_

Brann har vært inntresert i islendingen veldig lenge... De hadde han på prøvespill i 2002(hvis jeg ikke husker helt feil).. Men hadde ikke råd til å betale 700.000 for han...

Brann vet hva han kan prestere over tid, eller hva som bor i han når han spiller på det beste.Tror Brann vet hva de gjør, men de gambler på at han skal komme iform til seriestart... Synnes salget av Ophaug var litt vel optimistisk og snartenkt.

Men på den annen side, hvilket signal hadde det sendt ut hvis vi hadde tvunget Ophaug til å bli i Brann?

Ville ikke vært så dumt av Brann å safet seg en høykvalitets midtstopper / høyreback. Soma kan forsvinne osv..

owenz

oppedal

Jeg synes faktisk Sigurdsson gjorde sine saker bra i dag. Jeg har tro på han.

Brann må skaffe seg en spiller til i forsvaret (Hjelde, Akoto, Hassan El Fakiri, ?). En erstatter for Ophaug må finnes raskt!

Tror ikke Soma forsvinner til sommeren, for det ser nesten ikke ut som noen i utlandet vil ha han. Og enda vanskeligere blir det for han når han ikke er med i landslagstroppen. Nei, Soma er ikke ferdig i Brann enda. Han har noen sesonger til...


Noen som har en link til den avisen som skrev at Akoto fikk tilbudt 2,5 års kontrakt? Syns han burde fått et år i begynnelsen med klausul med å forlenge den visst klubben er fornøyd.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

RC

Har Akoto fått ny kontrakt?

Go Up