• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"


steinbygger

Quote from: "feltf"


Jeg tror bare det er det at Brann endelig har lært. Dette feltet blir ikke fult av Odd tilhengere og da kan de selge en del billetter. Mener at felt c og g er noenlunde like store, men hvis du ser på nettet så er det på felt c muligheter å kjøpe plasser fra 1-46, mens det på felt g kun er mulig å kjøpe plasser fra 1-14. Er nok sperret av en del plasser til odd tilhengere, men brann gjør endelig rett med å legge ut plasser også på dette feltet

feltf

Har sjekket dette Steinbygger.
For jeg tenkte også på at kanskje deler av feltet er sperret, men det er det ikke. Felt G på Bt tribunen er det mulig å kjøpe fra rad 1- 26.  (du skrev 46, men tror det var en feil fra din side). Samme som på de andre feltene i denne svingen. Ser ikke ut til at deler av feltet er sperret. Mellom rad 11 og rad 15 er det ikke mulig å kjøpe. Men regner med disse setene er solgt. Skal 20 oddfans stå her kan det jo bli morro, men Brannfans forran og bak.

steinbygger

Jeg mener at de kan ha holdt av hele rekker i og med at det kun er muligheter for å kjøpe til og med plass 13 på G feltet. Jeg vet ikke hvor stort dett feltet er, men jeg ser at felt d og f går til 32, mens felt c på de nederste radene går fra 22 til 27 alt avhenig av hvor du sitter

krøvel vellevold

Quote from: "steinbygger"Jeg mener at de kan ha holdt av hele rekker i og med at det kun er muligheter for å kjøpe til og med plass 13 på G feltet. Jeg vet ikke hvor stort dett feltet er, men jeg ser at felt d og f går til 32, mens felt c på de nederste radene går fra 22 til 27 alt avhenig av hvor du sitter


Felt G på BT har ikke mer enn 13 seter i bredden. Så det så!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

28/9 kl. 20:12: Solgt 13315. Ser ikke ut til at de har satt av noe bortefelt, nei...

2-7 ledige seter ved siden av hverandre: A, E, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F, BT-G, H, P, R og S.
8-9 ledige seter ved siden av hverandre: De samme bortsett fra A.

Ca 4 døgn til kamp. Sammenligning:

Viking (16339): Solgt 13430 ca 5 døgn før, solgt 14201 ca 3 døgn før. Solgte 2909/2138 frem til kamp.
FFK (16294): Solgt 11953 ca 4 døgn før. Solgte 4341 frem til kamp.
Start (16484): Solgt 11808 ca 5 døgn før, solgt 12833 ca 3 døgn før. Solgte 4676/3651 frem til kamp.
MFK (17360): Solgt 13504 ca 4 døgn før. Solgte 3856 frem til kamp.
Sandefjord: (16900): Solgt 12622 ca 4 døgn før. Solgte 4278 frem til kamp, til tross for at BT-E og BT-F feilaktig var "utsolgt" på billettluka.no siste døgnet.

Prognosene viser fremdeles et tilskuertall på 17-tallet.
Legg ned hele klubben!

Pondan

Burde vert over 18000 hvertfall!!!

Petter Puddefjord

Slapp av! Det blir fullt! :-)

brann:)

kor mange biletter er det seldt på felt E på bt tribunen som bare selles til bt abonomenter?[/b]
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Slapp av! Det blir fullt! :-)


Har du jo sagt foran hver kamp i sommer/høst...
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

Jepp! Alt for å fyre deg opp vellevold! ;-)

Kom'an... skriv et innlegg på femti linjer om at mine tips er helt borti natten.....

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :-)

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Jepp! Alt for å fyre deg opp vellevold! ;-)

Kom'an... skriv et innlegg på femti linjer om at mine tips er helt borti natten.....

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :-)


Eller skriv "ha" 20 ganger etter hverandre...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Brann kan max få 16788 i snitt, og det får vi altså hvis vi har utsolgt (18800) på resten. Vi klarer 16500 i snitt med 17554 på hver av de tre siste.

RBK kan nå max få 19646 i snitt. Da må de altså ha utsolgt (22330) på resten. Den kapasiteten er imidlertid med flere ståplasser enn normalt. Med den EGENTLIGE kapasiteten (ca 21400), kan de max nå 19503 i snitt. 19500 når de med 21378 på hver av de to siste.

AaFK kan max klare 10116 i snitt. Da må de ha utsolgt (10771) på resten. 10000 klarer de med 10191 på hver av sine tre siste. Klarer AaFK 9031 på søndag, kan de fremdeles bikke 10000 i snitt med fullt hus på de to siste.
Legg ned hele klubben!

arntf

Den offisielle kapasiteten er 21 166...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

Quote from: "arntf"Den offisielle kapasiteten er 21 166...


Men dere har jo hatt over 21300 flere ganger etter utbyggingen.
Legg ned hele klubben!

brann:)

Oppdatering? må vell nerme oss 14000.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

blahblah

Ja en opdatering hadde gjort seg..

Brannfrelst

Nå er ikke jeg Krøvel,men kan prøve meg på en uoffisiell oppdatering siden han ikke gjør det. Har vel kanskje andre ting å fordrive tiden med?
Med utgangspunkt i 18.800 som kapasitet kom jeg til 14.056 solgte billetter. Tror ikke det blir MER enn 17.000 på mandag.
2.10.07-Gullet kom hem!

brann:)

Takker tok du med felt E på bt tribunen?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

29/9 kl. 23:32: Solgt 13901. At noen har kommet frem til over 14000, skyldes antagelig at de regner kapasiteten til å være 18800 og ikke 18614. Den er antagelig det siste siden T-feltet foran Gamle Sitte begynner salget på 800 ledige - ikke 1000. Det er 14814 sitteplasser, 3000 på SS og antagelig 800 på T.

2 ledige ved siden av hverandre: A, E, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F, BT-G, H, P, R og S.
3-6 ledige ved siden av hverandre: Alle over minus A.
7-8 ledige ved siden av hverandre: Alle over minus A og P.
9 ledige ved siden av hverandre: Alle over minus A, P og H.

Det er ca. 3 døgn til kamp. Sammenligning:

Viking (16339): 14201 ca 3 døgn før, 2138 frem til kamp.
FFK (16294): 12467 ca 3 døgn før, 3827 frem til kamp.
Start (16484): 12833 ca 3 døgn før kamp, 3651 frem til kamp.
MFK (17360): 13504 ca 4 døgn før kamp/14743 ca 2 døgn før kamp. 3856/2617 frem til kamp.
Sandefjord (16900): 13221 ca 3 døgn før kamp, 3679 frem til kamp.


Vi kan komme opp mot 18000. Men antagelig på 17-tallet.
Legg ned hele klubben!

Xminator


krøvel vellevold

30/9 kl. 18:10: Solgt 14357.

2-4 ledige ved siden av hverandre på E, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F, BT-G, P, R og S.
5-6 ledige ved siden av hverandre på alle over unntatt P.
7-9 ledige ved siden av hverandre på alle over unnatt P og S.

Det er nå ca 2 døgn til kamp. Sammenligning:

Viking (16339): Solgt 14444 ca to døgn før, 1895 frem til kamp.
FFK: (16294): Solgt 13090 ca to døgn før, 3204 frem til kamp.
Start: (16484): Solgt 13391 ca to døgn før, 3093 frem til kamp.
MFK: (17360): Solgt 14743 ca to døgn før, 2617 frem til kamp.
Sandefjord (16900): Solgt 14039 ca to døgn før, 2861 frem til kamp.

Ser ut til at vi snakker om ca 17500 på mandag.
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"30/9 kl. 18:10: Solgt 14357.

2-4 ledige ved siden av hverandre på E, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F, BT-G, P, R og S.
5-6 ledige ved siden av hverandre på alle over unntatt P.
7-9 ledige ved siden av hverandre på alle over unnatt P og S.

Det er nå ca 2 døgn til kamp. Sammenligning:

Viking (16339): Solgt 14444 ca to døgn før, 1895 frem til kamp.
FFK: (16294): Solgt 13090 ca to døgn før, 3204 frem til kamp.
Start: (16484): Solgt 13391 ca to døgn før, 3093 frem til kamp.
MFK: (17360): Solgt 14743 ca to døgn før, 2617 frem til kamp.
Sandefjord (16900): Solgt 14039 ca to døgn før, 2861 frem til kamp.

Ser ut til at vi snakker om ca 17500 på mandag.


Hvorfor tror du på 17500? Ingenting i tallene dine som tyder på det vel?

Tipper på omtrent det samme som mot Sandefjord.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"30/9 kl. 18:10: Solgt 14357.

2-4 ledige ved siden av hverandre på E, BT-C, BT-D, BT-E, BT-F, BT-G, P, R og S.
5-6 ledige ved siden av hverandre på alle over unntatt P.
7-9 ledige ved siden av hverandre på alle over unnatt P og S.

Det er nå ca 2 døgn til kamp. Sammenligning:

Viking (16339): Solgt 14444 ca to døgn før, 1895 frem til kamp.
FFK: (16294): Solgt 13090 ca to døgn før, 3204 frem til kamp.
Start: (16484): Solgt 13391 ca to døgn før, 3093 frem til kamp.
MFK: (17360): Solgt 14743 ca to døgn før, 2617 frem til kamp.
Sandefjord (16900): Solgt 14039 ca to døgn før, 2861 frem til kamp.

Ser ut til at vi snakker om ca 17500 på mandag.


Hvorfor tror du på 17500? Ingenting i tallene dine som tyder på det vel?

Tipper på omtrent det samme som mot Sandefjord.


Fordi de andre kampene har solgt rundt 3000 frem til kamp. Viking-kampen gjorde ikke det fordi det var over halvannen måned siden forrige kamp, slik at folk hadde hatt laaaang tid på seg til å kjøpe billett. Mot Sandefjord gikk Brann antagelig glipp av en del hundre tilskuere pga at BT-E og BT-F ikke var åpent for salg siste døgnet pga en tabbe fra billettluka.no. Siden resten av sitteplassene var utsolgt, så gikk vi nok glipp av litt der. Når vi nå har passert 14300, og legger til de rundt 3000 som vi har solgt siste to døgn til de andre kampene, så kan dette bli 17500. Vi ligger jo ca 300 foran Sandefjord-kampen allerede, og satser på at billettluka.no ikke gjør samme tabben en gang til. Så hvorfor skulle vi ikke nå 17500?
Legg ned hele klubben!

Marek

ons Ivar skal hem...

Falkman

tipper på 17364.forøvrig e det jo facinerende at vårt laveste tilskuertall i år,ligger over vårt høyeste fra 1998. ( 13528 mot 12818).. det har jo selvfølgelig en del med fasiliteter og sportslig suksess å gjøre ( 98 va jo et rævva år).. men eg liker den generelle utviklingen!!

Falkman

.. kom på  at 98 va året for byggingen Hansa..det hadde jo sitt å si for kapasiteten,den blei jo først tatt i bruk utpå høsten,såvidt eg husker..men i 2000,då vi kjempet helt i toppen va det under 7000 tilskuere på kampen mot Stabæk ( tv-kamp riktignok,men likevel..) sånne tall håper ( og tror)eg det blir lenge te vi ser igjen.

windows22

det kommer 16500 mot odd (thats odd!), no it ain't odd it's true.

krøvel gjør en fantastisk jobb med å legge frem solgte billetter, men når det gjelder prognoser............ mener han det er feil å forholde seg til historiske data..................men han bruker historiske data hver jævla gang....................psykopat??

BTW: Brann vinner serien!
hilsen prognosemesteren
www.gutterommet.com

krøvel vellevold

Quote from: "windows22"det kommer 16500 mot odd (thats odd!), no it ain't odd it's true.

krøvel gjør en fantastisk jobb med å legge frem solgte billetter, men når det gjelder prognoser............ mener han det er feil å forholde seg til historiske data..................men han bruker historiske data hver jævla gang....................psykopat??

BTW: Brann vinner serien!
hilsen prognosemesteren
www.gutterommet.com


Hvsi det er denne "prognosetabellen" du snakker om at jeg syns det er feil å forholde seg til, så er jo det en selvfølge. At resultatene skal bli de samme som i fjor? Hallo? Hadde du tatt den talentløse prognosetabellen helt fra seriestart, så hadde jo tabellen blitt prikk lik den i fjor... Herregud!  Litt lettere å se utviklingen av billettsalg og kunne gi et estimat om hvor mange som vil komme, enn å forutse sluttresultatet av en drøss med fotballkamper som ikke har startet engang... og atpåtil basere seg på hva de samme kampene endte i fjor...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"


Grunnen til at MFK-kampen hadde solgt mer på samme tidspunkt, kan vel mye forklares med at kanskje ca 1000 billetter gikk til idrettslag som fikk billettene billig. At det "bare" ble solgt ca 2600 siste to døgn, kan være pga været. (Husker ikke, men var det ikke regn på denne kampen?) Som du ser så ble det solgt rundt (og også over) 3000 siste to døgn til flere av kampene jeg har med i statistikken. Sandefjord-kampen ville også ha solgt over 3000 siste to døgn om ikke de siste ca 800 plassene som var på BT-E og BT-F, ikke ble lagt ut for salg pga en feil i billettsystemet.
Legg ned hele klubben!

Talentspeider

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Marek"


Grunnen til at MFK-kampen hadde solgt mer på samme tidspunkt, kan vel mye forklares med at kanskje ca 1000 billetter gikk til idrettslag som fikk billettene billig. At det "bare" ble solgt ca 2600 siste to døgn, kan være pga været. (Husker ikke, men var det ikke regn på denne kampen?) Som du ser så ble det solgt rundt (og også over) 3000 siste to døgn til flere av kampene jeg har med i statistikken. Sandefjord-kampen ville også ha solgt over 3000 siste to døgn om ikke de siste ca 800 plassene som var på BT-E og BT-F, ikke ble lagt ut for salg pga en feil i billettsystemet.


Brann har kalkulert med et snitt på 16 500 pr. kamp slik situasjonen nå har utviklet seg. RBK kalkulerer nå med et snitt på 19 500 pr. kamp. 19 500 er det høyeste publikumsgjennomsnittet noen gang i norsk toppfotball. Ifjor hadde RBK et publikumsgjennomsnitt på 17 500 som også var rekord i norsk toppfotball . Til neste år kommer RBK til å ha over 20 000 i snitt på sine hjemmekamper hvis progresjonen fortsetter. Det er imponerende tall for et lag i Norges 3. største by. Tilskuerkapasiteten har vært sprengt ved flere anledninger på Lerkendal i år. Hvis den gode utviklingen også fortsetter for Brann så er det fullt mulig til neste år og ha et publikumsgjennomsnitt på 17 000-18 000 tilskuere på hjemmekampene. Ny stadion vil også hjelpe Brann til å øke publikumsgjennomsnittet.

KEA

Ja det er faktisk imponerende, om bare bartepublikum hadde gitt lyd fra seg. Men det er jo en annen historie.

Tilgi at jeg spør, men du har vel ikke også andre nick som Petter Puddefjord eller Per Anders vel?

chris_henrik

Alltid bra med prognoser krøvel. Dersom drontheimittene går på en smell mot Lyn, tror jeg det blir fult hus mot Odd. Når det gjelder kampen mot RBK på stadion, (som legges ut for salg på tirsdag?) er jeg ganske sikker på at billettene kommer til å bli revet bort like fort som Cupfinalebillettene i 2004.

Quote from: "KEA"Tilgi at jeg spør, men du har vel ikke også andre nick som Petter Puddefjord eller Per Anders vel?

Tenkte det samme når jeg leste innelgget til talentspeider. Petter Loddefjord hevdet vel at han og Per Anders satt sammen på gamle sitte. Noe sier meg at alle tre egentlig deler samme sete.
<BRANN> ..... DKFM

Petter Puddefjord

Dere må ikke glemme Truls Mulelven, som sitter med oss også, og som har skrevet her i en periode. Vi er fem som sitter sammen på gamle sitte.

I morgen skal vi på stadion sammen med rundt 18.000 andre, og irritere oss over at stadion har en maksimumskapasitet som er ynkelig liten, men selvsagt glede oss over tre nye poeng på vei mot gullet.

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Grunnen til at MFK-kampen hadde solgt mer på samme tidspunkt, kan vel mye forklares med at kanskje ca 1000 billetter gikk til idrettslag som fikk billettene billig. At det "bare" ble solgt ca 2600 siste to døgn, kan være pga været. (Husker ikke, men var det ikke regn på denne kampen?) Som du ser så ble det solgt rundt (og også over) 3000 siste to døgn til flere av kampene jeg har med i statistikken. Sandefjord-kampen ville også ha solgt over 3000 siste to døgn om ikke de siste ca 800 plassene som var på BT-E og BT-F, ikke ble lagt ut for salg pga en feil i billettsystemet.


Mye mulig at du har rett, jeg har bare en mistanke om at vi er farlig nær mettningspunktet vårt.

Når det gjelder denne prognosekongen så ga han meg ihvertfall en god latter, for et idiotsk opplegg.
menmen, han hadde jo riktig seriemester en haug med år på rad...
avanserte simuleringsalgorytmer ...prognoseres...kalibreres...Avansert simulering...
ons Ivar skal hem...

arntf

Quote from: "KEA"Ja det er faktisk imponerende, om bare bartepublikum hadde gitt lyd fra seg. Men det er jo en annen historie.


Hmm... vel er vi ikke like imponerende som Staddaen, men Lerkendalpublikummet gir da god lyd fra seg, de også.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

brann:)

Dåke gjere lyd i fra dåke men langt i fra like mykje som oss, hadde vi hatt 190000 i snitt so hadde du sett stor forskjell i forhold te dåke.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Marek

Quote from: "arntf"
Quote from: "KEA"Ja det er faktisk imponerende, om bare bartepublikum hadde gitt lyd fra seg. Men det er jo en annen historie.


Hmm... vel er vi ikke like imponerende som Staddaen, men Lerkendalpublikummet gir da god lyd fra seg, de også.


jada
roooooooooooseeeeeenbooooorg klarer dere jo å lire av dere i 2x45.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

1/10 kl. 18:53: Solgt 14979.

2-9 ledige plasser ved siden av hverandre på E, BT-C, BT-D, BT-F, BT-G og R. Totalt 1193 ledige sitteplasser.

Ca. 1 døgn til kamp nå. Sammenligning:

Viking (16339): 14718 ca 1 døgn før, 1621 frem til kamp.
FFK (16294): 13619 ca 1 døgn før, 2675 frem til kamp.
Start (16484): 14235 ca 1 døgn før, 2249 frem til kamp.
MFK (17360): 15226 ca 1 døgn før kamp, 2134 frem til kamp.
Sandefjord (16900): 14867 ca 1 døgn før kamp, 2033 frem til kamp. Men til den kampen var ca 800 plasser på BT-E og BT-F ved en feil lukket for salg siste døgnet, mens resten av sitte var så godt som utsolgt.

Prognosene tyder fremdeles på et tall på ca 17500.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Om Brann nå har vett til å gå ut med meldingen om at "Det er flere plasser igjen, løp og kjøp", og ikke den vanlige "Det kommer til å bli fullt", så er jeg med på 17500. Tror fortsatt ikke det blir over 17000, men håper jeg tar feil.

Marek

Dette har du FANTASTISK rett i. Hører som oftest hvor utrolig vanskelig det er å få tak i billetter, og at nå er det snart utsolgt, så kommer vi og ser at dette stemmer 1 gang i året.

Tipper også på 17000.
ons Ivar skal hem...

jako

Quote from: "Marek"Dette har du FANTASTISK rett i. Hører som oftest hvor utrolig vanskelig det er å få tak i billetter, og at nå er det snart utsolgt, så kommer vi og ser at dette stemmer 1 gang i året.

Tipper også på 17000.


Jeg er rimelig sikker på at det blir over 17000, men det blir ikke mer enn 17500.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Pondan

Kommer litt ann på kampen Rævbk-Lyn, skulle lyn ta poeng, så er det full kamp igjen.. Da vil nok folk gjøre et siste unntak om å skaffe seg billett.

jako

Quote from: "Pondan"Kommer litt ann på kampen Rævbk-Lyn, skulle lyn ta poeng, så er det full kamp igjen.. Da vil nok folk gjøre et siste unntak om å skaffe seg billett.


Full kamp igjen? Det er det jo uavhengig resultat i dag. Vi kan fortsatt avgjøre dette selv. Hvis du ikke har fått med deg det :wink:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

chris_henrik

Quote from: "jako"Full kamp igjen? Det er det jo uavhengig resultat i dag. Vi kan fortsatt avgjøre dette selv. Hvis du ikke har fått med deg det :wink:

Sikkert litt vanskelig å ta pulsen på Bergen når du er omringet av mennesker med kjønnshår på overleppen, så du er tilgitt :D. Men saken er den at for Bjarne-Brannsupporter er virker det lite sansynelig at Brann skal vinne de fem siste kampene. Dersom RBK avgir poeng i kveld, er det fornyet optimisme og alle mann til Stadion mot Odd.
<BRANN> ..... DKFM

krøvel vellevold

Viking hadde 14878 i kveld. Meget bra tall. Snittet deres er nå 13616. Med fullt hus (16000) på de to siste, får de 13983 i snitt. 14000 i snitt når de hvis de presser inn 16110 på hver av de to siste. Ny klubbrekord med 13700 i snitt, klarer de med 14160 på hver av de to siste. Med Brann i siste kampen, klarer de det lett.

VIF hadde 13981 i kveld. Også meget bra med tanke på at de knapt har noe spennende å spille for. Hadde de (helt hypotetisk) fått fullt hus (25500) på de to siste, kunne de nådd et snitt på 15550. Ny klubbrekord på 15659 måtte de hatt 26206 på hver av de to siste for å klare. Altså ikke mulig. 14000 i snitt klarer de med 15422 på hver av de to siste. Det skal holde hardt.

RBK har visstnok solgt 19000 til kveldens kamp, men vet ikke klokkelslettet for det salgstallet. Det står uansett på BA's live-oppdatering.
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"VIF hadde 13981 i kveld. Også meget bra med tanke på at de knapt har noe spennende å spille for.


Snakket med en VIF-fan som var på vei til kampen, og han kunne fortelle at Hafslund hadde igjen gitt vekk bøttevis med billetter.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"[
Snakket med en VIF-fan som var på vei til kampen, .


Vedder på at han ikke sa at han var på vei til "kamp", men på vei til "mætsj"...
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "jako"Full kamp igjen? Det er det jo uavhengig resultat i dag. Vi kan fortsatt avgjøre dette selv. Hvis du ikke har fått med deg det :wink:

Sikkert litt vanskelig å ta pulsen på Bergen når du er omringet av mennesker med kjønnshår på overleppen, så du er tilgitt :D. Men saken er den at for Bjarne-Brannsupporter er virker det lite sansynelig at Brann skal vinne de fem siste kampene. Dersom RBK avgir poeng i kveld, er det fornyet optimisme og alle mann til Stadion mot Odd.


Slapp helt av, som student er du isolert fra den verste delen av bartepakket. Og Brann har fremdeles en meget god mulighet for å vinne. Uavhengig resultat i dag. Vinner derimot RBK borte mot Hæm-Kæm så tror jeg det blir verre.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up