• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start-Brann lørdag 13. juli kl 18.00

Started by Nixon, July 10, 2013, 07:31:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ny kamp. Og nye muligheter. For nedtur...

Laget sier seg selv:

Piotr
Sævarsson - Zsolt - Gjesdal - Demir
Askar - Haugen - Badji - Larsen
Finne - Huseklepp
Rød makt på Hansa

Spelaren

Dette blir nok guttungens første kamp, ja. Kva resultatet angår, så tipper eg det går på ræv som i forfjor
Gå av.

Klaus_Brann

Ja, får håpe Skars ser at Kvelle absolutt ikke har levert og lar Larsen starte nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Einig med laget. No er det berre å håpe på at det eine poenget på ein eller annan måte gjer at dei slepp ned skuldrane noko meir.

SK

Vi burde satt Pusic inn på topp og hatt Huseklepp på kanten, i stedet for å starte med Larsen. Eventuelt benke Finne.

krakra


SK

Jeg holder ham ikke som noe bedre valg enn Pusic eller Huseklepp, og hvis han ikke er interessert i å være i Brann bør han få spilletid deretter.
Han er derimot bedre enn Larsen per dags dato, så jeg vill gått for alternativ 1 i det jeg skisserer.

krakra

Det er en ganske spesiell holdning, mot toppscoreren. Jeg holder ham som et mye bedre valg enn Pusic. Klasseforskjeller på området som er viktigst for en spiss, og ikke score forskjeller på områdene hvor Pusic er best.

Man vraker ikke en spiller som er toppscorer med begrenset spilletid til fordel for en spiss som ikke scorer mål

SK

At en spiller er toppscorer er ikke noe argument i seg selv. Man må se litt på målene Finne har scoret, og tre av dem kom jo som rene gavepakker mot totalubrukelige Sandnes.
Finne har enda ikke scoret borte. Det har heller ikke Pusic (sett bort fra annulert mål mot LSK), men han er nyttigere i spillet ellers. Inntill Finne bestemmer seg for å bli i Brann, bør vi satse på folk som har tenkt å bli værende i klubben.

krakra

Finne har ikke scoret borte nei, men han spilte jo sin første skikkelige kamp borte sist, mens Pusic har fått en drøss med sjanser han ikke har grepet. Han var innvolvert i målet vi scoret, da vi for første gang i år scoret kampens første mål og tok vårt første bortepoeng. Han er en vesentlig farligere spiss enn Pusic, som knapt kan kalles en spiss.

At han er toppscorer er et greit argument. En spiss skal score mål. Han må gjerne gjøre andre ting og, men han skal først og fremst score mål. Finne er målscoreren vår. Så får de andre konkurrere om plassen ved siden av ham til han kanskje forsvinner.

SK

Finne har samlet spilt nok minutter borte til at han burde ha scoret, hvis han er så fantastisk målscorer som enkelte vil ha det til.
Han viste seg for øvrig ikke som noe bedre bortealternativ enn Pusic i forrige kamp heller.

Skjønner ikke at det skal være nødvendig å ta det så ille opp hver gang noen sier noe imot din kjære Finne. Jeg har jo til og med skrevet at jeg i utgangspunktet foretrekker et alternativ hvor han faktisk starter.

Nixon

Finne bør spille etter min mening. Men SK har et poeng med hjemme- og bortekamp. Dersom Finne fortsetter å bare skåre på hjemmebane og ellers bidra like lite borte som mot Hønefoss, bør det ikke gå så alt for mange bortekamper før han må vike plassen. Men enn så lenge bør han være bankers!
Rød makt på Hansa

krakra

July 10, 2013, 13:48:37 PM #12 Last Edit: July 10, 2013, 13:53:25 PM by krakra
Du kan ikke bare "samle" spilleminuttene. Finne har stort sett kommet innpå når vi har ligget under og kollapset. Han var direkte innvolvert i den ene scoringen som ga oss ett poeng. Første gangen vi scoret først på nesten ett år.

Ser ikke hvorfor det er nødvendig å bruke hvis. Finne er en fantastisk målscorer, og Pusic er en svak målscorer. Det er jo bare et spørsmål om tid før han får det ut på bortebane også, og Brann er veldig tjent med at det skjer. Vi taper ingenting med å ikke bruke Pusic. Vi har blitt pisset på i stort sett alle bortekampene han har spilt.

Hvis det blir en klar trend at Finne ikke scorer borte kan man vudere å vrake ham, men det skal mer enn èn kamp fra start og noen innhopp for et lag som har kollapset til. Man kan være sint på Finne for at han ikke ville forlenge, men får vi ham i gang på bortebane kan det være veldig viktig i medaljekampen. Dessuten er det ikke sikkert han drar.

SK

Quote from: krakra on July 10, 2013, 13:48:37 PM
Du kan ikke bare "samle" spilleminuttene. Finne har stort sett kommet innpå når vi har ligget under og kollapset. Han var direkte innvolvert i den ene scoringen som ga oss ett poeng. Første gangen vi scoret først på nesten ett år.

Ser ikke hvorfor det er nødvendig å bruke hvis. Finne er en fantastisk målscorer, og Pusic er en svak målscorer. Det er jo bare et spørsmål om tid før han får det ut på bortebane også, og Brann er veldig tjent med at det skjer. Vi taper ingenting med å ikke bruke Pusic. Vi har blitt pisset på i stort sett alle bortekampene han har spilt.

krakra

July 10, 2013, 14:10:48 PM #14 Last Edit: July 10, 2013, 14:12:40 PM by krakra
Hvis disse er fordelt på mindre innhopp i kampsituasjoner hvor laget har kollapset blir det veldig urettferidig jo. Du må jo se bak disse minuttene. Keepertabbe eller ikke, han var innvolvert i mål og han kommer helt sikkert til å bli innvolvert i mange flere bortemål. Vankelig å si det samme om Pusic.

Pusic har en lang CV med dårlige målscorer-stats. Det eneste 25 år gamle Pusic har å vise til som målscorer er en brukbar periode på 10 kamper for FFK. Utenom det er tallene direkte svake. Jeg tror selv du kan innrømme at det er en markant forskjell på Finne og Pusics målscorer-egenskaper.

Hvis Norges største spisstalent og vår beste spiss sier ja til å bli i Brann skal Brann takke og bukke og skrive under med en gang. Selv om vi bare var backup. En så lenge kan han være en viktig brikke i medaljekampen. En viktigere brikke enn Pusic.

En av de mest elementære lærdommene for en spiss er jo å få skutt på mål. Da blir det farlig. Pusic har alt for sjeldent fått til dette. Finne klarte det mot HFK. Gjør man det ofte nok blir det mål av det til slutt, enten ved at man scorer selv, eller ved at noen tar returen.

SK

Quote from: krakra on July 10, 2013, 14:10:48 PM
Hvis disse er fordelt på mindre innhopp i kampsituasjoner hvor laget har kollapset blir det veldig urettferidig jo. Du må jo se bak disse minuttene. Keepertabbe eller ikke, han var innvolvert i mål og han kommer helt sikkert til å bli innvolvert i mange flere bortemål. Vankelig å si det samme om Pusic.

Pusic har en lang CV med dårlige målscorer-stats. Det eneste 25 år gamle Pusic har å vise til som målscorer er en brukbar periode på 10 kamper for FFK. Utenom det er tallene direkte svake. Jeg tror selv du kan innrømme at det er en markant forskjell på Finne og Pusics målscorer-egenskaper.

Hvis Norges største spisstalent og vår beste spiss sier ja til å bli i Brann skal Brann takke og bukke og skrive under med en gang. Selv om vi bare var backup. En så lenge kan han være en viktig brikke i medaljekampen. En viktigere brikke enn Pusic.


Finnes innhopp har ikke bare vært i kampsituasjoner hvor laget har kollapset. Dette blir bortforklaringer.  Man kan si det samme om Pusic, spilletiden hans borte har vært i kamper vi har blitt pisset på og hvor det har vært elendige forutsetninger for å score mål. Det er ikke kun akkurat i den tiden Finne har spilt at det har vært vanskelige forutsetninger for å score.
Hvor mye har Huseklepp scoret borte, btw? Vi burde vel benke han også for Finne, med en slik logikk. Samlet sett har han jo spilt svakt i bortekampene han også.

Vi har behov for mer enn en målscorer i angrepet. Spesielt borte, hvor vi ikke er forventet å dominere. Pusic har der egenskaper som Finne ikke har i samme grad, og når sistnevnte foreløpig har sagt nei til å fortsette i klubben er det helt greit å benke han. Jeg er mer opptatt av klubben enn enkeltspillere.

krakra

Jo, hans innhopp har i all hovedsak vært når vi har kollapset. Vi har elendig mot HFK også, men Finne bidro likevel til en scoring. Hovedproblemet borte har vært at vi har falt totalt sammen når vi har havnet under. Pusic har ikke bidratt overhodet til å motvirke det. Overhodet. Finne, som er en mye bedre målscorer, kan bidra til at det ikke skjer. At vi får det første målet og dermed hever sjansene til poeng betraktelig. Det skjedde mot HFK. Du må gjerne frata Finne all ære for det, men han var nå engang nest siste Brannspiller på målet.

Huseklepp har en scoring borte. Han har også dobbelt så mange mål som Pusic totalt sett, og mange målgivende. En langt farligere spiller enn Pusic.

Pusic har noen egenskaper Finne ikke har, selv om det ikke er stor forskjell. Men disse egenskapene har ikke hjulpet oss i det hele tatt på bortebane i år. Nå har Pusic med sine defensive egenskaper gitt oss null poeng, og to mål på seks bortekamper. Mens vi har ett poeng på den ene bortekampen Finne har startet. Det forteller meg at vi iallefall ikke mister noe særlig med å starte med Finne istedenfor Pusic. Pusic har fått mange sjanser borte og ikke levert, så det er greit å gi en måltyv som Finne noen sjanser fra start. Så kan Pusic får spilletid fra benken og kjempe seg tilbake inn på laget, slik alle spillere må. Finne er en måltyv og bør få en skikkelig mulighet til å få ut det samme nivået borte. Da øker medaljesjansene våre betraktelig.

Hvis du holder med klubben vil du ikke vrake toppscoreren for en såpass middelmådig spiller som Pusic. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så stor fan av Pusic, mens du har så mye imot ungguttene våre.

Falkman

Quote from: krakra on July 10, 2013, 14:28:23 PM
Jo, hans innhopp har i all hovedsak vært når vi har kollapset. Vi har elendig mot HFK også, men Finne bidro likevel til en scoring. Hovedproblemet borte har vært at vi har falt totalt sammen når vi har havnet under. Pusic har ikke bidratt overhodet til å motvirke det. Overhodet. Finne, som er en mye bedre målscorer, kan bidra til at det ikke skjer. At vi får det første målet og dermed hever sjansene til poeng betraktelig. Det skjedde mot HFK. Du må gjerne frata Finne all ære for det, men han var nå engang nest siste Brannspiller på målet.

Huseklepp har en scoring borte. Han har også dobbelt så mange mål som Pusic totalt sett, og mange målgivende. En langt farligere spiller enn Pusic.

Pusic har noen egenskaper Finne ikke har, selv om det ikke er stor forskjell. Men disse egenskapene har ikke hjulpet oss i det hele tatt på bortebane i år. Nå har Pusic med sine defensive egenskaper gitt oss null poeng, og to mål på seks bortekamper. Mens vi har ett poeng på den ene bortekampen Finne har startet. Det forteller meg at vi iallefall ikke mister noe særlig med å starte med Finne istedenfor Pusic. Pusic har fått mange sjanser borte og ikke levert, så det er greit å gi en måltyv som Finne noen sjanser fra start. Så kan Pusic får spilletid fra benken og kjempe seg tilbake inn på laget, slik alle spillere må. Finne er en måltyv og bør få en skikkelig mulighet til å få ut det samme nivået borte. Da øker medaljesjansene våre betraktelig.

Hvis du holder med klubben vil du ikke vrake toppscoreren for en såpass middelmådig spiller som Pusic. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så stor fan av Pusic, mens du har så mye imot ungguttene våre.


egentlig ganske frekt å svare på vegne av andre.. men du skal ikke se bort i fra at det har noe med ditt  medlemskap i SK Talent i gjøre.

krakra

July 10, 2013, 14:56:02 PM #18 Last Edit: July 10, 2013, 14:59:37 PM by krakra
Har ikke noe medlemskap i SK talent. Jeg ønsker at Brann bygges rundt klassespillere og store talenter. Ikke middelmådigheter.

SK

Quote from: krakra on July 10, 2013, 14:28:23 PM
Jo, hans innhopp har i all hovedsak vært når vi har kollapset. Vi har elendig mot HFK også, men Finne bidro likevel til en scoring. Hovedproblemet borte har vært at vi har falt totalt sammen når vi har havnet under. Pusic har ikke bidratt overhodet til å motvirke det. Overhodet. Finne, som er en mye bedre målscorer, kan bidra til at det ikke skjer. At vi får det første målet og dermed hever sjansene til poeng betraktelig. Det skjedde mot HFK. Du må gjerne frata Finne all ære for det, men han var nå engang nest siste Brannspiller på målet.

Huseklepp har en scoring borte. Han har også dobbelt så mange mål som Pusic totalt sett, og mange målgivende. En langt farligere spiller enn Pusic.

Pusic har noen egenskaper Finne ikke har, selv om det ikke er stor forskjell. Men disse egenskapene har ikke hjulpet oss i det hele tatt på bortebane i år. Nå har Pusic med sine defensive egenskaper gitt oss null poeng, og to mål på seks bortekamper. Mens vi har ett poeng på den ene bortekampen Finne har startet. Det forteller meg at vi iallefall ikke mister noe særlig med å starte med Finne istedenfor Pusic. Pusic har fått mange sjanser borte og ikke levert, så det er greit å gi en måltyv som Finne noen sjanser fra start. Så kan Pusic får spilletid fra benken og kjempe seg tilbake inn på laget, slik alle spillere må. Finne er en måltyv og bør få en skikkelig mulighet til å få ut det samme nivået borte. Da øker medaljesjansene våre betraktelig.

Hvis du holder med klubben vil du ikke vrake toppscoreren for en såpass middelmådig spiller som Pusic. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så stor fan av Pusic, mens du har så mye imot ungguttene våre.

krakra

July 10, 2013, 15:07:41 PM #20 Last Edit: July 10, 2013, 15:09:23 PM by krakra
Jeg merker meg at stort sett hver gang du tar til ordet for å vrake noen er det en unggutt og hvis noen tar til ordet for å vrake noen for en unggutt er du ofte blant de som argumenterer imot det.

Nei. Det hjelper ikke ha en målscorer når laget faller sammen. Derfor er det viktig å ha i bakhodet at Finnes innhopp har kommet når vi har falt sammen. Derfor er det viktig å starte med Finne så vi har ham før vi faller sammen. Vi har hatt noen greie starter på bortebane i år. Mot Godset, RBK, LSK og Haugesund blant annet. Da trenger vi noen som kan utnytte det og gi oss ledelsen før vi faller sammen. Så kan Pusic komme innpå og være forsvarsspiller når vi leder

En hvilken som helst spiller som hadde stått med fem mål på så lite spilletid som Finne hadde fortjent litt hyping. Huseklepp ble hypet da han scoret i et par kamper på rad uten at noen kom med en korreksjon da. Når spilleren bare er 18 blir det mer imponerende.

SK

Quote from: krakra on July 10, 2013, 15:07:41 PM
Jeg merker meg at stort sett hver gang du tar til ordet for å vrake noen er det en unggutt og hvis noen tar til ordet for å vrake noen for en unggutt er du ofte blant de som argumenterer imot det.


Dette er ikke sant. Jeg argumenterer for å benke andre spillere også, har f.eks. villet benke både Pusic og Huseklepp tidligere. At du sitter med et annet inntrykk, har med å gjøre at det alltid er rundt ungguttene det blir så mye diskusjon vedr. spilletid, fordi det er for disse det alltid blir protester fra flere hvis det er snakk om å benke dem m.m. Benking av f.eks. Finne og Larsen vil alltid utløse mye mer debatt enn f.eks. benking av Pusic og Nordkvelle, nærmest uavhengig av hvordan de spiller. Se bare på Larsen, som mange f.eks. ønsker fra start i neste kamp selv om han ikke har levert noe særlig siden tidlig i sesongen. Langt færre hadde sagt det samme om f.eks. Nordkvelle.

ostraume

Synes det er litt rart Barmen ikke har fått sjansen som OM om det er fysikk vi er ute etter. Pusic blir verken fugl eller fisk, og Finne er best hvis vi dominerer.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Enig. Spesielt siden det er en rolle han har blitt testet i og klart greit.

Falkman

Quote from: krakra on July 10, 2013, 14:56:02 PM
Har ikke noe medlemskap i SK talent. Jeg ønsker at Brann bygges rundt klassespillere og store talenter. Ikke middelmådigheter.


som om du er alene om det.

krakra

Quote from: Falkman on July 10, 2013, 15:26:15 PM
Quote from: krakra on July 10, 2013, 14:56:02 PM
Har ikke noe medlemskap i SK talent. Jeg ønsker at Brann bygges rundt klassespillere og store talenter. Ikke middelmådigheter.


som om du er alene om det.
Hvis du er enig ser jeg ikke poenget med spydighetene.

Falkman

Quote from: krakra on July 10, 2013, 15:47:18 PM
Quote from: Falkman on July 10, 2013, 15:26:15 PM
Quote from: krakra on July 10, 2013, 14:56:02 PM
Har ikke noe medlemskap i SK talent. Jeg ønsker at Brann bygges rundt klassespillere og store talenter. Ikke middelmådigheter.


som om du er alene om det.
Hvis du er enig ser jeg ikke poenget med spydighetene.


ikke meningen å være spydig. men måten du hauser opp på talentene på, skaper langt på vei  et inntrykk av det er viktigere å ha unggutter på banen, enn å vinne kamper.

krakra

Jeg hauser ikke opp unggutter. Jeg reagerer kun når man prioriterer middelmådigheter foran store talenter. Ikke npr talenene må vike for gode spillere, eller spiller dårlig og blir vraket på like vilkår som de etablerte.

brann89

Ser gjerne Finne i kvar kamp til han kanskje er vekke, så lenge han skårer og presterer godt. Men på den måten Brann spiller nå, med en lang ball fra Piotr eller noen av forsvarsspillerene, så ser eg ikkje Finne skal kunne funke så veldig bra. Så kanskje å bruke han på bortebane ikkje er så veldig lurt, når vi ikkje dominerer. For så lenge vi spiller borte med høge skuldre, så ser eg ikkje Finne funke så bra.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Det er jo ingen som har funket bra borte;) Kanskje vi skal slutte å pole, istedenfor å lete etter en som passer til polingen. Skal vi pole tror jeg også at Barmen er det beste valget, men Finne kan være der å plukke nedfallsfrukten, med Huseklepp på kanten.

brann89

Det er jo sant, men så lenge vi spiller som om Ojo fortsatt er i klubben når vi spiller borte, så ser eg ikkje på Finne som det beste alternativet.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Jose Arrogantio

Så lenge vi spiller som om Ojo fortsatt er i klubben finnes det ingen gode alternativer i stallen vår. Verken Finne, Pusic eller Huseklepp. Skarsfjord gjør spissene våre svake borte. Men Finne har i hvert fall en egen evne til å "slumpe" seg inn i en farlig situasjon, noe de to andre mangler, så da blir han det beste alternativet.

brann89

Pusic er vel det nærmeste man kommer Ojo, selv om det er på helt forskjellige nivå. Finne er på plass til rett tid, men man såg jo mot Hønefoss at han vart mer og mer vekke etter kampen gjekk, dette fordi vi spilte mer og mer de høge ballene.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

ostraume

Nå er det rimelig standard i norsk fotball, og europeisk for den saks skyld å ha et oppspillspunkt. Så det er greit å ha. Dette punktet trenger dog ikke være noe beist ala Kovacs. Bakke løste det godt, Barmen kan nok bekle rollen og Pusic gjør og den jobben greit til godt. Problemet med Pusic er at han er lite målfarlig og at han gjør dårlige valg med ballen i beina.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Helena M

July 11, 2013, 01:33:22 AM #34 Last Edit: July 11, 2013, 01:39:24 AM by Helena M
Quote from: krakra on July 10, 2013, 16:24:14 PM
Skal vi pole tror jeg også at Barmen er det beste valget, men Finne kan være der å plukke nedfallsfrukten, med Huseklepp på kanten.



Det tror ikke eg.


Til tross for sin størrelse er Barmen en stor pingle. Han hadde tapt ni av ti dueller. Han spilte riktignok ikke så lenge mot hønsene, men han vant vel bare en duell i løpet av de minuttene han spilte. Og ja han var i noen stykker.


Ka med Badji? Han er ikke mer en 183 eller noe tror eg, men han er mye tøffere og mye sterkere i kroppen enn Barmen.


Helena M

Eg er enig i at det blir dumt å flytte Badji opp der. Sjøl om det absolutt er det beste alternativet.



Uansett så mener eg at vi ikke skal pole da vi ikke har en spiller som kan bekle rollen som oppspillspunkt godt nok. Det nærmeste vi kommer da er Pusic som er hips som haps eller ka det heter.


Bare hold pinglen Barmen borte fra en slik rolle. Det er helt utrolig at en spiller som er såpass høy skal være så hinsides dårlig å utnytte det.

Helena M

Er det mange som har tenkt seg til kristiansand eller?

roaldinho

Quote from: Helena M on July 11, 2013, 01:49:01 AM
Er det mange som har tenkt seg til kristiansand eller?


Ingen umiddelbare planer om det, men om du skal ned så kan jo du kaste Skars og RBH inn i et bur i dyreparken og la dem bli der. Der kan de fortsette klovneriet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Quote from: roaldinho on July 11, 2013, 09:36:00 AM
Quote from: Helena M on July 11, 2013, 01:49:01 AM
Er det mange som har tenkt seg til kristiansand eller?


Ingen umiddelbare planer om det, men om du skal ned så kan jo du kaste Skars og RBH inn i et bur i dyreparken og la dem bli der. Der kan de fortsette klovneriet.


Huff, då leverer eg inn årskortene våre i hvert fall.
Gå av.

Hatleking

Quote from: Spelaren on July 11, 2013, 13:09:37 PM
Quote from: roaldinho on July 11, 2013, 09:36:00 AM
Quote from: Helena M on July 11, 2013, 01:49:01 AM
Er det mange som har tenkt seg til kristiansand eller?


Ingen umiddelbare planer om det, men om du skal ned så kan jo du kaste Skars og RBH inn i et bur i dyreparken og la dem bli der. Der kan de fortsette klovneriet.


Huff, då leverer eg inn årskortene våre i hvert fall.


Ja, for då blir plutseleg resten av parken uinteressant òg? :p

Torvanger

Brann er de hjelpeløses hjelper og kommer garantert til å bli satt fullstendig ut av at Start kjmper som ville dyr for å beholde plassen i TL. Mjelde får seg nok et pusterom med 3 poeng, som til syvende og sist ikke har noe å si, da Start rykker ned uansett. Skarsfjord kommer til å bruke standadfraser og en og annen vittighet etter kampslutt. Dersom jeg har andre ting å ta meg til gir jeg en blank f i kampen.

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on July 11, 2013, 13:50:45 PM
Brann er de hjelpeløses hjelper og kommer garantert til å bli satt fullstendig ut av at Start kjmper som ville dyr for å beholde plassen i TL. Mjelde får seg nok et pusterom med 3 poeng, som til syvende og sist ikke har noe å si, da Start rykker ned uansett. Skarsfjord kommer til å bruke standadfraser og en og annen vittighet etter kampslutt. Dersom jeg har andre ting å ta meg til gir jeg en blank f i kampen.


Neineinei. Vi tar ett poeng, og Skars sier at man nå har motbevist skespismen, kvittet seg med bortekomplekset, og fått laget til å plukke poeng jevnlig på bortebane.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Vi vinner kampen 3-0 etter protest, etter opprinnelig å ha tapt 3-1.

Nixon

Rød makt på Hansa

Hatleking

Flott. No er det riktignok bortebane, men det er ikkje større kvalitet i Start-laget enn at han har gode forutsetningar for å få seg ein god opplevelse.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on July 11, 2013, 18:26:55 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6755113.ece

Kan se ut som Larsen skal starte mot Start.


Det er bra, vi trenger Larsen tilbake i slag. Kvelle har skuffet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig får vi virkelig ikke håpe Piotr må ut. Nissestad er reserve...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Hvis Stéphane Badji, Fredrik Haugen, Amin Askar og Henrik Gjesdal får gult mot Start må de stå over mot Rosenborg. Da har man oversikten iallefall. Den største faren er Badji, føler meg rimelig sikker på at han må stå over mot bartepakket.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Haugen står også i fare. Vi forsvarer også fortsatt dårlig som et lag, noe som gjør oss utsatt på kortstatistikken. Spesielt hos de sentrale på midten.

Go Up