• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

11000 builletter solgt (Brann-Viking)

Started by Syng for Brann, October 19, 2004, 15:23:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sigg

Hva med å stenge det åpne forumet og kun ha det åpent for BBB-medlemer? Seriøsitetsnivået her er i alt for stor grad fraværende. Hadde det kun vært for medlemer og muligens at en måtte hatt fullt navn registrert for å kunne poste, hadde det nok blitt en litt annen tone her inne.

HaterRævBK

Quote from: "sigg"Hva med å stenge det åpne forumet og kun ha det åpent for BBB-medlemer? Seriøsitetsnivået her er i alt for stor grad fraværende. Hadde det kun vært for medlemer og muligens at en måtte hatt fullt navn registrert for å kunne poste, hadde det nok blitt en litt annen tone her inne.


Er klar over at dette er feilt tema, men eg e ikke enig at forumet skal kun være for bbb-medlemmer. her diskuterer vi Brann, og då bør alle som heier eller har meninger om laget få lov til å diskutere.
Er enig at mange av disse idiot meningene og postene hadde forsvunne, men eg mener d e feil måte å gjøre d på.
S slaur.....

Yngve

Quote from: "sigg"Hva med å stenge det åpne forumet og kun ha det åpent for BBB-medlemer? Seriøsitetsnivået her er i alt for stor grad fraværende. Hadde det kun vært for medlemer og muligens at en måtte hatt fullt navn registrert for å kunne poste, hadde det nok blitt en litt annen tone her inne.


Ikkje fortell meg at den jengse bbb medlemm er så utruleg mykje meir seriøs enn resten av folket som er innom her..den held ikkje mål. Kom med eit argument for at sida vert betre enn om den berre er open for bbb medlemmer

sigg

Jepp, dette er off topic så det holder. Beklager det, men tråden er jo ødelagt for lenge siden likevel.

Eg mener ikkje at det nødvendigvis hadde blitt så mye bedre, men dersom en måtte hatt fullt navn registrert for å kunne poste her, hadde nok folk tenkt litt mer igjennom før de hadde trykt på send knappen hver gang. Kanskje litt drastisk, men likevel.

Kai-Olai

Synes det er helt idiotisk å kaste ut noen for at de driver med unødvendig posting!! Bare en ren maktdemonstrasjon fra moderatorene!! HELT FEIL!! Hva er poenget med at det ikke kan være litt løst også på en tråd????? Er det pga. at det blir mere poster og siden tar lengre å laste??? I såfall synes jeg heller de MAKTSYKE moderatorene, kunne slette innleggene som er over 1 år gamle!! Er jo nesten 100 sider med tema her, og de fleste er jo skrevet for over 1 år siden og ikke vært i bruk siden!!
MODERATORER; Ta dere sammen, og ikke tro at dere er så J**** gode bare fordi dere har kontrollen!!!!!!!

Nixon

Quote from: "Kai-Olai"Synes det er helt idiotisk å kaste ut noen for at de driver med unødvendig posting!! Bare en ren maktdemonstrasjon fra moderatorene!! HELT FEIL!! Hva er poenget med at det ikke kan være litt løst også på en tråd????? Er det pga. at det blir mere poster og siden tar lengre å laste??? I såfall synes jeg heller de MAKTSYKE moderatorene, kunne slette innleggene som er over 1 år gamle!! Er jo nesten 100 sider med tema her, og de fleste er jo skrevet for over 1 år siden og ikke vært i bruk siden!!
MODERATORER; Ta dere sammen, og ikke tro at dere er så J**** gode bare fordi dere har kontrollen!!!!!!!


Hallo Kai-Oluf. Ta det litt med ro. Ingen har vel blitt utestengt for unødvendig posting. Da hadde jeg ikke vært her heller...:)

Det er imidlertid fortsatt nok av løse tråder å henge seg på dersom du har lyst til det. Men denne gikk vel litt for mye over styr. Noe undertegnede var en del av, og jeg tar selvkritikk på det.

Hvis det er han jeg tror det er som ble utestengt (Pascal Simpson), så var han bare her for å skape kvalme med totalt useriøse innlegg. Noe helt annet å begynne å diskutere fjell...

Og hva er poenget med å slette gamle innlegg. Dersom de har plass til de på serveren kan de vel likegodt ligge her. Arkiv heter det da!

Og burde det ikke vært Knarvik til du dør? Noe som forøvrig må være litt av en skjebne...
Rød makt på Hansa

bergen

noen som vet hvor mange billetter det er solgt til kampen i dag?

Henki

Ballen skal fremover!

enavgutta


Nixon

Det er jo litt tåpelig at folk kan reservere billetter som de ikke henter. Og ikke minst at fristen for å hente er såpass sent som samme dag som kampen går. Jeg kjenner en gjeng som skulle kjøpe billetter sammen, eneste de fikk var litt nede på S-feltet. Ikke akkurat de beste setene på Stadion. Nå kan de jo risikere at det står mange bedre plasser ledig.
Fristen burde vært mye kortere. F.eks. dagen etter at man bestilte.
Rød makt på Hansa

grei

Fordelen med dagens løsning er at den er veldig fleksibel. Hadde vi hatt mer enn nok sitteplasser tilgjengelig hadde dette vært en god løsning men det viser seg at det ofte er for fÃ¥ sitteplasser det skorter pÃ¥ nÃ¥r folk bestemmer seg for om de skal pÃ¥ kamp.  Jo større grad av "convenience" desto bedre (det beste hadde selvsagt vært om folk slapp gÃ¥ innom et utsalgssted i det hele tatt). NÃ¥ risikerer vi imidlertid at noen holder seg hjemme fordi det er "utsolgt" nÃ¥r det egentlig ikke er det.

Ole Brom

Noen som har peiling på hvordan publikumssnittet til Brann er nå i forhold til Enga og Josenbårg ?

Nixon

Vet ikke, men Engen trekker nok fra neste helg. Er vel fare for at det blir fullt på Ullevaal...
Rød makt på Hansa

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

ThomasC

Den listen der er jo ikke oppdatert, vi har hatt alle 13 hjemmekampene nå.

Thomas.

Drunkie

Brann     13751(13)   
VÃ¥lerenga   13626(12)

så får vi se om Hafslund klarer å mobilisere 10000 ekstra til vif - stabæk denne kampen også

byen e bergen

Denne kampen bør VIF klare å selge ut uten noe sponsor-hjelp.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Go Up