• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sjøhage!

Started by tormi, July 06, 2007, 13:04:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Quote from: "Snublefot"igjen så forstår jeg ingen ting av disposisjonen av sjøhage.

Spilleren er sett på som ett stort spisstalent, og er kjøpt inn for å brukes mer neste sesong. Helt greit. Men for å få sjøhage "varm i trøya" til neste sesong så må det da være greit å gi han litt spilletid. Ingen som over tid blir veldig motivert av å spille 10 minutter nå, 2 minutter da, 5 minutter siden, ingen minutter deretter for så å komme inn på overtid i ny og ned.

I går leder vi 4-1 når det gjenstår ca 35 minutter av kampen. Hva gjør mons ivar? Han setter innpå Cato guntveit...   Hvorfor ikke sette innpå sjøhage? Ta ut Armann og la winters og sjøhage få litt tid sammen. 30 minutter ekstremt stor forskjell fra 12 minutter når det gjelder det å komme inn i kampen og skaffe en sjanse eller to.

Kommer man inn med 10 minutter igjen, så har man så lite tid at man nesten må gjøre alt selv for å vise at man fortjener mer spilletid. Desverre er det sjeldent man fungerer bra når man skal "gjøre alt selv". I går så var det samme med sjøhage. Det ble for mange finter, for mange forsøk og for lite samspill med de andre den korte tiden han var inne. Overbeviste ingen, men samtidig altfor lite tid å bedømme han på.

Nei Mjelde. Jeg synes du skal gi han litt mer tid når vi faktisk har en så trygg ledelse.. Suduva måtte putte 5 mål for å vinne..


Helt uenig. Først: Solli og Moen byttene er vel ikke så vanskelig å forstå? Disse spillerne spiller alt som er av kamper og ble byttet ut for å få noe hvile.

Ser at Sjøhage blir den nye Migen. Sjøhage er pr. i dag et soleklart 4. valg på topp. De minuttene har har fått så fremstår han halvfeit og klønete. AB er fersk som spiss og sliter med bevegesesmønsteret sitt samt aggresivitet i boksen. Da er det mye bedre å gi han tid for å gjøre han
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Snublefot

Quote from: "ostraume"
Quote from: "Snublefot"igjen så forstår jeg ingen ting av disposisjonen av sjøhage.

Spilleren er sett på som ett stort spisstalent, og er kjøpt inn for å brukes mer neste sesong. Helt greit. Men for å få sjøhage "varm i trøya" til neste sesong så må det da være greit å gi han litt spilletid. Ingen som over tid blir veldig motivert av å spille 10 minutter nå, 2 minutter da, 5 minutter siden, ingen minutter deretter for så å komme inn på overtid i ny og ned.

I går leder vi 4-1 når det gjenstår ca 35 minutter av kampen. Hva gjør mons ivar? Han setter innpå Cato guntveit...   Hvorfor ikke sette innpå sjøhage? Ta ut Armann og la winters og sjøhage få litt tid sammen. 30 minutter ekstremt stor forskjell fra 12 minutter når det gjelder det å komme inn i kampen og skaffe en sjanse eller to.

Kommer man inn med 10 minutter igjen, så har man så lite tid at man nesten må gjøre alt selv for å vise at man fortjener mer spilletid. Desverre er det sjeldent man fungerer bra når man skal "gjøre alt selv". I går så var det samme med sjøhage. Det ble for mange finter, for mange forsøk og for lite samspill med de andre den korte tiden han var inne. Overbeviste ingen, men samtidig altfor lite tid å bedømme han på.

Nei Mjelde. Jeg synes du skal gi han litt mer tid når vi faktisk har en så trygg ledelse.. Suduva måtte putte 5 mål for å vinne..


Helt uenig. Først: Solli og Moen byttene er vel ikke så vanskelig å forstå? Disse spillerne spiller alt som er av kamper og ble byttet ut for å få noe hvile.

Ser at Sjøhage blir den nye Migen. Sjøhage er pr. i dag et soleklart 4. valg på topp. De minuttene har har fått så fremstår han halvfeit og klønete. AB er fersk som spiss og sliter med bevegesesmønsteret sitt samt aggresivitet i boksen. Da er det mye bedre å gi han tid for å gjøre han


for så vidt veldig enig i det du sier der ja.  godt poeng.

men tror du seriøst Armann får spille noe særlig fremover? Med helstad tilbake, er det ny benketilværelse for armann, og neste sesong er han tilbake som midtstopper.. om han blir brukt..

mener bare at ett ungt talent som sjøhage bør bli tatt litt mer inn i varmen.  Hverken Vaagan moen eller solli hadde tatt noen skade av 15 minutter mer på banen.  Winters kunne godt ut i stedet for armann, 35 min før slutt. samtidig som huseklepp kommer inn for petter v.m. så kunne solli byttet 15-20 min før kampslutt med cato.

viks

Quote from: "ostraume"
Ser at Sjøhage blir den nye Migen. Sjøhage er pr. i dag et soleklart 4. valg på topp. De minuttene har har fått så fremstår han halvfeit og klønete.


Seriøst?

Lurer på hvilken kamp du så på i tilfelle. Suduva scoret to kjappe rett etter han kom inn, og dette fikk Brann til å rette mer fokus på det defensive. Det som egentlig skulle bli en kontringsfest på slutten uteble, og Sjøhage ble løpende mye uten å få de rette ballene å jobbe med.

Sjøhage er avhengig av å få baller i bakrom. På slutten spilte Brann ballen mer i laget (posession orientert).

Sier ikke at Sjøhage er den nye Kniksen, sier bare at det er alt alt alt for tidlig å felle noen dom over han, og hans rolle. Forøvrig syntes jeg ha viser prov på brukbar teknikk og hurtighet, men det kommer jo tydeligvis litt an på hvilke briller man har på seg..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Sjøhage sitt største problem er at han kom urovekkende utrent til Bergen fra Sverige. Det er først nå i det siste han har kommet seg opp på et brukbart nivå. Problemet fremover for Sjøhage vil være å i det hele tatt komme med i troppen til kampene. Slik det ser ut nå med tilnærmet skadefri tropp blir det nok svært lite Sjøhage å se for Brann i høst.
Rød makt på Hansa

Knasen

Quote from: "viks"
Quote from: "ostraume"
Ser at Sjøhage blir den nye Migen. Sjøhage er pr. i dag et soleklart 4. valg på topp. De minuttene har har fått så fremstår han halvfeit og klønete.


Seriøst?

Lurer på hvilken kamp du så på i tilfelle. Suduva scoret to kjappe rett etter han kom inn, og dette fikk Brann til å rette mer fokus på det defensive. Det som egentlig skulle bli en kontringsfest på slutten uteble, og Sjøhage ble løpende mye uten å få de rette ballene å jobbe med.

Sjøhage er avhengig av å få baller i bakrom. På slutten spilte Brann ballen mer i laget (posession orientert).

Sier ikke at Sjøhage er den nye Kniksen, sier bare at det er alt alt alt for tidlig å felle noen dom over han, og hans rolle. Forøvrig syntes jeg ha viser prov på brukbar teknikk og hurtighet, men det kommer jo tydeligvis litt an på hvilke briller man har på seg..


takk for at du sa det. Jeg også syntes han så klønete, men må nesten si at dette er første gang jeg har sett han i mer enn 5min på banen. Han viste noe bra i den kampen med hurtighet og teknikk, men som du sa, Brann spilte at annet spill. Så du har helt rett, men det vil nok fortsatt ta litt tid før han er virkelig i slaget som vi kanskje håper på.

Foresten. jeg hørte Mjelde skreik "FAEN TA DEG JOKKE" (unskyld språkbruket) til han en gang....tror ivertfall det var det Mjelde sa. Men han var ute av kamera bilde. Er det noen som vet hva han gjorde feil?

Fez

Han presset ikke på han som fikk ballen i et innkast mener eg? Men kom løpende fort når mjelde skrek :P

Xminator

Sjøhage får sjansene sine i RL og treningskampene til vinteren. Gjør han ikke figuren sin bra der skal du ikke være synsk for å se at både Brann og Sjøhage vil gjøre noe med hvilken klubb han spiller i.

C@Bøe_79

Quote from: "Xminator"Sjøhage får sjansene sine i RL og treningskampene til vinteren. Gjør han ikke figuren sin bra der skal du ikke være synsk for å se at både Brann og Sjøhage vil gjøre noe med hvilken klubb han spiller i.


Blir uansett feil å bedømme han på bakgrunn av det han har vist til no..
Blant annet pga:

- Laget har sluttet å spille fotball når han entrer banen.
- Han prøver for hardt å bevise på få minutter
- Og etter min mening er han brukt feil.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Har sett sjøhage på trening før, og det han viste der gjorde meg sikker i en sak. Fyren er et bomkjøp!
Makan til lat holdning skal du leite lenger etter. Fyren gikk kun rundt å svimte. Ikke smilte han og sprudlet slik som de andre spillerne. Han var mer av den egoistiske typen og motivasjon var ikke å finne...

Om han fortsatt er slik på treningene så er det ikke rart at Mjelde ikke bruker han.

vebo

Mulig han ikke smiler hele treningen, men da er det i såfall pga oppfølging fra trenerteam og andre spillere. Jeg har møtt han et par ganger på personlig nivå og han er en smilende og sympatisk mann (og jeg liker egntlig ikke svensker:P).
Tiocfaidh ár lá

hakeide

Noen som så kampen mot Os?

Er det noe i ryktene om at han ikke holder mål eller var det som MIM sa "at det var en dag han bare ikke fikk ballen i mål" ??

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

atlascopo

Hvem kan forvente Engasjement når Arman spiller fast i hans plass. Uansett hvor dårlig han spiller? Er Helstad og Winters ute til neste kamp, bør Sjøhage få prøve seg. Er han så dårlig som Mjelde mener, må han tørre å bevise det til oss. Er sikker på engasjemente kommer når han får en fair sjangse foran ett fulsatt stadion.

Mel: Blue Moon (selv om den er mye brukt)
http://www.youtube.com/watch?v=Y0DFxj27QdQ
http://www.youtube.com/watch?v=EfIgew2tIQY

Sjøhage
I svenske Elfsborg vi fant
en spiss som scorer for Brann
Bergens nye diamant

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Xminator

Quoteen spiss som scorer for Brann


Ja det var denne lille detaljen her da...

atlascopo

Han har vel puttet jevnt og trutt for brann 2, selv om folk sier han er lat, og har elendig holdninger. Så målen kommer nok på førstelaget også. Hvis han noen gang får prøve seg.

Falkman

Quote from: "atlascopo"Han har vel puttet jevnt og trutt for brann 2, selv om folk sier han er lat, og har elendig holdninger. Så målen kommer nok på førstelaget også. Hvis han noen gang får prøve seg.


problemet e at folk e så jævlig utålmodig. dersom en spiller ikkje slår til med en gang blir han stemplet som en flopp.  våre to beste angripere e begge  lysende eksempler på det ikkje nødvendigvis trenger å være tilfelle.

Nixon

Quote from: "atlascopo"Han har vel puttet jevnt og trutt for brann 2, selv om folk sier han er lat, og har elendig holdninger. Så målen kommer nok på førstelaget også. Hvis han noen gang får prøve seg.


Han har puttet en del, og jeg skulle gjerne sett Sjøhage få prøve seg litt mer. Han er en veldig av og på spiss som virker lat mange ganger. Og han går mye i offside. Men han kommer også til en del målsjanser pga smarte løp og stor fart.
Rød makt på Hansa

Kararay

han har 6 mål for Brann2 iår. hvor den ene kampen vant de 2-1 over Arna Bjørnar og han puttet begge......
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Utmedsnolken

Quote from: "Kararay"han har 6 mål for Brann2 iår. hvor den ene kampen vant de 2-1 over Arna Bjørnar og han puttet begge......


Mika Kottila klarte jo å rote ballen over streken noen ganger han også.
"og der snubler Sæternes igjen"

Kararay

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Kararay"han har 6 mål for Brann2 iår. hvor den ene kampen vant de 2-1 over Arna Bjørnar og han puttet begge......


Mika Kottila klarte jo å rote ballen over streken noen ganger han også.


Men Kottila snublet vel den inn? Og han fikk jo mer enn 5 min på A-laget..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Northside

Husker Bigmc gjorde det bra en gang også, for ikke å snakke om ystaas, han scorte jo så det suste!

En ting er nye spillere som ikke presterer med det første, en annen ting er nye spillere uten vilje til å prestere noe, da gir jeg opp håpet.

Xminator

Bjørnsson er en bedre spiller en Macallister og Ystås, på samme måte som Karadas er en mye bedre spiller enn Bjørnsson.

Det er veldig lite som skal til før Bjørnsson er på samme nivå som for eksempel Arild Sundgot. Med 26 kamper fra start ville han scoret 11-12 mål. Uten at jeg tror "Tom Sanne"-syndromet hadde gjort seg mindre gjeldende blant de litt mer lavpannede og uskolerte blant publikum. Om ikke annet glemte de å hetse Hanstveit denne kampen...

Sjøhage får sine sjanser når anledningen for litt mindre rutinerte spillere byr seg.

gitarbroiler

QuoteSjøhage får sine sjanser når anledningen for litt mindre rutinerte spillere byr seg.


Og på hvilken måte er Bjørnsson så mye mer rutinert enn Sjøhage???

Når man går rundt og ikke klarer å ta ned ballen, ikke klarer å slå en pasning og ikke eier mulighet til å dra av en motspiller, DA bør man se etter alternativer....

Syntes absolutt det er på tide at Sjøhage får muligheten snart, ellers vil jeg absolutt klassifisere kjøpet som et bomkjøp. Det Brann trengte i sommer var en spiller som kunne gå inn på laget og forsterke det i 2007, ikke i 2009 eller 2010.

Xminator

QuoteOg på hvilken måte er Bjørnsson så mye mer rutinert enn Sjøhage???


Bare det at han spilte i Brann før Sjøhage var i stemmeskiftet burde jo avgjøre den saken...
De andre tingene du ramser opp er øyet som ser. Du velger å se feilpasningen og dempingene. Du så ikke de gode pasningene til spillere i medløp i andre omgang? Eller hvordan Karadas og Bakke med hardere jobbing åpnet rom som Bjørnsson utnyttet flere ganger?

Om du er så utrolig trangsynt at du ikke kan la Sjøhage få den vinteren han trenger så sier det ganske mye om deg som supporter. Og om hvorfor talenter har en utrolig lang vei å gå. Om ikke annet har jo Sjøhage nå bygget opp en liten "memellibuffer" å gå på ved å ikke spille. Sikkert ikke dumt det...

Brannmus

http://www.joakimsjohage.com/

Sjekk det ut folkens!

Han har redesignet siden sin med Brann-logo og Brann farger. Dette er en gutt vi kan like!

Xminator


tormi

Hvorfor stresser vi så veldig med Sjøhage. Ble det ikke sagt at kjøpet for ham var en langsiktig investering? Er det ikke da ihvertfall litt tidlig å karakterisere ham som en flopp?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Quote from: "tormi"Hvorfor stresser vi så veldig med Sjøhage. Ble det ikke sagt at kjøpet for ham var en langsiktig investering? Er det ikke da ihvertfall litt tidlig å karakterisere ham som en flopp?



Hvis Sjøhage ikke er bedre enn Armann, må han være fryktelig dårlig. Men så husker vi jo alle at Mjelde ofte foretrakk Ystaas foran Thomas Lund, noe som bevtiner om Mjeldes fantastiske evner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Willy Wonka

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "tormi"Hvorfor stresser vi så veldig med Sjøhage. Ble det ikke sagt at kjøpet for ham var en langsiktig investering? Er det ikke da ihvertfall litt tidlig å karakterisere ham som en flopp?



Hvis Sjøhage ikke er bedre enn Armann, må han være fryktelig dårlig. Men så husker vi jo alle at Mjelde ofte foretrakk Ystaas foran Thomas Lund, noe som bevtiner om Mjeldes fantastiske evner.


Det ligger vel heller i at de er to helt forskjellige typer. Den ene et oppspilspunkt og den andre en bakromspiller.

atlascopo

I dag er heldigvis Arman vraket fra troppen. Så det ligger tilrette for ett sjøhage innhopp

Baunebob

Quote from: "Brannmus"http://www.joakimsjohage.com/

Sjekk det ut folkens!

Han har redesignet siden sin med Brann-logo og Brann farger. Dette er en gutt vi kan like!


Kun jeg som syns det blir for dumt og selge t-skjorter av seg selv når man spiller i 3.divisjon på Brann 2 ?

smaalanda

Quote from: "Baunebob"
Quote from: "Brannmus"http://www.joakimsjohage.com/

Sjekk det ut folkens!

Han har redesignet siden sin med Brann-logo og Brann farger. Dette er en gutt vi kan like!


Kun jeg som syns det blir for dumt og selge t-skjorter av seg selv når man spiller i 3.divisjon på Brann 2 ?


Eg spiller i 7. div men selger t-skjorter som bare faen
KMO!!!

Chrisstah

Quote from: "Xminator"Bjørnsson er en bedre spiller en Macallister og Ystås, på samme måte som Karadas er en mye bedre spiller enn Bjørnsson.

Det er veldig lite som skal til før Bjørnsson er på samme nivå som for eksempel Arild Sundgot. Med 26 kamper fra start ville han scoret 11-12 mål. Uten at jeg tror "Tom Sanne"-syndromet hadde gjort seg mindre gjeldende blant de litt mer lavpannede og uskolerte blant publikum. Om ikke annet glemte de å hetse Hanstveit denne kampen...

Sjøhage får sine sjanser når anledningen for litt mindre rutinerte spillere byr seg.


Bjørnsson e og forblir elendig.
ville faktisk heller hatt ystaas der oppe.
at han kan komme oppi sundgot klassen er for meg helt ufattelig.

nei syns heller Mjelde kan gi sjøhage litt fler innhopp, han kan umulig være like elendig som Bjørnsson har vært i de siste kampene.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Jay Tee

har ikke giddet og lese igjenom alt som står her inne. men at Mjelde ikke kan hive innpå Sjøhage i kamper vi leder 4-0 er for meg en gåte, regner med de har kjøpt han fodri de har tro på han. Foreksempel mpt Odd. Vi leder 4-0, kampen e pungtert, kofor ikke ta ut Karadas eller Helstad da, gi han 15-20 min, kansje skåre et mål, bli kjent med publikum. Da har han ingen press på. Og kan spille med lave skuldre. Skjønner ikke Mjelde noen ganger. Syns synd på Sjøhage eg. Eg tror han kan bli en fin tilvekst, men da må jo gutten få en sjans.
eia brann

Snublefot

Quote from: "Jay Tee"har ikke giddet og lese igjenom alt som står her inne. men at Mjelde ikke kan hive innpå Sjøhage i kamper vi leder 4-0 er for meg en gåte, regner med de har kjøpt han fodri de har tro på han. Foreksempel mpt Odd. Vi leder 4-0, kampen e pungtert, kofor ikke ta ut Karadas eller Helstad da, gi han 15-20 min, kansje skåre et mål, bli kjent med publikum. Da har han ingen press på. Og kan spille med lave skuldre. Skjønner ikke Mjelde noen ganger. Syns synd på Sjøhage eg. Eg tror han kan bli en fin tilvekst, men da må jo gutten få en sjans.


er veldig enig i dette.... :/  Håper sjøhage får mye tillit i royal league ihvertfall.

C@Bøe_79

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Jay Tee"har ikke giddet og lese igjenom alt som står her inne. men at Mjelde ikke kan hive innpå Sjøhage i kamper vi leder 4-0 er for meg en gåte, regner med de har kjøpt han fodri de har tro på han. Foreksempel mpt Odd. Vi leder 4-0, kampen e pungtert, kofor ikke ta ut Karadas eller Helstad da, gi han 15-20 min, kansje skåre et mål, bli kjent med publikum. Da har han ingen press på. Og kan spille med lave skuldre. Skjønner ikke Mjelde noen ganger. Syns synd på Sjøhage eg. Eg tror han kan bli en fin tilvekst, men da må jo gutten få en sjans.


er veldig enig i dette.... :/  Håper sjøhage får mye tillit i royal league ihvertfall.


Blir litt feil å slippe han til når resten av laget har sluttet å spille, da blir det som jeg har nevnt tidligere bare han som gir alt..
Og det ser veldig dumt ut når Sjöhage prøver mer en evne og alene, slik som i Drammen..  Håper vi tar hem gullet tidlig, så kan Sjöhage spille seg varm før RL..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tolind

Av en eller annen grunn ser utrolig nok Monsenissen et eller annet i Bjørnsson. Fyren mangler jo alt som skal til for at han skal kunne bli en nyttig tilvekst! Fart, spenst, teknikk, guts osv.... Hvorfor ikke leie Bjørnsson ut til Løv-Ham neste sesong? I tillegg bør Sjøhage få prøve seg på tampen av kampene! Spesielt når vi leder komfortabelt! Gutten må få bygget litt selvtillit!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

vebo

For all del enig i at han burde fått spille på slutten mot Odd, og det hadde han nok om han hadde sittet på benken. Han var derimot ikke med i troppen denne kampen.
Tiocfaidh ár lá

tauraren1

Quote from: "tolind"Av en eller annen grunn ser utrolig nok Monsenissen et eller annet i Bjørnsson. Fyren mangler jo alt som skal til for at han skal kunne bli en nyttig tilvekst! Fart, spenst, teknikk, guts osv.... Hvorfor ikke leie Bjørnsson ut til Løv-Ham neste sesong?


Hva????????
Bjørnsson tok jo plassen fra Eidur GUDJOHNSEN som spiller for Barcelona i siste landskamp for Island ...han putta til og med inn et mål!  ;-)
ordan har "vi" det i dag da?

tolind

Tok plassen fra en småskadet Eidur GUDJOHNSEN! At han putter et mål for Island kan ikke forsvare at han har spilt elendig for Brann! Gidd ikke begynne å ramse opp alle bommene han har hatt for Brann, men kan jo nevne bommen fra 2 meter mot Club Brugge og Sudava....
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

tintin

Quote from: "tolind"Tok plassen fra en småskadet Eidur GUDJOHNSEN! At han putter et mål for Island kan ikke forsvare at han har spilt elendig for Brann! Gidd ikke begynne å ramse opp alle bommene han har hatt for Brann, men kan jo nevne bommen fra 2 meter mot Club Brugge og Sudava....

Gud

Sjøhage har forøvrig bursdag i dag. Han fyller 21. Grattis!

dudo

Quote from: "vebo"For all del enig i at han burde fått spille på slutten mot Odd, og det hadde han nok om han hadde sittet på benken. Han var derimot ikke med i troppen denne kampen.


Dette kan tydeligvis ikke sies nok ganger. Jeg tar på meg den tunge oppgaven å irettesette våre uvitende medsupportere: Han var ikke på benken mot Odd, jævla slostriler! Skal dere øse edder og galle over folk så sett dere for pokker inn i saken først! Sjekk fakta!

Ah...

Edit: Grattis med dagen, Jokke! :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ewen

Quote from: "tintin"
Quote from: "tolind"Tok plassen fra en småskadet Eidur GUDJOHNSEN! At han putter et mål for Island kan ikke forsvare at han har spilt elendig for Brann! Gidd ikke begynne å ramse opp alle bommene han har hatt for Brann, men kan jo nevne bommen fra 2 meter mot Club Brugge og Sudava....


Jeg hadde nesten gitt opp håpet. Trodde jeg var den eneste Brann supporteren har inne. Følte meg ensom med alle trøndere og gud vet ka pakk som må ha rotet seg inn på denne siden.
Takk, tintin. TAKK!

Oldefar

Lurer på hvor bås Sjøhage kan være når Armann tar plassen foran ham. Maken til dårlig spiller skal man leite lenge etter, selv om han scoret mot Lsk. Helt utrolig. Eller er det Mjeldes trener egenskaper som spiller oss andre et puss her. Han har et talent for å like storvokste elendige spillere som ikke gjør annet enn å miste ballen på banen. Vi husker jo alle Sæternes...

Falkman

Quote from: "Oldefar"Lurer på hvor bås Sjøhage kan være når Armann tar plassen foran ham. Maken til dårlig spiller skal man leite lenge etter, selv om han scoret mot Lsk. Helt utrolig. Eller er det Mjeldes trener egenskaper som spiller oss andre et puss her. Han har et talent for å like storvokste elendige spillere som ikke gjør annet enn å miste ballen på banen. Vi husker jo alle Sæternes...


har aldri forstått det enorme behovet enkelte har for å hetse/latterliggjøre egne spillere. en sånn holdning fortjener ikkje annet en forakt i mine øyne. ut med pakket!!

Ricky


sydnes76

Quote from: "Ewen"
Quote from: "tintin"
Quote from: "tolind"Tok plassen fra en småskadet Eidur GUDJOHNSEN! At han putter et mål for Island kan ikke forsvare at han har spilt elendig for Brann! Gidd ikke begynne å ramse opp alle bommene han har hatt for Brann, men kan jo nevne bommen fra 2 meter mot Club Brugge og Sudava....


Jeg hadde nesten gitt opp håpet. Trodde jeg var den eneste Brann supporteren har inne. Følte meg ensom med alle trøndere og gud vet ka pakk som må ha rotet seg inn på denne siden.
Takk, tintin. TAKK!


Dere er ikke aleine! Det er nok lettere (tror jeg) å omstille seg fra spiss til midtstopper om du er en sværing enn omvendt, selv om han har vært spiss for noen år siden. Ingen bør slenge drit om den jobben Brannstjerne har gjort for oss. Sjøhage skal få spille litt før jeg i det hele tatt gidder å uttale meg.....

naitsirk

QuoteLurer på hvor bås Sjøhage kan være når Armann tar plassen foran ham. Maken til dårlig spiller skal man leite lenge etter, selv om han scoret mot Lsk. Helt utrolig. Eller er det Mjeldes trener egenskaper som spiller oss andre et puss her. Han har et talent for å like storvokste elendige spillere som ikke gjør annet enn å miste ballen på banen. Vi husker jo alle Sæternes...


sjølvsagt er mjelde heilt bak mål. sjøhage er 10 gonger betre enn smari. til og med betre enn helstad og winters, til saman.

Go Up